Leuke pta blundersquote:type 300SL coupé
bouwjaren 1954-1957
bouwwijze 6 cil.,lijn
cilinderinhoud 2996 cc
brandstof benzine
aandrijving achter
vermogen 215 pk/5800 tpm
koppel 275 Nm/4600 tpm
lengte 452 cm
breedte 178 cm
hoogte 130 cm
wielbasis 240 cm
massa 1293 kg
topsnelheid 235 km/h
acceleratie 9 s
prijs -
productieaantal 1400
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
Jouw achterneef van je oma van je moeders kant zal zoiets ook vast wel hebben gedaan op een fiets van 20000 euro.quote:
thnx,quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:20 schreef PeuRac het volgende:
Gefeliciteerd Rob
Durf je te zeggen welke bank?
*meeduimt*quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:38 schreef Anne het volgende:
Over een maandje krijg ik trouwens te horen of mijn contract verlengd gaat worden of niet.
*duimt*
gefeliciteerd X.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:45 schreef Xtreem het volgende:
Deze chef heeft een baan!
Ik start per 1 juli als management trainee bij een van de grote bankenok ok, ik geef toe, je maakt geen vrienden door nu te roepen dat je bij een bank werkt, maar ik ben er echt fukking blij mee!
mijn zusje had geinformeerd voor airco in haar Mitsu Colt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:13 schreef Fugie het volgende:
je kan toch wel een airco laten inbouwen voor 3500 euro
Nee, maar je weet natuurlijk niet hoe dat over 'n jaar zit.....quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:58 schreef lipje het volgende:
@Nepstudent: feli![]()
wordt je nu ambtenaar (net als Tjabbo?)
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gefeliciteerd X.
Welcome to the dark side.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
mijn zusje had geinformeerd voor airco in haar Mitsu Colt.
Inbouw kosten ruim over de 4000 euro.
sloopremie ^^quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:45 schreef Xtreem het volgende:
Deze chef heeft een baan!
Ik start per 1 juli als management trainee bij een van de grote bankenok ok, ik geef toe, je maakt geen vrienden door nu te roepen dat je bij een bank werkt, maar ik ben er echt fukking blij mee!
Da's wel heel vlotquote:Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef Anne het volgende:
De Civic zit al in elkaar. Niet onze schuld (gelukkig?).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij brengt Honda ons pech ofzo, als ik op ons Honda-verleden terugkijk.
Die plek is op mijn Accord ook al eens gebutst door een uitparkeerende leaserquote:Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef Anne het volgende:
De Civic zit al in elkaar. Niet onze schuld (gelukkig?).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij brengt Honda ons pech ofzo, als ik op ons Honda-verleden terugkijk.
De Renault zat de tweede dag al in elkaar:quote:Op maandag 18 mei 2009 00:58 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zo lang loop ik nog niet mee, dus vertel eens?
Dat dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:12 schreef Anne het volgende:
Jawel, maar ik heb nog nooit gehoord van een 'nummer'.
"Uw volkswagen golf heeft van de fabriek een bestelnummer xxxxxx toegewezen gekregen". Dat staat er in de brief, denk wellicht herkenbaar voor mensen hierquote:Op maandag 18 mei 2009 20:12 schreef Anne het volgende:
Jawel, maar ik heb nog nooit gehoord van een 'nummer'.
Ze bellen je vast wel als hij bij de dealert klaarstaat.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:23 schreef jackson het volgende:
[..]
"Uw volkswagen golf heeft van de fabriek een bestelnummer xxxxxx toegewezen gekregen". Dat staat er in de brief, denk wellicht herkenbaar voor mensen hier
Ja, maar ik ben het type "ken nie wachten"...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze bellen je vast wel als hij bij de dealert klaarstaat.
Matige dealers ook, die lamme lullen verdelen het werk een beetje over de weken zodat ze nog iets te doen hebbenquote:
Same shit natuurlijk, lamlullen!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:44 schreef Anne het volgende:
Het gaat niet om een dealer, maar om een schadehersteller. Blijkbaar hebben ze 't druk.
Nee, er kan wel gewoon gereden worden met de autoquote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Fogel het volgende:
Je auto niet in de prak rijden, dan heb je geen last van wachtlijsten bij de hersteller
Maar even serieus: Heb je nu wel vervangend vervoer?
Nee hoor, zeker als je niet weet wat je precies wilt.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef Fogel het volgende:
Is het eigenlijk abnormaal om zoveel autos te testrijden alvorens er een te kopen?
Stel dat ik die zou willen kopen, dan moet ik nog zo'n 4500¤ aan invoerrechten betalen (en dan heb ik al ca 5000¤ korting wegens de leeftijd van de auto).quote:
was niet specifiek naar jou bedoeld, meer als algemene mededelingquote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stel dat ik die zou willen kopen, dan moet ik nog zo'n 4500¤ aan invoerrechten betalen (en dan heb ik al ca 5000¤ korting wegens de leeftijd van de auto).
Vreemd dat mensen hier in oude bakken rondrijden
Dat begreep ik, maar aangezien ik de importbelasting hier haat was dit een "mooi" praktijkvoorbeeldquote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
was niet specifiek naar jou bedoeld, meer als algemene mededeling
Waarom doe je em weg, teveel ellende mee gehad?quote:
Dat is nog eens pech hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
De Renault zat de tweede dag al in elkaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Belangrijker nog: wat komt er voor in de plaats?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom doe je em weg, teveel ellende mee gehad?
zo die is pauper heyquote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist een stukje in deze auto gereden.... Aan de sleepkabel achter een leuke John Deere tractor
Wel een klein verschil ten opzichte van de honda...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
De Renault zat de tweede dag al in elkaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:36 schreef Fogel het volgende:
Het is vooral de prijs die we willen betalen voor auto nummer 2 die bepalend is voor de grootte van de auto![]()
Dus als die vent mij een gloednieuwe C4 wil verkopen voor de prijs van een kleinere auto ga ik daar niet over klagen. Mits de rijeigenschappen net zo goed of beter zijn dan van de Colt of Mazda2 natuurlijk, anders gaan we gewoon voor een van die kleinere.
Dus ja, de C4 is wat groter dan die andere autos die we getest hebben.
Qua wegenbelasting maakt het hier allemaal niks uit zolang de auto onder de 3.5 ton weegt is het dezelfde prijs (alleen voor diesel zonder filter betaal je iets van 50¤ extra per jaar). En qua verzekering scheelt het iets van 200 a 300¤ per jaar tov van de kleinere autos, ook niks om over wakker te liggen.
Anne, die i20 is nu ook weg van de lijst
Nu nog een Fabia proberen en dan in de loop van volgende week bepalen welke het gaat worden.
Niks mis met Hyundaiquote:
Blijkbaar toch welquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niks mis met Hyundai![]()
Zéker niet gezien zijn wensen/eisen lijstje!
De auto voldoet zeer zeker aan de wensen, maar valt af op het punt rijeigenschappen vergeleken met een Mazda2/Colt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niks mis met Hyundai![]()
Zéker niet gezien zijn wensen/eisen lijstje!
Zijn ze tegenwoordig zo streng in Nederland? Ik heb nog nooit mijn ID moeten laten zien bij aankoop van alcohol in Nederland, ook niet toen ik 14 was (maar dat is alweer 16 jaar geleden).quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Blijkbaar toch wel.
Ik moest gisteren in de supermarkt trouwens mijn ID laten zien, voor wat rosé.![]()
.
Ze schatten mij 4 jaar jonger!
mooi toch!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Blijkbaar toch wel.
Ik moest gisteren in de supermarkt trouwens mijn ID laten zien, voor wat rosé.![]()
.
Daar ga je nog 'ns heel blij mee zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Blijkbaar toch wel.
.
Volgens mij is dat strenger geworden sinds kort? Je ziet sowieso heel erg veel "de reclame" op TV. En ik geloof dat ze strenger zijn of gaan worden in het uitdelen van boetes.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn ze tegenwoordig zo streng in Nederland? Ik heb nog nooit mijn ID moeten laten zien bij aankoop van alcohol in Nederland, ook niet toen ik 14 was (maar dat is alweer 16 jaar geleden).
Oeiquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Daar ga je nog 'ns heel blij mee zijn
Mji gebeurt het inmiddels regelmatig dat andere studenten 'u' tegen me zeggen![]()
Ik heb je zoektocht verder niet gevolgd, maar heb je ook een Ford Fiesta overwogen? Deze auto staat namelijk op hetzelfde platform als de Mazda 2, maar ik vind hem stukken mooier!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
De auto voldoet zeer zeker aan de wensen, maar valt af op het punt rijeigenschappen vergeleken met een Mazda2/Colt.
Het is leuk dat een auto vele 'snufjes' standaard heeft, maar het gaat uiteindelijk toch ook erover of je er lekker mee kan rijden. Niet dat de i20 niet lekker rijdt, in tegendeel, maar vergeleken met Mazda2/Colt toch net wat minder.
dat komt als je der 20 jaar rondlooptquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mji gebeurt het inmiddels regelmatig dat andere studenten 'u' tegen me zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |