'Word'. Zonder 'T'.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Isdatzo is ook rasecht vervend met z'n irritante verbeteringen de hele tijd. wordt er beetje moe van![]()
Ik had amper een hap popcorn genomenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
'Word'. Zonder 'T'.
![]()
Maar hap niet zo joh, serieus. Ik stop al
.
Denk het niet,, ben hier nu ongeveer zo'n 5 weken =)quote:
Ben het moe dat Isdatzo me telkens aan het verbeteren isquote:
en maar goed ook,, begin je steeds vervelender te vidnenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
'Word'. Zonder 'T'.
![]()
Maar hap niet zo joh, serieus. Ik stop al
.
Tautologiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Denk het niet,, ben hier nu ongeveer zo'n 5 weken =)
[..]
Ben het moe dat Isdatzo me telkens aan het verbeteren is
Nee, niet als je de link naar 't plaatje in een spoiler zetquote:
Ik denk dat hij samenspeelt met GMquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik hoop alleen dat isdatzo er niet een van wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry to burst your bubblequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik hoop alleen dat isdatzo er niet een van wordt
jah hoiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
oh kut, ik heb volgens mij uh, die andere meid gemailed.. Die scheikundechick
Lol, pm ff je mailadres..
blijkbaar.....quote:
z'n woonadres onthouden en langsgaan met je wurgkettingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:15 schreef Californium het volgende:
[..]
blijkbaar.....
ik had ineens een mailtje van ene persoon van de SES en toen ging ik die lezen en toen dacht ik CV... en toen ging ik even lezen en toen was ik blijkbaar de 'scheikundechick'
maar wat mag ik met de cv doen? bekijken
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:17 schreef jna het volgende:
[..]
z'n woonadres onthouden en langsgaan met je wurgketting
whahahaquote:Nationaliteit : Nederlandse
Staat zo stom.... Ik zou als man Nederlander zegge... haha... ik las het gewoon anders denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hij heeft de Nederlandse nationaliteit ja.. tenminste, dat neem ik aan
Ik begreep hoe je m las.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Staat zo stom.... Ik zou als man Nederlander zegge... haha... ik las het gewoon anders denk ik![]()
Bootje ook niet... de spel / grammatica fouten die hij altijd maaktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik begreep hoe je m las.
Ik had ongetwijfeld ook gewoon Nederlands ingevuld ofzo. Maar ik ben dan ook geen taalwonder
Nu snap je natuurlijk wel dat alle mannen hier hun cv naar jou gaan sturen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:24 schreef Californium het volgende:
* slaat bootjes adres op in bovenkamer
whehe.... cv mag altijdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:25 schreef jna het volgende:
[..]
Nu snap je natuurlijk wel dat alle mannen hier hun cv naar jou gaan sturen.
Of alleen hun adres en mobiel
dat maakt niet toch niet uit. Het gaat om de fouten die hij aangeeft in zijn sig. Dan ben je echt stom!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Bootje ook niet... de spel / grammatica fouten die hij altijd maakt![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat maakt niet toch niet uit. Het gaat om de fouten die hij aangeeft in zijn sig. Dan ben je echt stom!
Het verschil tussen kennen kunnen kannen we niet namelijk..
Scheikunde, biologie, the samequote:
quote:
quote:
wel goed opzichquote:
Aah, de tijd is wel snel gegaan zeg!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:05 schreef Californium het volgende:
[..]
wel goed opzich
mega druk... einde komt in zichteng wel
en ik moet nog zoveel doen....
Daar? lekker vakantie?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:10 schreef Californium het volgende:
grote kans dat het bij mij ook last minute werk zal worden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |