quote:
Je vergeet een heel belangrijke:quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
Esmeralda Eend --> voor de beauty van het stel
Evert Eend --> voor degene die er uit ziet als de grootste roddelnicht van het stel
Emily Eend --> voor het tutje
Eleanor Eend --> voor het eendje met air (herkenbaar aan het posh snaveltje in de lucht)
Engelbert Eend --> voor degene met het meest gedistingeerde uiterlijk
Eddie Eend --> voor eentje () die er uit ziet als een Johnny, wellicht herkenbaar aan goud naamkettinkje
Eppo Eend --> voor het lijpe nerdje van het stel
Ik ben er uit hoor!
Maar in dit lijstje mis ik Elisa!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Enigma, Ernst-Jan en Evert staan op de reservelijst, net als Elvira. Misschien moet ik over een week ofzo alle suggesties maar bundelen en er een poll over maken.
Maar in dit lijstje mis ik Elisa!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Enigma, Ernst-Jan en Evert staan op de reservelijst, net als Elvira. Misschien moet ik over een week ofzo alle suggesties maar bundelen en er een poll over maken.
Omdat Elisa niet op de reservelijst staat, maar linea recta op de hoofdlijst is geplaatst.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:07 schreef botterfly het volgende:
Maar in dit lijstje mis ik Elisa!
Oeps verkeerd gelezen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Omdat Elisa niet op de reservelijst staat, maar linea recta op de hoofdlijst is geplaatst.
Ik vond eigenlijk dat ElisaB peetmoeder moet worden van het kroost!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Je vergeet een heel belangrijke:
Elisa Eend --> Voor het eendje met creatieve talenten.
Zoek op ducklingquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:21 schreef ElisaB het volgende:
Gezocht: eenvoudige (zoete) eendjes-tekeningen
Maar Emma wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:17 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben niet beledigd als we geen ElisaEendje hebben hoor
En ik dan??quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
Ik vond eigenlijk dat ElisaB peetmoeder moet worden van het kroost!
Eddie is voor de rocker eendje van het stel hoor niet een sjonniequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
Esmeralda Eend --> voor de beauty van het stel
Evert Eend --> voor degene die er uit ziet als de grootste roddelnicht van het stel
Emily Eend --> voor het tutje
Eleanor Eend --> voor het eendje met air (herkenbaar aan het posh snaveltje in de lucht)
Engelbert Eend --> voor degene met het meest gedistingeerde uiterlijk
Eddie Eend --> voor eentje () die er uit ziet als een Johnny, wellicht herkenbaar aan goud naamkettinkje
Eppo Eend --> voor het lijpe nerdje van het stel
Ik ben er uit hoor!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:21 schreef ElisaB het volgende:
In dit geval dan Eddie Feather.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:29 schreef purplerose het volgende:
Eddie is voor de rocker eendje van het stel hoor niet een sjonnie![]()
![]()
Eddie Vedder (zanger van pearl jam)
Jij bent hun liefdevolle nanny!quote:
http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&q=duckiequote:Op woensdag 13 mei 2009 21:21 schreef ElisaB het volgende:
DIE Ente von der Maus.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ah, der Ente von der Maus! Einfach fabelhaft!
[ afbeelding ]
Bij 7 eieren horen natuurlijk minstens 7 topics...quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:28 schreef TheAgent het volgende:
Verdorie, wat gaat het hier weer hard.
Als er zo doorgespamd wordt, duurt het nog 3 topics voor de kuikentjes er zijn.
Beebie eendjes hebben donshaartjes.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:04 schreef Rewimo het volgende:
Hebben kleine eendjes niet net als grote een krul in de staart als het mannetjes zijn? Dat maakt het toekennen van de namen alweer wat makkelijker
De katten kwamen altijd onder de poort door, en dat is nu speciaal voor Emma dichtgetimmerd. Sindsdien heb ik geen kat meer gezien, en ik hoop dat ze wegblijven. Ik hoop dat de piepjes rond Hemelvaart geboren worden, ik heb dan een aantal dagen vrij en kan de boel dan 24/7 in de gaten houden...quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef childintime het volgende:
Oeh wat cute![]()
Heb je geen katten in de tuin? Die eten nl best graag pulletjes en de vijver is nou niet zo groot dat katten ze er niet uit kunnen plukken........
Je weet dat ik maar 2 paaltjes over heb?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef ElisaB het volgende:
Thnx lievvies; ik heb 40 plaatjes inmiddels; komt goed dus
Anders moeten we bij toerbeurt komen wakenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De katten kwamen altijd onder de poort door, en dat is nu speciaal voor Emma dichtgetimmerd. Sindsdien heb ik geen kat meer gezien, en ik hoop dat ze wegblijven. Ik hoop dat de piepjes rond Hemelvaart geboren worden, ik heb dan een aantal dagen vrij en kan de boel dan 24/7 in de gaten houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |