Zonder Eline, Kan ik eindelijk eens lekker Streamen.quote:
allemaal mensen met een uitgesproken persoonlijkheidquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:01 schreef Espabilado het volgende:
Voor het effect:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
EEN POT NAT
Jeroen, stem op hem anders ben je een oenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Thnx!Ik kan alleen geen oneliner bedenken voor Jeroen, ideeen?
Ik denk dat jij haar leuker vindt als zij jou. Ze praat alleen maar negatief over je.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:05 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
eensch, maar uitte een verlangen he,
Op alle mogelijke manieren om aandacht vragen is nou niet echt hetzelfde als een uitgesproken persoonlijkheid zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
allemaal mensen met een uitgesproken persoonlijkheid
Wie is Zusjesfan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:03 schreef bunkerman het volgende:
zusjes-fan al haar vakantie geld gaat eraan en maar op die plus van eline klikken
quote:
Pim is het goedkoopstquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dus wij hebben de macht?? Oke, wie gaat eruit, ik stem met je mee, ben solidair
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeroen, stem op hem anders ben je een oen
och dat doen er zoveel..quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:05 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij haar leuker vindt als zij jou. Ze praat alleen maar negatief over je.
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:07 schreef R0T29 het volgende:
stem Pim in de min en Jeroen in het groen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |