Danny kan beter eens wat geld steken in zijn databaseservers dan dit dwaze gedoe om een leuk programma om zeep te helpen.quote:
nee, wij zijn boos op de fokservers, dan moeten wij er dus geld in stoppenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Danny kan beter eens wat geld steken in zijn databaseservers dan dit dwaze gedoe om een leuk programma om zeep te helpen.
Oh ja! Zo zit de logica in elkaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee, wij zijn boos op de fokservers, dan moeten wij er dus geld in stoppen
nee, die moeten we dus belasten tot het plat ligt, zó zit het in elkaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee, wij zijn boos op de fokservers, dan moeten wij er dus geld in stoppen
wie denk je?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef swarmahoer het volgende:
weer 100 - stemmen voor jeroen erbijwie doet dat
Je "baas" hier.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef swarmahoer het volgende:
Ja en nu weer teruggekocht, voor minder.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef Woepsje het volgende:
Pfffff kwam fok niet meer op. Is er een server verkocht om credits te kopen?
Drie maal radenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef swarmahoer het volgende:
Stom he Marrije, jij had hem zo lekker omhoog geholpen vannacht. Maar ga er nog steeds vanuit dat het goed komt morgen.quote:
ehhhhh ehhhhhh........... Ik kan me niet voorstellen hoe geschiffelt iemand moet zijn om daar honderden euro's in te stekenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef swarmahoer het volgende:
Nee hoor, dat was ik niet, ik zag het toevallig en ondanks dat ik 'Jeroen-fan' ben was ik het niet. Daar verdenk ik ook Danny vanquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:42 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Stom he Marrije, jij had hem zo lekker omhoog geholpen vannacht. Maar ga er nog steeds vanuit dat het goed komt morgen.
Ik hoop dat de vriendin van Jeroen morgen ook lekker komt stemmen, die is wel iets rijker dan Danny en dan is Danny z'n kinderachtige gedoe lekker gewoon weggegooid geldquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:42 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Stom he Marrije, jij had hem zo lekker omhoog geholpen vannacht. Maar ga er nog steeds vanuit dat het goed komt morgen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
1400 stemmen verschil tussen Jeroen en de volgende, de één na laatste. Het loopt weer gestaag op.
Ah, ik dacht dat jij het was omdat je mij er tot twee keer toe naar vroegquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was ik niet, ik zag het toevallig en ondanks dat ik 'Jeroen-fan' ben was ik het niet. Daar verdenk ik ook Danny van
Principes zijn tegenwoordig in geld uit te drukkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
ehhhhh ehhhhhh........... Ik kan me niet voorstellen hoe geschiffelt iemand moet zijn om daar honderden euro's in te steken
Dat is gewoon een volledige vakantie die daar wordt weggegooid.
Nee, dat was deze meneer hier -> [TBO COS#183] Keuvelend de nacht in...quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was ik niet, ik zag het toevallig en ondanks dat ik 'Jeroen-fan' ben was ik het niet. Daar verdenk ik ook Danny van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |