Van alle 5 posts, wel ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:09 schreef 2cv het volgende:
Ben ik de eerste mannelijke poster in dit topic ?
dat dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
Fastchatten is cool. Als FOK! werkt tenmiste.
Dat wordt nog leuk met keuren straks.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:16 schreef Chocolate het volgende:
[..]
dat dusal minimaal 5 keer error gehad of gewoon een blanco pagina
dat wordt flink F5-en om te kunnen stemmenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:16 schreef Chocolate het volgende:
[..]
dat dusal minimaal 5 keer error gehad of gewoon een blanco pagina
bah! kunnen we niet gewoon zeggen dat iedereen van fok ff af moet (A) ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
dat wordt flink F5-en om te kunnen stemmen
Is het probleem al een beetje verholpen, of is het gewoon te druk? Maybe toch maar uitstellen als het zo moet...quote:
uitstellen tot morgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:36 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Is het probleem al een beetje verholpen, of is het gewoon te druk? Maybe toch maar uitstellen als het zo moet...
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:36 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Is het probleem al een beetje verholpen, of is het gewoon te druk? Maybe toch maar uitstellen als het zo moet...
vandaag wordt het iig niet denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:41 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
KF hangt op dit moment aan de gewichten dus ik kan het hem niet vragen of hij kan
Met 5 vrouwen? Nee dank je. Effectief gezien 4, aangezien chocolate me te oud vindt//quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:44 schreef 2cv het volgende:
Fok is niet supersnel, maar het is absoluut te doen. De errors lijken weg te blijven.
Das wel erg veel werk voor 1 persoon. Als we nou elk de helft van de dames doen ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:43 schreef Bootje84 het volgende:
Kan ik niet gewoon op stap gaan met de vrouwen, en live keuren?
steek onder waterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Met 5 vrouwen? Nee dank je. Effectief gezien 4, aangezien chocolate me te oud vindt//
Ik neem mijn woorden gedeeltelijk terug. Weer een paar errors er bij. Maar als je echt wilt is het te doen. Gewoon F5 knop mishandelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:44 schreef 2cv het volgende:
Fok is niet supersnel, maar het is absoluut te doen. De errors lijken weg te blijven.
nog andere mensen op het programma voor vanavond?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Met 5 vrouwen? Nee dank je. Effectief gezien 4, aangezien chocolate me te oud vindt//
Wat is dan wel een goede leeftijd?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef Chocolate het volgende:
[..]
steek onder watermaar ik ben wel eerlijk
Okequote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:52 schreef Chocolate het volgende:
[..]
ik ben 20 en een pedofielaangenaam!
Mwah, ik ben ook eerlijk. Zie het niet als een rotopmerking, ik ben ook maar eerlijk..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef Chocolate het volgende:
[..]
Dat dus..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:57 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik ga ff met KF overleggen of hij morgen kan. If not, dan skippen we door naar volgende week. Als hij wel kan dan moeten we eerst maar eens zien wat de opkomst is...
Oke tot de volgende keerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:57 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik ga ff met KF overleggen of hij morgen kan. If not, dan skippen we door naar volgende week. Als hij wel kan dan moeten we eerst maar eens zien wat de opkomst is...
hij kwam een beetje sarcastisch overquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, ik ben ook eerlijk. Zie het niet als een rotopmerking, ik ben ook maar eerlijk..
Not intended.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:04 schreef Chocolate het volgende:
[..]
hij kwam een beetje sarcastisch over
Faster, faster. Obey your master.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:12 schreef 2cv het volgende:
Fok lijkt het nu weer vloeiend te doen. Daarbij wordt er hier ook aardig gefastchat ...
veel crap so don't worryquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef maok het volgende:
Ik heb niets gemist, maar dat fastchatten is wel irritant, dan moet je ineens alles weer bij lezen.
Gewoon snel lezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef maok het volgende:
Ik heb niets gemist, maar dat fastchatten is wel irritant, dan moet je ineens alles weer bij lezen.
Ik hoop dat het morgen beter gaat.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:34 schreef KudFokker het volgende:
Rot om te horen dat vandaag niet doorging...
Daarom zal ik het morgenavond hosten !
We beginnen morgen 19:30...
Ik ga zodirect alle dames PM'n + de 2 heren die door de keuring gaan...
Ik niet, maar ik had hier al gemeld dat ik niet kan morgen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:33 schreef KudFokker het volgende:
Alle vrouwen zijn gePM'd...
De uitslag van hun aanwezigheid zal ik hier up-2-date houden
Mannen die vandaag gekeurd zouden worden, zouden jullie 2 mij kunnen PM'n of jullie morgen 19:30 kunnen?
Thnx alvast
Dan val ik ook af bij Chocolatequote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef Chocolate het volgende:
[..]
welcome to the club, ze moest mij ook niet vanwege mijn 29 jaar levenservaringquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan val ik ook af bij Chocolate![]()
ben namelijk "al" 26, in juli 27
kieskeurigheid is een vakquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:40 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
welcome to the club, ze moest mij ook niet vanwege mijn 29 jaar levenservaring
Maar jij bent een lekker ding, en heb al een date te pakkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:40 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
welcome to the club, ze moest mij ook niet vanwege mijn 29 jaar levenservaring
En jij bent lelijk zonder date?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar jij bent een lekker ding, en heb al een date te pakken
Ik ben leuker als ik date hebquote:
Dus jij moet bezet zijn om aantrekkelijk gevonden te worden?quote:
het is wel zo, mensen die een relatie hebben zijn vaak aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus jij moet bezet zijn om aantrekkelijk gevonden te worden?
Een date wil nog niet zeggen dat je bezet bentquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus jij moet bezet zijn om aantrekkelijk gevonden te worden?
Ik ben niet wanhopig op zoekquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:56 schreef Chocolate het volgende:
[..]
het is wel zo, mensen die een relatie hebben zijn vaak aantrekkelijkerniet zo wanhopig op zoek enzo
Absoluutquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:56 schreef Chocolate het volgende:
[..]
het is wel zo, mensen die een relatie hebben zijn vaak aantrekkelijkerniet zo wanhopig op zoek enzo
Het typte wat snellerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een date wil nog niet zeggen dat je bezet bent![]()
Van aandacht gaat ieder mens stralen he
wat een ontzettend foute uitspraakquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:56 schreef Chocolate het volgende:
[..]
dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben niet wanhopig op zoek
Maar verliefdheid/relatie maakt het leven er wel leuker op![]()
![]()
Loopt het al storm KF?quote:
Eenmaal in een relatie maakt het leven er zeker leuker op. De verliefdheidsfase waarin je niet weet wat de ander denkt die meestal vooraf gaat aan de relatie levert daarentegen alleen maar stress opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben niet wanhopig op zoek
Maar verliefdheid/relatie maakt het leven er wel leuker op![]()
![]()
Bij mij niet hoor. Is het niet wederzijds... dan niet hequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Eenmaal in een relatie maakt het leven er zeker leuker op. De verliefdheidsfase waarin je niet weet wat de ander denkt die meestal vooraf gaat aan de relatie levert daarentegen alleen maar stress op
Ik ben nog steeds bereid om dan maar met de vrouwen ff een keer wat te gaan drinken. Lijkt me een stuk succesvollerquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef KudFokker het volgende:
Dit is wat ik qua PM's terug heb gehad
Wel:
Chocolate
The_witch
RenRen-
Niet:
Moak
Breathtaking
Zal dus wel niks worden
Amen to thatquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bereid om dan maar met de vrouwen ff een keer wat te gaan drinken. Lijkt me een stuk succesvoller
het lijkt wel alsof het vrouwenaantal ook steeds afneemtquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef KudFokker het volgende:
Wel:
Chocolate
The_witch
RenRen-
Niet:
Moak
Breathtaking
Zal dus wel niks worden
Ik wil ook wel keuren heurquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef KudFokker het volgende:
Wel:
Chocolate
The_witch
RenRen-
Niet:
Moak
Breathtaking
Zal dus wel niks worden
Met jou erbij 4 damesquote:
Zullen wij 2 daten?quote:
het duurt ook allemaal zo langquote:
Daar ben ik ook bang voorquote:
en 1 heerquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:41 schreef KudFokker het volgende:
De keuze is aan de mannen...
Willen jullie gekeurd worden door 5 dames ??
Je krijgt nooit genoeg dames online op hetzelfde moment om het spel leuk te houdenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
het duurt ook allemaal zo langik dacht dat het in 1 of 2 avonden wel klaar zou zijn toen ik de OP las
Ik ga het overleggen met AAquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef Chocolate het volgende:
misschien is het een idee om het andersom te doen. Mannen keuren, dames worden gekeurd.
Trekt misschien volk...
misschien een idee dat er niet perse vooraf aangemeld moet worden maar dames die online zijn ook meedoen!?!?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je krijgt nooit genoeg dames online op hetzelfde moment om het spel leuk te houden
En dat het lang duurt komt omdat er érg veel geregel achter zit...
dan wil ik wel een andere fotoquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef Chocolate het volgende:
misschien is het een idee om het andersom te doen. Mannen keuren, dames worden gekeurd.
Trekt misschien volk...
Nee joh die foto is leuk.quote:
Tsja het was te verwachten dat dit ging gebeuren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je krijgt nooit genoeg dames online op hetzelfde moment om het spel leuk te houden
En dat het lang duurt komt omdat er érg veel geregel achter zit...
Jij hoeft je nergens zorgen om te makenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:43 schreef the_witch het volgende:
Ja is ook leuk als de dames gekeurt worden haha ENG!!
tuurlijk maar jij weet dat ik een lekker ding ben, dat is van de foto niet zo meteen af te zienquote:
Dan gooi je toch gewoon je charmens in de strijd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tuurlijk maar jij weet dat ik een lekker ding ben, dat is van de foto niet zo meteen af te zien
Zo veel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:51 schreef Bootje84 het volgende:
Nee sorry KF..
Wil er toch minimaal 8 ofzo..
Ik denk het helemaal afgelopen is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:54 schreef Duimelot het volgende:
maar kee gaat niet door? ben ik er weer vandoor
Dat wordt een grote chaos. Wie gaat die chaos in goede banen leiden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
We kunnen het allemaal simpeler houden. Iedereen post een foto + lapje tekst en kijk waar het heengaat
Soort speeddating
AA + KFquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wordt een grote chaos. Wie gaat die chaos in goede banen leiden.
dan kan je net zo goed ook gewoon msn uitwisselen en het hele gebeuren niet meer laten plaatsvinden op fokquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
We kunnen het allemaal simpeler houden. Iedereen post een foto + lapje tekst en kijk waar het heengaat
Soort speeddating
jammer vond wel grappigquote:
Of gewoon naar de kroeg gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef Chocolate het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed ook gewoon msn uitwisselen en het hele gebeuren niet meer laten plaatsvinden op fok
Mag ik je MSNquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef Chocolate het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed ook gewoon msn uitwisselen en het hele gebeuren niet meer laten plaatsvinden op fok
Ik vind het wel leuk. Maar ik vrees het ergste.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jammer vond wel grappig
al deed ik niet mee om echt een date te scoren![]()
nou ja of het moest echt een super gozer zijn, maar of die bestaan!?!?
als wel nog es doorgaa zie ik t wel in mn pmbox!
have fun allemaal
Goed idee, ga ik ook even doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:08 schreef Bootje84 het volgende:
Ach, als mensen mij willen spreken kan dat via pm of msn of wat..
Heb btw ook mn FoBo geupdate.. *hint hint*
dit is nog niet het einde! Weiger hierbij TMO op te gevenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:08 schreef Bootje84 het volgende:
Ach, als mensen mij willen spreken kan dat via pm of msn of wat..
Heb btw ook mn FoBo geupdate.. *hint hint*
Er is niks om te missen.quote:
Als ik me zou moeten laten keuren, zou ik het niet erg vinden als jij de enige dame zou zijn hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:23 schreef Frosting het volgende:
Luitjesss liever om half 9 ik ben steeds te laat.
Ik ben er ook.quote:
Dan draaien wij de rollen om. Dan gaan de mannen die vrouw keuren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:16 schreef KudFokker het volgende:
Njah, 1 vrouw so far, denk niet dat het hem gaat worden
Ik had trouwens geen pm over vanavond gehad. De rest van de dames wel?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:33 schreef KudFokker het volgende:
Yep, ze nemen niet eens de moeite meer om te PM'n
Op deze manier heb ik er ook geen zin meer in om er tijd in te steken...
Al een paar dagen, krijg ik geregeld foutmeldingen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:45 schreef AlmightyArjen het volgende:
Het hele forum ligt half op zn gat, ik denk dat het daarmee te maken heeft...
We gaan het maandag nog een keer proberen. Is de opkomst dan weer zo laag dan is het basta. Dan hebben we onze best gedaan..quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al een paar dagen, krijg ik geregeld foutmeldingen.
Wat is de volgende datum? Volgende week ben ik op vakantie, en 2 weken daarna naar Suriname
Hebben ze volgens mij ook al geprobeerd. 't leeft niet zo onder de dames vrees ik..quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:53 schreef 2cv het volgende:
Misschien is het een idee dan ietsje minder afwachtend te doen en ver vantevoren (nu) te PM-en ?
Ja...quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef maok het volgende:
[..]
Ik had trouwens geen pm over vanavond gehad. De rest van de dames wel?
Het was een goed idee en een leuk concept.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:19 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
We gaan het maandag nog een keer proberen. Is de opkomst dan weer zo laag dan is het basta. Dan hebben we onze best gedaan..
Dank jequote:Op zondag 17 mei 2009 14:06 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb de dames gePMd, we zullen wel zien wat de opkomst zal zijn voor morgen...
Wat een fail.. Vind het erg jammer dat de meeste vrouwen het af laten weten. Ik begrijp dat iedereen een privé-leven heeft, maar kom op zeg..quote:Op zondag 17 mei 2009 23:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
Aanwezigen tot nu toe:
Aanwezig:
L.no
Maok
Afwezig:
Liiszle (tevens afgemeld voor volgende ronden ivm drukte)
RenRen-
Chocolate
Kwiwi
Breathtaking
Weet het nog niet:
Duimelot
Nog niet gereageerd:
Cuegirllie
Fraubitch
Frosting
Soofje
The_Witch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Beetje verkondigen dat ik een leven hebquote:Op maandag 18 mei 2009 09:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat een fail.. Vind het erg jammer dat de meeste vrouwen het af laten weten. Ik begrijp dat iedereen een privé-leven heeft, maar kom op zeg..
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat een fail.. Vind het erg jammer dat de meeste vrouwen het af laten weten. Ik begrijp dat iedereen een privé-leven heeft, maar kom op zeg..ligt aan tijd en dag als het acht uur of half negen was geweest denk ik dat er meer kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 @ 09:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat een fail.. Vind het erg jammer dat de meeste vrouwen het af laten weten. Ik begrijp dat iedereen een privé-leven heeft, maar kom op zeg..Het is gewoon geen handige tijd. En ik ga mijn afspraken, die eigenlijk belangrijker zijn, niet om fok heen bouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijp ik ook wel. Maar goed. Je mag altijd PM-en met eenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is gewoon geen handige tijd. En ik ga mijn afspraken, die eigenlijk belangrijker zijn, niet om fok heen bouwen.
Mag ik jou hebbenquote:
waar moet ik me melde?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mag ik jou hebben?
Dan kunnen die 2 gasten nog om 3 andere vrouwen strijden!
Jij ben geen vrouwquote:
Berichtje in FoBoquote:
Heb je trouwens de link van dat topic? Kan 'm ineens niet vinden.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom is het topic niet open?Nu kan ik nog niet stemmen
Best wel stom voor de mannen die hier wekenlang op gewacht hebben. Mja, het was leuk. Jullie hebben een puik werk gedaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:42 schreef AlmightyArjen het volgende:
Er zijn weer te weinig vrouwen komen opdagen. Misschien ligt het aan de tijd maar dat was voorheen geen probleem en om 20:30 zit iedereen achter de tv. Conclusie: de nieuwigheid en het interessante is eraf en er is te weinig animo.
KF en ik hebben dus besloten om er mee te stoppen. Jammer, maar helaas. Bedankt voor jullie deelname, het was supergaaf!
Wij kunnen alsnog datenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Best wel stom voor de mannen die hier wekenlang op gewacht hebben. Mja, het was leuk. Jullie hebben een puik werk gedaan.
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:45 schreef Bootje84 het volgende:
Nou mensen, mocht iemand toch een date met me willen, pm me maar
Niet zo wanhopig heh sjaakiequote:
oohquote:Op maandag 18 mei 2009 19:42 schreef AlmightyArjen het volgende:
Er zijn weer te weinig vrouwen komen opdagen. Misschien ligt het aan de tijd maar dat was voorheen geen probleem en om 20:30 zit iedereen achter de tv. Conclusie: de nieuwigheid en het interessante is eraf en er is te weinig animo.
KF en ik hebben dus besloten om er mee te stoppen. Jammer, maar helaas. Bedankt voor jullie deelname, het was supergaaf!
Tja, ik zou al 3 weken lang een beurt krijgen aan de beurt komen...quote:
aiiiiiii....quote:Op maandag 18 mei 2009 20:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, ik zou al 3 weken lang een beurt krijgen aan de beurt komen...
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Beetje flauwe humor moet kunnenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
een uurtje per week, en dan nog niet komenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
Aanwezigen tot nu toe:
Aanwezig:
L.no
Maok
Afwezig:
Liiszle (tevens afgemeld voor volgende ronden ivm drukte)
RenRen-
Chocolate
Kwiwi
Breathtaking
Weet het nog niet:
Duimelot
Nog niet gereageerd:
Cuegirllie
Fraubitch
Frosting
Soofje
The_Witch
quote:Op woensdag 20 mei 2009 06:22 schreef Syb-rund. het volgende:
Waarom is het afgelopen?
[..]
een uurtje per week, en dan nog niet komen![]()
stelletje excuustruusen![]()
Kloptquote:Op woensdag 20 mei 2009 @ 06:22 schreef Syb-rund. het volgende:
Waarom is het afgelopen?
[..]
een uurtje per week, en dan nog niet komen![]()
stelletje excuustruusen
Ja he, ik was voldaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 @ 09:48 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Valt wel op hoor: je was er altijd bij totdat je een date met mij had gescoord
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:48 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Valt wel op hoor: je was er altijd bij totdat je een date met mij had gescoord
Je mag me wel ruilen voor Bootje als je wilt hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mannen boos dat hun kans op een echte date verkeken is?
Hmneu.quote:Op woensdag 20 mei 2009 @ 10:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Je mag me wel ruilen voor Bootje als je wilt hoor
Nee hoor.. Een soort reactie op AA na zijn berichtje:quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mannen boos dat hun kans op een echte date verkeken is?
Die was beetje onder de gordel.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef AlmightyArjen het volgende:
Bootje zit nu alle vrouwen van FOK! te PMen
Holy crap. Zie dat nu pasquote:Op maandag 18 mei 2009 19:42 schreef AlmightyArjen het volgende:
Dat was niet de bedoeling hoor!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee hoor.. Een soort reactie op AA na zijn berichtje:
[..]
Die was beetje onder de gordel.
quote:Misschien is het leuk om in het TMO-topic te vermelden dat er toch een relatie uit voort is gekomen. Bootje84 en ik hebben elkaar gevonden.
Bootje84 stapte van zijn schip, doorkruisde Nederland, ontmoette L.no en maakte een romantische boswandeling waar de vonk oversprong.![]()
Hierdoor willen wij een bedankje geven aan de mensen die dit hebben opgericht.
Groetjes van L.no en Bootje84
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |