Ik wacht al vijftien dagen op die gozerquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Susi we wachten afkrijg ik gelijk dan trakteer jij de hele tent op gebak he
![]()
Ja ik zat zo te denken van wat ik zou doen als ik daar zat en ja af en toe heb ik het wel eens bij het rechte end.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:05 schreef akveor het volgende:
Jeroen wenst de streamers welterusten en veel kijkplezier de komende nachten...
Toppie voor zijn cvquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:05 schreef moha het volgende:
[..]
is ook niet raar maar denk je dat huub het uit liefdadigheid doet? ik niet iig
slaap lekkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:07 schreef Toverheks het volgende:
Ik zie in mijn glazen bolletje dat er niks meer gebeurd vannacht, dus allemaal slaap lekker en tot morgen.
Slaap ze ^^quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:07 schreef Toverheks het volgende:
Ik zie in mijn glazen bolletje dat er niks meer gebeurd vannacht, dus allemaal slaap lekker en tot morgen.
Ik zweer het je, als jij gelijk krijgt stuur ik je een lekker slagroomtaartje op hahahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik wacht al vijftien dagen op die gozer![]()
Slagroomtaart is wel lekker trouwens, zowel uit eigen zak als van een ander
Tuurlijk doe je dit voor Bram en Bart, ik zou hetzelfde doen als het mijn vrienden waren... Maar Bram en Bart zijn toch zeker gebaat bij meer credits?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee hoor ik doe dit voor Bram en Bart, twee vrienden van mij.
Lekker Slim was mijn vorige JdM studiepunten project
Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:07 schreef Toverheks het volgende:
precies als ik dit voorop had geweten dat we er weer in tuinde had ik geen streams gekochtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:41 schreef Danny het volgende:
[..]
dus moeten ze ons voorliegen?
als vooraf bekend was geweest dat ze op basis van leugens kijkcijfers willen creëren had het voor mij helemaal niet gehoeven. Ik vertrouwde Bram en Bart dat ze het op een eerlijke en open manier wilden doen. En dat ging prima tot (en dat is misschien toeval hoor) Huub zich ermee ging bemoeien.
Denk ik wel..... ze kunnen niets anders meer dan wachten op polls van de streamers.... ze zijn zelf totaal niet creatief. Peter deed het zondag nog even leuk met die peper shit waar Jeroen bijna meteen voor in was. (wat wer veel creatieviteit op het forum uitlokte) Daarna deed Eline een poging om Jeroen als vrouw op te maken. Die schoof het door naar Pim en die wilde weer niet... daar wordt ik flauw van.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Ging het PRIMA tot Huub daar binnenkwam? Schei toch uit man. Het was dóódsaai die eerste dagen, er werd steen en been geklaagd door de streamers, de redactie werd regelmatig uitgefoeterd omdat ze het maar lieten begaan.
Misschien hadden ze dát wat langer moeten durven volhouden. Kan zijn hoor!!
Ik denk dat het moeilijk balanceren is tussen totale zeggenschap voor de kijker en een DGK-achtige Febo. Beide uitersten zijn niet goed of werken niet. Dit is een pilot.
Maar goed, ik ben één van die modjes die daar voortdurend rondhangt, dus objectief, neu..
Jij mag dat!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:00 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zeik nog niet eens zoveel .... en dat mag ik zeggen als zeikwijf
Ik ook, maar ik heb m'n gal wel gespuid voor vandaag, hoop dat we morgen weer gezellig kunnen COS'sen hierquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:09 schreef Susi het volgende:
Ik baal ervan dat die stemming op die site zo vergald is nu
ik denk dat ze dit te danken hebben aan de programma makers die niet beloven wat ons toe komtquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:09 schreef Susi het volgende:
hier op de site bedoel je ? (sorry, tis al laat)quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:09 schreef Susi het volgende:
ach dat kunnen ze bij de regie zo recht trekkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:09 schreef Susi het volgende:
Lijkt me niet meer dan logisch. Weet je wat een pak luiers tegenwoordig kost?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:05 schreef moha het volgende:
[..]
is ook niet raar maar denk je dat huub het uit liefdadigheid doet? ik niet iig
Ik vind haar met het licht aan ook best knap, hoor... Wel met zo'n constante oorlogspad-expressie, maar ze ziet er best goed uit.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:08 schreef NrTH het volgende:
Met het licht uit is Marielin best schattig![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk ik wel..... ze kunnen niets anders meer dan wachten op polls van de streamers.... ze zijn zelf totaal niet creatief. Peter deed het zondag nog even leuk met die peper shit waar Jeroen bijna meteen voor in was. (wat wer veel creatieviteit op het forum uitlokte) Daarna deed Eline een poging om Jeroen als vrouw op te maken. Die schoof het door naar Pim en die wilde weer niet... daar wordt ik flauw van.
Als Pim aan de zijkant wil staan stuur um dan maar een dagje in de luchtruimte... waar ie zo nu en dan eens een bezoekje krijgt.
psies maar doe je niet voor als de goeie jongen die het voor bram doetquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch. Weet je wat een pak luiers tegenwoordig kost?
Ja, eensch.... Het spanningsveld tussen de streamers en de notie van 'total control' zal wel nooit helemaal naar tevredenheid uitgevochten worden, maar toen Huub binnenkwam gebeurde er wel eindelijk iets.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Ging het PRIMA tot Huub daar binnenkwam? Schei toch uit man. Het was dóódsaai die eerste dagen, er werd steen en been geklaagd door de streamers, de redactie werd regelmatig uitgefoeterd omdat ze het maar lieten begaan.
Misschien hadden ze dát wat langer moeten durven volhouden. Kan zijn hoor!!
Ik denk dat het moeilijk balanceren is tussen totale zeggenschap voor de kijker en een DGK-achtige Febo. Beide uitersten zijn niet goed of werken niet. Dit is een pilot.
Maar goed, ik ben één van die modjes die daar voortdurend rondhangt, dus objectief, neu..
Ik heb zonet gestemt ,maar zie geen tussenstandquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:11 schreef swarmahoer het volgende:
heeft iedereen al gestemd op de nachtopdracht om 3 uur? anders gebeurt er helemaal niets
Even refreshen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:15 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ik heb zonet gestemt ,maar zie geen tussenstandnormaal tog wel ?
Nee, op de Bunkersitequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:10 schreef wicky. het volgende:
[..]
hier op de site bedoel je ? (sorry, tis al laat)
Dit geeft toch júist aan dat er (ook) inbreng van de redactie moet zijn?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk ik wel..... ze kunnen niets anders meer dan wachten op polls van de streamers.... ze zijn zelf totaal niet creatief. Peter deed het zondag nog even leuk met die peper shit waar Jeroen bijna meteen voor in was. (wat wer veel creatieviteit op het forum uitlokte) Daarna deed Eline een poging om Jeroen als vrouw op te maken. Die schoof het door naar Pim en die wilde weer niet... daar wordt ik flauw van.
Als Pim aan de zijkant wil staan stuur um dan maar een dagje in de luchtruimte... waar ie zo nu en dan eens een bezoekje krijgt.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:15 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja maar...me wekker gaat weer om 6 uur. Okay, stem voor de opblijvers 3 uur , dus nu 15 votes.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:11 schreef swarmahoer het volgende:
heeft iedereen al gestemd op de nachtopdracht om 3 uur? anders gebeurt er helemaal niets
BART!!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Natuurlijk stem ik niet...
Ik laat liever voor ¤100 wiet bezorgen bij de Bunker dan dat ik toegeef aan de kleinburgerlijke behoefte om iets compleet triviaals te willen controleren via SMS of een website.
Oops, did I say that out loud?
tofquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:15 schreef wicky. het volgende:
[..]
Het lijkt wel het Eurovisie Song Festival. En Danny is de Baltische Statenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:09 schreef Susi het volgende:
Inderdaad Pim heeft niks met Peter dus dat gaat geen leuke stream gevenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:56 schreef wicky. het volgende:
Peter en Pim ,denk niet dat dat hem gaat worden ,Pim heeft het mins met Peter
16 alquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:16 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja maar...me wekker gaat weer om 6 uur. Okay, stem voor de opblijvers 3 uur , dus nu 15 votes.
Zo'n gast hoog in de poll te zien staan is voor mij een reden om niet meer te stemmen. Mijn gevoel is dat ie thuis een grote achterban heeft. Geven net genoeg geld uit om hem niet te laten vertrekken. Natuurlijk zo werkt het spelletje. Maar hem bij de laatste 3 of 4 te zien is een aanfluiting voor de makers van dit concept.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Maak een foto van Pim en plak die op het behang., en stuur hem naar huis.. Scheelt in de kosten en maakt niets uit voor het beeld!
Fijn zou zijn,bewoners tot 3 uur opblijven,tot 4 uur opblijven etc ..quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:17 schreef wicky. het volgende:
Hebbes !
Nachtelijk vermaak
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Ja, om 3.00 uur»Ja, om 3.00 uur 15 Votes»Ja, om 4.00 uur 4 Votes»Ja, om 5.00 uur 1 Votes»Ja, om 6.00 uur 2 Votes»Nee, ik wil slapen 18 Votes
het was vanavond even hectisch iddquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Inderdaad Pim heeft niks met Peter dus dat gaat geen leuke stream geven
*Ik kan die COSsen niet meer bijhouden, hoop dat het nu wat rustiger is geworden
En mee mogen denken, en kunnen zien hoe dat vervolgens tot leuke én negatieve reacties leidt. En zo zal het altijd gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval gezien hoeveel er bij een dag leuke streams komt kijken.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij denkt dat bijvoorbeeld familieleden van bunkeraars geen geld hebben? En Danny kan investeren wat hij wil, als 100 streamers willen dat hij niet z'n zin krijgt, gezamenlijk 50 euro bij elkaar lappen, dan wil ik nog wel eens zien of hij doorgaat met die activiteiten.
Maar voorlopig wordt er alleen maar geroepen, Jeroen krijgt bijna nul positieve stemmen van de streamers.
Aan het eind van TBO I ga ik er eens een mooi stuk over schrijven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
En mee mogen denken, en kunnen zien hoe dat vervolgens tot leuke én negatieve reacties leidt. En zo zal het altijd gaan.
Zelfs als het perfect is, dan zijn er altijd nog users die het allemaal véél te perfect vinden! FOK!
Wanneer sluit ie? Toch niet om 3 uur h`? En dan om 4 uur vervolgens om 5 uur en dan uiteindelijk om 6 uur besluiten het niet door te laten gaan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:17 schreef wicky. het volgende:
Hebbes !
Nachtelijk vermaak
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Ja, om 3.00 uur»Ja, om 3.00 uur 15 Votes»Ja, om 4.00 uur 4 Votes»Ja, om 5.00 uur 1 Votes»Ja, om 6.00 uur 2 Votes»Nee, ik wil slapen 18 Votes
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:17 schreef wicky. het volgende:
Hebbes !
Nachtelijk vermaak
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:20 schreef snetje het volgende:
[..]
ja duheu.... welke gek gaat er nu nog credits besteden aan Jeroen ... wetende dat als Danny weer boos wordt het toch weer naar beneden kegelt ...
er niet mee eens zijn oke! gooi het op het forum ( wel het juiste topic graag ) en discussieer erover! maar ga niet als een dreinende Peuter het hele vote systeem verkloten!! ... mij heb je er niet mee maar wel mensen die de streams wel met plezier volgen en met moeite credits aanschaffen om aan hun favo te geven... ja! die zijn er ook nog!
daarbij komt ook nog eens dat ik het gevoel krijg dat nu echt alles wordt aangegrepen om de boel maar neer te halen! eerst zijn de feestjes tekort... dan weer te weinig alcohol....dan wordt het weer te saai! .. dus gaat er inene een GEHEIME fok opdracht naar binnen ( ik dacht nog huh! nou leuk dat geheime... waar kon ik daar voor stemmen? ) ... dan wordt er dus weer niet voldaan aan de opdracht ... dan zijn het weer de polls .. etc.. etc...
je ziet op een gegeven moment echt niet meer wat er nu bedoeld wordt ...
en ondertussen zit daar een heel team zich compleet gek te werken .... slaap tekort van hier tot guntert...
en dit alles om ons leuke streams te geven .... ze geven ons iets waar hier en daar nog iets zeker nog wel aan zal mankeren! het is de eerste! ...jammer is dan dat er 1 gelijk perfectie verwacht en als het niet rap rap gaat de hele boel verkloot .....
on topic : ze slapen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:20 schreef snetje het volgende:
[..]
ja duheu.... welke gek gaat er nu nog credits besteden aan Jeroen ... wetende dat als Danny weer boos wordt het toch weer naar beneden kegelt ...
er niet mee eens zijn oke! gooi het op het forum ( wel het juiste topic graag ) en discussieer erover! maar ga niet als een dreinende Peuter het hele vote systeem verkloten!! ... mij heb je er niet mee maar wel mensen die de streams wel met plezier volgen en met moeite credits aanschaffen om aan hun favo te geven... ja! die zijn er ook nog!
daarbij komt ook nog eens dat ik het gevoel krijg dat nu echt alles wordt aangegrepen om de boel maar neer te halen! eerst zijn de feestjes tekort... dan weer te weinig alcohol....dan wordt het weer te saai! .. dus gaat er inene een GEHEIME fok opdracht naar binnen ( ik dacht nog huh! nou leuk dat geheime... waar kon ik daar voor stemmen? ) ... dan wordt er dus weer niet voldaan aan de opdracht ... dan zijn het weer de polls .. etc.. etc...
je ziet op een gegeven moment echt niet meer wat er nu bedoeld wordt ...
en ondertussen zit daar een heel team zich compleet gek te werken .... slaap tekort van hier tot guntert...
en dit alles om ons leuke streams te geven .... ze geven ons iets waar hier en daar nog iets zeker nog wel aan zal mankeren! het is de eerste! ...jammer is dan dat er 1 gelijk perfectie verwacht en als het niet rap rap gaat de hele boel verkloot .....
on topic : ze slapen
Top !quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:21 schreef farscapevr7 het volgende:
heb maar een beginnetje gemaakt om jeroen wat omhoog te stemmen
FU danny, zure vrucht
Zal ik dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:18 schreef wicky. het volgende:
19% willen slapenwat heb je er tog suffe mensen bij he ,aan een ander denken is ook een optie
![]()
Maarja... wie weet...
Maak je er een joetjoep van? Dan heb ik er morgen misshien ook nog even plezier van.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk dat de poll rond 1 uur of half 2 ofzo sluit, dan kan er nog voorbereid worden voor de interventie
preciesquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef ChocoFan het volgende:
als je wilt slapen kan dat gewoon maar voor de mensen die lang wakker blijven is het wel leuk als er wat gebeurt. toch?
Juist ja ! gun een ander een plezier ook al ga je zelf pitten (ik zou dat doen)quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef ChocoFan het volgende:
als je wilt slapen kan dat gewoon maar voor de mensen die lang wakker blijven is het wel leuk als er wat gebeurt. toch?
ik hoop dat hidiho dalijk nog even komt, die kan youtubenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maak je er een joetjoep van? Dan heb ik er morgen misshien ook nog even plezier van.
En dan wordt er nog beweerd dat er mensen zijn die hem weer omhoog kunnen gooien, maar dat gebeurt op zeker niet. Net zo min dat Danny 'm weer in de plus gaat gooien als de redactie 'm z'n zin gaat geven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:20 schreef snetje het volgende:
[..]
asjeblieftquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:21 schreef farscapevr7 het volgende:
heb maar een beginnetje gemaakt om jeroen wat omhoog te stemmen
FU danny, zure vrucht
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:24 schreef Dementor het volgende:
De nachtelijke onrust poll loopt tot 0:30.
gestemt op 3 uur, eens zien of ik zelf wakker wordt van de herrie haha.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
preciesnog 2 stemmen, kom op jongens, laatste loodjes
Idd, en morgen na me werk genieten van de cos wat jullie hebben gezien.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef ChocoFan het volgende:
Veel mensen vinden Pim wel leuk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef Bangel het volgende:
Dat Pim steeds zoveel stemmen heeft, vind ik sowieso dubieus, daar hij heeft gezegd dat hij veel vrienden heeft die in de IT branche werkzaam zijn. Het kan toch niet echt zo zijn dat iemand die zo nikszeggend is zo vaak bovenaan in de pol heeft gestaan?
Pim krijgt helemaal niet veel stemmen, er wordt maar wat geroepenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef Bangel het volgende:
Dat Pim steeds zoveel stemmen heeft, vind ik sowieso dubieus, daar hij heeft gezegd dat hij veel vrienden heeft die in de IT branche werkzaam zijn. Het kan toch niet echt zo zijn dat iemand die zo nikszeggend is zo vaak bovenaan in de pol heeft gestaan?
let ff op, komen er 100 aan voor jeroen;0quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:25 schreef Susi het volgende:
[..]
En dan wordt er nog beweerd dat er mensen zijn die hem weer omhoog kunnen gooien, maar dat gebeurt op zeker niet. Net zo min dat Danny 'm weer in de plus gaat gooien als de redactie 'm z'n zin gaat geven.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
bijna 3 uur loopt nu voor. hihi nu heb ik tenminste wel het idee dat wij het doen.
Heeft het nut om er op te wachten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk dat de poll rond 1 uur of half 2 ofzo sluit, dan kan er nog voorbereid worden voor de interventie
Tetten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag net nog een idee-reactie voor de secres mission, maar daarover staat al een poll online.. het douchegordijn verduisteren staat bovenaan met 37 van de 46 stemmen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pim krijgt helemaal niet veel stemmen, er wordt maar wat geroepen![]()
Zijn voordeel is dat hij geen negatieve of min stemmen krijgt, dat geeft iedere keer zijn hoge positie
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:27 schreef farscapevr7 het volgende:
hup 829 +stemmen. staat weer bijna normaal:)
hij sluit over 3 minuten hoor ik net, dan ben ik benieuwd wat de actie wordt, maar daarover kan dalijk wel iemand opheldering geven hoop ik, huub, laat je eens zienquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heeft het nut om er op te wachten?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:26 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
let ff op, komen er 100 aan voor jeroen;0
You say it girl!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:25 schreef Susi het volgende:
[..]
En dan wordt er nog beweerd dat er mensen zijn die hem weer omhoog kunnen gooien, maar dat gebeurt op zeker niet. Net zo min dat Danny 'm weer in de plus gaat gooien als de redactie 'm z'n zin gaat geven.
toffe user ben jequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:27 schreef farscapevr7 het volgende:
Nee de insteek moet zijn dat wij dat soort gedrag belonen.... peppersteakje had wel iets duidelijk gemaakt... Wanneer Pim zich liet opmaken door Eline wat make-upjes en wat aftershave.... ik noem maar wat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit geeft toch júist aan dat er (ook) inbreng van de redactie moet zijn?
Of bedoel je dat ook?
ja, ik wil dan ook zien wat er dan gebeurd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maak je er een joetjoep van? Dan heb ik er morgen misshien ook nog even plezier van.
Ja zou ik ook wel fijn vinden ,anders wachten we voor niks tot 03uurquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij sluit over 3 minuten hoor ik net, dan ben ik benieuwd wat de actie wordt, maar daarover kan dalijk wel iemand opheldering geven hoop ik, huub, laat je eens zien
dat dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet wie je bent, maar ik vind je nu al tof
voor Jeroen stemde je toch? ;p
Netjesquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:27 schreef farscapevr7 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |