Veel mensen vinden Pim wel leuk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef Bangel het volgende:
Dat Pim steeds zoveel stemmen heeft, vind ik sowieso dubieus, daar hij heeft gezegd dat hij veel vrienden heeft die in de IT branche werkzaam zijn. Het kan toch niet echt zo zijn dat iemand die zo nikszeggend is zo vaak bovenaan in de pol heeft gestaan?
Pim krijgt helemaal niet veel stemmen, er wordt maar wat geroepenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef Bangel het volgende:
Dat Pim steeds zoveel stemmen heeft, vind ik sowieso dubieus, daar hij heeft gezegd dat hij veel vrienden heeft die in de IT branche werkzaam zijn. Het kan toch niet echt zo zijn dat iemand die zo nikszeggend is zo vaak bovenaan in de pol heeft gestaan?
let ff op, komen er 100 aan voor jeroen;0quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:25 schreef Susi het volgende:
[..]
En dan wordt er nog beweerd dat er mensen zijn die hem weer omhoog kunnen gooien, maar dat gebeurt op zeker niet. Net zo min dat Danny 'm weer in de plus gaat gooien als de redactie 'm z'n zin gaat geven.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
bijna 3 uur loopt nu voor. hihi nu heb ik tenminste wel het idee dat wij het doen.
Heeft het nut om er op te wachten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk dat de poll rond 1 uur of half 2 ofzo sluit, dan kan er nog voorbereid worden voor de interventie
Tetten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag net nog een idee-reactie voor de secres mission, maar daarover staat al een poll online.. het douchegordijn verduisteren staat bovenaan met 37 van de 46 stemmen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pim krijgt helemaal niet veel stemmen, er wordt maar wat geroepen![]()
Zijn voordeel is dat hij geen negatieve of min stemmen krijgt, dat geeft iedere keer zijn hoge positie
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:27 schreef farscapevr7 het volgende:
hup 829 +stemmen. staat weer bijna normaal:)
hij sluit over 3 minuten hoor ik net, dan ben ik benieuwd wat de actie wordt, maar daarover kan dalijk wel iemand opheldering geven hoop ik, huub, laat je eens zienquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heeft het nut om er op te wachten?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:26 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
let ff op, komen er 100 aan voor jeroen;0
You say it girl!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:25 schreef Susi het volgende:
[..]
En dan wordt er nog beweerd dat er mensen zijn die hem weer omhoog kunnen gooien, maar dat gebeurt op zeker niet. Net zo min dat Danny 'm weer in de plus gaat gooien als de redactie 'm z'n zin gaat geven.
toffe user ben jequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:27 schreef farscapevr7 het volgende:
Nee de insteek moet zijn dat wij dat soort gedrag belonen.... peppersteakje had wel iets duidelijk gemaakt... Wanneer Pim zich liet opmaken door Eline wat make-upjes en wat aftershave.... ik noem maar wat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit geeft toch júist aan dat er (ook) inbreng van de redactie moet zijn?
Of bedoel je dat ook?
ja, ik wil dan ook zien wat er dan gebeurd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maak je er een joetjoep van? Dan heb ik er morgen misshien ook nog even plezier van.
Ja zou ik ook wel fijn vinden ,anders wachten we voor niks tot 03uurquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij sluit over 3 minuten hoor ik net, dan ben ik benieuwd wat de actie wordt, maar daarover kan dalijk wel iemand opheldering geven hoop ik, huub, laat je eens zien
dat dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet wie je bent, maar ik vind je nu al tof
voor Jeroen stemde je toch? ;p
Netjesquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:27 schreef farscapevr7 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |