vandaag wordt het iig niet denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:41 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
KF hangt op dit moment aan de gewichten dus ik kan het hem niet vragen of hij kan
Met 5 vrouwen? Nee dank je. Effectief gezien 4, aangezien chocolate me te oud vindt//quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:44 schreef 2cv het volgende:
Fok is niet supersnel, maar het is absoluut te doen. De errors lijken weg te blijven.
Das wel erg veel werk voor 1 persoon. Als we nou elk de helft van de dames doen ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:43 schreef Bootje84 het volgende:
Kan ik niet gewoon op stap gaan met de vrouwen, en live keuren?
steek onder waterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Met 5 vrouwen? Nee dank je. Effectief gezien 4, aangezien chocolate me te oud vindt//
Ik neem mijn woorden gedeeltelijk terug. Weer een paar errors er bij. Maar als je echt wilt is het te doen. Gewoon F5 knop mishandelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:44 schreef 2cv het volgende:
Fok is niet supersnel, maar het is absoluut te doen. De errors lijken weg te blijven.
nog andere mensen op het programma voor vanavond?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Met 5 vrouwen? Nee dank je. Effectief gezien 4, aangezien chocolate me te oud vindt//
Wat is dan wel een goede leeftijd?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef Chocolate het volgende:
[..]
steek onder watermaar ik ben wel eerlijk
Okequote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:52 schreef Chocolate het volgende:
[..]
ik ben 20 en een pedofielaangenaam!
Mwah, ik ben ook eerlijk. Zie het niet als een rotopmerking, ik ben ook maar eerlijk..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef Chocolate het volgende:
[..]
steek onder watermaar ik ben wel eerlijk
Dat dus..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:57 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik ga ff met KF overleggen of hij morgen kan. If not, dan skippen we door naar volgende week. Als hij wel kan dan moeten we eerst maar eens zien wat de opkomst is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |