Danny kan beter eens wat geld steken in zijn databaseservers dan dit dwaze gedoe om een leuk programma om zeep te helpen.quote:
nee, wij zijn boos op de fokservers, dan moeten wij er dus geld in stoppenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Danny kan beter eens wat geld steken in zijn databaseservers dan dit dwaze gedoe om een leuk programma om zeep te helpen.
Oh ja! Zo zit de logica in elkaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee, wij zijn boos op de fokservers, dan moeten wij er dus geld in stoppen
nee, die moeten we dus belasten tot het plat ligt, zó zit het in elkaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee, wij zijn boos op de fokservers, dan moeten wij er dus geld in stoppen
wie denk je?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef swarmahoer het volgende:
weer 100 - stemmen voor jeroen erbijwie doet dat
Je "baas" hier.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef swarmahoer het volgende:
Ja en nu weer teruggekocht, voor minder.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef Woepsje het volgende:
Pfffff kwam fok niet meer op. Is er een server verkocht om credits te kopen?
Drie maal radenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef swarmahoer het volgende:
Stom he Marrije, jij had hem zo lekker omhoog geholpen vannacht. Maar ga er nog steeds vanuit dat het goed komt morgen.quote:
ehhhhh ehhhhhh........... Ik kan me niet voorstellen hoe geschiffelt iemand moet zijn om daar honderden euro's in te stekenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef swarmahoer het volgende:
Nee hoor, dat was ik niet, ik zag het toevallig en ondanks dat ik 'Jeroen-fan' ben was ik het niet. Daar verdenk ik ook Danny vanquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:42 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Stom he Marrije, jij had hem zo lekker omhoog geholpen vannacht. Maar ga er nog steeds vanuit dat het goed komt morgen.
Ik hoop dat de vriendin van Jeroen morgen ook lekker komt stemmen, die is wel iets rijker dan Danny en dan is Danny z'n kinderachtige gedoe lekker gewoon weggegooid geldquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:42 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Stom he Marrije, jij had hem zo lekker omhoog geholpen vannacht. Maar ga er nog steeds vanuit dat het goed komt morgen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
1400 stemmen verschil tussen Jeroen en de volgende, de één na laatste. Het loopt weer gestaag op.
Ah, ik dacht dat jij het was omdat je mij er tot twee keer toe naar vroegquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was ik niet, ik zag het toevallig en ondanks dat ik 'Jeroen-fan' ben was ik het niet. Daar verdenk ik ook Danny van
Principes zijn tegenwoordig in geld uit te drukkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
ehhhhh ehhhhhh........... Ik kan me niet voorstellen hoe geschiffelt iemand moet zijn om daar honderden euro's in te steken
Dat is gewoon een volledige vakantie die daar wordt weggegooid.
Nee, dat was deze meneer hier -> [TBO COS#183] Keuvelend de nacht in...quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was ik niet, ik zag het toevallig en ondanks dat ik 'Jeroen-fan' ben was ik het niet. Daar verdenk ik ook Danny van
Was dat niet frscapr6 of iets ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, met tweehonderd euro is Jeroen weer helemaal "boven Jan"quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
ehhhhh ehhhhhh........... Ik kan me niet voorstellen hoe geschiffelt iemand moet zijn om daar honderden euro's in te steken
Dat is gewoon een volledige vakantie die daar wordt weggegooid.
Zou nog niet eens zo'n heel gek idee wezen. Hij vergalt 't voor ons.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
Kan die Robert niet even met Danny komen praten?
ik hield het een beetje in de gaten en had gezien dat ie omhoog was gegaan dus toen jij zei dat ie haast geen positieve stemmen kreeg heb ik je inderdaad gevraagd wanneer je voor het laatst had gekekenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat jij het was omdat je mij er tot twee keer toe naar vroeg
Ik vind de acties van Danny op dit moment beter psychologenvoer dan de acties van de mensen in de bunkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zitten wat te babbelen aan tafel, daar valt helemaal niets van te maken
ik wilde zeggen dat topic had ik nog niet gezien, maar hij bestaat ook sinds netquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan dit nu eens gewoon de COS blijven?
Gezeik over Danny doen jullie maar hier ---> Het grote Danny vs The Bunker topic.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
Kan die Robert niet even met Danny komen praten?
Uitgaande van het bulktarief, is er nu in totaal ¤ 473,92 aan credits voor of tegen Jeroen gespendeerd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, met tweehonderd euro is Jeroen weer helemaal "boven Jan"
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verstandig dat jij denkt dat ik het niet in één keer lees![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:32 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
lurker, poste wel tijdens dgk onder farscapevr6.
vind t wel een grappig dingetje dit probeersel online.
tis de eerste keer dat ze dit doen, mogen naar mijn mening well wat fouten maken zonder neergesabeld te worden.
die rare meneer die de eigenaar van fok schijnt te zijn moet ff normaal doen en niet proberen t hele concept proberen 100% toe te eigenen en zijn zin dor te drijven.
Bij de laatste bijwerking tel ik exact 4400 stemmen bij Jeroen. Daarbij zijn de negatieve dubbel geteld. Ik kom dan aan een bedrag van ¤ 659,56 als je de bulk van 500 stemmen ineens kooptquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Uitgaande van het bulktarief, is er nu in totaal ¤ 473,92 aan credits voor of tegen Jeroen gespendeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |