Al een paar dagen, krijg ik geregeld foutmeldingen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:45 schreef AlmightyArjen het volgende:
Het hele forum ligt half op zn gat, ik denk dat het daarmee te maken heeft...
We gaan het maandag nog een keer proberen. Is de opkomst dan weer zo laag dan is het basta. Dan hebben we onze best gedaan..quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al een paar dagen, krijg ik geregeld foutmeldingen.
Wat is de volgende datum? Volgende week ben ik op vakantie, en 2 weken daarna naar Suriname
Hebben ze volgens mij ook al geprobeerd. 't leeft niet zo onder de dames vrees ik..quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:53 schreef 2cv het volgende:
Misschien is het een idee dan ietsje minder afwachtend te doen en ver vantevoren (nu) te PM-en ?
Ja...quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef maok het volgende:
[..]
Ik had trouwens geen pm over vanavond gehad. De rest van de dames wel?
Het was een goed idee en een leuk concept.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:19 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
We gaan het maandag nog een keer proberen. Is de opkomst dan weer zo laag dan is het basta. Dan hebben we onze best gedaan..
Dank jequote:Op zondag 17 mei 2009 14:06 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb de dames gePMd, we zullen wel zien wat de opkomst zal zijn voor morgen...
Wat een fail.. Vind het erg jammer dat de meeste vrouwen het af laten weten. Ik begrijp dat iedereen een privé-leven heeft, maar kom op zeg..quote:Op zondag 17 mei 2009 23:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
Aanwezigen tot nu toe:
Aanwezig:
L.no
Maok
Afwezig:
Liiszle (tevens afgemeld voor volgende ronden ivm drukte)
RenRen-
Chocolate
Kwiwi
Breathtaking
Weet het nog niet:
Duimelot
Nog niet gereageerd:
Cuegirllie
Fraubitch
Frosting
Soofje
The_Witch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Beetje verkondigen dat ik een leven hebquote:Op maandag 18 mei 2009 09:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat een fail.. Vind het erg jammer dat de meeste vrouwen het af laten weten. Ik begrijp dat iedereen een privé-leven heeft, maar kom op zeg..
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat een fail.. Vind het erg jammer dat de meeste vrouwen het af laten weten. Ik begrijp dat iedereen een privé-leven heeft, maar kom op zeg..ligt aan tijd en dag als het acht uur of half negen was geweest denk ik dat er meer kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 @ 09:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat een fail.. Vind het erg jammer dat de meeste vrouwen het af laten weten. Ik begrijp dat iedereen een privé-leven heeft, maar kom op zeg..Het is gewoon geen handige tijd. En ik ga mijn afspraken, die eigenlijk belangrijker zijn, niet om fok heen bouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijp ik ook wel. Maar goed. Je mag altijd PM-en met eenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is gewoon geen handige tijd. En ik ga mijn afspraken, die eigenlijk belangrijker zijn, niet om fok heen bouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |