Ja, dat zijn meestal ook de mensen die een duidelijke voorkeur hebben voor een bepaald merk appelmoes.quote:
Gezelliequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:30 schreef Woepsje het volgende:
zo hen ook maar ff voor 3 uur gestemd, blijf wel wakker.
slaap lekkerquote:
Pokeraar?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:27 schreef farscapevr7 het volgende:
hup 829 +stemmen. staat weer bijna normaal:)
Je bedoelt toch niet die van Koeleman hequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat zijn meestal ook de mensen die een duidelijke voorkeur hebben voor een bepaald merk appelmoes.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat zijn meestal ook de mensen die een duidelijke voorkeur hebben voor een bepaald merk appelmoes.
lurker, poste wel tijdens dgk onder farscapevr6.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
toffe user ben jewaarom heb je t gedaan?
Dat eerste is dus al gebeurdquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:25 schreef Susi het volgende:
[..]
En dan wordt er nog beweerd dat er mensen zijn die hem weer omhoog kunnen gooien, maar dat gebeurt op zeker niet. Net zo min dat Danny 'm weer in de plus gaat gooien als de redactie 'm z'n zin gaat geven.
kan je een seintje geven? ik lees wel de cos, maar heb geen geluid aanquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:31 schreef Dementor het volgende:
Nachtelijk vermaak om 3:00 uur.
De secret mission gaat er zo in.
Heerlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:31 schreef wicky. het volgende:
[..]
GezellieBtw. wat een rust he ineens zonder Danny
![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:26 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
let ff op, komen er 100 aan voor jeroen;0
Als dat serieus de reden was om het concept door de wc te spoelen denk ik persoonlijk dat men idd wat langer had moeten volhouden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was dóódsaai die eerste dagen, er werd steen en been geklaagd door de streamers, de redactie werd regelmatig uitgefoeterd omdat ze het maar lieten begaan.
Misschien hadden ze dát wat langer moeten durven volhouden. Kan zijn hoor!!
Nogmaalsquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:32 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
lurker, poste wel tijdens dgk onder farscapevr6.
vind t wel een grappig dingetje dit probeersel online.
tis de eerste keer dat ze dit doen, mogen naar mijn mening well wat fouten maken zonder neergesabeld te worden.
die rare meneer die de eigenaar van fok schijnt te zijn moet ff normaal doen en niet proberen t hele concept proberen 100% toe te eigenen en zijn zin dor te drijven.
Ja Marielin in een string... da's dan ook niet zo moeilijk....quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag net nog een idee-reactie voor de secres mission, maar daarover staat al een poll online.. het douchegordijn verduisteren staat bovenaan met 37 van de 46 stemmen
Trustenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Anch'io vado a letto.Buonanotte a tutti e a domani.
Ciao.
zullen we het nog horen wat er gaat gebeuren, ik hoop het wel. volgens mijn laaste kijk op de pol hadden de 3 uur stemmers gewonnen. maar zekerheid zou wel fijn zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:31 schreef swarmahoer het volgende:
de poll is er af, ben benieuwd wat er om 3 uur gebeurt
Ik heb ook even voor 3 uur gestemd maar zou liever nachtelijk vermaak tot 3 uur zien,Nu moeten degene die het willen zien haast 3 uur wachten.Maar als het doorgaat veel plezier!Ik ga binnen een uurtjequote:
Nu, dat valt me echt mee, en ik kan het alleen maar aanmoedigenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat eerste is dus al gebeurd![]()
En ik denk dat danny echt wel een man van zijn woord is
Was echt een Topquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja Marielin in een string... da's dan ook niet zo moeilijk....
[ afbeelding ]
Heldquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:32 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
tis de eerste keer dat ze dit doen, mogen naar mijn mening well wat fouten maken zonder neergesabeld te worden.
die rare meneer die de eigenaar van fok schijnt te zijn moet ff normaal doen en niet proberen t hele concept proberen 100% toe te eigenen en zijn zin dor te drijven.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:27 schreef farscapevr7 het volgende:
hup 829 +stemmen. staat weer bijna normaal:)
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja Marielin in een string... da's dan ook niet zo moeilijk....
[ afbeelding ]
dat is gewonnen, zei dementor netquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zullen we het nog horen wat er gaat gebeuren, ik hoop het wel. volgens mijn laaste kijk op de pol hadden de 3 uur stemmers gewonnen. maar zekerheid zou wel fijn zijn.
Ja, ik had ook liever tot 03uur gehad maar dat is de keuze niet ,Top dat je ook gestemt heb !quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb ook ter gestemd maar zou liever nachtelijk vermaak tot 3 uur zien,Nu moeten degene die het willen zien haast 3 uur wachten.Maar als het doorgaat veel plezier!Ik ga binnen een uurtje
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
en zo blijven er stemmen binnenkomen = geld in het laatje en Bart kan straks lachend naar de bank....
helaas ik zie die poll niet dus kan er ook niet op stemmenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tof
er moeten nog 4 man stemmen, dan komt er een interventie om 3 uur
Als ze niet af en toe neergesabelt worden, hebben we de zelfde fouten in deel 2 weer terug..quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:32 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
tja tis z n werk he;)quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
en zo blijven er stemmen binnenkomen = geld in het laatje en Bart kan straks lachend naar de bank....
Is al afgelopen die poll, maar hij is goed geëindigd op nachtelijk vermaak @ 3 ^^quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
helaas ik zie die poll niet dus kan er ook niet op stemmen
Ook hier is dus wel duidelijk geworden dat ideaal en realiteit niet zonder meer met elkaar te verenigen valt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Als dat serieus de reden was om het concept door de wc te spoelen denk ik persoonlijk dat men idd wat langer had moeten volhouden.
Zoals Bart het eerst vertelde leek het mij echt de ideale RLS. Was het eigenlijk op alle punten met hem eens wat er in het verleden aan andere programma's geschort heeft. Met name de grootste hoofdzonde het een geregiseerd spelletje te maken waarbij de makers script schrijven en de deelnemers acteurs worden, en dus de kijkers totaal bedot worden. Dit zou het tegenovergestelde worden waarbij de beslissingen door de kijker gemaakt zouden worden.
En kritiek dat er te weinig gebeurde, als jij het zegt zal het er vast zijn geweest, ik heb er weinig van meegekregen. Ik weet wel dat de huidige storm van kritiek begon vanaf het moment dat de regie begon te manipuleren.
Al die tijd zijn er ook hosanna en lovende woorden geweest (voornamelijk door streamers die niet verder kijken dan hun neus lang is en het wel best vinden zolang hun favoriet maar niet benadeeld wordt) maar ik weet 100% zeker dat het programma faalt als je de kijker het gevoel geeft dat hij bedot wordt.
Bovendien, uiteindelijk moet de BO het niet hebben van een paar diehards die alles leuk vinden maar aansluiting bij een grotere groep vinden. Honderd procent zeker dat je die niet krijgt als men het idee heeft dat het niet eerlijk gaat en de regie een script afwerkt.
nee, waar staat die poll dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het was vanavond even hectisch iddhad er ook moeite mee alles bij te lezen
heb je al gestemd?
kan ook op een andere manierquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze niet af en toe neergesabelt worden, hebben we de zelfde fouten in deel 2 weer terug..
Klopt is net weg ,maar we hebben het gehaaldquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hij gold maar tot half 1quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mooi zo, dan leest ik om 9uur wel wat de 3uurs actie geweest was....quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:37 schreef JediMasterLucia het volgende:
De 3 uurs actie gaat dus door?
Denk dat de bewoners er niet blij mee zullen zijn als ze straks wakker gemaakt gaan worden en iets moeten doen.
Maar mag natuurlijk na goed uitvoeren opdracht wel een leuke beloning tegen over staan
graag gedaan,moet een beetje geld in het laatje blijven komen want ik wil wel graag een TBO 2 en alle kleine beetjes helpen hoop ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:36 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja, ik had ook liever tot 03uur gehad maar dat is de keuze niet ,Top dat je ook gestemt heb !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |