het duurt ook allemaal zo langquote:
Daar ben ik ook bang voorquote:
en 1 heerquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:41 schreef KudFokker het volgende:
De keuze is aan de mannen...
Willen jullie gekeurd worden door 5 dames ??
Je krijgt nooit genoeg dames online op hetzelfde moment om het spel leuk te houdenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
het duurt ook allemaal zo langik dacht dat het in 1 of 2 avonden wel klaar zou zijn toen ik de OP las
Ik ga het overleggen met AAquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef Chocolate het volgende:
misschien is het een idee om het andersom te doen. Mannen keuren, dames worden gekeurd.
Trekt misschien volk...
misschien een idee dat er niet perse vooraf aangemeld moet worden maar dames die online zijn ook meedoen!?!?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je krijgt nooit genoeg dames online op hetzelfde moment om het spel leuk te houden
En dat het lang duurt komt omdat er érg veel geregel achter zit...
dan wil ik wel een andere fotoquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef Chocolate het volgende:
misschien is het een idee om het andersom te doen. Mannen keuren, dames worden gekeurd.
Trekt misschien volk...
Nee joh die foto is leuk.quote:
Tsja het was te verwachten dat dit ging gebeuren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je krijgt nooit genoeg dames online op hetzelfde moment om het spel leuk te houden
En dat het lang duurt komt omdat er érg veel geregel achter zit...
Jij hoeft je nergens zorgen om te makenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:43 schreef the_witch het volgende:
Ja is ook leuk als de dames gekeurt worden haha ENG!!
tuurlijk maar jij weet dat ik een lekker ding ben, dat is van de foto niet zo meteen af te zienquote:
Dan gooi je toch gewoon je charmens in de strijd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tuurlijk maar jij weet dat ik een lekker ding ben, dat is van de foto niet zo meteen af te zien
Zo veel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:51 schreef Bootje84 het volgende:
Nee sorry KF..
Wil er toch minimaal 8 ofzo..
Ik denk het helemaal afgelopen is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:54 schreef Duimelot het volgende:
maar kee gaat niet door? ben ik er weer vandoor
Dat wordt een grote chaos. Wie gaat die chaos in goede banen leiden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
We kunnen het allemaal simpeler houden. Iedereen post een foto + lapje tekst en kijk waar het heengaat
Soort speeddating
AA + KFquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wordt een grote chaos. Wie gaat die chaos in goede banen leiden.
dan kan je net zo goed ook gewoon msn uitwisselen en het hele gebeuren niet meer laten plaatsvinden op fokquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
We kunnen het allemaal simpeler houden. Iedereen post een foto + lapje tekst en kijk waar het heengaat
Soort speeddating
jammer vond wel grappigquote:
Of gewoon naar de kroeg gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef Chocolate het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed ook gewoon msn uitwisselen en het hele gebeuren niet meer laten plaatsvinden op fok
Mag ik je MSNquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef Chocolate het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed ook gewoon msn uitwisselen en het hele gebeuren niet meer laten plaatsvinden op fok
Ik vind het wel leuk. Maar ik vrees het ergste.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jammer vond wel grappig
al deed ik niet mee om echt een date te scoren![]()
nou ja of het moest echt een super gozer zijn, maar of die bestaan!?!?
als wel nog es doorgaa zie ik t wel in mn pmbox!
have fun allemaal
Goed idee, ga ik ook even doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:08 schreef Bootje84 het volgende:
Ach, als mensen mij willen spreken kan dat via pm of msn of wat..
Heb btw ook mn FoBo geupdate.. *hint hint*
dit is nog niet het einde! Weiger hierbij TMO op te gevenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:08 schreef Bootje84 het volgende:
Ach, als mensen mij willen spreken kan dat via pm of msn of wat..
Heb btw ook mn FoBo geupdate.. *hint hint*
Er is niks om te missen.quote:
Als ik me zou moeten laten keuren, zou ik het niet erg vinden als jij de enige dame zou zijn hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:23 schreef Frosting het volgende:
Luitjesss liever om half 9 ik ben steeds te laat.
Ik ben er ook.quote:
Dan draaien wij de rollen om. Dan gaan de mannen die vrouw keuren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:16 schreef KudFokker het volgende:
Njah, 1 vrouw so far, denk niet dat het hem gaat worden
Ik had trouwens geen pm over vanavond gehad. De rest van de dames wel?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:33 schreef KudFokker het volgende:
Yep, ze nemen niet eens de moeite meer om te PM'n
Op deze manier heb ik er ook geen zin meer in om er tijd in te steken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |