Ik ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ben daarin redelijk naief ja... Aangezien Peter redelijk fragiel is als het om die dingen gaat. Hij heeft tot nu toe elke keer z'n zin gekregen. Maar als dit niet was gebeurd, dan was hij echt gegaan. Daar ben ik van overtuigd.
Dan mag ik het er toch nog wel mee eens zijn? Aangezien aan de regels een beetje getornd wordt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:23 schreef Maanvis het volgende:
Het was geen mening waarmee je het eens of oneens kunt zijn. Zo zijn de regels van het programma!
welnee. die gaat niet vrijwillig hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ben daarin redelijk naief ja... Aangezien Peter redelijk fragiel is als het om die dingen gaat. Hij heeft tot nu toe elke keer z'n zin gekregen. Maar als dit niet was gebeurd, dan was hij echt gegaan. Daar ben ik van overtuigd.
Nope, dat is niet z'n darkside!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien pijpt hij ze wel allemaal, en is dat zijn darkside.
Het opslurpen van sperma.
Jeroen heeft bijgedragen aan het groepsgevoelquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef sunny16947 het volgende:
Hoe dan ook heeft Peter de tandpasta wel voor de hele groep bij elkaar gehuild en gedreigd. 4 stonden er nog harder en sneller te poetsen dan Peter zelf.
Wat hebben Jeroen en Pim überhaupt voor de groep verdiend?
Jij rebel!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan mag ik het er toch nog wel mee eens zijn? Aangezien aan de regels een beetje getornd wordt?
Oh en: ik blijf lekker mijn Nederlands met Engels doorspekken. Because omdat.
En hij heeft z'n kop geschoren voor een krat bier dat hij met iedereen heeft gedeeld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jeroen heeft bijgedragen aan het groepsgevoel
Hij zuigt dus.quote:
De gewonnen sigaretten heeft hij ook gewoon gedeeld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
En hij heeft z'n kop geschoren voor een krat bier dat hij met iedereen heeft gedeeld.
Doe ff in PM?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:34 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Nope, dat is niet z'n darkside!
Ik heb z'n darkside gehoord van Mariëll, we krijgen em waarschijnlijk niet te zien
of gewoon hier in het topic.quote:
Want er is geen mannelijke tegenspeler meer in de bunker waarbij hij het kan demonstreren?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:34 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Nope, dat is niet z'n darkside!
Ik heb z'n darkside gehoord van Mariëll, we krijgen em waarschijnlijk niet te zien
En Princess kon je niet lezen... Draaikont.. je lijkt Peuter welquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan mag ik het er toch nog wel mee eens zijn? Aangezien aan de regels een beetje getornd wordt?
Oh en: ik blijf lekker mijn Nederlands met Engels doorspekken. Because omdat.
Nou gewoon gedeeld...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De gewonnen sigaretten heeft hij ook gewoon gedeeld.
Zo ben ik toch niet!?quote:
Hij zuigt dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nee, hij genereert actie en interactie!
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef Danny het volgende:
[..]
of gewoon hier in het topic.
ik denk dat het met vrouwenkleding te maken heeft
Dat ging over de rest van je verhaspelde zin ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En Princess kon je niet lezen... Draaikont.. je lijkt Peuter wel
Precies, en hij heeft ze ook lopen fucken ermee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nou gewoon gedeeld...![]()
Dat was gewoon enorm slim van hem. Een paar spelers zijn afhankelijk van sigaretten. Jeroen rookt zelf niet. Maar met het bezit van die sigaretten, waren die andere spelers (Peter en Marielin) direct afhankelijk van Jeroen gewordenEn dat heeft wel leuke taferelen opgeleverd
Oh , ach ik zeg altijd maar zo, Taal leeft !!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ging over de rest van je verhaspelde zin ...
Tandenborstels voor 24 uur verstoppen. Geloof ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef blomst het volgende:
Wat is de geheime opdracht van Marielin.??
Alle tandenborstels verstoppenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef blomst het volgende:
tandenborstels verstoppen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef blomst het volgende:
Tandenborstels verstoppen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef blomst het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |