dat doorstralen van Daph_ is ook traag blijkbaarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jaDe zon begint te schijnen
Hopelijk wordt het hier nu snel iets warmer, zodat ik nog een lekker rondje buiten kan lopen.
moest helemaal van waar Daph zit (geen idee trouwens waar dat is) naar mij komen, dus dat kan idd. ff duren,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat doorstralen van Daph_ is ook traag blijkbaar
Damscoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moest helemaal van waar Daph zit (geen idee trouwens waar dat is) naar mij komen, dus dat kan idd. ff duren,
Oh, als mensen mij opwinden word ik altijd draaierigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. daar word ik zo winderig van
een kaassoufle speciaal?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, ben lunch eten achter mn bureau. Patat+kaassoufle speciaal
quote:
mayo/curryquote:
Dat is met zonder kaasquote:
dat bedoel ik, is niet echt naast de deur hier.quote:![]()
net gehad:P ff lekker gelunched en nu weer met frisse moed er tegen aanquote:
Daarnaast sta ik aan de andere kant van Damsco om het weer hier te houdenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is met zonder kaas![]()
[..]
dat bedoel ik, is niet echt naast de deur hier.
Als het gewoon hetzelfde betekent wel jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan is taalverloedring opeens wel toegestaan?
Zolang je er naast staat, is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:52 schreef jna het volgende:
[..]
Daarnaast sta ik aan de andere kant van Damsco om het weer hier te houden
is het nu met of zonder kaas?quote:
Zonder dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:00 schreef denB het volgende:
[..]
Gewoon met zonder! Niet met of zonder, gewoon met zonder!
Een souffle...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Zonder duswat is een kaassoufle zonder kaas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |