Pim een dark side???quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:45 schreef Susi het volgende:
Misschien wordt Pim wel heel geliefd door die dark side
Duh, dat heeft ie toch al gemeld in de bunker?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Nou goed... Omdat iedereen het zo lief vraagt dan...
Pim is onder andere in The Bunker gezet, omdat hij een historie van overmatig alcohol gebruik heeft.
Z'n ouders hebben nog een keer contact gezocht met de redactie om te vragen of ze een oogje in het zeil willen houden.
Goed, het is eruit.
Dronken voeren dusquote:
12? 7!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Met nog 12 posts te gaan in het oude deel. Weet je wat, ik maar 201 tot 300 alvast. En.....
Laat deze discussie nu maar
Ik heb het gevraagd en antwoord gekregen, als iets niet mag dan grijpen de mods wel in, die kunnen dat prima, elke keer dat gezeik en azijngepis van mensen die het beter denken te weten,quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:21 schreef kahaarin het volgende:
Hier zo verder? [TBO COS # 200] Should he stay or should he go?
Je moet wel met een betere nodig. Volgens mij heeft Pim nog niet eens een echte puberteit meegemaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Pim is onder andere in The Bunker gezet, omdat hij een historie van overmatig alcohol gebruik heeft.
Z'n ouders hebben nog een keer contact gezocht met de redactie om te vragen of ze een oogje in het zeil willen houden.
Goed, het is eruit.
Jij vindt een alcoholist in de bunker geen sensatie bij een zuip-avond?quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je moet wel met een betere nodig. Volgens mij heeft Pim nog niet eens een echte puberteit meegemaakt.
Hij is de rust zelve en waait rustig met de winden mee.
Hij is wel de leukste, dat wel.
Huubquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jij vindt een alcoholist in de bunker geen sensatie bij een zuip-avond?
Wat de regie niet verwachtte is dat hij bij de feestavondjes zo snel ging tukken.
Als hij veel zuipt... Geen idee wat er dan gebeurt... Weet niet of hij dan aggressief wordt oid?
Owh god. We zijn al 150 posts verder! En nu reageer je? Pot verwijt ketel. Heb je de volgende al klaar staan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
12? 7!
[..]
Ik heb het gevraagd en antwoord gekregen, als iets niet mag dan grijpen de mods wel in, die kunnen dat prima, elke keer dat gezeik en azijngepis van mensen die het beter denken te weten,, gatverdamme, COS verneukend geneuzel, bah!
Wanneer heeft ie dat gezegd dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:48 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Duh, dat heeft ie toch al gemeld in de bunker?
Ohhhhh, is dat alles.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Goed, het is eruit.
Ik wil die wel boven mijn bed (maar dan vol ornaat).quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ze kunnen net zo goed een poster van hem ophangen... zelfde effect, minder kosten!
Nu weten we de reden, zelfbescherming. Best knap hoor, moet je ook maar kunnenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Wat de regie niet verwachtte is dat hij bij de feestavondjes zo snel ging tukken.
Toen jij er nog was... maar je zat er zoals gewoonlijk doorheen te tetteren om indruk te maken op jeroen!quote:
Ah, daar waren ze bij het korps mariniers waarschijnlijk ook blij meequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Goed, het is eruit.
Wauw.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Goed, het is eruit.
Of Huub gepijpt onder het bureau.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ohhhhh, is dat alles.
Dacht echt iets spannend, 3 vriendjes/vriendinnetjes tegelijk, vreemgaan, of iets met betaalde liefde.
bij 6 vrouwen een kind te hebben verwekt????
oke ieder geval bedankt voor het antwoord.
Nee, de OP is af.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:51 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Owh god. We zijn al 150 posts verder! En nu reageer je? Pot verwijt ketel. Heb je de volgende al klaar staan?
Dagje of 4 geleden volgens mij zei die dat ie wel bekend was met veel drank of iets in die trant.quote:
Wat gebeurt er dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:52 schreef Oxymorons het volgende:
Dit snap ik dan niet van de regie. Als Marielin bewijs laat slingeren voor haar geheime actie dan is dat toch haar fout! Hier heeft de regie niet goed op in gespeeld.
Ik weet het wel!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jij vindt een alcoholist in de bunker geen sensatie bij een zuip-avond?
Als hij veel zuipt... Geen idee wat er dan gebeurt... Weet niet of hij dan aggressief wordt oid?
Daar leer je dat!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, daar waren ze bij het korps mariniers waarschijnlijk ook blij mee
Whahaha, dat is waar, hij kletste 5 kwartier in een uur.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Toen jij er nog was... maar je zat er zoals gewoonlijk doorheen te tetteren om indruk te maken op jeroen!
Yep, of Marielin, ben dat tegendraadse leugenachtige gedrag zat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Peter er gewoon uitgestemd wordt. Dat zal hem leren met zijn dreigementen.
Eline tegen Peuter nu: "Je moet niet heel erg fout worden, hoor!"quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline tegen Peuter: Pas op dat je geen Wolter Kroes met bierbuik wordt!
Hij is mooi Kahaarinquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, de OP is af.Net bijgelezen, de volgende staat nog niet klaar nee.
![]()
Mooi, kusje danquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, de OP is af.Net bijgelezen, de volgende staat nog niet klaar nee.
![]()
Goed he?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Toen jij er nog was... maar je zat er zoals gewoonlijk doorheen te tetteren om indruk te maken op jeroen!
Het zet haar wel op scherpquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:52 schreef Oxymorons het volgende:
Dit snap ik dan niet van de regie. Als Marielin bewijs laat slingeren voor haar geheime actie dan is dat toch haar fout! Hier heeft de regie niet goed op in gespeeld.
dan gedraagt hij zich netjesquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Goed, het is eruit.
Dan wordt ie groen, groeien zijn spieren en scheuren daardoor zijn kleren kapot.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:55 schreef Oxymorons het volgende:
Bart heeft haar laten weten dat ze bewijs had laten slingeren.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of Huub gepijpt onder het bureau.
Als ze hier al zo slordig in was... Die gaat die geheime missie niet geheim houdenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:54 schreef Pek het volgende:
[..]
Het zet haar wel op scherpEven laten zien dan het serieus is.
Dat wel, maar sommige ouders vinden 2 biertjes op zaterdagavond al een probleem.....quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:54 schreef Maanvis het volgende:
Iedere rechtgeaarde jongere heeft toch wel ervaring met overmatig drankgebruik? What's new?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan wordt ie groen, groeien zijn spieren en scheuren daardoor zijn kleren kapot.
coolquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan wordt ie groen, groeien zijn spieren en scheuren daardoor zijn kleren kapot.
Tot zo!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef BobbyRond het volgende:
Nou goed... mijn nietsonthullende onthulling is geweest... Ik ga weer drummen
Später!
Petraatje ook, die is dronken een keuken ingereden bij iemandquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wel, maar sommige ouders vinden 2 biertjes op zaterdagavond al een probleem.....
Maar goed, hij had ook met drank op achter het stuur gezeten, daar zou ik als ouder ook een probleem van maken (en niet zuinig)
Ik denk dat ze dat bij de mariniers óók niet zo erg kunnen waarderen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wel, maar sommige ouders vinden 2 biertjes op zaterdagavond al een probleem.....
Maar goed, hij had ook met drank op achter het stuur gezeten, daar zou ik als ouder ook een probleem van maken (en niet zuinig)
En de redactie zit jou privézaken van Pim te vertellen, ook dat z'n ouders gebeld hebbenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Goed, het is eruit.
Dominatrix .....quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:57 schreef Maanvis het volgende:
Okay, dus we hebben 2 personen die van de grote beek af komen.
2 personen die vaste klant waren bij novadic-kentron.
Wat voor verassingen zouden we nog bij Eline en Marielin zien?
Scherp!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:00 schreef NrTH het volgende:
Marielin gebruikt de deo van Eline
Dat mag niet meer toch? Gewonnen dingen delen?
Er heerst nog steeds totaal geen druk om die Eifeltoren op tijd af te krijgen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Cursus: Hoe snij ik een ui!
4 man met open mond kijken vol verbazing toe!
* kahaarin mompelt iets over peuken.*quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Scherp!
Sanctie!!!
Kop op redactie, maak dat 2.0 waar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sanctiequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Scherp!
Sanctie!!!
nu!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
Wat zou nu wijsheid zijn. Nú al stemmen op je favoriet of beter wachten tot bijna het laatste kwartier?
In het laatste kwartier heb je kans op overbelasting van het netwerk, dan kunnen je stemmen verloren gaan....quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
Wat zou nu wijsheid zijn. Nú al stemmen op je favoriet of beter wachten tot bijna het laatste kwartier?
Ik denk wachten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
2.0 is 2.0 anders moeten ze er niet mee beginnenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:00 schreef NrTH het volgende:
Marielin gebruikt de deo van Eline
Dat mag niet meer toch? Gewonnen dingen delen?
Kap eens met die witregels, ik scroll me de pleurisquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Scherp!
Sanctie!!!
Ok...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En de redactie zit jou privézaken van Pim te vertellen, ook dat z'n ouders gebeld hebben
Ik geloof je amper eigenlijk
Als het niet waar is dan ben je echt een sukkel Bobby!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En de redactie zit jou privézaken van Pim te vertellen, ook dat z'n ouders gebeld hebben
Ik geloof je amper eigenlijk
Wachten, want actie roept reactie op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |