Dat was ik ook van plan. Esmeralda staat vast, over de andere namen mag iedereen hardop meedenken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:17 schreef Rapaille het volgende:
Je moet alle pulletjes een Naam geven met een E![]()
eddie eendquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan. Esmeralda staat vast, over de andere namen mag iedereen hardop meedenken.
evelienquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan. Esmeralda staat vast, over de andere namen mag iedereen hardop meedenken.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vernoemd naar papa Eduard? Goed idee.
Dat kan creatiever. Ik zat zelf te denken aan Eleanor, vernoemd naar onderstaand meesterwerkje:quote:
Jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:43 schreef Rapaille het volgende:
Elisa, omdat die een bordje heeft gemaakt.![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Eddie Eendquote:
Doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Enigma, Ernst-Jan en Evert staan op de reservelijst, net als Elvira. Misschien moet ik over een week ofzo alle suggesties maar bundelen en er een poll over maken.
Echt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doen
Maak ik (eenmalig) nog een geboortebord!
O. Nou ja, ik zal ze toch ook niet uit elkaar kunnen houden waarschijnlijk en oormerken gaat zo lastig bij eenden. Toch zijn namen wel leuk natuurlijk. Doen we de verhouding gewoon 3/4 of 4/3, is de kans het grootst dat er geen eenden voor 'mietje' of 'manwijf' worden uitgemaakt als ze weer vertrekken richting grote vijver.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:11 schreef Cat22 het volgende:
Je realiseert je wel dat je bij beebie eendjes de geslachten nog niet kunt zien he?
Strak plan. En wellicht blijkt Engelbert een supahcoole naam te zijn voor een vrouwtjeseend.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
O. Nou ja, ik zal ze toch ook niet uit elkaar kunnen houden waarschijnlijk en oormerken gaat zo lastig bij eenden. Toch zijn namen wel leuk natuurlijk. Doen we de verhouding gewoon 3/4 of 4/3, is de kans het grootst dat er geen eenden voor 'mietje' of 'manwijf' worden uitgemaakt als ze weer vertrekken richting grote vijver.
quote:
Je vergeet een heel belangrijke:quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
Esmeralda Eend --> voor de beauty van het stel
Evert Eend --> voor degene die er uit ziet als de grootste roddelnicht van het stel
Emily Eend --> voor het tutje
Eleanor Eend --> voor het eendje met air (herkenbaar aan het posh snaveltje in de lucht)
Engelbert Eend --> voor degene met het meest gedistingeerde uiterlijk
Eddie Eend --> voor eentje () die er uit ziet als een Johnny, wellicht herkenbaar aan goud naamkettinkje
Eppo Eend --> voor het lijpe nerdje van het stel
Ik ben er uit hoor!
Maar in dit lijstje mis ik Elisa!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Enigma, Ernst-Jan en Evert staan op de reservelijst, net als Elvira. Misschien moet ik over een week ofzo alle suggesties maar bundelen en er een poll over maken.
Maar in dit lijstje mis ik Elisa!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Omdat Elisa niet op de reservelijst staat, maar linea recta op de hoofdlijst is geplaatst.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:07 schreef botterfly het volgende:
Maar in dit lijstje mis ik Elisa!
Oeps verkeerd gelezen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Omdat Elisa niet op de reservelijst staat, maar linea recta op de hoofdlijst is geplaatst.
Ik vond eigenlijk dat ElisaB peetmoeder moet worden van het kroost!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Je vergeet een heel belangrijke:
Elisa Eend --> Voor het eendje met creatieve talenten.
Zoek op ducklingquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:21 schreef ElisaB het volgende:
Gezocht: eenvoudige (zoete) eendjes-tekeningen
Maar Emma wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:17 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben niet beledigd als we geen ElisaEendje hebben hoor
En ik dan??quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
Ik vond eigenlijk dat ElisaB peetmoeder moet worden van het kroost!
Eddie is voor de rocker eendje van het stel hoor niet een sjonniequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
Esmeralda Eend --> voor de beauty van het stel
Evert Eend --> voor degene die er uit ziet als de grootste roddelnicht van het stel
Emily Eend --> voor het tutje
Eleanor Eend --> voor het eendje met air (herkenbaar aan het posh snaveltje in de lucht)
Engelbert Eend --> voor degene met het meest gedistingeerde uiterlijk
Eddie Eend --> voor eentje () die er uit ziet als een Johnny, wellicht herkenbaar aan goud naamkettinkje
Eppo Eend --> voor het lijpe nerdje van het stel
Ik ben er uit hoor!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:21 schreef ElisaB het volgende:
In dit geval dan Eddie Feather.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:29 schreef purplerose het volgende:
Eddie is voor de rocker eendje van het stel hoor niet een sjonnie![]()
![]()
Eddie Vedder (zanger van pearl jam)
Jij bent hun liefdevolle nanny!quote:
http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&q=duckiequote:Op woensdag 13 mei 2009 21:21 schreef ElisaB het volgende:
DIE Ente von der Maus.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ah, der Ente von der Maus! Einfach fabelhaft!
[ afbeelding ]
Bij 7 eieren horen natuurlijk minstens 7 topics...quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:28 schreef TheAgent het volgende:
Verdorie, wat gaat het hier weer hard.
Als er zo doorgespamd wordt, duurt het nog 3 topics voor de kuikentjes er zijn.
Beebie eendjes hebben donshaartjes.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:04 schreef Rewimo het volgende:
Hebben kleine eendjes niet net als grote een krul in de staart als het mannetjes zijn? Dat maakt het toekennen van de namen alweer wat makkelijker
De katten kwamen altijd onder de poort door, en dat is nu speciaal voor Emma dichtgetimmerd. Sindsdien heb ik geen kat meer gezien, en ik hoop dat ze wegblijven. Ik hoop dat de piepjes rond Hemelvaart geboren worden, ik heb dan een aantal dagen vrij en kan de boel dan 24/7 in de gaten houden...quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef childintime het volgende:
Oeh wat cute![]()
Heb je geen katten in de tuin? Die eten nl best graag pulletjes en de vijver is nou niet zo groot dat katten ze er niet uit kunnen plukken........
Je weet dat ik maar 2 paaltjes over heb?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef ElisaB het volgende:
Thnx lievvies; ik heb 40 plaatjes inmiddels; komt goed dus
Anders moeten we bij toerbeurt komen wakenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De katten kwamen altijd onder de poort door, en dat is nu speciaal voor Emma dichtgetimmerd. Sindsdien heb ik geen kat meer gezien, en ik hoop dat ze wegblijven. Ik hoop dat de piepjes rond Hemelvaart geboren worden, ik heb dan een aantal dagen vrij en kan de boel dan 24/7 in de gaten houden...
Eén bord met twee palen kan heel goed hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Je weet dat ik maar 2 paaltjes over heb?
Oh, dat kunnen we ook nog doen, een eendenwacht instellen. Vrijwilligers kunnen een PM sturen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:09 schreef ElisaB het volgende:
Anders moeten we bij toerbeurt komen waken
Beschuit met gele muisjes!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oh, dat kunnen we ook nog doen, een eendenwacht instellen. Vrijwilligers kunnen een PM sturen!
Dan wil ik eerst weten waar Emma woont. Als het in de buurt is wil ik best langskomen met mijn oude slof en beschuitjes met (eende)kroos.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oh, dat kunnen we ook nog doen, een eendenwacht instellen. Vrijwilligers kunnen een PM sturen!
Arnhem. En Emma eet alleen vers brood.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Dan wil ik eerst weten waar Emma woont. Als het in de buurt is wil ik best langskomen met mijn oude slof en beschuitjes met (eende)kroos.![]()
Misschien moet ik dan maar een kraamfeest organiseren, anders blijf jij met je beschuitjes zitten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Beschuitjes waren voor de Emma groupies. Achter het bordje uiteraard.Voor Emma had ik iets speciaals meegebracht.
Hmmm... als de chicks nu volgende week uitkwamen dan zou het kunnen, ik moet van Limburg naar Driebergen en met een beetje fantasie zou Arnhem in de route passen. Maar ik ben bang dat je het zonder mijn oude slof en beschuitjes moet doen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja die blijven zeker weten mooi!!quote:
jij spoort echt niet hequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
(wel de poll een beetje op tijd, zodat ik vast kan gaan verven)
Nee, ik geloof ook van nietquote:
Uhuh!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:42 schreef ElisaB het volgende:
Greys en ik komen wel samen waken; neem ik mijn tent mee
Lijkt het je niet knusquote:
Zie de url van het plaatje!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lijkt het je niet knusHeel de dag van onder dat luifeltje een beetje loeren en flink pantoffels gooien
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
Zie de url van het plaatje!
www.rent-a-mc-army-tent.nl
Ok. Die "mc" heb ik er zelf bij verzonnen![]()
En dan gooi ik 's ochtend niet alleen brood naar Emma, maar ook naar jullie!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lijkt het je niet knusHeel de dag van onder dat luifeltje een beetje loeren en flink pantoffels gooien
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die huren we een keer puur voor de fun. Zetten 'm op in het Kralingsebos en gaan dan EHBO spelen
Je bent té goed!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En dan gooi ik 's ochtend niet alleen brood naar Emma, maar ook naar jullie!
Dammit, jij maakt écht meer mee dan ik!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:28 schreef TheZapster het volgende:
Ah wat schattig![]()
Ik heb 2 zwanen met 7 kleintjes in de sloot naast mijn huis
Ik denk dat we op het politiebureau eindigenquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:11 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Dat klinkt best kinky om diverse redenen! Kralingse bos. Whehe. En doktertje spelen.![]()
Gooi je er voor mij dan een pakje roomboter achteraanquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En dan gooi ik 's ochtend niet alleen brood naar Emma, maar ook naar jullie!
Ik las kwaken..quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Anders moeten we bij toerbeurt komen waken
Er valt momenteel weinig te zien, Emma zit dag in, dag uit op haar nestje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:04 schreef Cat22 het volgende:
113 posts en geen nieuwe foto's van Emma.![]()
Ik wil (ge)broed zien!
Goed, still going strong!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ha! Hoe is 't met Emma?
Je mag ook vanuit de huiskamer de wacht houden hoor, ik heb een prachtig uitzicht op het nestje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:24 schreef Maes het volgende:
Ik doe ook weer mee, wachten op de piekjes van Emma.![]()
(ik ga niet in een tent zitten, ik heb een hekel aan tenten)
Dat plaatje!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:35 schreef Scootmobiel het volgende:
Leuk, die eendenplaatjes allemaal!![]()
Mijn bijdrage: (met, jawel, zeven pulletjes...)
[ afbeelding ]
Dies leuk voor op een bord!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:35 schreef Scootmobiel het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, want dan bewegen die voetjes niet zo briljant als op dat plaatje!quote:
Das waar maar volgens mij gaat dat best leuk staan!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want dan bewegen die voetjes niet zo briljant als op dat plaatje!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:43 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
zo te zien vinden ze vliegjes ook lekker
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:35 schreef Scootmobiel het volgende:
Klopt, het is ook eigenlijk als gans bedoeld denk ik, maar ach, wat maakt het uit... Het is in ieder geval een geinig en toepasselijk plaatje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:48 schreef maok het volgende:
Die voorste is meer een gans dan een eend, ze lijkt iig niet op Emma...
Wat leukquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:35 schreef Scootmobiel het volgende:
[ afbeelding ]
En hier nog een paar:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan wil ik een parkiet-smiley erbijquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:14 schreef senesta het volgende:
Eigenlijk zouden we ook F&F smilies moeten hebben he?![]()
Wie opent er een groot F&F smilie topic?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:55 schreef Rijpie het volgende:
Heeft het in Arnhem ook zo ontzettend geregend? Wat doen eenden bij regen? of hebben ze daar geen last vanEenden zijn waterdicht. Ooit een eend met een regenpak gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
ongetwijfeld dat donald duck er ooit eens eentje aan heeft gehadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eenden zijn waterdicht. Ooit een eend met een regenpak gezien?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eenden zijn waterdicht. Ooit een eend met een regenpak gezien?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Emma smult momenteel van ons laatste tarwebolletje.
quote:
Kruimeltjes zijn niet goed genoeg voor onze Emma, mevrouw krijgt alleen vers brood. Bij voorkeur Waldkorn of pain de boulogne.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zelfs de laatste kruimeltjes geven jullie aan haar.
Het is dan ook een klasse eend.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kruimeltjes zijn niet goed genoeg voor onze Emma, mevrouw krijgt alleen vers brood. Bij voorkeur Waldkorn of pain de boulogne.
Wat voor water krijgt ze?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kruimeltjes zijn niet goed genoeg voor onze Emma, mevrouw krijgt alleen vers brood. Bij voorkeur Waldkorn of pain de boulogne.
TheSilentEnigma postte dat plaatje en ik zag niemand hem inpikken, dus deed ik hetquote:
Als het allemaal een beetje meezit, komt er dit weekend een poll o.i.d. zodat we samen de namen kunnen beslissen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:54 schreef Grulez het volgende:
Maar zijn er al namen bekend of is moeders daar nog over in beraad?
met spa blauw?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het zijn er wel precies zeven...
Vanochtend zagen we een soort paarse gloed in de vijver. Omdat we het niet helemaal vertrouwden, hebben we de vijver wéér helemaal leeggetrokken en van vers water voorzien.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Emma reageerde niet bijster geinteresseerd op de nieuwe Donald Duck:
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[ afbeelding ]
dat arme beestquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[ afbeelding ]
Einstein en Eureka natuurlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien is Emma wel literair onderlegd en voelt ze zich te goed voor de Donald Duck?"
In dat geval opteer ik voor de namen Echter, Edoch, Evenals & Evenzo, eeeeeeeeeeeen, uuhm nog 3...
Edit: Ergo! Nog 2!
Etcetera. Etc voor vrienden vrinden.quote:
Je hebt niks met Darkwing..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Einstein nemen we mee naar de verkiezingen...
Badeendjes en Donald Ducks. Nice entertainment.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[ afbeelding ]
een kras eendjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan liever Elodia, dat wordt dan het gothic-eendje van het stel.
[ afbeelding ]
weer es wat anders dan een kraspandaquote:
omg dies vetquote:
Ik moest hardop lachenquote:
Deze vind ik dan toffer:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:06 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een negereend (al noemen ze het zelf diamond duck)...
Stom dat bij iedere eend dezelfde omschrijving staat...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:04 schreef Grulez het volgende:
http://www.kaadoocenter.nl/webshop/category/283/BUD-Badeendjes
er zijn dus mensen met net zo´n actieve fantasie als ik op deze aardequote:
Volgens mij is het 'echte' broeden pas anderhalve week geleden begonnen. Dit zou inhouden dat het nog zo'n twee weken gaat duren...quote:Op zondag 17 mei 2009 03:11 schreef childintime het volgende:
Ze mag weleens gaan opschieten...... Ik heb al heel wat pulletjes gezien. Je moet haar niet zo verwennen, misschien zit ze wel op lege eieren en vind ze al die aandacht wel lekker zo. Zit ze er in de herfst nog.....
Had ik ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Gestemd!![]()
En omdat Elisa sowieso vernoemd wordt heb ik gestemd voor Eleanor ende Elegast.
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben net in de zeikende regen een tegenoffensief begonnen en heb een half pain de boulogne -vers uiteraard- de tuin ingeflikkerd. Emma en Eduard bevinden zich inmiddels op onze eigen schuur:
Pfoehquote:Op zondag 17 mei 2009 12:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En Emma zit weer op haar nest:
Misschien gaat Eduard nu eindelijk beter opletten zodat Emma lekker op d'r nestje kan blijven zitten.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Eduard houdt haar oplettend in de gaten:
[ afbeelding ]
Misschien heb ik net dan een verkrachting gemist, wat dat zijn in principe nog de enige momenten waarop Eduard zichtbaar in de buurt is en Emma van haar nestje afkomt...
Ik heb zo'n huis, tuin en keukenfototoestel (dat hadden jullie aan de kwaliteit van de foto's allang gezien natuurlijk) waar ik filmpjes mee op kan nemen. Echter, deze filmpjes kan ik niet afspelen op mijn laptop. Ik heb ooit wel eens een filmpje met mijn mobieltje gemaakt en geüpload, maar deze waren best brak. Ik zal eens zoeken naar de drivers van mijn camera, misschien staat daar een programmaatje op om de filmpjes weer te kunnen geven.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:07 schreef Rica het volgende:
Heb je iets om bewegende beelden mee te schieten SE? Het zou wel heel leuk zijn om straks filmpjes van het kleine grut te zien
Mss dan even uploaden op youtube.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:54 schreef Hukkie het volgende:
Wat voor camera heb je en in welk bestandsformaat slaat ie filmpjes op?
Er is een kans dat als dat een afwijkend formaat is, wij de filmpjes alsnog niet kunnen zien.
en * Hukkie is ook wel benieuwd
Een Kodak EasyShare CX7525. En ik heb nog nooit van mijn leven iets op YouTube gezet...quote:Op zondag 17 mei 2009 19:54 schreef Hukkie het volgende:
Wat voor camera heb je en in welk bestandsformaat slaat ie filmpjes op?
Er is een kans dat als dat een afwijkend formaat is, wij de filmpjes alsnog niet kunnen zien.
en * Hukkie is ook wel benieuwd
Mocht het zover zijn dan mag je het bestand wel even mailen, zet ik hem er wel op.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Een Kodak EasyShare CX7525. En ik heb nog nooit van mijn leven iets op YouTube gezet...
Edit:
Volgens internet:
Movie file format Still: JPEG/EXIF v2.21; Movie: QuickTime MOV (MPEG-4 compression)
Waarschijnlijk mis ik de QuickTime-player op mijn lappie...
Thanks, maar ik kan natuurlijk ook een QuickTime-player downloaden...quote:Op zondag 17 mei 2009 20:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mocht het zover zijn dan mag je het bestand wel even mailen, zet ik hem er wel op.
Jep, want anders moet TS eerst weer een YT account aanmaken, zou wat omslachtig worden denk ik.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mocht het zover zijn dan mag je het bestand wel even mailen, zet ik hem er wel op.
Ik bedoel juist dat ik die account wel heb.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:21 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, want anders moet TS eerst weer een YT account aanmaken, zou wat omslachtig worden denk ik.
Tenzij ze van plan is om nog veel meer filmpjes te gaan maken natuurlijk?
Jawel en het is een handig aanbod, maar als TS van plan is om nog meer filmpjes online te zetten, is het misschien handiger om een eigen YT account aan te maken.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik bedoel juist dat ik die account wel heb.
Ja dat kan idd. Stelt op zich niks voor natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:24 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jawel en het is een handig aanbod, maar als TS van plan is om nog meer filmpjes online te zetten, is het misschien handiger om een eigen YT account aan te maken.
Heb je dan ook een computer over die ik buiten neer kan zetten?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:29 schreef purplerose het volgende:
Als het nodig is heb ik een webcam over sinds ik nu een laptop heb waar de webcam al in zit
Ik zal van de week eens een testfilmpje maken, zodat ik zeker weet dat het lukt zodra de vliezen eieren van Emma breken.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
Je kunt de filmpjes die je met je fototoestel maakt ook gewoon op Photobucket uploaden hoor, net als je een foto zou uploaden, werkt precies hetzelfde
Na het laatste ei leggen gaat ze broeden, tenminste zo is het bij vogels. Het zal nogal een tijdje duren dan. Geen tijdschriftjes meer geven; broeden zal er gedaan worden. Wij willen pulletjes zienquote:Op zondag 17 mei 2009 08:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Volgens mij is het 'echte' broeden pas anderhalve week geleden begonnen. Dit zou inhouden dat het nog zo'n twee weken gaat duren...
Ja, vraag ik me ook af..!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:30 schreef Cat22 het volgende:
En, zijn er nog Onbekende Eenden, Verkrachters of ander raar volk bij Emma geweest?
Oh, ik ga nu meteen de buurt uitkammen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:04 schreef Barbaaf het volgende:
NEEEEEEEHHHHHHHHH![]()
Ligt het missende ei niet ergens in de buurt, dat een ekster geprobeerd heeft het mee te nemen?
Doe iets, onderneem actie! Bel Opsporing Verzocht, Vermist en Hart van Nederland!!!
Eerst het wrede bezwangerd worden met je hoofd onder water om vervolgens constant lastig gevallen te worden een Eend die je elke keer bruut verkracht om dan ook nog es maar 6 kindjes te krijgen ipv 7quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat zou die arme Emma toch allemaal hebben meegemaakt vandaag (of misschien al eerder)...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |