quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zou Peuter niet naakt willen douchen omdat hij bang is dat we zijn tatoeage van Gerard Joling op zijn billen zien?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:27 schreef Maanvis het volgende:
elientje gaat er nu uit als het zo doorgaat
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Of een vol pakje sigaretten voor haar neerleggen en dan erbij zeggen: Rook zoveel je wilt, maar iedere cigaret die je opsteekt is 100 euro UIT de groepspot...
Ben benieuwd...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze moeten eens van de golfcourse komen daar in Heemstede/Aerdenhout, en hun mascotte gaan steunen!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hebben ze daar sprinklers?
Zou leuk zijn... voor verboden woord...
Iedere keer als iemand "IK" zegt.... 30 seconden de sprinklers aan....
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:45 schreef Pek het volgende:
[..]
Sprinkler zet je niet zomaar aan, dan moet je eerst zo'n glaasje in de kop breken.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:01 schreef Pek het volgende:
Wat is dat voor een gat?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is jammer dat Peter zelf weg wil, want je kunt van alles van hem zeggen, maar saai is hij niet. En Pim wel.
Maar inderdaad beter 4 dan 3 in de Bunker.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, laat die zuiger maar lekker zitten
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:16 schreef Leandra het volgende:
Met de huidige stand kan Eline nog vrij makkelijk omhoog gezet worden ten koste van Peter...
Pim: 1986
Marielin: 1735
Jeroen: 1672
Peter: 1568
Eline: 1514
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:19 schreef Pek het volgende:
[..]
Die achterban van Pim is niet te verslaan
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat de achterban van Eline nog even hun best doet, en de achterban van Peter begrijpt dat hij echt weg wil.
Peter mag wat mij betreft vertrekken
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Qua Eline er in houden is dit nog wel te behappen. Dat trek ik desnoods in m'n eentje nog wel recht indien nodig.
Maar de eindoverwinning gaat ze sowieso niet binnenhalen denk ik. Daarvoor is de achterban van Pim en Marielin veel te groot en/of bereid er flink geld in te steken
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef BobbyRond het volgende:
Beetje late reactie hoor, maar ik spoelde de stream ff stukkie terug en Peter stond dat
Peter loves Eline door te krassen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:26 schreef Danny het volgende:
Bart breekt in... (en als bart het kan??)
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb zo gelachen toen hij de luchtruimte bekeek
Zat bijna klem bij het naar buiten gaan.
De toren vordert gestaag:quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:34 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat de omgeving met camera's beveiligd is en dat wij een geldelijke sanctie zouden krijgen als we de locatie zouden verklappen, omdat de beveiliging dan verhoogd moest worden.
Aangezien de locatie door de FOK!kers ontdekt was, is de beveiliging standaard al opgehoogd om gedonder te voorkomen.
En ik denk niet dat je ruzie wil met B&B, zijn allebei best kranige lui
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:39 schreef BobbyRond het volgende:
Of zou de steen zijn voor de eerste die em vindt?
Lijkt me niet logisch, want de missie is voor Marielin (was op gestemd, toch?)
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De GEHEIME missie is voor Marielin.
Je kunt dit toch niet geheim noemen als iemand anders 'm vindt
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:42 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook op een telefoontje voor Marielin of een 'Marielin, luchten!'
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Haha deze opdracht is wel weer leuk...
Eindelijk tandpasta en dan alle tandenborstels verstoppen....
Eens kijken of Marilin groepsgevoel en hygiëne verkiest boven het winnen van een pakje peuke.........
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:01 schreef Danny het volgende:
Heb ik wat gemist qua tandpasta e.d. mbt Peuter?
En vanwaar die interesse voor wat Peuter nodig heeft om erin te blijven?
Ik stel juist voor dat we 'm nog even het laatste zetje geven
De stand van 16.00 uur:quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:04 schreef Pek het volgende:
[..]
Polletje dan maar?
Wat heeft Peter nodig?
1. ballen
2. een ruggengraat
3. een nekschot
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline vind het niet erg dat Peutertje eventueel weg gaat...
Ze is te aardig... maar eigenlijk is ze hem gewoon zat!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bart : Blijf je erbij?
Peuter... eehm...tja.... blablabla
Duurt te lang... hij krabbelt alweer terug!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef Danny het volgende:
Pff, peuter krabbelt ALWEER terug.
vanavond als hij blijft fase 3
Het was geen mening waarmee je het eens of oneens kunt zijn. Zo zijn de regels van het programma!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. En moeten er dan echt meteen twee beloningen naar binnen? Dan was je je tanden maar met Persil. Of je ondergoed met Prodent.
2 minquote:
Er is ook nog afwasmiddel, daar hadden de onderbroeken ook wel mee gewassen kunnen worden. 't Zijn een stel huilies die meteen getroost worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. En moeten er dan echt meteen twee beloningen naar binnen? Dan was je je tanden maar met Persil. Of je ondergoed met Prodent.
Met nog 12 posts te gaan in het oude deel. Weet je wat, ik maar 201 tot 300 alvast. En.....quote:
Ik denk dat anders TBO ten einde was.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:21 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk gewoon om peter erin te houden hoor
Er had natuurlijk gewoon een poll moeten komen. Dat die er niet is geweest is, voor mij, een teken dat ze Peter proberen te paaien. Vanuit TB begrijpelijk, maar vanuit de kijker natuurlijk erg unfair. Een poll met de vraag of het de bunker weer uit moet zou dan ook wenselijk zijn imo.
Bart kan helemaal geen creativiteit belonen of afstraffen. Dat moet de kijker doen dmv polls, dus het ligt buiten zijn invloedssfeer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Klopt, maar het is een beloning voor Eline en de rest, ze willen misschien dus (volgens Bart) op deze manier creativiteit bij de groep belonen.
Dat is ivm d'r gezondheid, dus moet naar mijn mening kunnen. Ik vind medicijnen een basisvoorwaarde.quote:Overigens heeft Eline ook keeltabletten gekregen. (by the way)
Ja, dat kan heel goed met afwasmiddel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er is ook nog afwasmiddel, daar hadden de onderbroeken ook wel mee gewassen kunnen worden. 't Zijn een stel huilies die meteen getroost worden.
Het ligt er blijkbaar binnen, maar dat zou imo niet moetenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef Maanvis het volgende:
Bart kan helemaal geen creativiteit belonen of afstraffen. Dat moet de kijker doen dmv polls, dus het ligt buiten zijn invloedssfeer.
Ik denk niet dat er daarom die laatste week nog meer mensen uit zullen gaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik denk dat anders TBO ten einde was.
Peter eruit is een pot van 6100 euro, dan misschien nog meer exits...
Dan is dat de keuze van de kijker geweest.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik denk dat anders TBO ten einde was.
Peuter was nooit van plan om weg te gaan. Ben je werkelijk zo naief? Besef je dan niet dat Peuter zijn rol ontiegelijk goed speelt en telkens 12 uurtjes aanvraagt om luxe te bemachtigen?quote:Peter eruit is een pot van 6100 euro, dan misschien nog meer exits...
Ben het ook met jou en Danny eens, maar ik blijf feitelijk!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bart kan helemaal geen creativiteit belonen of afstraffen. Dat moet de kijker doen dmv polls, dus het ligt buiten zijn invloedssfeer.
[..]
Dat is ivm d'r gezondheid, dus moet naar mijn mening kunnen. Ik vind medicijnen een basisvoorwaarde.
Hij heeft zich al genoeg verlaagd, maar goed, daar zullen we het niet meer over hebben.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef Kaat38 het volgende:
[quote]Op donderdag 14 mei 2009 16:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Toch wel typisch weer dat Peuter en Marilin.. De twee zeikerds... te lang in bed bleven liggen...
[/quote
]en die marielin die haar ziel aan duivel verkoopt voor een pakje sigaretten! Mevrouw Sigaret is echt een zeer onbetrouwbaar figuur
Het ligt er niet binnen, Bart heeft gewoon een foutje gemaakt door te vergeten een poll te plaatsen op de site. Maakt niet uit, daar kan ie van leren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:27 schreef Danny het volgende:
[..]
Het ligt er blijkbaar binnen, maar dat zou imo niet moeten
Wie?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef Danny het volgende:
grappig?
los komen??
Ik ken heel die gozer niet!
Maar daar ging het nu niet overquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft zich al genoeg verlaagd, maar goed, daar zullen we het niet meer over hebben.
Oke, dank je voor je mededeling, en nu???quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef Peter6000 het volgende:
IK HEB BESLOTEN DE STREAMS VANAVOND TUSSEN 2000 EN 2015 TE BOYCOTTEN, ALS BLIJKT DAT PIM ERIN BLIJFT.
DAN WETEN JULLIE DAT ALVAST.![]()
Is dan ook net toevallig het Songfestival bezig?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef Peter6000 het volgende:
IK HEB BESLOTEN DE STREAMS VANAVOND TUSSEN 2000 EN 2015 TE BOYCOTTEN, ALS BLIJKT DAT PIM ERIN BLIJFT.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef Peter6000 het volgende:
Dan moet hij ZEKER blijven, want dan verdient hij een oscar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan is dat de keuze van de kijker geweest.
[..]
Peuter was nooit van plan om weg te gaan. Ben je werkelijk zo naief? Besef je dan niet dat Peuter zijn rol ontiegelijk goed speelt en telkens 12 uurtjes aanvraagt om luxe te bemachtigen?
LOOP MAAR WEER WEGquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien pijpt hij ze wel allemaal, en is dat zijn darkside.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef Tessio het volgende:
Pim gaat niet zijn dark side laten zien, wel bij zijn vrienden.
Ik ben daarin redelijk naief ja... Aangezien Peter redelijk fragiel is als het om die dingen gaat. Hij heeft tot nu toe elke keer z'n zin gekregen. Maar als dit niet was gebeurd, dan was hij echt gegaan. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan is dat de keuze van de kijker geweest.
[..]
Peuter was nooit van plan om weg te gaan. Ben je werkelijk zo naief? Besef je dan niet dat Peuter zijn rol ontiegelijk goed speelt en telkens 12 uurtjes aanvraagt om luxe te bemachtigen?
Oeh, een kwartier boycotten, gevaarlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef Peter6000 het volgende:
die getalletjes, praat je dan in jaren?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef Peter6000 het volgende:
en dat nog krijgt ook?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef Maanvis het volgende:
Zou je denken???quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien pijpt hij ze wel allemaal, en is dat zijn darkside.
Het opslurpen van sperma.
Hij heeft jou ook al in de zakquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ben daarin redelijk naief ja... Aangezien Peter redelijk fragiel is als het om die dingen gaat. Hij heeft tot nu toe elke keer z'n zin gekregen. Maar als dit niet was gebeurd, dan was hij echt gegaan. Daar ben ik van overtuigd.
Als ie bukt zie je z'n darksidequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De groep moet juist zorgen in die 12 uur dat zo'n persoon besluit toch te blijven, waarom zou je daar dan een sanctie voor geven?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef Danny het volgende:
[..]
en dat nog krijgt ook?
Vorige keer waren het 7 pakjes peuken onder het mom van kop kaalscheren. Nu weer tandpasta en wasmiddel. Ik zeg; 12 uur aanvragen en niet gaan = sanctie voor de hele groep EN een extra sanctie voor die persoon.
Voor de groep = 24 uur geen eten
Voor de persoon = 48 uur geen peuken
Hij speelt die rol barslecht, alleen zijn B&B nou niet bepaald goed in het herkennen van acteerspelquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan moet hij ZEKER blijven, want dan verdient hij een oscar.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
Iedereen vindt hier blijkbaar dat er niet gezeurd moet worden en meer naar creatieve oplossingen gezocht moet worden. Maar waarom is het dan dat Eline onderaan staat, terwijl die gewoon zonder douchegordijn zich gaat schoonschrobben met afwasmiddel en allesreiniger (zonder mokken, zeuren, drammen of dreinen), en van haar kwam gisteren meteen al het idee om zelf een douchegordijn te knutselen van de vuillniszak (wat meteen de grond in werd geboord door Marielin, die nu ineens doet alsof het haar eigen idee is geweest)?
Ik ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ben daarin redelijk naief ja... Aangezien Peter redelijk fragiel is als het om die dingen gaat. Hij heeft tot nu toe elke keer z'n zin gekregen. Maar als dit niet was gebeurd, dan was hij echt gegaan. Daar ben ik van overtuigd.
Dan mag ik het er toch nog wel mee eens zijn? Aangezien aan de regels een beetje getornd wordt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:23 schreef Maanvis het volgende:
Het was geen mening waarmee je het eens of oneens kunt zijn. Zo zijn de regels van het programma!
welnee. die gaat niet vrijwillig hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Nope, dat is niet z'n darkside!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het opslurpen van sperma.
Jeroen heeft bijgedragen aan het groepsgevoelquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef sunny16947 het volgende:
Hoe dan ook heeft Peter de tandpasta wel voor de hele groep bij elkaar gehuild en gedreigd. 4 stonden er nog harder en sneller te poetsen dan Peter zelf.
Wat hebben Jeroen en Pim überhaupt voor de groep verdiend?
Jij rebel!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan mag ik het er toch nog wel mee eens zijn? Aangezien aan de regels een beetje getornd wordt?
Oh en: ik blijf lekker mijn Nederlands met Engels doorspekken. Because omdat.
En hij heeft z'n kop geschoren voor een krat bier dat hij met iedereen heeft gedeeld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jeroen heeft bijgedragen aan het groepsgevoel
Hij zuigt dus.quote:
De gewonnen sigaretten heeft hij ook gewoon gedeeld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
En hij heeft z'n kop geschoren voor een krat bier dat hij met iedereen heeft gedeeld.
Doe ff in PM?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:34 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Nope, dat is niet z'n darkside!
Ik heb z'n darkside gehoord van Mariëll, we krijgen em waarschijnlijk niet te zien
of gewoon hier in het topic.quote:
Want er is geen mannelijke tegenspeler meer in de bunker waarbij hij het kan demonstreren?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:34 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Nope, dat is niet z'n darkside!
Ik heb z'n darkside gehoord van Mariëll, we krijgen em waarschijnlijk niet te zien
En Princess kon je niet lezen... Draaikont.. je lijkt Peuter welquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan mag ik het er toch nog wel mee eens zijn? Aangezien aan de regels een beetje getornd wordt?
Oh en: ik blijf lekker mijn Nederlands met Engels doorspekken. Because omdat.
Nou gewoon gedeeld...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De gewonnen sigaretten heeft hij ook gewoon gedeeld.
Zo ben ik toch niet!?quote:
Hij zuigt dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nee, hij genereert actie en interactie!
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef Danny het volgende:
[..]
of gewoon hier in het topic.
ik denk dat het met vrouwenkleding te maken heeft
Dat ging over de rest van je verhaspelde zin ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En Princess kon je niet lezen... Draaikont.. je lijkt Peuter wel
Precies, en hij heeft ze ook lopen fucken ermee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nou gewoon gedeeld...![]()
Dat was gewoon enorm slim van hem. Een paar spelers zijn afhankelijk van sigaretten. Jeroen rookt zelf niet. Maar met het bezit van die sigaretten, waren die andere spelers (Peter en Marielin) direct afhankelijk van Jeroen gewordenEn dat heeft wel leuke taferelen opgeleverd
Oh , ach ik zeg altijd maar zo, Taal leeft !!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ging over de rest van je verhaspelde zin ...
Tandenborstels voor 24 uur verstoppen. Geloof ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef blomst het volgende:
Wat is de geheime opdracht van Marielin.??
Alle tandenborstels verstoppenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef blomst het volgende:
tandenborstels verstoppen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef blomst het volgende:
Tandenborstels verstoppen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef blomst het volgende:
Doe anders gewoon onder een spoiler tag, dan kunnen de mensen zelf kiezen of ze het willen zien of niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef BobbyRond het volgende:
Ik vind het niet heel correct om de dark-side te verklappen...
Wat staat er?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tandenborstels voor 24 uur verstoppen. Geloof ik.
Dat gevoel kreeg ik ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef Danny het volgende:
Stuurt bart nu het gesprek zo dat Jeroen een oproep doet om peter erin te stemmen?
Nee, dat heb ik verkeerd gehoord denk ik...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:42 schreef BobbyRond het volgende:
Peter: Stem op mij zou ik nooit zeggen...
[ afbeelding ]
Is het misschien ook niet, maar als hij er op gecast is dan zijn we natuurlijk wel heel nieuwsgierigquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef BobbyRond het volgende:
ja maar dat is toch ook heeeeel oneerlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Whooohahahaha
Peuter: Ik ga niet zielig lopen vragen om stemmen, dat vind ik zo zielig overkomen...
Hij ligt gvd de hele dag te janken om sokken, hakjes, colbertjes, oneerlijkheid .....
Valse nicht ben jequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:42 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
dank jequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tandenborstels voor 24 uur verstoppen. Geloof ik.
en toen hij een opdracht had verkloot zei hij 'neem mijn eten maar'quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
En hij heeft z'n kop geschoren voor een krat bier dat hij met iedereen heeft gedeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef zo nog een hint![]()
Slechts 12 uur verstoppen?quote:
maar ik ben hier godverdomme de baas ja!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef BobbyRond het volgende:
Ik vind het ook niet zo correct van Mariëll, maargoed ik begrijp wel dat je zulke nieuwtjes met de wereld wilt delenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef BobbyRond het volgende:
Z'n bekkie is wel wat magerder geworden zegquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:42 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
Peuter Hypocriet Nunningaquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:42 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:42 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
Eens again, Eline mokt heel kort en komt dan lekker met creatieve ideetjes en blijft doorbuffelen of was het nou doorbunkeren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
Iedereen vindt hier blijkbaar dat er niet gezeurd moet worden en meer naar creatieve oplossingen gezocht moet worden. Maar waarom is het dan dat Eline onderaan staat, terwijl die gewoon zonder douchegordijn zich gaat schoonschrobben met afwasmiddel en allesreiniger (zonder mokken, zeuren, drammen of dreinen), en van haar kwam gisteren meteen al het idee om zelf een douchegordijn te knutselen van de vuillniszak (wat meteen de grond in werd geboord door Marielin, die nu ineens doet alsof het haar eigen idee is geweest)?
Korte periode.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:43 schreef BobbyRond het volgende:
Pim z'n darkside isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef zo nog een hint
![]()
Als je Pim een pruik geeft en mooie make-up, sexy jurk en hoge hakken zal het hem niet misstaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef Danny het volgende:
[..]
of gewoon hier in het topic.
ik denk dat het met vrouwenkleding te maken heeft
En nu is het dus tijd om die bewondering voor Eline om te zetten in stemmen !!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Eens again, Eline mokt heel kort en komt dan lekker met creatieve ideetjes en blijft doorbuffelen of was het nou doorbunkeren.
In ieder geval laat zij zich niet kisten!
Topmeid!
Dan ligt Peuter binnen 10 minuten huilend en stampvoetend op de grond dat het niet eerlijk is dat hij dat niet heeft!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als je Pim een pruik geeft en mooie make-up, sexy jurk en hoge hakken zal het hem niet misstaan.
Hij heb een leuk zacht koppie an sich jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als je Pim een pruik geeft en mooie make-up, sexy jurk en hoge hakken zal het hem niet misstaan.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is dat allesquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Nou goed... Omdat iedereen het zo lief vraagt dan...
Pim is onder andere in The Bunker gezet, omdat hij een historie van overmatig alcohol gebruik heeft.
Z'n ouders hebben nog een keer contact gezocht met de redactie om te vragen of ze een oogje in het zeil willen houden.
Goed, het is eruit.
ALS het waar is...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Pim is onder andere in The Bunker gezet, omdat hij een historie van overmatig alcohol gebruik heeft.
Z'n ouders hebben nog een keer contact gezocht met de redactie om te vragen of ze een oogje in het zeil willen houden.
Goed, het is eruit.
Pim een dark side???quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:45 schreef Susi het volgende:
Misschien wordt Pim wel heel geliefd door die dark side
Duh, dat heeft ie toch al gemeld in de bunker?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Goed, het is eruit.
Dronken voeren dusquote:
12? 7!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Met nog 12 posts te gaan in het oude deel. Weet je wat, ik maar 201 tot 300 alvast. En.....
Laat deze discussie nu maar
Ik heb het gevraagd en antwoord gekregen, als iets niet mag dan grijpen de mods wel in, die kunnen dat prima, elke keer dat gezeik en azijngepis van mensen die het beter denken te weten,quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:21 schreef kahaarin het volgende:
Hier zo verder? [TBO COS # 200] Should he stay or should he go?
Je moet wel met een betere nodig. Volgens mij heeft Pim nog niet eens een echte puberteit meegemaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Goed, het is eruit.
Jij vindt een alcoholist in de bunker geen sensatie bij een zuip-avond?quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je moet wel met een betere nodig. Volgens mij heeft Pim nog niet eens een echte puberteit meegemaakt.
Hij is de rust zelve en waait rustig met de winden mee.
Hij is wel de leukste, dat wel.
Huubquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jij vindt een alcoholist in de bunker geen sensatie bij een zuip-avond?
Wat de regie niet verwachtte is dat hij bij de feestavondjes zo snel ging tukken.
Als hij veel zuipt... Geen idee wat er dan gebeurt... Weet niet of hij dan aggressief wordt oid?
Owh god. We zijn al 150 posts verder! En nu reageer je? Pot verwijt ketel. Heb je de volgende al klaar staan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
12? 7!
[..]
Ik heb het gevraagd en antwoord gekregen, als iets niet mag dan grijpen de mods wel in, die kunnen dat prima, elke keer dat gezeik en azijngepis van mensen die het beter denken te weten,, gatverdamme, COS verneukend geneuzel, bah!
Wanneer heeft ie dat gezegd dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:48 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Duh, dat heeft ie toch al gemeld in de bunker?
Ohhhhh, is dat alles.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Goed, het is eruit.
Ik wil die wel boven mijn bed (maar dan vol ornaat).quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ze kunnen net zo goed een poster van hem ophangen... zelfde effect, minder kosten!
Nu weten we de reden, zelfbescherming. Best knap hoor, moet je ook maar kunnenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Wat de regie niet verwachtte is dat hij bij de feestavondjes zo snel ging tukken.
Toen jij er nog was... maar je zat er zoals gewoonlijk doorheen te tetteren om indruk te maken op jeroen!quote:
Ah, daar waren ze bij het korps mariniers waarschijnlijk ook blij meequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Goed, het is eruit.
Wauw.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Goed, het is eruit.
Of Huub gepijpt onder het bureau.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ohhhhh, is dat alles.
Dacht echt iets spannend, 3 vriendjes/vriendinnetjes tegelijk, vreemgaan, of iets met betaalde liefde.
bij 6 vrouwen een kind te hebben verwekt????
oke ieder geval bedankt voor het antwoord.
Nee, de OP is af.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:51 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Owh god. We zijn al 150 posts verder! En nu reageer je? Pot verwijt ketel. Heb je de volgende al klaar staan?
Dagje of 4 geleden volgens mij zei die dat ie wel bekend was met veel drank of iets in die trant.quote:
Wat gebeurt er dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:52 schreef Oxymorons het volgende:
Dit snap ik dan niet van de regie. Als Marielin bewijs laat slingeren voor haar geheime actie dan is dat toch haar fout! Hier heeft de regie niet goed op in gespeeld.
Ik weet het wel!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jij vindt een alcoholist in de bunker geen sensatie bij een zuip-avond?
Als hij veel zuipt... Geen idee wat er dan gebeurt... Weet niet of hij dan aggressief wordt oid?
Daar leer je dat!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, daar waren ze bij het korps mariniers waarschijnlijk ook blij mee
Whahaha, dat is waar, hij kletste 5 kwartier in een uur.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Toen jij er nog was... maar je zat er zoals gewoonlijk doorheen te tetteren om indruk te maken op jeroen!
Yep, of Marielin, ben dat tegendraadse leugenachtige gedrag zat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Peter er gewoon uitgestemd wordt. Dat zal hem leren met zijn dreigementen.
Eline tegen Peuter nu: "Je moet niet heel erg fout worden, hoor!"quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline tegen Peuter: Pas op dat je geen Wolter Kroes met bierbuik wordt!
Hij is mooi Kahaarinquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, de OP is af.Net bijgelezen, de volgende staat nog niet klaar nee.
![]()
Mooi, kusje danquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, de OP is af.Net bijgelezen, de volgende staat nog niet klaar nee.
![]()
Goed he?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Toen jij er nog was... maar je zat er zoals gewoonlijk doorheen te tetteren om indruk te maken op jeroen!
Het zet haar wel op scherpquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:52 schreef Oxymorons het volgende:
Dit snap ik dan niet van de regie. Als Marielin bewijs laat slingeren voor haar geheime actie dan is dat toch haar fout! Hier heeft de regie niet goed op in gespeeld.
dan gedraagt hij zich netjesquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Goed, het is eruit.
Dan wordt ie groen, groeien zijn spieren en scheuren daardoor zijn kleren kapot.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:55 schreef Oxymorons het volgende:
Bart heeft haar laten weten dat ze bewijs had laten slingeren.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of Huub gepijpt onder het bureau.
Als ze hier al zo slordig in was... Die gaat die geheime missie niet geheim houdenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:54 schreef Pek het volgende:
[..]
Het zet haar wel op scherpEven laten zien dan het serieus is.
Dat wel, maar sommige ouders vinden 2 biertjes op zaterdagavond al een probleem.....quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:54 schreef Maanvis het volgende:
Iedere rechtgeaarde jongere heeft toch wel ervaring met overmatig drankgebruik? What's new?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan wordt ie groen, groeien zijn spieren en scheuren daardoor zijn kleren kapot.
coolquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan wordt ie groen, groeien zijn spieren en scheuren daardoor zijn kleren kapot.
Tot zo!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef BobbyRond het volgende:
Nou goed... mijn nietsonthullende onthulling is geweest... Ik ga weer drummen
Später!
Petraatje ook, die is dronken een keuken ingereden bij iemandquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wel, maar sommige ouders vinden 2 biertjes op zaterdagavond al een probleem.....
Maar goed, hij had ook met drank op achter het stuur gezeten, daar zou ik als ouder ook een probleem van maken (en niet zuinig)
Ik denk dat ze dat bij de mariniers óók niet zo erg kunnen waarderen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wel, maar sommige ouders vinden 2 biertjes op zaterdagavond al een probleem.....
Maar goed, hij had ook met drank op achter het stuur gezeten, daar zou ik als ouder ook een probleem van maken (en niet zuinig)
En de redactie zit jou privézaken van Pim te vertellen, ook dat z'n ouders gebeld hebbenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Goed, het is eruit.
Dominatrix .....quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:57 schreef Maanvis het volgende:
Okay, dus we hebben 2 personen die van de grote beek af komen.
2 personen die vaste klant waren bij novadic-kentron.
Wat voor verassingen zouden we nog bij Eline en Marielin zien?
Scherp!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:00 schreef NrTH het volgende:
Marielin gebruikt de deo van Eline
Dat mag niet meer toch? Gewonnen dingen delen?
Er heerst nog steeds totaal geen druk om die Eifeltoren op tijd af te krijgen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Cursus: Hoe snij ik een ui!
4 man met open mond kijken vol verbazing toe!
* kahaarin mompelt iets over peuken.*quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Scherp!
Sanctie!!!
Kop op redactie, maak dat 2.0 waar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sanctiequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Scherp!
Sanctie!!!
nu!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
Wat zou nu wijsheid zijn. Nú al stemmen op je favoriet of beter wachten tot bijna het laatste kwartier?
In het laatste kwartier heb je kans op overbelasting van het netwerk, dan kunnen je stemmen verloren gaan....quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
Wat zou nu wijsheid zijn. Nú al stemmen op je favoriet of beter wachten tot bijna het laatste kwartier?
Ik denk wachten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
2.0 is 2.0 anders moeten ze er niet mee beginnenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:00 schreef NrTH het volgende:
Kap eens met die witregels, ik scroll me de pleurisquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Scherp!
Sanctie!!!
Ok...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En de redactie zit jou privézaken van Pim te vertellen, ook dat z'n ouders gebeld hebben
Ik geloof je amper eigenlijk
Als het niet waar is dan ben je echt een sukkel Bobby!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En de redactie zit jou privézaken van Pim te vertellen, ook dat z'n ouders gebeld hebben
Ik geloof je amper eigenlijk
Wachten, want actie roept reactie op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
Zucht.... Ik maak ze wel lichtgrijs.... Pfff peuken op??quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Kap eens met die witregels, ik scroll me de pleuris
Lol, en dan gewoon in het geheel quoten...?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Kap eens met die witregels, ik scroll me de pleuris
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zucht.... Ik maak ze wel lichtgrijs.... Pfff peuken op??
Ik geloof het wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:04 schreef NoNickOne het volgende:
Als het niet waar is dan ben je echt een sukkel Bobby!
Om m'n punt te maken, sweetiequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, en dan gewoon in het geheel quoten...?![]()
Dat z'n ouders hebben gebeld wist ik niet. De rest kan ik bevestigen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:04 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Welnee, of je moet teveel geld hebben.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wachten, want actie roept reactie op.
Behalve is de achterstand groot is (bijvoorbeeld een paar honderd punten), dan zou ik het nu doen, omdat een te grote achterstand destimiuleert om in iemand te investeren.
Ze bracht volgens mij lege naar het voorraadhokquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kwam marlin nou met flesjes bier binnen???
Mariëll heeft het me verteld bij de exit van Amber... Wil je het niet geloven... Sja, see if I care...quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:04 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Klopt dus sanctie, mijn hemel, ik word doodmoe van marielin!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:00 schreef NrTH het volgende:
Mijn favoriet heeft al een enorme achterstandquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wachten, want actie roept reactie op.
Behalve is de achterstand groot is (bijvoorbeeld een paar honderd punten), dan zou ik het nu doen, omdat een te grote achterstand destimiuleert om in iemand te investeren.
Vind het niet echt netjes dat je iets doorverteld wat in vertrouwen binnenkomt... maar ach... tis FOK.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mariëll heeft het me verteld bij de exit van Amber... Wil je het niet geloven... Sja, see if I care...
Ik heb er geen baat bij als iemand wint... Ik had alleen baat bij m'n eigen winst
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit gaat een topweek worden qua stemmen, uitgaande van het feit dat deze stemronde maar vier-vijf dagen betreft:![]()
[ afbeelding ]
Was jij niet ook een van de mensen die erom zat te vragen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vind het niet echt netjes dat je iets doorverteld wat in vertrouwen binnenkomt... maar ach... tis FOK.
Dat had degene die het in vertrouwen vertelde doorvertelde moeten bedenken ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Vind het niet echt netjes dat je iets doorverteld wat in vertrouwen binnenkomt... maar ach... tis FOK.
Eline staat nu op 4.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn favoriet heeft al een enorme achterstand
Ik vraag me echter af of men zo slim is om niet direct aan het begin als een malle te gaan stemmen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit gaat een topweek worden qua stemmen, uitgaande van het feit dat deze stemronde maar vier-vijf dagen betreft:![]()
[ afbeelding ]
Tja, de stemkoorts, was bij de vorige RLS dingen ook zo, op een gegeven moment dan heeft men favorieten en voorkeuren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Zulks een inzichten op de late donderdagmiddag! Kopijkat, wilt U met mij trouwen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat had degene die het in vertrouwen vertelde doorvertelde moeten bedenken ...
Ook waar...quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Regie we zitten in fase 2. Dus sactie!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Regie?
Waar blijft de sanctie voor het oneigenlijk gebruik van de DEO ??
Of zijn we terug naar Bunker Bèta 0.9 ?
Wow! Het gaat écht hard nu zeg!quote:
Jij ook kappen met die witregels, nergens voor nodigquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Was jij niet ook een van de mensen die erom zat te vragen?
Er was een mannetje of 10 die erom vroeg... En sja, ik zwicht onder groepsdruk...
Zeker Danny die zei dat hij de baas is
Niet zo leuk dan, dat die info zomaar op straat ligtquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat z'n ouders hebben gebeld wist ik niet. De rest kan ik bevestigen.
Ja, maar dat ontslaat de ander er niet van. Ik vind het not-done als mensen niet hun bek kunnen houden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je krijgt het nog druk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:11 schreef Pek het volgende:
[..]
Jij ook kappen met die witregels, nergens voor nodig
Ik trouw niet voordat ik de koopwaar heb uitgeprobeerd. En trouwwaardig heb bevonden. Uiteraard. En of course.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:10 schreef Maanvis het volgende:
Zulks een inzichten op de late donderdagmiddag! Kopijkat, wilt U met mij trouwen?
nee, niet in het algemeen, alleen de sigaretten van Peter.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
FF voor de duidelijkheid...
Het was toch tegen de bewoners gecommuniceerd dat privileges niet gedeeld mochten worden?
Ja, alles kan, zal vanavond laat eens kijken of ik wat kan organiseren. Maar die omzet, want het is geen winst, is lastig te berekenen. Ik ga standaard uit van 30 eurocent voor een plus stem en 60 eurocent voor één min stem,. maar ze zijn inmiddels al veel goedkoper en het maakt ook uit hoeveel men er per keer koopt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Maanvis het volgende:
Neemmijnietserieus, kun je ook een grafiekje maken van de totale winst tot nu toe (ipv een bedrag per dag een lijn die alsmaar omhoog gaat) en hoe die zegmaar verliep?
Volgens mij loop je dingen te bedenken en is het nooit gezegd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:12 schreef NrTH het volgende:
Jeej, sanctie voor de deo
Goed dat ik het nog zag![]()
En het is er wel bijgezegd! Anders wisten wij het toch ook niet, zeikerds daar ;x
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn favoriet heeft al een enorme achterstand
Of het is niet zo'n enórm geheim? Waarom gebruik je het anders als verkoopargument om jou in die bunker te zetten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet zo leuk dan, dat die info zomaar op straat ligt
Dat is niet hier bedacht, werd verteld toen Jeroen in het bed wilde wat hij gekregen had van de winst van Pim, toen werd gezegd dat de winnaar er zelf in moet en dat prijzen voor de winnaar zijn en voor verder niemand.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:12 schreef Rica het volgende:
Eugh is het hun verteld dat ze niet mochten delen of is dat nu hier in cos bedacht?
Nee, ik vroeg er niet om, gaat mij ook niet aan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Was jij niet ook een van de mensen die erom zat te vragen?
Er was een mannetje of 10 die erom vroeg... En sja, ik zwicht onder groepsdruk...
Zeker Danny die zei dat hij de baas is
M'n wijsvinger, jaquote:
Dat, en het was blijkbaar toch al bekend...quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En 20 centimeter minimaal.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik trouw niet voordat ik de koopwaar heb uitgeprobeerd. En trouwwaardig heb bevonden. Uiteraard. En of course.
Wie zegt dat ie het als verkoopargument heeft gebruikt en niet gewoon zn verleden uit doeken gedaan heeft en de redactie dat stukje interessant vond?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Of het is niet zo'n enórm geheim? Waarom gebruik je het anders als verkoopargument om jou in die bunker te zetten.
priceless!!!!!!!!!!!quote:
Ik ben solidair met de overlevers en volgens mij is het niet gezegd dat ze gewonnen spullen niet mochten delen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:14 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat is niet hier bedacht, werd verteld toen Jeroen in het bed wilde wat hij gekregen had van de winst van Pim, toen werd gezegd dat de winnaar er zelf in moet en dat prijzen voor de winnaar zijn en voor verder niemand.
Will you trouw met moi après Sie mir gekeurd heeft?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik trouw niet voordat ik de koopwaar heb uitgeprobeerd. En trouwwaardig heb bevonden. Uiteraard. En of course.
Is een minstem dan goedkoper?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, alles kan, zal vanavond laat eens kijken of ik wat kan organiseren. Maar die omzet, want het is geen winst, is lastig te berekenen. Ik ga standaard uit van 30 eurocent voor een plus stem en 60 eurocent voor één min stem,. maar ze zijn inmiddels al veel goedkoper en het maakt ook uit hoeveel men er per keer koopt.
En volgens mij, de regie en vele anderen hier welquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ben solidair met de overlevers en volgens mij is het niet gezegd dat ze gewonnen spullen niet mochten delen.
Mij staat ook bij dat Bart zelf ook iets in die strekking verteld heeft, toen dacht ik nog... voor het groepsgevoel is het niet handig, maar voor het spelelement kan het leuk zijn....quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ben solidair met de overlevers en volgens mij is het niet gezegd dat ze gewonnen spullen niet mochten delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |