Ik wacht al vijftien dagen op die gozerquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Susi we wachten afkrijg ik gelijk dan trakteer jij de hele tent op gebak he
![]()
Ja ik zat zo te denken van wat ik zou doen als ik daar zat en ja af en toe heb ik het wel eens bij het rechte end.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:05 schreef akveor het volgende:
Jeroen wenst de streamers welterusten en veel kijkplezier de komende nachten...
Toppie voor zijn cvquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:05 schreef moha het volgende:
[..]
is ook niet raar maar denk je dat huub het uit liefdadigheid doet? ik niet iig
slaap lekkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:07 schreef Toverheks het volgende:
Ik zie in mijn glazen bolletje dat er niks meer gebeurd vannacht, dus allemaal slaap lekker en tot morgen.
Slaap ze ^^quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:07 schreef Toverheks het volgende:
Ik zie in mijn glazen bolletje dat er niks meer gebeurd vannacht, dus allemaal slaap lekker en tot morgen.
Ik zweer het je, als jij gelijk krijgt stuur ik je een lekker slagroomtaartje op hahahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik wacht al vijftien dagen op die gozer![]()
Slagroomtaart is wel lekker trouwens, zowel uit eigen zak als van een ander
Tuurlijk doe je dit voor Bram en Bart, ik zou hetzelfde doen als het mijn vrienden waren... Maar Bram en Bart zijn toch zeker gebaat bij meer credits?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee hoor ik doe dit voor Bram en Bart, twee vrienden van mij.
Lekker Slim was mijn vorige JdM studiepunten project
Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:07 schreef Toverheks het volgende:
precies als ik dit voorop had geweten dat we er weer in tuinde had ik geen streams gekochtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:41 schreef Danny het volgende:
[..]
dus moeten ze ons voorliegen?
als vooraf bekend was geweest dat ze op basis van leugens kijkcijfers willen creëren had het voor mij helemaal niet gehoeven. Ik vertrouwde Bram en Bart dat ze het op een eerlijke en open manier wilden doen. En dat ging prima tot (en dat is misschien toeval hoor) Huub zich ermee ging bemoeien.
Denk ik wel..... ze kunnen niets anders meer dan wachten op polls van de streamers.... ze zijn zelf totaal niet creatief. Peter deed het zondag nog even leuk met die peper shit waar Jeroen bijna meteen voor in was. (wat wer veel creatieviteit op het forum uitlokte) Daarna deed Eline een poging om Jeroen als vrouw op te maken. Die schoof het door naar Pim en die wilde weer niet... daar wordt ik flauw van.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Ging het PRIMA tot Huub daar binnenkwam? Schei toch uit man. Het was dóódsaai die eerste dagen, er werd steen en been geklaagd door de streamers, de redactie werd regelmatig uitgefoeterd omdat ze het maar lieten begaan.
Misschien hadden ze dát wat langer moeten durven volhouden. Kan zijn hoor!!
Ik denk dat het moeilijk balanceren is tussen totale zeggenschap voor de kijker en een DGK-achtige Febo. Beide uitersten zijn niet goed of werken niet. Dit is een pilot.
Maar goed, ik ben één van die modjes die daar voortdurend rondhangt, dus objectief, neu..
Jij mag dat!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:00 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zeik nog niet eens zoveel .... en dat mag ik zeggen als zeikwijf
Ik ook, maar ik heb m'n gal wel gespuid voor vandaag, hoop dat we morgen weer gezellig kunnen COS'sen hierquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:09 schreef Susi het volgende:
Ik baal ervan dat die stemming op die site zo vergald is nu
ik denk dat ze dit te danken hebben aan de programma makers die niet beloven wat ons toe komtquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:09 schreef Susi het volgende:
hier op de site bedoel je ? (sorry, tis al laat)quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:09 schreef Susi het volgende:
ach dat kunnen ze bij de regie zo recht trekkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:09 schreef Susi het volgende:
Lijkt me niet meer dan logisch. Weet je wat een pak luiers tegenwoordig kost?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:05 schreef moha het volgende:
[..]
is ook niet raar maar denk je dat huub het uit liefdadigheid doet? ik niet iig
Ik vind haar met het licht aan ook best knap, hoor... Wel met zo'n constante oorlogspad-expressie, maar ze ziet er best goed uit.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:08 schreef NrTH het volgende:
Met het licht uit is Marielin best schattig![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk ik wel..... ze kunnen niets anders meer dan wachten op polls van de streamers.... ze zijn zelf totaal niet creatief. Peter deed het zondag nog even leuk met die peper shit waar Jeroen bijna meteen voor in was. (wat wer veel creatieviteit op het forum uitlokte) Daarna deed Eline een poging om Jeroen als vrouw op te maken. Die schoof het door naar Pim en die wilde weer niet... daar wordt ik flauw van.
Als Pim aan de zijkant wil staan stuur um dan maar een dagje in de luchtruimte... waar ie zo nu en dan eens een bezoekje krijgt.
psies maar doe je niet voor als de goeie jongen die het voor bram doetquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch. Weet je wat een pak luiers tegenwoordig kost?
Ja, eensch.... Het spanningsveld tussen de streamers en de notie van 'total control' zal wel nooit helemaal naar tevredenheid uitgevochten worden, maar toen Huub binnenkwam gebeurde er wel eindelijk iets.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Ging het PRIMA tot Huub daar binnenkwam? Schei toch uit man. Het was dóódsaai die eerste dagen, er werd steen en been geklaagd door de streamers, de redactie werd regelmatig uitgefoeterd omdat ze het maar lieten begaan.
Misschien hadden ze dát wat langer moeten durven volhouden. Kan zijn hoor!!
Ik denk dat het moeilijk balanceren is tussen totale zeggenschap voor de kijker en een DGK-achtige Febo. Beide uitersten zijn niet goed of werken niet. Dit is een pilot.
Maar goed, ik ben één van die modjes die daar voortdurend rondhangt, dus objectief, neu..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |