Maar dat rijmt nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zonder Eline, Kan ik eindelijk eens lekker Streamen.
hahahaahah, die textquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Goeie, momentje, ik had ineens inspiratie:
[ [url=http://gs12.rimg.info/2bbeb0ae4dd3e4ae1424bd67e497093f.png]afbeelding ] [/url]
Leugens, bij marilien heb je juist veruit de minste kans om tieten te zien!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:08 schreef Toverheks het volgende:
Als je stemt op Marilien, Laat ze ook op Stream haar tieten zien.
net zoals 90 % van de Fokkersquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Besides, wat voegt Eline eigenlijk toe? Ze babbelt wel wat, maar ze zegt 99 procent van de tijd eigenlijk niets
Pim is 5e, staat nu 58 stemmen minder dan Jeroen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:00 schreef TheBomb het volgende:
[..]
Ja word inderdaad nog ingewikkelt, want kzou graag Eline en Jeroen erin willen laten.
Wil je kans om onder de douche toch nog tieten te zien?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:08 schreef Toverheks het volgende:
Als je stemt op Marilien, Laat ze ook op Stream haar tieten zien.
Wat zeg je nu?quote:
oke, dan bewaar ik ze ook, geef me maar een seintje ik blijf solidairquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:07 schreef NrTH het volgende:
[..]
Pim is het goedkoopst
maar ik bewaar m'n creditjes toch maar voor een poll waar het wél verschil kan maken
Latersquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:02 schreef BobbyRond het volgende:
Ik ga de eliminatie missen, ik moet nu oefenen met de band...
Later!
Jeroen zal zich wel licht in het hoofd voelen,omhoog, omlaag, omhoogquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tussenstand van 19:00 uur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mensen die hun droom najagen heb ik bewondering voorquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:06 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Op alle mogelijke manieren om aandacht vragen is nou niet echt hetzelfde als een uitgesproken persoonlijkheid zijn.
BEEQUEEN WIL JEROENquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zeg je nu?
OnTopic. Het hondje van Calimero heeft een speciaal pakje voor als ze loops is. Het mens liegt alles bij elkaar, dat beest is 7 maanden.
Komt goedquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dan bewaar ik ze ook, geef me maar een seintje ik blijf solidair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |