JNA, the MBG...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:22 schreef jna het volgende:
[..]
Dat programma krijg je standaard geleverd in je jaarlijkse "angry black man" pakket
En als ik er op klik staat het bericht ook meteen gequote.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:24 schreef Olment het volgende:
[..]
hij krijgt direct een pop-up met het bericht en wie het getypt heeft
+ een gevat tegen antwoordquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:25 schreef jna het volgende:
[..]
En als ik er op klik staat het bericht ook meteen gequote.
nee alleen de keuzes waar je het op wilt gooien deze keer.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:32 schreef jna het volgende:
[..]
nee alleen de keuzes waar je het op wilt gooien deze keer.
Je kunt kiezen uit:
A. Slavernij
B. Racisme
C. Angst voor Islamisering
D. Jaloezie omdat "wij" een grote lul hebben
E. Een actueel onderwerp
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:35 schreef jna het volgende:
[..]
Daar zijn we te lui voor. Dat mogen de mocro's doen
kom je nu pas je bed uit rollen? voor de meeste mensen zit de werkdag er al op =)quote:
is Jna eindelijk gestopt met mierengeneuk over spelling enzo, begint de volgende.quote:
Milou werkt 's nachtsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Olment het volgende:
[..]
kom je nu pas je bed uit rollen? voor de meeste mensen zit de werkdag er al op =)
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Olment het volgende:
[..]
kom je nu pas je bed uit rollen? voor de meeste mensen zit de werkdag er al op =)
is het niet gemierenneuk?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:42 schreef Olment het volgende:
[..]
is Jna eindelijk gestopt met mierengeneuk over spelling enzo, begint de volgende.
nog iemand?
Zie PIquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Olment het volgende:
[..]
*Gemierenneuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:42 schreef Olment het volgende:
[..]
is Jna eindelijk gestopt met mierengeneuk over spelling enzo, begint de volgende.
nog iemand?
Isdatzo is ook rasecht vervend met z'n irritante verbeteringen de hele tijd. wordt er beetje moe vanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
*Gemierenneuk..
Wel grappig om te zien trouwens, hoe dichter bij klokslag 5 uur hoe wakkerder ik word.
De hele dag moe, maar rond 16.30 begin ik een beetje wakker te worden.
* Isdatzo is een rasechte avondmens en is per definitie moe als hij voor 11.00 het bed uit moet komen, ongeacht het tijdstip van slapen gaan.
Met mij prima..quote:
pakt popcorn en wacht...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Isdatzo is ook rasecht vervend met z'n irritante verbeteringen de hele tijd. wordt er beetje moe van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |