Ze bellen je vast wel als hij bij de dealert klaarstaat.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:23 schreef jackson het volgende:
[..]
"Uw volkswagen golf heeft van de fabriek een bestelnummer xxxxxx toegewezen gekregen". Dat staat er in de brief, denk wellicht herkenbaar voor mensen hier
Ja, maar ik ben het type "ken nie wachten"...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze bellen je vast wel als hij bij de dealert klaarstaat.
Matige dealers ook, die lamme lullen verdelen het werk een beetje over de weken zodat ze nog iets te doen hebbenquote:
Same shit natuurlijk, lamlullen!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:44 schreef Anne het volgende:
Het gaat niet om een dealer, maar om een schadehersteller. Blijkbaar hebben ze 't druk.
Nee, er kan wel gewoon gereden worden met de autoquote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Fogel het volgende:
Je auto niet in de prak rijden, dan heb je geen last van wachtlijsten bij de hersteller
Maar even serieus: Heb je nu wel vervangend vervoer?
Nee hoor, zeker als je niet weet wat je precies wilt.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef Fogel het volgende:
Is het eigenlijk abnormaal om zoveel autos te testrijden alvorens er een te kopen?
Stel dat ik die zou willen kopen, dan moet ik nog zo'n 4500¤ aan invoerrechten betalen (en dan heb ik al ca 5000¤ korting wegens de leeftijd van de auto).quote:
was niet specifiek naar jou bedoeld, meer als algemene mededelingquote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stel dat ik die zou willen kopen, dan moet ik nog zo'n 4500¤ aan invoerrechten betalen (en dan heb ik al ca 5000¤ korting wegens de leeftijd van de auto).
Vreemd dat mensen hier in oude bakken rondrijden
Dat begreep ik, maar aangezien ik de importbelasting hier haat was dit een "mooi" praktijkvoorbeeldquote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
was niet specifiek naar jou bedoeld, meer als algemene mededeling
Waarom doe je em weg, teveel ellende mee gehad?quote:
Dat is nog eens pech hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
De Renault zat de tweede dag al in elkaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Belangrijker nog: wat komt er voor in de plaats?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom doe je em weg, teveel ellende mee gehad?
zo die is pauper heyquote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist een stukje in deze auto gereden.... Aan de sleepkabel achter een leuke John Deere tractor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |