schuldig aan beidequote:Op donderdag 14 mei 2009 18:41 schreef Espabilado het volgende:
Stemmen op Peter is net zoiets als Dries Roelvink aan meer mediaaandacht helpen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:41 schreef Espabilado het volgende:
jammer als iemand mij wil helpen hem weer naar boven te schroeven dan wil ik die 85 stemmen geven anders bewaar ik de credits liever.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik sla deze ronde even over, maar ik ben er voor de moral support
[ afbeelding ]
Het ergste is nog dat het inderdaad zo voelt..quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:41 schreef Espabilado het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
jij 80 stemmen en ik 85 stemmen dan staat hij niet meer onderaan...doen!
Ja, dat eerste denk ik ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:41 schreef Madelonna het volgende:
Het enige dat Marielin werkelijk mist, zijn toch haar sigaretten. Verder houdt dat mokkel alleen van zichzelf en arme Micha danst alleen maar naar haar pijpen. Kan zeker niks beters krijgen of is een doodsaai persoon.
Maar ik vind het wel een super actie van je, ik hoop dat er iemand is die mee wil doen, vast wel:quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
jammer als iemand mij wil helpen hem weer naar boven te schroeven dan wil ik die 85 stemmen geven anders bewaar ik de credits liever.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat eerste denk ik ook.
Vriend is synoniem voor sigaret ben ik bang
Maakt niet uit, moet zelf toch veel werkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:45 schreef chicozippo het volgende:
Stem op Jeroen mensen!!! Anders wordt het een week lang saaie streams met gapende mensen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |