Dat is dus precies wat er volgens mij aan schort, geen roddelmogelijkheid, vind ik heel erg jammer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:11 schreef blomst het volgende:
[..]
In BB konden ze nog eens lekker roddelen over de ander, maar dat lukt in deze setting niet.
Maar die stemmen niet op zo'n abnormale manier.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mazaru, Danny is verantwoordelijk voor de meeste negatieve stemmen, maar hij is niet de enige hoor. Er zijn er meer die hem graag zien vertrekken
Ze kunnen wel roddelen hoor, b.v in de luchtruimte, alleen zien of horen we de rest niet meer. Het nadeel van 1 stream.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
Dat is dus precies wat er volgens mij aan schort, geen roddelmogelijkheid, vind ik heel erg jammer.
kunnen ze simpel oplossen door het luchten vrij te geven? Misschien voor één dag per week?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat er volgens mij aan schort, geen roddelmogelijkheid, vind ik heel erg jammer.
Dat dus..quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef NrTH het volgende:
Wat een humor hebben ze toch..
stiekem moet ik er nog om lachen ook ;x
Het zou elke dag moeten kunnen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
kunnen ze simpel oplossen door het luchten vrij te geven? Misschien voor één dag per week?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:11 schreef Susi het volgende:
Dáár moet een opdracht in, daar moet een opdracht in !![]()
Ja, dat is inderdaad een nadeel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kunnen wel roddelen hoor, b.v in de luchtruimte, alleen zien of horen we de rest niet meer. Het nadeel van 1 stream.
Gaat denk ik ook wel gebeuren hoor, in deel 2. Een stream erbij en het luchten permanent vrijgeven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zou elke dag moeten kunnen.
Gewoon een mogelijkheid creeëren waar ze even aan elkaar kwijt kunnen wat ze over die ene denken en hoe stom die ander wel niet is.
Er valt genoeg te roddelen maar ze doen het niet of nauwelijks. Watjes zijn het, op Jeroen na.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef blomst het volgende:
roddelen moet ook spontaan komen, je gaat niet speciaal naar buiten om te roddelen.
nooit geen 36 uur wakker blijven opdracht meer ... in geen enkele RLSquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef tonja het volgende:
En het zakt weer in. Wel logisch, van slaapgebrek word je nu eenmaal niet erg actief.
Misschien een idee om ze vanavond een uurtje eerder naar bed te laten gaan? Dan is er morgen misschien weer een beetje aktie in de tent. Dat gehang begint me de keel uit te hangen om naar te kijken.
Ze praat al wat minder lijzig, maar kijkt nog niet bepaald helder uit haar ogen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaat denk ik ook wel gebeuren hoor, in deel 2. Een stream erbij en het luchten permanent vrijgeven.
Is ONZE Eline al weer een beetje aan de beterende hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |