Dat is bij mij ook echt al lang geleden en het enige wat ik me ervan herinner is dat ik daarna altijd flauw vielquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:36 schreef Olment het volgende:
[..]
geweldig,, dat mensen zich zo druk kunnen maken op bloedprikken ^^
vraagje over bloedprikken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook echt al lang geleden en het enige wat ik me ervan herinner is dat ik daarna altijd flauw viel
Ik moet vrijdag mijn concept inleveren dus dat gaat voor mij niet op.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:45 schreef Olment het volgende:
[..]
tja,, zou ik eigelijk ook moeten doen met mijn stageverslag maar ik weet van mezelf dat ik daar pas over een week of 2 mee begin
bij ons op school zijn ze ook lekker,, het is onderhand 6 weken geleden dat we proefwerkweek hebben gehad. en we hebben nog steeds geen punten/rapport. en owee als je je stageverslag 2 dagen later inlevert dan de inleverdatum,, dan moet je ze eens horen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag mijn concept inleveren dus dat gaat voor mij niet op.
we hebben constant contact met leerlingen die op school stage lopen via het schoolforum. er moeten (van de 7) nog 2 proefwerken worden nagekekenquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:51 schreef Daph_ het volgende:
Dat heb je altijd wel. Heb je al een mail gestuurd/gebeld/ben je al langsgegaan?
heb ik gedaan voor de meivakantie (onderhand 3 weken geleden), het antwoord was: Na de meivakantie krijgen jullie de puntenquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:53 schreef Daph_ het volgende:
En zelf heb je niet even een mail gestuurd?
How cute is thatquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:58 schreef Bootje84 het volgende:
Voor de liefhebbers
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
nomnomnomquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:58 schreef Bootje84 het volgende:
Voor de liefhebbers
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Maar de meivakantie is nu toch ook al anderhalve week geleden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:03 schreef Olment het volgende:
[..]
heb ik gedaan voor de meivakantie (onderhand 3 weken geleden), het antwoord was: Na de meivakantie krijgen jullie de punten
Lief he? 23Xquote:
zo zag ik het ook al,, wat moet je nu met al die bacon die je gekocht hebt voor je 23 eitjes?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat zijn 23 gebakken of gekookte eitjes misgelopen!
yup,, gaat echt triest bij ons op school. godverdommese klote kut schoolquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar de meivakantie is nu toch ook al anderhalve week geleden?
Maar waarom heb je in die anderhalve week niet even gemaild dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:13 schreef Olment het volgende:
[..]
yup,, gaat echt triest bij ons op school. godverdommese klote kut school
omdat ik dacht dat het na de vakantie wel zou komen, nou niet dus,, k ga gelijk es mailtje sturen nuquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar waarom heb je in die anderhalve week niet even gemaild dan?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:15 schreef Olment het volgende:
[..]
omdat ik dacht dat het na de vakantie wel zou komen, nou niet dus,, k ga gelijk es mailtje sturen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |