Ja, tot wanneer kon je een nieuwe voorkant voor je Postbank-pinpas van ING aanvragen? Moet dat nog steeds doen, maar zal wel al te laat zijn, denk ik.quote:
Nog erger. De Belastingdienst.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn begeleidster is geen accountant, ze wás controllerBij de overheid
De Belastingdienst
Ja ik vond haar aan het begin heel aardig, maar onderhand vind ik het maar een gaar wijfquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog erger. De Belastingdienst.Ik moet nog steeds iets van ¤ 100,- krijgen betreffende mijn aangifte 2007. Maar daar hoor je ze niet over. Als ze geld moeten krijgen, zijn ze er als de kippen bij, maar nu...
Merkte ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vind trouwens wel dat de SC een stuk trager gaat dan toen ik nog stagiair was.
gelijk heb jequote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:52 schreef denB het volgende:
Ik ga trouwens naar huis, ben het zat. Morgen weer een dag.
zou toch zomaar ineens 2x de zelfde dag zijnquote:
Wil ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:52 schreef denB het volgende:
[..]
Merkte ik ook
Achja, doe zelf ook mee nu
Ik ga trouwens naar huis, ben het zat. Morgen weer een dag. Nog even leren voordat ik vanavond mn dag rust pak
groundhogday!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:03 schreef Olment het volgende:
[..]
zou toch zomaar ineens 2x de zelfde dag zijnmet PRECIES de zelfde dingen wat je de vorige dag gedaan hebt,, dat gaat toch vervelen?
Ja hoor, het gaat om een moord en het is meteen weer een zwartequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:10 schreef Olment het volgende:
er was toch ook een serie op tv, met zo'n zwarte man die schijnbaar een moord gepleegt had en telkens de dag opnieuw beleefde om zo de zaak op te lossen
krijg je een melding als er hier 'zwart' wordt getypt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ja hoor, het gaat om een moord en het is meteen weer een zwarte
Jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ook van dingen die je nog niet opnieuw gemaakt had?
maar goed.. nuttige dag geweest dus vandaagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja
En als ik mijn opnieuwgemaakteflowchart naast de 'oude' leg is die oude toch beterNiet zo gek ook, daar zit drie keer zoveel tijd in
Dat programma krijg je standaard geleverd in je jaarlijkse "angry black man" pakketquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
krijg je een melding als er hier 'zwart' wordt getypt?
hij krijgt direct een pop-up met het bericht en wie het getypt heeftquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
krijg je een melding als er hier 'zwart' wordt getypt?
Ja op zich welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar goed.. nuttige dag geweest dus vandaag
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:22 schreef jna het volgende:
[..]
Dat programma krijg je standaard geleverd in je jaarlijkse "angry black man" pakket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |