Doe anders gewoon onder een spoiler tag, dan kunnen de mensen zelf kiezen of ze het willen zien of niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef BobbyRond het volgende:
Ik vind het niet heel correct om de dark-side te verklappen...
Wat staat er?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tandenborstels voor 24 uur verstoppen. Geloof ik.
Dat gevoel kreeg ik ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef Danny het volgende:
Stuurt bart nu het gesprek zo dat Jeroen een oproep doet om peter erin te stemmen?
Nee, dat heb ik verkeerd gehoord denk ik...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:42 schreef BobbyRond het volgende:
Peter: Stem op mij zou ik nooit zeggen...
[ afbeelding ]
Is het misschien ook niet, maar als hij er op gecast is dan zijn we natuurlijk wel heel nieuwsgierigquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef BobbyRond het volgende:
ja maar dat is toch ook heeeeel oneerlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Whooohahahaha
Peuter: Ik ga niet zielig lopen vragen om stemmen, dat vind ik zo zielig overkomen...
Hij ligt gvd de hele dag te janken om sokken, hakjes, colbertjes, oneerlijkheid .....
Valse nicht ben jequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:42 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
dank jequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tandenborstels voor 24 uur verstoppen. Geloof ik.
en toen hij een opdracht had verkloot zei hij 'neem mijn eten maar'quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
En hij heeft z'n kop geschoren voor een krat bier dat hij met iedereen heeft gedeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef zo nog een hint![]()
Slechts 12 uur verstoppen?quote:
maar ik ben hier godverdomme de baas ja!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef BobbyRond het volgende:
Ik vind het ook niet zo correct van Mariëll, maargoed ik begrijp wel dat je zulke nieuwtjes met de wereld wilt delenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef BobbyRond het volgende:
Z'n bekkie is wel wat magerder geworden zegquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:42 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |