regel mij es 5 gram silver haze aub =)quote:
Misschien zonder spelfouten, maar ik moest je verhaal 3 keer lezen voordat ik begreep wat de bedoeling was..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
Dingen om te achterhalen of je nog leeft...
Steek een usb-pen (met scriptie) met een touwtje in je computer onder je bureau. Strek je linkerbeen en zorg dat je voet in het touwtje komt. Verwijder op deze manier met een flexibele beweging het omhulsel van je usbpen, waardoor de kale printplaat met usbaansluiting nog in je computer blijft hangen. Kijk onder je bureau en trek de conclusie dat je hier goed mee weggekomen bent
En realiseer je dat die backups toch niet zo onzinnig zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
Dingen om te achterhalen of je nog leeft...
Steek een usb-pen (met scriptie) met een touwtje in je computer onder je bureau. Strek je linkerbeen en zorg dat je voet in het touwtje komt. Verwijder op deze manier met een flexibele beweging het omhulsel van je usbpen, waardoor de kale printplaat met usbaansluiting nog in je computer blijft hangen. Kijk onder je bureau en trek de conclusie dat je hier goed mee weggekomen bent
Dat dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En realiseer je dat die backups toch niet zo onzinnig zijn.
Dan zal het binnenkort ook wel in Zeeuws-Vlaanderen komen.quote:
over?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:05 schreef Psychonikeo het volgende:
ach joh.. anders had ik hier nog wel een scriptie liggen voor jullie.
Maakt dat uit? een scriptie is een scriptie hoorquote:
Ik bewaar mijn scriptie sowieso op 3 verschillende 'plaatsen', behalve dan mijn visio bestanden.. Ik kan nog steeds mijn backup niet inquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:05 schreef jna het volgende:
* jna maakt backup van scriptie na lezen van verhaal
Vertel dat ook maar aan mijn begeleidsterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maakt dat uit? een scriptie is een scriptie hoorNiet zo moeilijk doen
ik ook, maar ik heb niet dat ik een vast moment van de dag ofzo daarvoor heb.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn scriptie sowieso op 3 verschillende 'plaatsen', behalve dan mijn visio bestanden.. Ik kan nog steeds mijn backup niet in
accountants zijn dan ook van die mierenneukersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vertel dat ook maar aan mijn begeleidsterIk heb zo het idee dat ze dwars gaat liggen omdat ze vind dat ik geen 'accountancy-onderwerp' heb
Over 1 oog dicht geproken. Gister liep ik richting tram, kom ik bij een onoverzichtelijk kruispunt. krijg ik net op het moment dat ik wil oversteken iets in m'n oogquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
accountants zijn dan ook van die mierenneukersDe meeste dan.
Of is dat met één n, Bootje?
en mijn oog doet steeds meer pijn.Ik kan beter mijn oog dichthouden, dan doet dat oog geen pijn meer, maar dan krijg ik soort van koppijn-gevoel in mijn andere oog
Je schrijft het goedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en mijn oog doet steeds meer pijn.Ik kan beter mijn oog dichthouden, dan doet dat oog geen pijn meer, maar dan krijg ik soort van koppijn-gevoel in mijn andere oog
wel eens een vakantieperiode.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:23 schreef Bootje84 het volgende:
Zijn er hier btw mensen die weleens een werk/vakantie periode in het buitenland gedaan hebben..?
de vakantieperiode wel, maar de werkperiode niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:23 schreef Bootje84 het volgende:
Zijn er hier btw mensen die weleens een werk/vakantie periode in het buitenland gedaan hebben..?
Mijn begeleidster is geen accountant, ze wás controllerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |