Nee hoor, zeker als je niet weet wat je precies wilt.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef Fogel het volgende:
Is het eigenlijk abnormaal om zoveel autos te testrijden alvorens er een te kopen?
Stel dat ik die zou willen kopen, dan moet ik nog zo'n 4500¤ aan invoerrechten betalen (en dan heb ik al ca 5000¤ korting wegens de leeftijd van de auto).quote:
was niet specifiek naar jou bedoeld, meer als algemene mededelingquote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stel dat ik die zou willen kopen, dan moet ik nog zo'n 4500¤ aan invoerrechten betalen (en dan heb ik al ca 5000¤ korting wegens de leeftijd van de auto).
Vreemd dat mensen hier in oude bakken rondrijden
Dat begreep ik, maar aangezien ik de importbelasting hier haat was dit een "mooi" praktijkvoorbeeldquote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
was niet specifiek naar jou bedoeld, meer als algemene mededeling
Waarom doe je em weg, teveel ellende mee gehad?quote:
Dat is nog eens pech hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
De Renault zat de tweede dag al in elkaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Belangrijker nog: wat komt er voor in de plaats?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom doe je em weg, teveel ellende mee gehad?
zo die is pauper heyquote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist een stukje in deze auto gereden.... Aan de sleepkabel achter een leuke John Deere tractor
Wel een klein verschil ten opzichte van de honda...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
De Renault zat de tweede dag al in elkaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:36 schreef Fogel het volgende:
Het is vooral de prijs die we willen betalen voor auto nummer 2 die bepalend is voor de grootte van de auto![]()
Dus als die vent mij een gloednieuwe C4 wil verkopen voor de prijs van een kleinere auto ga ik daar niet over klagen. Mits de rijeigenschappen net zo goed of beter zijn dan van de Colt of Mazda2 natuurlijk, anders gaan we gewoon voor een van die kleinere.
Dus ja, de C4 is wat groter dan die andere autos die we getest hebben.
Qua wegenbelasting maakt het hier allemaal niks uit zolang de auto onder de 3.5 ton weegt is het dezelfde prijs (alleen voor diesel zonder filter betaal je iets van 50¤ extra per jaar). En qua verzekering scheelt het iets van 200 a 300¤ per jaar tov van de kleinere autos, ook niks om over wakker te liggen.
Anne, die i20 is nu ook weg van de lijst
Nu nog een Fabia proberen en dan in de loop van volgende week bepalen welke het gaat worden.
Niks mis met Hyundaiquote:
Blijkbaar toch welquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niks mis met Hyundai![]()
Zéker niet gezien zijn wensen/eisen lijstje!
De auto voldoet zeer zeker aan de wensen, maar valt af op het punt rijeigenschappen vergeleken met een Mazda2/Colt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niks mis met Hyundai![]()
Zéker niet gezien zijn wensen/eisen lijstje!
Zijn ze tegenwoordig zo streng in Nederland? Ik heb nog nooit mijn ID moeten laten zien bij aankoop van alcohol in Nederland, ook niet toen ik 14 was (maar dat is alweer 16 jaar geleden).quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Blijkbaar toch wel.
Ik moest gisteren in de supermarkt trouwens mijn ID laten zien, voor wat rosé.![]()
.
Ze schatten mij 4 jaar jonger!
mooi toch!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Blijkbaar toch wel.
Ik moest gisteren in de supermarkt trouwens mijn ID laten zien, voor wat rosé.![]()
.
Ze schatten mij 4 jaar jonger!
Daar ga je nog 'ns heel blij mee zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Blijkbaar toch wel.
Ik moest gisteren in de supermarkt trouwens mijn ID laten zien, voor wat rosé.![]()
.
Ze schatten mij 4 jaar jonger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |