fierljeppenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:48 schreef Psychonikeo het volgende:
wat is irriteren of ergeren in het Fries?
of ze hebben er natuurlijk helemaal geen betekenis voor, omdat niemand daar zich ergert of zich geïrriteerd voeltquote:
staat er alquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:50 schreef Olment het volgende:
komt er nog een linkje naar dit topic in het oude topic?
Dat.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
of ze hebben er natuurlijk helemaal geen betekenis voor, omdat niemand daar zich ergert of zich geïrriteerd voelt
Stoor je er niet aanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sommige ergerlijke personen hebben dat over zich afgeroepen
ik erger met eraan en het irriteert me.. maar me eraan storen is wel het laatste wat ik zal doenquote:
Wind je niet opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik erger met eraan en het irriteert me.. maar me eraan storen is wel het laatste wat ik zal doen
Dat leid jij af na 2 berichten met een 'quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:05 schreef Olment het volgende:
isje smilie dat je achter elk berichtje zet isdatzo?
dat doorstralen van Daph_ is ook traag blijkbaarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jaDe zon begint te schijnen
Hopelijk wordt het hier nu snel iets warmer, zodat ik nog een lekker rondje buiten kan lopen.
moest helemaal van waar Daph zit (geen idee trouwens waar dat is) naar mij komen, dus dat kan idd. ff duren,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat doorstralen van Daph_ is ook traag blijkbaar
Damscoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moest helemaal van waar Daph zit (geen idee trouwens waar dat is) naar mij komen, dus dat kan idd. ff duren,
Oh, als mensen mij opwinden word ik altijd draaierigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. daar word ik zo winderig van
een kaassoufle speciaal?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, ben lunch eten achter mn bureau. Patat+kaassoufle speciaal
quote:
mayo/curryquote:
Dat is met zonder kaasquote:
dat bedoel ik, is niet echt naast de deur hier.quote:![]()
net gehad:P ff lekker gelunched en nu weer met frisse moed er tegen aanquote:
Daarnaast sta ik aan de andere kant van Damsco om het weer hier te houdenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is met zonder kaas![]()
[..]
dat bedoel ik, is niet echt naast de deur hier.
Als het gewoon hetzelfde betekent wel jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan is taalverloedring opeens wel toegestaan?
Zolang je er naast staat, is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:52 schreef jna het volgende:
[..]
Daarnaast sta ik aan de andere kant van Damsco om het weer hier te houden
is het nu met of zonder kaas?quote:
Zonder dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:00 schreef denB het volgende:
[..]
Gewoon met zonder! Niet met of zonder, gewoon met zonder!
Een souffle...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Zonder duswat is een kaassoufle zonder kaas?
Voetbalquote:
Ja, ik heb je antwoord ontvangen, alleen stond er niet heel erg veel tekst bijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:57 schreef denB het volgende:
Boot, had je mijn reply nog ontvangen? m.b.t. je CV
Wellicht heb ik het gemist (antwoord that is)
Had je me al gemaild?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, ik heb je antwoord ontvangen, alleen stond er niet heel erg veel tekst bij
Kan er niet zoveel mee. De jouwe is zeker mooi, een heel andere indeling maar dat maakt verder niet uit. Ik wacht ook even op Daph.
heb nog niks gekregen van bootjequote:
oh kut, ik heb volgens mij uh, die andere meid gemailed.. Die scheikundechickquote:
Misschien heeft zij nog een baantje voor jequote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
oh kut, ik heb volgens mij uh, die andere meid gemailed.. Die scheikundechick
Lol, pm ff je mailadres..
Haar buisjes schoonmaken?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:21 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien heeft zij nog een baantje voor je
Tenzij je je PM's verwijderd hebt, heb je 'm nogquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:32 schreef Olment het volgende:
Cannabis alleen nog met pasje in Limburg
wtf,, waarom nu weer in limburg?
een pasje nodig en giraal afrekenen :S wat een crap.
Eindhoven here i come. dan maar over de "grens" halen ^^
Blijkbaar veel last van drugstoeristenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:32 schreef Olment het volgende:
quote:
Valt weinig op aan te merken. Allen had ik persoonlijk voor een andere opstelling gekozen. Vandaar dat ik de mijne mee stuurdequote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, ik heb je antwoord ontvangen, alleen stond er niet heel erg veel tekst bij
Kan er niet zoveel mee. De jouwe is zeker mooi, een heel andere indeling maar dat maakt verder niet uit. Ik wacht ook even op Daph.
http://www.ed.nl/regio/ei(...)ook-in-Eindhoven.ecequote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:32 schreef Olment het volgende:
pwnedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/regio/ei(...)ook-in-Eindhoven.ece.
agja,, dan maar "zwart" halen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/regio/ei(...)ook-in-Eindhoven.ece.
regel mij es 5 gram silver haze aub =)quote:
Misschien zonder spelfouten, maar ik moest je verhaal 3 keer lezen voordat ik begreep wat de bedoeling was..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
Dingen om te achterhalen of je nog leeft...
Steek een usb-pen (met scriptie) met een touwtje in je computer onder je bureau. Strek je linkerbeen en zorg dat je voet in het touwtje komt. Verwijder op deze manier met een flexibele beweging het omhulsel van je usbpen, waardoor de kale printplaat met usbaansluiting nog in je computer blijft hangen. Kijk onder je bureau en trek de conclusie dat je hier goed mee weggekomen bent
En realiseer je dat die backups toch niet zo onzinnig zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
Dingen om te achterhalen of je nog leeft...
Steek een usb-pen (met scriptie) met een touwtje in je computer onder je bureau. Strek je linkerbeen en zorg dat je voet in het touwtje komt. Verwijder op deze manier met een flexibele beweging het omhulsel van je usbpen, waardoor de kale printplaat met usbaansluiting nog in je computer blijft hangen. Kijk onder je bureau en trek de conclusie dat je hier goed mee weggekomen bent
Dat dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En realiseer je dat die backups toch niet zo onzinnig zijn.
Dan zal het binnenkort ook wel in Zeeuws-Vlaanderen komen.quote:
over?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:05 schreef Psychonikeo het volgende:
ach joh.. anders had ik hier nog wel een scriptie liggen voor jullie.
Maakt dat uit? een scriptie is een scriptie hoorquote:
Ik bewaar mijn scriptie sowieso op 3 verschillende 'plaatsen', behalve dan mijn visio bestanden.. Ik kan nog steeds mijn backup niet inquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:05 schreef jna het volgende:
* jna maakt backup van scriptie na lezen van verhaal
Vertel dat ook maar aan mijn begeleidsterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maakt dat uit? een scriptie is een scriptie hoorNiet zo moeilijk doen
ik ook, maar ik heb niet dat ik een vast moment van de dag ofzo daarvoor heb.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn scriptie sowieso op 3 verschillende 'plaatsen', behalve dan mijn visio bestanden.. Ik kan nog steeds mijn backup niet in
accountants zijn dan ook van die mierenneukersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vertel dat ook maar aan mijn begeleidsterIk heb zo het idee dat ze dwars gaat liggen omdat ze vind dat ik geen 'accountancy-onderwerp' heb
Over 1 oog dicht geproken. Gister liep ik richting tram, kom ik bij een onoverzichtelijk kruispunt. krijg ik net op het moment dat ik wil oversteken iets in m'n oogquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
accountants zijn dan ook van die mierenneukersDe meeste dan.
Of is dat met één n, Bootje?
en mijn oog doet steeds meer pijn.Ik kan beter mijn oog dichthouden, dan doet dat oog geen pijn meer, maar dan krijg ik soort van koppijn-gevoel in mijn andere oog
Je schrijft het goedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en mijn oog doet steeds meer pijn.Ik kan beter mijn oog dichthouden, dan doet dat oog geen pijn meer, maar dan krijg ik soort van koppijn-gevoel in mijn andere oog
wel eens een vakantieperiode.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:23 schreef Bootje84 het volgende:
Zijn er hier btw mensen die weleens een werk/vakantie periode in het buitenland gedaan hebben..?
de vakantieperiode wel, maar de werkperiode niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:23 schreef Bootje84 het volgende:
Zijn er hier btw mensen die weleens een werk/vakantie periode in het buitenland gedaan hebben..?
Mijn begeleidster is geen accountant, ze wás controllerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, tot wanneer kon je een nieuwe voorkant voor je Postbank-pinpas van ING aanvragen? Moet dat nog steeds doen, maar zal wel al te laat zijn, denk ik.quote:
Nog erger. De Belastingdienst.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn begeleidster is geen accountant, ze wás controllerBij de overheid
De Belastingdienst
Ja ik vond haar aan het begin heel aardig, maar onderhand vind ik het maar een gaar wijfquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog erger. De Belastingdienst.Ik moet nog steeds iets van ¤ 100,- krijgen betreffende mijn aangifte 2007. Maar daar hoor je ze niet over. Als ze geld moeten krijgen, zijn ze er als de kippen bij, maar nu...
Merkte ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vind trouwens wel dat de SC een stuk trager gaat dan toen ik nog stagiair was.
gelijk heb jequote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:52 schreef denB het volgende:
Ik ga trouwens naar huis, ben het zat. Morgen weer een dag.
zou toch zomaar ineens 2x de zelfde dag zijnquote:
Wil ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:52 schreef denB het volgende:
[..]
Merkte ik ook
Achja, doe zelf ook mee nu
Ik ga trouwens naar huis, ben het zat. Morgen weer een dag. Nog even leren voordat ik vanavond mn dag rust pak
groundhogday!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:03 schreef Olment het volgende:
[..]
zou toch zomaar ineens 2x de zelfde dag zijnmet PRECIES de zelfde dingen wat je de vorige dag gedaan hebt,, dat gaat toch vervelen?
Ja hoor, het gaat om een moord en het is meteen weer een zwartequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:10 schreef Olment het volgende:
er was toch ook een serie op tv, met zo'n zwarte man die schijnbaar een moord gepleegt had en telkens de dag opnieuw beleefde om zo de zaak op te lossen
krijg je een melding als er hier 'zwart' wordt getypt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ja hoor, het gaat om een moord en het is meteen weer een zwarte
Jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ook van dingen die je nog niet opnieuw gemaakt had?
maar goed.. nuttige dag geweest dus vandaagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja
En als ik mijn opnieuwgemaakteflowchart naast de 'oude' leg is die oude toch beterNiet zo gek ook, daar zit drie keer zoveel tijd in
Dat programma krijg je standaard geleverd in je jaarlijkse "angry black man" pakketquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
krijg je een melding als er hier 'zwart' wordt getypt?
hij krijgt direct een pop-up met het bericht en wie het getypt heeftquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
krijg je een melding als er hier 'zwart' wordt getypt?
Ja op zich welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar goed.. nuttige dag geweest dus vandaag
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:22 schreef jna het volgende:
[..]
Dat programma krijg je standaard geleverd in je jaarlijkse "angry black man" pakket
JNA, the MBG...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:22 schreef jna het volgende:
[..]
Dat programma krijg je standaard geleverd in je jaarlijkse "angry black man" pakket
En als ik er op klik staat het bericht ook meteen gequote.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:24 schreef Olment het volgende:
[..]
hij krijgt direct een pop-up met het bericht en wie het getypt heeft
+ een gevat tegen antwoordquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:25 schreef jna het volgende:
[..]
En als ik er op klik staat het bericht ook meteen gequote.
nee alleen de keuzes waar je het op wilt gooien deze keer.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:32 schreef jna het volgende:
[..]
nee alleen de keuzes waar je het op wilt gooien deze keer.
Je kunt kiezen uit:
A. Slavernij
B. Racisme
C. Angst voor Islamisering
D. Jaloezie omdat "wij" een grote lul hebben
E. Een actueel onderwerp
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:35 schreef jna het volgende:
[..]
Daar zijn we te lui voor. Dat mogen de mocro's doen
kom je nu pas je bed uit rollen? voor de meeste mensen zit de werkdag er al op =)quote:
is Jna eindelijk gestopt met mierengeneuk over spelling enzo, begint de volgende.quote:
Milou werkt 's nachtsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Olment het volgende:
[..]
kom je nu pas je bed uit rollen? voor de meeste mensen zit de werkdag er al op =)
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Olment het volgende:
[..]
kom je nu pas je bed uit rollen? voor de meeste mensen zit de werkdag er al op =)
is het niet gemierenneuk?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:42 schreef Olment het volgende:
[..]
is Jna eindelijk gestopt met mierengeneuk over spelling enzo, begint de volgende.
nog iemand?
Zie PIquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Olment het volgende:
[..]
*Gemierenneuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:42 schreef Olment het volgende:
[..]
is Jna eindelijk gestopt met mierengeneuk over spelling enzo, begint de volgende.
nog iemand?
Isdatzo is ook rasecht vervend met z'n irritante verbeteringen de hele tijd. wordt er beetje moe vanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
*Gemierenneuk..
Wel grappig om te zien trouwens, hoe dichter bij klokslag 5 uur hoe wakkerder ik word.
De hele dag moe, maar rond 16.30 begin ik een beetje wakker te worden.
* Isdatzo is een rasechte avondmens en is per definitie moe als hij voor 11.00 het bed uit moet komen, ongeacht het tijdstip van slapen gaan.
Met mij prima..quote:
pakt popcorn en wacht...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Isdatzo is ook rasecht vervend met z'n irritante verbeteringen de hele tijd. wordt er beetje moe van![]()
'Word'. Zonder 'T'.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Isdatzo is ook rasecht vervend met z'n irritante verbeteringen de hele tijd. wordt er beetje moe van![]()
Ik had amper een hap popcorn genomenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
'Word'. Zonder 'T'.
![]()
Maar hap niet zo joh, serieus. Ik stop al
.
Denk het niet,, ben hier nu ongeveer zo'n 5 weken =)quote:
Ben het moe dat Isdatzo me telkens aan het verbeteren isquote:
en maar goed ook,, begin je steeds vervelender te vidnenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
'Word'. Zonder 'T'.
![]()
Maar hap niet zo joh, serieus. Ik stop al
.
Tautologiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Denk het niet,, ben hier nu ongeveer zo'n 5 weken =)
[..]
Ben het moe dat Isdatzo me telkens aan het verbeteren is
Nee, niet als je de link naar 't plaatje in een spoiler zetquote:
Ik denk dat hij samenspeelt met GMquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik hoop alleen dat isdatzo er niet een van wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry to burst your bubblequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik hoop alleen dat isdatzo er niet een van wordt
jah hoiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
blijkbaar.....quote:
z'n woonadres onthouden en langsgaan met je wurgkettingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:15 schreef Californium het volgende:
[..]
blijkbaar.....
ik had ineens een mailtje van ene persoon van de SES en toen ging ik die lezen en toen dacht ik CV... en toen ging ik even lezen en toen was ik blijkbaar de 'scheikundechick'
maar wat mag ik met de cv doen? bekijken
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:17 schreef jna het volgende:
[..]
z'n woonadres onthouden en langsgaan met je wurgketting
whahahaquote:Nationaliteit : Nederlandse
Staat zo stom.... Ik zou als man Nederlander zegge... haha... ik las het gewoon anders denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hij heeft de Nederlandse nationaliteit ja.. tenminste, dat neem ik aan
Ik begreep hoe je m las.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Staat zo stom.... Ik zou als man Nederlander zegge... haha... ik las het gewoon anders denk ik![]()
Bootje ook niet... de spel / grammatica fouten die hij altijd maaktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik begreep hoe je m las.
Ik had ongetwijfeld ook gewoon Nederlands ingevuld ofzo. Maar ik ben dan ook geen taalwonder
Nu snap je natuurlijk wel dat alle mannen hier hun cv naar jou gaan sturen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:24 schreef Californium het volgende:
* slaat bootjes adres op in bovenkamer
whehe.... cv mag altijdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:25 schreef jna het volgende:
[..]
Nu snap je natuurlijk wel dat alle mannen hier hun cv naar jou gaan sturen.
Of alleen hun adres en mobiel
dat maakt niet toch niet uit. Het gaat om de fouten die hij aangeeft in zijn sig. Dan ben je echt stom!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Bootje ook niet... de spel / grammatica fouten die hij altijd maakt![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat maakt niet toch niet uit. Het gaat om de fouten die hij aangeeft in zijn sig. Dan ben je echt stom!
Het verschil tussen kennen kunnen kannen we niet namelijk..
Scheikunde, biologie, the samequote:
quote:
quote:
wel goed opzichquote:
Aah, de tijd is wel snel gegaan zeg!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:05 schreef Californium het volgende:
[..]
wel goed opzich
mega druk... einde komt in zichteng wel
en ik moet nog zoveel doen....
Daar? lekker vakantie?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:10 schreef Californium het volgende:
grote kans dat het bij mij ook last minute werk zal worden
quote:
Oh, ik dacht: anders zeg ik even dat ik naar VS ga bijna.quote:
Dat sowieso.quote:
topdag dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Superveel zin in.
Morgen wordt ook een goeie dag.
Eerste samples van m'n polo's kan ik morgen ophalen
Lekker, zo'n steek onder waterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ik dacht: anders zeg ik even dat ik naar VS ga bijna.
Maar als je al vaak genoeg hebt gehoord dat ik naar Amerika ga, waar het overigens echt lekker weer is, zal ik het daar niet meer over hebben hoor. Anders zou je er nog gek van worden, om zo vaak te lezen dat ik naar Amerika ga. Opzich zou ik het denk ik ook best irritant vinden als iemand 13-9393248349 keer zegt dat ie naar de VS gaat, terwijl ikzelf gewoon hard zou moeten werken.
Haha, just kiddin', 't was niet gemeend hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Lekker, zo'n steek onder water![]()
Anyway, enyoy it! Ik gun het je
Absoluutquote:
Weet ik welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, just kiddin', 't was niet gemeend hoor
Maar thanksKijk er echt naar uit.
Verjaardag vieren in Vegas van broertje is wel iets decadent, maar goed
Als ik naar m'n sig kijk schaam ik me soms wel een beetje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik wel![]()
Ik heb hier ook al 10duizend keer geroepen dat ik vakantie hebMaargoed, ik ga niet naar Amerika
Idd, waarom zou je het niet doen? Over 10 jaar ligt de situatie misschien wel heel anders, dus kun je beter zoveel mogelijk genieten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ik naar m'n sig kijk schaam ik me soms wel een beetje.
De laatste 2 vakanties staan er nog niet eens in
't is echt gortig eigenlijk, om 5 keer op vakantie te gaan in een jaar.
Maar hey, ik heb nu het geld, én de tijd, dus ik vind het prima.
Ga jij nog ergens dit jaar?
Ik spaarde er altijd echt voor toen ik nog studeerde.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Idd, waarom zou je het niet doen? Over 10 jaar ligt de situatie misschien wel heel anders, dus kun je beter zoveel mogelijk genieten.
Ik ben wel van plan om te gaan met een paar vrienden. Maar waarschijnlijk nemen we een Last Minut. Allemaal studenten enzo
Ja zoiets zal het ook wel worden..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik spaarde er altijd echt voor toen ik nog studeerde.
En dan lekker met de wagen ergens heen karren.
Behoorlijk goed te betalen als je met 4 a 5 man in 1 auto zit.
have fun!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja zoiets zal het ook wel worden..![]()
Anyway, ik ben weg. Een vriend belde of ik wat te doen had dus ik ga maar weer naar het terras
jna?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja zoiets zal het ook wel worden..![]()
Anyway, ik ben weg. Een vriend belde of ik wat te doen had dus ik ga maar weer naar het terras
Gaat ook wel goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Marije
last van pollen, verder wel goed, daar?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:23 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond allemaal
Zo dat was file rijden naar Utrecht vanmorgen... en dan nog op tijd komen
Dat geloof ik ja....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:23 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond allemaal
Zo dat was file rijden naar Utrecht vanmorgen... en dan nog op tijd komen
jaja..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja....
Het is geen feest om hier te rijden.
Ik begrijp net dat ik een uur eerder op schiphol moet zijn...
Focking 05:00 moet ik er al zijn
quote:Op woensdag 13 mei 2009 06:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
eten en weer richting werk.
Niet vergeten Zaagmans gedag te zeggen.
quote:
goede morge allemaalquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:21 schreef Daph_ het volgende:
Mogguh..
Voel me nog steeds niet goed. Ik heb net de supervisor weer gemaild voor werk, ben benieuwd.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:34 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen. Zo, net even bloed laten afnemen. Ik zat mezelf echt op te fucken
Stelde echt geen fuck voor.. Nu ff op de uitslag wachten..
tja,, zou ik eigelijk ook moeten doen met mijn stageverslag maar ik weet van mezelf dat ik daar pas over een week of 2 mee beginquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:40 schreef Daph_ het volgende:
Olment ik ben het gewend hoor. Als ik geen werk krijg ga ik aan mjin scriptie werken, daar moet ook nog genoeg aan gedaan worden.
Dat is bij mij ook echt al lang geleden en het enige wat ik me ervan herinner is dat ik daarna altijd flauw vielquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:36 schreef Olment het volgende:
[..]
geweldig,, dat mensen zich zo druk kunnen maken op bloedprikken ^^
vraagje over bloedprikken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook echt al lang geleden en het enige wat ik me ervan herinner is dat ik daarna altijd flauw viel
Ik moet vrijdag mijn concept inleveren dus dat gaat voor mij niet op.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:45 schreef Olment het volgende:
[..]
tja,, zou ik eigelijk ook moeten doen met mijn stageverslag maar ik weet van mezelf dat ik daar pas over een week of 2 mee begin
bij ons op school zijn ze ook lekker,, het is onderhand 6 weken geleden dat we proefwerkweek hebben gehad. en we hebben nog steeds geen punten/rapport. en owee als je je stageverslag 2 dagen later inlevert dan de inleverdatum,, dan moet je ze eens horen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag mijn concept inleveren dus dat gaat voor mij niet op.
we hebben constant contact met leerlingen die op school stage lopen via het schoolforum. er moeten (van de 7) nog 2 proefwerken worden nagekekenquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:51 schreef Daph_ het volgende:
Dat heb je altijd wel. Heb je al een mail gestuurd/gebeld/ben je al langsgegaan?
heb ik gedaan voor de meivakantie (onderhand 3 weken geleden), het antwoord was: Na de meivakantie krijgen jullie de puntenquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:53 schreef Daph_ het volgende:
En zelf heb je niet even een mail gestuurd?
How cute is thatquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:58 schreef Bootje84 het volgende:
Voor de liefhebbers
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
nomnomnomquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:58 schreef Bootje84 het volgende:
Voor de liefhebbers
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Maar de meivakantie is nu toch ook al anderhalve week geleden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:03 schreef Olment het volgende:
[..]
heb ik gedaan voor de meivakantie (onderhand 3 weken geleden), het antwoord was: Na de meivakantie krijgen jullie de punten
Lief he? 23Xquote:
zo zag ik het ook al,, wat moet je nu met al die bacon die je gekocht hebt voor je 23 eitjes?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat zijn 23 gebakken of gekookte eitjes misgelopen!
yup,, gaat echt triest bij ons op school. godverdommese klote kut schoolquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar de meivakantie is nu toch ook al anderhalve week geleden?
Maar waarom heb je in die anderhalve week niet even gemaild dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:13 schreef Olment het volgende:
[..]
yup,, gaat echt triest bij ons op school. godverdommese klote kut school
omdat ik dacht dat het na de vakantie wel zou komen, nou niet dus,, k ga gelijk es mailtje sturen nuquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar waarom heb je in die anderhalve week niet even gemaild dan?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:15 schreef Olment het volgende:
[..]
omdat ik dacht dat het na de vakantie wel zou komen, nou niet dus,, k ga gelijk es mailtje sturen nu
Opvoeden.. Volgende week komen er nog een keer rond de 15 bij..quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
zijn dat er 23?Jeez!
![]()
Wat ga je doen met die 23 kuikentjes?
En wat dan als het allemaal kippetjes en haantjes zijn?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Opvoeden.. Volgende week komen er nog een keer rond de 15 bij..
opvoeden tot aan kerst zekerquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Opvoeden.. Volgende week komen er nog een keer rond de 15 bij..
Hihi en wat had je?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
ik moest hardop lachen en mn collega vroeg ' wat heb jij nou weer? '
We hebben hobbykippen. Dus gewoon voor de sier. normaalgesproken hebben we Brahma's, maar dit zijn legkippen.. Brahma's zijn meer sierkippen.. Die komen volgende week er dus ook bij...quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En wat dan als het allemaal kippetjes en haantjes zijn?
Wat leuk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We hebben hobbykippen. Dus gewoon voor de sier. normaalgesproken hebben we Brahma's, maar dit zijn legkippen.. Brahma's zijn meer sierkippen.. Die komen volgende week er dus ook bij...
"weg" in de zin van "worden opgegeten?"quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:23 schreef Bootje84 het volgende:
Oh, en uh, de haantjes gaan uiteindelijk "weg", de hennen houden we of verkopen we.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat leuk!
Ik wil later ook kippen..
*google't Brahma's*
Mwah, niet door ons, mn vader brengt ze altijd naar een boer.. Die verkoopt ze of vreet ze op.. iets in die richting..quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:25 schreef Olment het volgende:
[..]
"weg" in de zin van "worden opgegeten?"
quote:
Het is School en stage SCquote:
*googled ook ff snel*quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:24 schreef Daph_ het volgende:
Brahma's zijn kippen met sokken?? Die zijn zo leuk!!
Jup, foto in onze achtertuin. Al lopen er meerdere soorten kippen. Die zwarte is een krielkippetje. Das mn lievelingskip. Die past op je handquote:
jij hier?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:26 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo zich verslapen heeft...
.
Mogguh. Tijd voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |