Van alle 5 posts, wel ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:09 schreef 2cv het volgende:
Ben ik de eerste mannelijke poster in dit topic ?
dat dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
Fastchatten is cool. Als FOK! werkt tenmiste.
Dat wordt nog leuk met keuren straks.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:16 schreef Chocolate het volgende:
[..]
dat dusal minimaal 5 keer error gehad of gewoon een blanco pagina
dat wordt flink F5-en om te kunnen stemmenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:16 schreef Chocolate het volgende:
[..]
dat dusal minimaal 5 keer error gehad of gewoon een blanco pagina
bah! kunnen we niet gewoon zeggen dat iedereen van fok ff af moet (A) ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
dat wordt flink F5-en om te kunnen stemmen
Is het probleem al een beetje verholpen, of is het gewoon te druk? Maybe toch maar uitstellen als het zo moet...quote:
uitstellen tot morgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:36 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Is het probleem al een beetje verholpen, of is het gewoon te druk? Maybe toch maar uitstellen als het zo moet...
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:36 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Is het probleem al een beetje verholpen, of is het gewoon te druk? Maybe toch maar uitstellen als het zo moet...
vandaag wordt het iig niet denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:41 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
KF hangt op dit moment aan de gewichten dus ik kan het hem niet vragen of hij kan
Met 5 vrouwen? Nee dank je. Effectief gezien 4, aangezien chocolate me te oud vindt//quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:44 schreef 2cv het volgende:
Fok is niet supersnel, maar het is absoluut te doen. De errors lijken weg te blijven.
Das wel erg veel werk voor 1 persoon. Als we nou elk de helft van de dames doen ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:43 schreef Bootje84 het volgende:
Kan ik niet gewoon op stap gaan met de vrouwen, en live keuren?
steek onder waterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Met 5 vrouwen? Nee dank je. Effectief gezien 4, aangezien chocolate me te oud vindt//
Ik neem mijn woorden gedeeltelijk terug. Weer een paar errors er bij. Maar als je echt wilt is het te doen. Gewoon F5 knop mishandelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:44 schreef 2cv het volgende:
Fok is niet supersnel, maar het is absoluut te doen. De errors lijken weg te blijven.
nog andere mensen op het programma voor vanavond?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Met 5 vrouwen? Nee dank je. Effectief gezien 4, aangezien chocolate me te oud vindt//
Wat is dan wel een goede leeftijd?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef Chocolate het volgende:
[..]
steek onder watermaar ik ben wel eerlijk
Okequote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:52 schreef Chocolate het volgende:
[..]
ik ben 20 en een pedofielaangenaam!
Mwah, ik ben ook eerlijk. Zie het niet als een rotopmerking, ik ben ook maar eerlijk..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef Chocolate het volgende:
[..]
Dat dus..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:57 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik ga ff met KF overleggen of hij morgen kan. If not, dan skippen we door naar volgende week. Als hij wel kan dan moeten we eerst maar eens zien wat de opkomst is...
Oke tot de volgende keerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:57 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik ga ff met KF overleggen of hij morgen kan. If not, dan skippen we door naar volgende week. Als hij wel kan dan moeten we eerst maar eens zien wat de opkomst is...
hij kwam een beetje sarcastisch overquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, ik ben ook eerlijk. Zie het niet als een rotopmerking, ik ben ook maar eerlijk..
Not intended.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:04 schreef Chocolate het volgende:
[..]
hij kwam een beetje sarcastisch over
Faster, faster. Obey your master.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:12 schreef 2cv het volgende:
Fok lijkt het nu weer vloeiend te doen. Daarbij wordt er hier ook aardig gefastchat ...
veel crap so don't worryquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef maok het volgende:
Ik heb niets gemist, maar dat fastchatten is wel irritant, dan moet je ineens alles weer bij lezen.
Gewoon snel lezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef maok het volgende:
Ik heb niets gemist, maar dat fastchatten is wel irritant, dan moet je ineens alles weer bij lezen.
Ik hoop dat het morgen beter gaat.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:34 schreef KudFokker het volgende:
Rot om te horen dat vandaag niet doorging...
Daarom zal ik het morgenavond hosten !
We beginnen morgen 19:30...
Ik ga zodirect alle dames PM'n + de 2 heren die door de keuring gaan...
Ik niet, maar ik had hier al gemeld dat ik niet kan morgen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:33 schreef KudFokker het volgende:
Alle vrouwen zijn gePM'd...
De uitslag van hun aanwezigheid zal ik hier up-2-date houden
Mannen die vandaag gekeurd zouden worden, zouden jullie 2 mij kunnen PM'n of jullie morgen 19:30 kunnen?
Thnx alvast
Dan val ik ook af bij Chocolatequote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef Chocolate het volgende:
[..]
welcome to the club, ze moest mij ook niet vanwege mijn 29 jaar levenservaringquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan val ik ook af bij Chocolate![]()
ben namelijk "al" 26, in juli 27
kieskeurigheid is een vakquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:40 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
welcome to the club, ze moest mij ook niet vanwege mijn 29 jaar levenservaring
Maar jij bent een lekker ding, en heb al een date te pakkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:40 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
welcome to the club, ze moest mij ook niet vanwege mijn 29 jaar levenservaring
En jij bent lelijk zonder date?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar jij bent een lekker ding, en heb al een date te pakken
Ik ben leuker als ik date hebquote:
Dus jij moet bezet zijn om aantrekkelijk gevonden te worden?quote:
het is wel zo, mensen die een relatie hebben zijn vaak aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus jij moet bezet zijn om aantrekkelijk gevonden te worden?
Een date wil nog niet zeggen dat je bezet bentquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus jij moet bezet zijn om aantrekkelijk gevonden te worden?
Ik ben niet wanhopig op zoekquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:56 schreef Chocolate het volgende:
[..]
het is wel zo, mensen die een relatie hebben zijn vaak aantrekkelijkerniet zo wanhopig op zoek enzo
Absoluutquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:56 schreef Chocolate het volgende:
[..]
het is wel zo, mensen die een relatie hebben zijn vaak aantrekkelijkerniet zo wanhopig op zoek enzo
Het typte wat snellerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een date wil nog niet zeggen dat je bezet bent![]()
Van aandacht gaat ieder mens stralen he
wat een ontzettend foute uitspraakquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:56 schreef Chocolate het volgende:
[..]
dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben niet wanhopig op zoek
Maar verliefdheid/relatie maakt het leven er wel leuker op![]()
![]()
Loopt het al storm KF?quote:
Eenmaal in een relatie maakt het leven er zeker leuker op. De verliefdheidsfase waarin je niet weet wat de ander denkt die meestal vooraf gaat aan de relatie levert daarentegen alleen maar stress opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben niet wanhopig op zoek
Maar verliefdheid/relatie maakt het leven er wel leuker op![]()
![]()
Bij mij niet hoor. Is het niet wederzijds... dan niet hequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Eenmaal in een relatie maakt het leven er zeker leuker op. De verliefdheidsfase waarin je niet weet wat de ander denkt die meestal vooraf gaat aan de relatie levert daarentegen alleen maar stress op
Ik ben nog steeds bereid om dan maar met de vrouwen ff een keer wat te gaan drinken. Lijkt me een stuk succesvollerquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef KudFokker het volgende:
Dit is wat ik qua PM's terug heb gehad
Wel:
Chocolate
The_witch
RenRen-
Niet:
Moak
Breathtaking
Zal dus wel niks worden
Amen to thatquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bereid om dan maar met de vrouwen ff een keer wat te gaan drinken. Lijkt me een stuk succesvoller
het lijkt wel alsof het vrouwenaantal ook steeds afneemtquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef KudFokker het volgende:
Wel:
Chocolate
The_witch
RenRen-
Niet:
Moak
Breathtaking
Zal dus wel niks worden
Ik wil ook wel keuren heurquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef KudFokker het volgende:
Wel:
Chocolate
The_witch
RenRen-
Niet:
Moak
Breathtaking
Zal dus wel niks worden
Met jou erbij 4 damesquote:
Zullen wij 2 daten?quote:
| Forum Opties | |