het duurt ook allemaal zo langquote:
Daar ben ik ook bang voorquote:
en 1 heerquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:41 schreef KudFokker het volgende:
De keuze is aan de mannen...
Willen jullie gekeurd worden door 5 dames ??
Je krijgt nooit genoeg dames online op hetzelfde moment om het spel leuk te houdenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
het duurt ook allemaal zo langik dacht dat het in 1 of 2 avonden wel klaar zou zijn toen ik de OP las
Ik ga het overleggen met AAquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef Chocolate het volgende:
misschien is het een idee om het andersom te doen. Mannen keuren, dames worden gekeurd.
Trekt misschien volk...
misschien een idee dat er niet perse vooraf aangemeld moet worden maar dames die online zijn ook meedoen!?!?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je krijgt nooit genoeg dames online op hetzelfde moment om het spel leuk te houden
En dat het lang duurt komt omdat er érg veel geregel achter zit...
dan wil ik wel een andere fotoquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef Chocolate het volgende:
misschien is het een idee om het andersom te doen. Mannen keuren, dames worden gekeurd.
Trekt misschien volk...
Nee joh die foto is leuk.quote:
Tsja het was te verwachten dat dit ging gebeuren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je krijgt nooit genoeg dames online op hetzelfde moment om het spel leuk te houden
En dat het lang duurt komt omdat er érg veel geregel achter zit...
Jij hoeft je nergens zorgen om te makenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:43 schreef the_witch het volgende:
Ja is ook leuk als de dames gekeurt worden haha ENG!!
tuurlijk maar jij weet dat ik een lekker ding ben, dat is van de foto niet zo meteen af te zienquote:
Dan gooi je toch gewoon je charmens in de strijd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tuurlijk maar jij weet dat ik een lekker ding ben, dat is van de foto niet zo meteen af te zien
Zo veel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:51 schreef Bootje84 het volgende:
Nee sorry KF..
Wil er toch minimaal 8 ofzo..
Ik denk het helemaal afgelopen is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:54 schreef Duimelot het volgende:
maar kee gaat niet door? ben ik er weer vandoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |