Nee, ik geloof ook van nietquote:
Uhuh!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:42 schreef ElisaB het volgende:
Greys en ik komen wel samen waken; neem ik mijn tent mee
Lijkt het je niet knusquote:
Zie de url van het plaatje!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lijkt het je niet knusHeel de dag van onder dat luifeltje een beetje loeren en flink pantoffels gooien
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
Zie de url van het plaatje!
www.rent-a-mc-army-tent.nl
Ok. Die "mc" heb ik er zelf bij verzonnen![]()
En dan gooi ik 's ochtend niet alleen brood naar Emma, maar ook naar jullie!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lijkt het je niet knusHeel de dag van onder dat luifeltje een beetje loeren en flink pantoffels gooien
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die huren we een keer puur voor de fun. Zetten 'm op in het Kralingsebos en gaan dan EHBO spelen
Je bent té goed!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En dan gooi ik 's ochtend niet alleen brood naar Emma, maar ook naar jullie!
Dammit, jij maakt écht meer mee dan ik!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:28 schreef TheZapster het volgende:
Ah wat schattig![]()
Ik heb 2 zwanen met 7 kleintjes in de sloot naast mijn huis
Ik denk dat we op het politiebureau eindigenquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:11 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Dat klinkt best kinky om diverse redenen! Kralingse bos. Whehe. En doktertje spelen.![]()
Gooi je er voor mij dan een pakje roomboter achteraanquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En dan gooi ik 's ochtend niet alleen brood naar Emma, maar ook naar jullie!
Ik las kwaken..quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Anders moeten we bij toerbeurt komen waken
Er valt momenteel weinig te zien, Emma zit dag in, dag uit op haar nestje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:04 schreef Cat22 het volgende:
113 posts en geen nieuwe foto's van Emma.![]()
Ik wil (ge)broed zien!
Goed, still going strong!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ha! Hoe is 't met Emma?
Je mag ook vanuit de huiskamer de wacht houden hoor, ik heb een prachtig uitzicht op het nestje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:24 schreef Maes het volgende:
Ik doe ook weer mee, wachten op de piekjes van Emma.![]()
(ik ga niet in een tent zitten, ik heb een hekel aan tenten)
Dat plaatje!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:35 schreef Scootmobiel het volgende:
Leuk, die eendenplaatjes allemaal!![]()
Mijn bijdrage: (met, jawel, zeven pulletjes...)
[ afbeelding ]
Dies leuk voor op een bord!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:35 schreef Scootmobiel het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, want dan bewegen die voetjes niet zo briljant als op dat plaatje!quote:
Das waar maar volgens mij gaat dat best leuk staan!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want dan bewegen die voetjes niet zo briljant als op dat plaatje!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:43 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
zo te zien vinden ze vliegjes ook lekker
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:35 schreef Scootmobiel het volgende:
Klopt, het is ook eigenlijk als gans bedoeld denk ik, maar ach, wat maakt het uit... Het is in ieder geval een geinig en toepasselijk plaatje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:48 schreef maok het volgende:
Die voorste is meer een gans dan een eend, ze lijkt iig niet op Emma...
Wat leukquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:35 schreef Scootmobiel het volgende:
[ afbeelding ]
En hier nog een paar:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan wil ik een parkiet-smiley erbijquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:14 schreef senesta het volgende:
Eigenlijk zouden we ook F&F smilies moeten hebben he?![]()
Wie opent er een groot F&F smilie topic?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:55 schreef Rijpie het volgende:
Heeft het in Arnhem ook zo ontzettend geregend? Wat doen eenden bij regen? of hebben ze daar geen last vanEenden zijn waterdicht. Ooit een eend met een regenpak gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
ongetwijfeld dat donald duck er ooit eens eentje aan heeft gehadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eenden zijn waterdicht. Ooit een eend met een regenpak gezien?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eenden zijn waterdicht. Ooit een eend met een regenpak gezien?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Emma smult momenteel van ons laatste tarwebolletje.
quote:
Kruimeltjes zijn niet goed genoeg voor onze Emma, mevrouw krijgt alleen vers brood. Bij voorkeur Waldkorn of pain de boulogne.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zelfs de laatste kruimeltjes geven jullie aan haar.
Het is dan ook een klasse eend.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kruimeltjes zijn niet goed genoeg voor onze Emma, mevrouw krijgt alleen vers brood. Bij voorkeur Waldkorn of pain de boulogne.
Wat voor water krijgt ze?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kruimeltjes zijn niet goed genoeg voor onze Emma, mevrouw krijgt alleen vers brood. Bij voorkeur Waldkorn of pain de boulogne.
TheSilentEnigma postte dat plaatje en ik zag niemand hem inpikken, dus deed ik hetquote:
Als het allemaal een beetje meezit, komt er dit weekend een poll o.i.d. zodat we samen de namen kunnen beslissen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:54 schreef Grulez het volgende:
Maar zijn er al namen bekend of is moeders daar nog over in beraad?
met spa blauw?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het zijn er wel precies zeven...
Vanochtend zagen we een soort paarse gloed in de vijver. Omdat we het niet helemaal vertrouwden, hebben we de vijver wéér helemaal leeggetrokken en van vers water voorzien.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Emma reageerde niet bijster geinteresseerd op de nieuwe Donald Duck:
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[ afbeelding ]
dat arme beestquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[ afbeelding ]
Einstein en Eureka natuurlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien is Emma wel literair onderlegd en voelt ze zich te goed voor de Donald Duck?"
In dat geval opteer ik voor de namen Echter, Edoch, Evenals & Evenzo, eeeeeeeeeeeen, uuhm nog 3...
Edit: Ergo! Nog 2!
Etcetera. Etc voor vrienden vrinden.quote:
Je hebt niks met Darkwing..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Einstein nemen we mee naar de verkiezingen...
Badeendjes en Donald Ducks. Nice entertainment.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |