sloopremie ^^quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:45 schreef Xtreem het volgende:
Deze chef heeft een baan!
Ik start per 1 juli als management trainee bij een van de grote bankenok ok, ik geef toe, je maakt geen vrienden door nu te roepen dat je bij een bank werkt, maar ik ben er echt fukking blij mee!
Da's wel heel vlotquote:Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef Anne het volgende:
De Civic zit al in elkaar. Niet onze schuld (gelukkig?).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij brengt Honda ons pech ofzo, als ik op ons Honda-verleden terugkijk.
Die plek is op mijn Accord ook al eens gebutst door een uitparkeerende leaserquote:Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef Anne het volgende:
De Civic zit al in elkaar. Niet onze schuld (gelukkig?).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij brengt Honda ons pech ofzo, als ik op ons Honda-verleden terugkijk.
De Renault zat de tweede dag al in elkaar:quote:Op maandag 18 mei 2009 00:58 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zo lang loop ik nog niet mee, dus vertel eens?
Dat dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:12 schreef Anne het volgende:
Jawel, maar ik heb nog nooit gehoord van een 'nummer'.
"Uw volkswagen golf heeft van de fabriek een bestelnummer xxxxxx toegewezen gekregen". Dat staat er in de brief, denk wellicht herkenbaar voor mensen hierquote:Op maandag 18 mei 2009 20:12 schreef Anne het volgende:
Jawel, maar ik heb nog nooit gehoord van een 'nummer'.
Ze bellen je vast wel als hij bij de dealert klaarstaat.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:23 schreef jackson het volgende:
[..]
"Uw volkswagen golf heeft van de fabriek een bestelnummer xxxxxx toegewezen gekregen". Dat staat er in de brief, denk wellicht herkenbaar voor mensen hier
Ja, maar ik ben het type "ken nie wachten"...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze bellen je vast wel als hij bij de dealert klaarstaat.
Matige dealers ook, die lamme lullen verdelen het werk een beetje over de weken zodat ze nog iets te doen hebbenquote:
Same shit natuurlijk, lamlullen!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:44 schreef Anne het volgende:
Het gaat niet om een dealer, maar om een schadehersteller. Blijkbaar hebben ze 't druk.
Nee, er kan wel gewoon gereden worden met de autoquote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Fogel het volgende:
Je auto niet in de prak rijden, dan heb je geen last van wachtlijsten bij de hersteller
Maar even serieus: Heb je nu wel vervangend vervoer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |