Jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:43 schreef Rapaille het volgende:
Elisa, omdat die een bordje heeft gemaakt.![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Eddie Eendquote:
Doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Enigma, Ernst-Jan en Evert staan op de reservelijst, net als Elvira. Misschien moet ik over een week ofzo alle suggesties maar bundelen en er een poll over maken.
Echt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doen
Maak ik (eenmalig) nog een geboortebord!
O. Nou ja, ik zal ze toch ook niet uit elkaar kunnen houden waarschijnlijk en oormerken gaat zo lastig bij eenden. Toch zijn namen wel leuk natuurlijk. Doen we de verhouding gewoon 3/4 of 4/3, is de kans het grootst dat er geen eenden voor 'mietje' of 'manwijf' worden uitgemaakt als ze weer vertrekken richting grote vijver.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:11 schreef Cat22 het volgende:
Je realiseert je wel dat je bij beebie eendjes de geslachten nog niet kunt zien he?
Strak plan. En wellicht blijkt Engelbert een supahcoole naam te zijn voor een vrouwtjeseend.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
O. Nou ja, ik zal ze toch ook niet uit elkaar kunnen houden waarschijnlijk en oormerken gaat zo lastig bij eenden. Toch zijn namen wel leuk natuurlijk. Doen we de verhouding gewoon 3/4 of 4/3, is de kans het grootst dat er geen eenden voor 'mietje' of 'manwijf' worden uitgemaakt als ze weer vertrekken richting grote vijver.
quote:
Je vergeet een heel belangrijke:quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
Esmeralda Eend --> voor de beauty van het stel
Evert Eend --> voor degene die er uit ziet als de grootste roddelnicht van het stel
Emily Eend --> voor het tutje
Eleanor Eend --> voor het eendje met air (herkenbaar aan het posh snaveltje in de lucht)
Engelbert Eend --> voor degene met het meest gedistingeerde uiterlijk
Eddie Eend --> voor eentje () die er uit ziet als een Johnny, wellicht herkenbaar aan goud naamkettinkje
Eppo Eend --> voor het lijpe nerdje van het stel
Ik ben er uit hoor!
Maar in dit lijstje mis ik Elisa!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Enigma, Ernst-Jan en Evert staan op de reservelijst, net als Elvira. Misschien moet ik over een week ofzo alle suggesties maar bundelen en er een poll over maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |