Danny kan beter eens wat geld steken in zijn databaseservers dan dit dwaze gedoe om een leuk programma om zeep te helpen.quote:
nee, wij zijn boos op de fokservers, dan moeten wij er dus geld in stoppenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Danny kan beter eens wat geld steken in zijn databaseservers dan dit dwaze gedoe om een leuk programma om zeep te helpen.
Oh ja! Zo zit de logica in elkaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee, wij zijn boos op de fokservers, dan moeten wij er dus geld in stoppen
nee, die moeten we dus belasten tot het plat ligt, zó zit het in elkaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee, wij zijn boos op de fokservers, dan moeten wij er dus geld in stoppen
wie denk je?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef swarmahoer het volgende:
weer 100 - stemmen voor jeroen erbijwie doet dat
Je "baas" hier.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef swarmahoer het volgende:
Ja en nu weer teruggekocht, voor minder.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef Woepsje het volgende:
Pfffff kwam fok niet meer op. Is er een server verkocht om credits te kopen?
Drie maal radenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef swarmahoer het volgende:
Stom he Marrije, jij had hem zo lekker omhoog geholpen vannacht. Maar ga er nog steeds vanuit dat het goed komt morgen.quote:
ehhhhh ehhhhhh........... Ik kan me niet voorstellen hoe geschiffelt iemand moet zijn om daar honderden euro's in te stekenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef swarmahoer het volgende:
Nee hoor, dat was ik niet, ik zag het toevallig en ondanks dat ik 'Jeroen-fan' ben was ik het niet. Daar verdenk ik ook Danny vanquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:42 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Stom he Marrije, jij had hem zo lekker omhoog geholpen vannacht. Maar ga er nog steeds vanuit dat het goed komt morgen.
Ik hoop dat de vriendin van Jeroen morgen ook lekker komt stemmen, die is wel iets rijker dan Danny en dan is Danny z'n kinderachtige gedoe lekker gewoon weggegooid geldquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:42 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Stom he Marrije, jij had hem zo lekker omhoog geholpen vannacht. Maar ga er nog steeds vanuit dat het goed komt morgen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
1400 stemmen verschil tussen Jeroen en de volgende, de één na laatste. Het loopt weer gestaag op.
Ah, ik dacht dat jij het was omdat je mij er tot twee keer toe naar vroegquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was ik niet, ik zag het toevallig en ondanks dat ik 'Jeroen-fan' ben was ik het niet. Daar verdenk ik ook Danny van
Principes zijn tegenwoordig in geld uit te drukkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
ehhhhh ehhhhhh........... Ik kan me niet voorstellen hoe geschiffelt iemand moet zijn om daar honderden euro's in te steken
Dat is gewoon een volledige vakantie die daar wordt weggegooid.
Nee, dat was deze meneer hier -> [TBO COS#183] Keuvelend de nacht in...quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was ik niet, ik zag het toevallig en ondanks dat ik 'Jeroen-fan' ben was ik het niet. Daar verdenk ik ook Danny van
Was dat niet frscapr6 of iets ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, met tweehonderd euro is Jeroen weer helemaal "boven Jan"quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
ehhhhh ehhhhhh........... Ik kan me niet voorstellen hoe geschiffelt iemand moet zijn om daar honderden euro's in te steken
Dat is gewoon een volledige vakantie die daar wordt weggegooid.
Zou nog niet eens zo'n heel gek idee wezen. Hij vergalt 't voor ons.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
Kan die Robert niet even met Danny komen praten?
ik hield het een beetje in de gaten en had gezien dat ie omhoog was gegaan dus toen jij zei dat ie haast geen positieve stemmen kreeg heb ik je inderdaad gevraagd wanneer je voor het laatst had gekekenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat jij het was omdat je mij er tot twee keer toe naar vroeg
Ik vind de acties van Danny op dit moment beter psychologenvoer dan de acties van de mensen in de bunkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zitten wat te babbelen aan tafel, daar valt helemaal niets van te maken
ik wilde zeggen dat topic had ik nog niet gezien, maar hij bestaat ook sinds netquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan dit nu eens gewoon de COS blijven?
Gezeik over Danny doen jullie maar hier ---> Het grote Danny vs The Bunker topic.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
Kan die Robert niet even met Danny komen praten?
Uitgaande van het bulktarief, is er nu in totaal ¤ 473,92 aan credits voor of tegen Jeroen gespendeerd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, met tweehonderd euro is Jeroen weer helemaal "boven Jan"
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verstandig dat jij denkt dat ik het niet in één keer lees![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:32 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
lurker, poste wel tijdens dgk onder farscapevr6.
vind t wel een grappig dingetje dit probeersel online.
tis de eerste keer dat ze dit doen, mogen naar mijn mening well wat fouten maken zonder neergesabeld te worden.
die rare meneer die de eigenaar van fok schijnt te zijn moet ff normaal doen en niet proberen t hele concept proberen 100% toe te eigenen en zijn zin dor te drijven.
Bij de laatste bijwerking tel ik exact 4400 stemmen bij Jeroen. Daarbij zijn de negatieve dubbel geteld. Ik kom dan aan een bedrag van ¤ 659,56 als je de bulk van 500 stemmen ineens kooptquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Uitgaande van het bulktarief, is er nu in totaal ¤ 473,92 aan credits voor of tegen Jeroen gespendeerd.
Daar zit je voor op de Antillen!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij de laatste bijwerking tel ik exact 4400 stemmen bij Jeroen. Daarbij zijn de negatieve dubbel geteld. Ik kom dan aan een bedrag van ¤ 659,56 als je de bulk van 500 stemmen ineens koopt
Goed plan of naakt douchenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:59 schreef blomst het volgende:
kan er een poll on voor marielin, een geheime opdracht dat ze voor twee pkjes sigaretten een plukje haar van Eline en Pim afknipt vannacht
Bij mislukken morgen de heledag Kaat haar Uienerecept![]()
is toch te zot voor woordenquote:
MIts op een ander forum dan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:05 schreef snetje het volgende:
[..]
is toch te zot voor woorden![]()
voor diegenen die zich er aan storen:
spendeer 2 credtis ...
1 voor ja op de wildcard
1 voor Jeroen die de wildcard mag hebben
en klaar is kees![]()
en dan kunnen we weer gezellig verder keuvelen over de streams
Goed plan en dat zijn normale verhoudingen ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:05 schreef snetje het volgende:
[..]
spendeer 2 credtis ...
1 voor ja op de wildcard
en klaar is kees![]()
En dan gooit Danny de rest van de kinderbijslag er tegenaan om ook daar de boel te verstieren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:05 schreef snetje het volgende:
[..]
spendeer 2 credtis ...
1 voor ja op de wildcard
en klaar is kees![]()
Mazaru, Danny is verantwoordelijk voor de meeste negatieve stemmen, maar hij is niet de enige hoor. Er zijn er meer die hem graag zien vertrekkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan gooit Danny de rest van de kinderbijslag er tegenaan om ook daar de boel te verstieren.
5 pakken a 100 stuks vouwpapier .... kraanvogeltjes vouwenquote:
Ja, jij bent ook stoer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mazaru, Danny is verantwoordelijk voor de meeste negatieve stemmen, maar hij is niet de enige hoor. Er zijn er meer die hem graag zien vertrekken
DIe kan ik echt niet missen. WIl nog wel eten rest van de maand.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Om Jeroen weer bij te trekken moet je ¤ 209,86 spenderen
Je hebt gelijk;quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan dit nu eens gewoon de COS blijven?
Gezeik over Danny doen jullie maar hier ---> Het grote Danny vs The Bunker topic.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mazaru, Danny is verantwoordelijk voor de meeste negatieve stemmen, maar hij is niet de enige hoor. Er zijn er meer die hem graag zien vertrekken
Dat weet ik niet exact, ik wilde alleen maar aangeven dat het niet fair is om alles bij één neer te leggen.quote:
In BB konden ze nog eens lekker roddelen over de ander, maar dat lukt in deze setting niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:07 schreef Disana het volgende:
Er vallen steeds langere stiltes en ze hangen maar wat. Inderdaad jongens, tijd voor een opdracht.
Dat is inderdaad een groot nadeel, mensen hebben dat hier al eerder gezegd. Iets om mee te nemen naar The Bunker II.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:11 schreef blomst het volgende:
[..]
In BB konden ze nog eens lekker roddelen over de ander, maar dat lukt in deze setting niet.
Dat is dus precies wat er volgens mij aan schort, geen roddelmogelijkheid, vind ik heel erg jammer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:11 schreef blomst het volgende:
[..]
In BB konden ze nog eens lekker roddelen over de ander, maar dat lukt in deze setting niet.
Maar die stemmen niet op zo'n abnormale manier.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze kunnen wel roddelen hoor, b.v in de luchtruimte, alleen zien of horen we de rest niet meer. Het nadeel van 1 stream.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
Dat is dus precies wat er volgens mij aan schort, geen roddelmogelijkheid, vind ik heel erg jammer.
kunnen ze simpel oplossen door het luchten vrij te geven? Misschien voor één dag per week?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat er volgens mij aan schort, geen roddelmogelijkheid, vind ik heel erg jammer.
Dat dus..quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef NrTH het volgende:
Wat een humor hebben ze toch..
stiekem moet ik er nog om lachen ook ;x
Het zou elke dag moeten kunnen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
kunnen ze simpel oplossen door het luchten vrij te geven? Misschien voor één dag per week?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:11 schreef Susi het volgende:
Dáár moet een opdracht in, daar moet een opdracht in !![]()
Ja, dat is inderdaad een nadeel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kunnen wel roddelen hoor, b.v in de luchtruimte, alleen zien of horen we de rest niet meer. Het nadeel van 1 stream.
Gaat denk ik ook wel gebeuren hoor, in deel 2. Een stream erbij en het luchten permanent vrijgeven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zou elke dag moeten kunnen.
Gewoon een mogelijkheid creeëren waar ze even aan elkaar kwijt kunnen wat ze over die ene denken en hoe stom die ander wel niet is.
Er valt genoeg te roddelen maar ze doen het niet of nauwelijks. Watjes zijn het, op Jeroen na.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef blomst het volgende:
roddelen moet ook spontaan komen, je gaat niet speciaal naar buiten om te roddelen.
nooit geen 36 uur wakker blijven opdracht meer ... in geen enkele RLSquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef tonja het volgende:
En het zakt weer in. Wel logisch, van slaapgebrek word je nu eenmaal niet erg actief.
Misschien een idee om ze vanavond een uurtje eerder naar bed te laten gaan? Dan is er morgen misschien weer een beetje aktie in de tent. Dat gehang begint me de keel uit te hangen om naar te kijken.
Ze praat al wat minder lijzig, maar kijkt nog niet bepaald helder uit haar ogen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaat denk ik ook wel gebeuren hoor, in deel 2. Een stream erbij en het luchten permanent vrijgeven.
Is ONZE Eline al weer een beetje aan de beterende hand?
en ff wat langer laten doorslapenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef tonja het volgende:
En het zakt weer in. Wel logisch, van slaapgebrek word je nu eenmaal niet erg actief.
Misschien een idee om ze vanavond een uurtje eerder naar bed te laten gaan? Dan is er morgen misschien weer een beetje aktie in de tent. Dat gehang begint me de keel uit te hangen om naar te kijken.
Dat was het plan oorspronkelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:24 schreef jopie1983 het volgende:
Misschien een leuk idee om ook een camera boven te plaatsen zodat we met de crew mee kunnen kijken?
Moet vast iets leuks te beleven zijn daarboven aangezien ze niet omkijken naar die lui in de bunker...
Nee nog niet echt, maar ze slaat zich er als een échte bikkel doorheenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaat denk ik ook wel gebeuren hoor, in deel 2. Een stream erbij en het luchten permanent vrijgeven.
Is ONZE Eline al weer een beetje aan de beterende hand?
Niks ervan... laat ze het nu zelf eerst maar een tijdje uitzoeken...quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:11 schreef Susi het volgende:
Dáár moet een opdracht in, daar moet een opdracht in !![]()
En nog legt ze de link niet met het gordijnen jatten, zelfs terwijl Eline het haar gewoon precies zegt hoe het gegaan is..quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marielin weet dus nog wel dat Peter er vannacht uit was.
Ze deed dat juist af als onzin, want hij zag er zo slaperig uit, dat kan niet volgens haar, dan had ze dat gemerktquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:34 schreef Gert het volgende:
Eline oppert dat dit de beloning voor een opdracht zou kunnen zijn. Het douchegordijn. "Waarom zou de regie dat doen?" Marilien vertelt dat ze Peter tegenkwam vannacht, dus dat dit wel zou kunnen.
Ik zie liever Marielin in haar stringetje door de bunker sluipen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
Secret Mission voor...Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Pim
»Peter 3 Votes
»Eline 5 Votes
»Marielin 10 Votes
»Jeroen 0 Votes
»Pim 7 Votes
pim lijkt me het leukst
Heb ook op Pim gestemd, even actie erin voor die figurant.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
Secret Mission voor...Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Pim
»Peter 3 Votes
»Eline 5 Votes
»Marielin 10 Votes
»Jeroen 0 Votes
»Pim 7 Votes
pim lijkt me het leukst
Ja, je ziet nu nog beter wat een engerd het is (duck and run)quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:44 schreef beequeen het volgende:
Peter vond Jeroen een Sjonnie met zijn lange haar. Wat is het toch een nono.
Wat Eline zegt klopt beter, een balletje.
Baal nog steeds dat de mooie lokken van Jeroen verdwenen zijn.
Is ook doodzondequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:44 schreef beequeen het volgende:
Het is een lekkere gast met een vrije geest, niks mis mee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:47 schreef Disana het volgende:
Ja, je ziet nu nog beter wat een engerd het is (duck and run)
Hehehe.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een lekkere gast met een vrije geest, niks mis mee.
Blijf voorlopig maar onder water.
Dus dat Mazaru, thanx voor het gifje.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:55 schreef NrTH het volgende:
Peter: Ik slik heel veel.
Eindelijk is het er uit
jeroen kan het gewoon niet hebben dat anderen anders denken als hij doet ,het is gewoon een 1ste klas zuiger en drammerquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:58 schreef Disana het volgende:
Gelukkig denkt Marielin anders dan Peter niet dat dit gericht pesten is.
Ja hij zit te zuigen en naar de bekende weg te vragen, maar veel wordt er niet gehapt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:02 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
jeroen kan het gewoon niet hebben dat anderen anders denken als hij doet ,het is gewoon een 1ste klas zuiger en drammer
Hij heeft zeker net weer een flinke snuif genomen. Boven. Met Bart, Bram, Huub. En Danny.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:06 schreef riames het volgende:
wat n slecht toneelspel speelt die doodskop zeg .eerst peter t bloed onder zn nagels halen en nu bij marielin maar hij heeft pech marielin heeft dr bekkie bij zich
Is jouw vriendinnetje altijd zo super chagrijnig als ze even niet kan roken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:08 schreef Micha164 het volgende:
Gelukkig zit ik er niet naast nu dit soort idiote vragen op marielin worden afgevuurd. En er maar op blijven door gaan... Wat een domme actie van Jeroen.
Onze missie, is Jeroen eruit. Of er nu een wildcard komt of niet... 1000 minstemmen veel? Ik vind 5000 min stemmen veel... Ben benieuwd of er een idioot aantal mensen in de plus gaat stemmen...
verdorie stom gedoe , waarom dat moestquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:44 schreef beequeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |