abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68975531
Overigens mogen de polls wel wat duidelijker, ze zijn vaak onduidelijk vanwege het feit dat ze geformuleerd moeten worden in 3 woorden ofzo. Misschien kan daar iets op gevonden worden. Bij veel stemopties weet je nooit waat je nou precies voor stemt.

Het kan best zijn dat bij de Wildcard poll veel mensen denken dat er dan gewoon een nieuw persoon in mag, iemand die nu kijker is, en niet per se een ex-overlever
pi_68975574
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je vergist je schromelijk, ik ga niet allemaal grafiekjes plaatsen, maar Jeroen wordt (is nu al) de financiële klapper van het programma in deze week. Er komen ook honderden plus stemmen binnen.
Er hoeven niet veel grafiekjes te komen. Alleen de komende grafiek na de exit en die van vorige week kunnen het feitelijk maken.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:01:28 #203
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68975752
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:43 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Niet alle polls zijn even redelijk, dit verzoek vonden wij wél okee. Vlak na de exit van Bobby werd dit al gevraagd, maar dat vonden we te vroeg in het spel. Boevendien staat er een clausule in het contract dat er eventueel een extra speler in kan komen. Tenzij de kijker anders beslist...

En dat laatste is natuurlijk onzin. Er stemmen minder mensen omdat jij hebt verkondigd er duizenden euro´s tegen aan te gooien om Jeroen weg te krijgen. Bedankt nog, daarvoor.
heb je al eens gekeken hoeveel geld er al van me in zit?
en tel dan die sponsoring ook even mee.
beetje lullige opmerking, vind je ook niet? ik doe afaik niets dat tegen de regels is. Ik stem en dat mag volgens mij en hoe meer ik stem hoe beter het voor jullie is. Waarschijnlijk ben ik een van je beste klanten
Verder geef je met deze poll aan dat hoeveel je ook stemt je altijd de kans loopt dat je stemmen gewoon worden weggegooid. Wat is dan in godsnaam het nut nog om te stemmen?

Ben je als streamer je geld aan het uitgeven om die ene irritante bewoner waar je je aan ergert eruit te gooien, komt er 800 euro later een poll waardoor-ie alsnog mag blijven. Maar dan ben IK degene die het aantal stemmen onderuit haalt?
Wake up.
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef ThunderBitch het volgende:

Proef ik hier dan met die wildcardpoll toch niet een reaktie op het laatste? Hij is vies. ;-)
tja, zeg dan gewoon eerlijk dat het daarom gaat. Nee, gaan ze een heel verhaal en een heel construct bedenken
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:09:12 #204
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68976021
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:57 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Er hoeven niet veel grafiekjes te komen. Alleen de komende grafiek na de exit en die van vorige week kunnen het feitelijk maken.
waarbij de stemmen dit keer op 5 dagen gebaseerd zijn en vorige week op 7 dagen gebaseerd waren.
pi_68976082
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:09 schreef Danny het volgende:

[..]

waarbij de stemmen dit keer op 5 dagen gebaseerd zijn en vorige week op 7 dagen gebaseerd waren.
true, dan zijn ze niet te vergelijken.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:12:15 #206
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68976134
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:10 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

true, dan zijn ze niet te vergelijken.
maar bart kan de geponeerde stelling vast en zeker onderbouwen met harde cijfers.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:12:41 #207
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_68976147
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:01 schreef Danny het volgende:

[..]

heb je al eens gekeken hoeveel geld er al van me in zit?
en tel dan die sponsoring ook even mee.
beetje lullige opmerking, vind je ook niet? ik doe afaik niets dat tegen de regels is. Ik stem en dat mag volgens mij en hoe meer ik stem hoe beter het voor jullie is. Waarschijnlijk ben ik een van je beste klanten
Verder geef je met deze poll aan dat hoeveel je ook stemt je altijd de kans loopt dat je stemmen gewoon worden weggegooid. Wat is dan in godsnaam het nut nog om te stemmen?

Ben je als streamer je geld aan het uitgeven om die ene irritante bewoner waar je je aan ergert eruit te gooien, komt er 800 euro later een poll waardoor-ie alsnog mag blijven. Maar dan ben IK degene die het aantal stemmen onderuit haalt?
Wake up.
[..]

tja, zeg dan gewoon eerlijk dat het daarom gaat. Nee, gaan ze een heel verhaal en een heel construct bedenken
Ik weet ook wel hoeveel credits je hebt gekocht.

Jouw gevoel dat de poll voor de wildcard een vooropgezet spel is om Jeroen er in te houden, kan ik niet bij je wegnemen. Ik weet alleen dat de poll, ietwat onduidelijk is opgezet, en dat een ieder daar zijn eigen draai aan heeft gegeven.

Wat andere users ervan denken (het gaat ons niet om een herintrede van Bobby, en Jeroen is er nog niet uit!) zal me boeien. Als jullie denken en vinden dat we een wildcard poll hebben gemaakt om de stemmen van Danny te counteren, hadden we hem wel even gebeld. Dan had hij zijn credits op zak kunnen houden, want dan zou het niet meer eerlijk zijn.

Bovendien stem je alleen voor of tegen een wildcard, de volgende poll zou moeten uitwijzen voor wie de wildcard wordt. maar als de meeste stemmers tegen een wildcard zijn, komt er ook geen vervolgpoll.
Werkt net zo met de dagduels en groepsopdrachten. Je stemt eerst voor een categorie, en daarna op de exacte opdracht.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:13:26 #208
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68976181
Tja, ik kan me voorstellen dat Bart er niet blij mee is ook al ben je één van zn beste klanten. Het kan zo zijn dat ze Jeroen goed vinden voor het programma (vind jij ook daarom stem je hem ook de min in, om je punt te maken) en dat het merendeel van de kijkers Jeroen ook Top vindt en hoofdzakelijk daarom blijft kijken. Als je er dan 1 tussen hebt zitten die er een kapitaal tegenaan gooit om het 'kijkcijferkanon' eruit te stemmen dan kunnen anderen met geen tot weinig financiële middelen daar niet tegenop. Daarnaast: als mensen blijven kijken om Jeroen maar hem de uiteindelijke overwinning niet gunnen dan zal men bijvoorbeeld niet stemmen of op een ander dan op Jeroen.
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:13:54 #209
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68976194
vraag me af tot wanneer die poll loopt. maar dat vraag ik me bij elke poll af. bij close-call polls is het niet hebben van een eindtijd natuurlijk handig om 'm te stoppen op het moment dat de redactie het best uitkomt. Ik zeg niet DAT ze dat doen, maar het gebrek aan transparantie biedt ze wel die mogelijkheid.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:14:19 #210
je weet wel
pi_68976214
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:12 schreef Danny het volgende:

[..]

maar bart kan de geponeerde stelling vast en zeker onderbouwen met harde cijfers.
huh? wil je nu weten of er net zoveel gestemd wordt in vijf dagen als in zeven dagen?
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:16:00 #211
je weet wel
pi_68976275
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:13 schreef Danny het volgende:
vraag me af tot wanneer die poll loopt. maar dat vraag ik me bij elke poll af. bij close-call polls is het niet hebben van een eindtijd natuurlijk handig om 'm te stoppen op het moment dat de redactie het best uitkomt. Ik zeg niet DAT ze dat doen, maar het gebrek aan transparantie biedt ze wel die mogelijkheid.
Hierin geef ik je volkomen gelijk. Bij de volgende editie zal er een teller bij staan wanneer een poll sluit. En zo zijn er nog wel meer zaken die voor verbetering vatbaar zijn. Voortschrijdend inzicht zag ik net al ergens voorbij komen.
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:19:45 #212
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68976416
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef dieenebart het volgende:

[..]

huh? wil je nu weten of er net zoveel gestemd wordt in vijf dagen als in zeven dagen?
nee, jij zegt dat er minder gestemd wordt door mij. dat kun je vast onderbouwen.
en tot wanneer loopt die rare poll?
en is het werkelijk zo moeilijk om aan te geven dat dat met die polls gisteren niet helemaal jofel ging en de overlevers duidelijk te maken dat de kijker niet heeft besloten dat er niets terug mocht de bunker in?
en zie je werkelijk niet dat je de wildcardpoll niet kunt maken?
pi_68976429
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:37 schreef Gert het volgende:
O, trouwens: de persoon die met behulp van de wildcard weer terug zou keren, moet natuurlijk wínnen, want dan hoef je slechts de helft van de prijzenpot uit te keren, stelletje smiechten!
Kostenbesparing van ¤5000 en de poll kwam nadat bekend werd dat de bewoners een camera twv ¤5000 gesloopt hadden!!!
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:20:59 #214
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68976469
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:16 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Hierin geef ik je volkomen gelijk. Bij de volgende editie zal er een teller bij staan wanneer een poll sluit. En zo zijn er nog wel meer zaken die voor verbetering vatbaar zijn. Voortschrijdend inzicht zag ik net al ergens voorbij komen.
je kunt bij de pollomschrijving prima een eindtijd neerzetten lijkt me. hoef je niets voor aan te passen. Nu kan het zijn dat een poll een half uur loopt of tot sint-juttemis.
'bunker wildcard (tot 13:30)' is duidelijk zat
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:22:14 #215
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68976526
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Kostenbesparing van ¤5000 en de poll kwam nadat bekend werd dat de bewoners een camera twv ¤5000 gesloopt hadden!!!
wanneer is die camera stukgegaan trouwens?
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:23:14 #216
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_68976571
Ik zou zeggen Dieenebart, geef aan tot wanneer de polls die nu nog open staan, zullen sluiten. Is wel zo eerlijk en transparant.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:23:41 #217
je weet wel
pi_68976589
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:19 schreef Danny het volgende:

[..]

nee, jij zegt dat er minder gestemd wordt door mij. dat kun je vast onderbouwen.
en tot wanneer loopt die rare poll?
en is het werkelijk zo moeilijk om aan te geven dat dat met die polls gisteren niet helemaal jofel ging en de overlevers duidelijk te maken dat de kijker niet heeft besloten dat er niets terug mocht de bunker in?
en zie je werkelijk niet dat je de wildcardpoll niet kunt maken?
Oh, dát onderbouwen. Jij zegt dat er minder mensen stemmen omdat we het concept om zeep helpen. Heb jij daar cijfers over?

Wat ging er gister niet helemaal jofel met de poll?

We hebben een duidelijk verschil van inzicht over de wildcard poll. Jij vindt dat we dat niet kunnen maken, maar ik krijg hier mailtjes met verzoeken, en schijnbaar stemmen er ook mensen vóór. Dus dan zal ik het werkelijk wel niet zien. Maar goed, we houden het in de gaten op de poll. Mocht er als uitslag uitkomen dat er tóch een wildcard in komt, mag je meebeslissen wie dat wordt.
pi_68976618
ik heb tot nu toe nog geen ene credit gekocht
vind het programma heel leuk alleen vind ik dat ze wel iets meer te eten mogen hebben.
geef ze dan in ieder geval vitaminepillen want ze zijn doodop dat zie je aan ze.
wat betreft die credits je kan er 10 kopen voor 3 euro. is wel te doen al zouden die credits iets van waarden hebben.
maar wat heb je aan credits die geen waarde hebben.
en ik heb geen inkomen die ff een paar honderd euro ertegen aan kan gooien.
geef ze eens ipv noodrantsoen eens een dag vol eten drinken en lekkere dingen.
kijk eline zitten als ik die meid ziet springen de tranen in me ogen.
wat betreft jeroen die is voor mij al veel te ver gegaan toen bij amber en mag van mij ook de bunker verlaten want zo ga je niet als 31 jarig man met een veel jonger meisje om.
ze leven al zo bekrompen dus gun ze eens allemaal iets wat ze echt lekker vinden.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:26:02 #219
je weet wel
pi_68976696
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef Danny het volgende:

[..]

je kunt bij de pollomschrijving prima een eindtijd neerzetten lijkt me. hoef je niets voor aan te passen. Nu kan het zijn dat een poll een half uur loopt of tot sint-juttemis.
'bunker wildcard (tot 13:30)' is duidelijk zat
Staat genoteerd. Ik ga kijken hoe snel er een nieuwe poll op de site moet komen, en proberen om het te implementeren. Ik ken wel veel moeilijke woorden, maar ik begrijp weinig van computers. Dus als het lukt, kan het zomaar toeval zijn

Nee, serieus. Je hebt een punt en we gaan er mee aan de slag. Let´s keep it cool, ik ga weer aan de slag.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:26:43 #220
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_68976722
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat zou gisteren gebeurt zijn tijdens het luchten van Eline en ?Pim? (niet zeker of hij het was). Ze hadden per ongeluk tegen de camera gestoten.
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:26:47 #221
je weet wel
pi_68976728
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef moppie65 het volgende:
ik heb tot nu toe nog geen ene credit gekocht
vind het programma heel leuk alleen vind ik dat ze wel iets meer te eten mogen hebben.
geef ze dan in ieder geval vitaminepillen want ze zijn doodop dat zie je aan ze.
wat betreft die credits je kan er 10 kopen voor 3 euro. is wel te doen al zouden die credits iets van waarden hebben.
maar wat heb je aan credits die geen waarde hebben.
en ik heb geen inkomen die ff een paar honderd euro ertegen aan kan gooien.
geef ze eens ipv noodrantsoen eens een dag vol eten drinken en lekkere dingen.
kijk eline zitten als ik die meid ziet springen de tranen in me ogen.
wat betreft jeroen die is voor mij al veel te ver gegaan toen bij amber en mag van mij ook de bunker verlaten want zo ga je niet als 31 jarig man met een veel jonger meisje om.
ze leven al zo bekrompen dus gun ze eens allemaal iets wat ze echt lekker vinden.
Stuur een taart op (met een vijl erin)
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:26:54 #222
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_68976733
Zeg Bart, hoelang loopt de wildcardpoll?
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:27:43 #223
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_68976771
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:26 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Besteedt men dan zo weinig aan boodschappen?
pi_68976776
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef dieenebart het volgende:

Wij hebben de kijker die macht gegeven. Sommige kijkers begrijpen dat je met een aantal honderden euro´s de boel naar je hand kan zetten. Andere kijkers hebben dit (nog) niet door. Wat mij betreft is dit volledig in de geest van het spel.
Hier wil ik nog even op inhaken.

Zoals je het hier zegt lijkt het haast alsof dat de hele opzet was, puur gericht op de doekoes en kijkers tegen elkaar opzetten. Natuurlijk wil je als programmamaker geld verdienen, maar het leek me juist dat je boven alles wel een zo leuk mogelijk verloop van het spel voor iedereen in ogen hebt. Het leek me dus ook dat je ondanks het geld dat het oplevert je niet zo blij verrast bent met het feit dat, mede doordat er ws minder stemmers zijn dan je vooraf hoopte, enkelen zóveel invloed kunnen hebben met wat geld.

Ik zou voorstellen voor TB2 om je geld meer uit advertenties te halen, sponsoring e.d. want je hebt nu vooral veel gezeik omdat met zo'n creditsysteem icm 'you control' mensen zich erg snel bestolen voelen.

Je hebt te maken met klanten, en klantenbinding moet prio 1 zijn. Misschien dat je straks dankzij Danny de nodige financiele opbrengsten haalt, maar met maar 1 kijker heb je geen TB2 Dus ik mag toch hopen dat je een ander stemsysteem voor ogen hebt voor TB2!
pi_68976787
en bart ik vind je een toffe gozer
maar toch vraag ik je om eens te lezen op dat andere forum hoe erg jullie daar naar beneden gehaald worden door de owner.
iedereen doet met hem mee en zorgen er ook wel voor dat de bewoners het beroerder van het beroerder krijgen.
tuurlijk ze geven er geld aan uit dat is het voordeel van jullie.
maar ik neem aan dat je niet zo met je programma in de negatieveteit wilt komen in de pers want wie weet kan je het volgend jaar op tv brengen ipv alleen internet.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:29:17 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68976833
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef moppie65 het volgende:
maar toch vraag ik je om eens te lezen op dat andere forum hoe erg jullie daar naar beneden gehaald worden door de owner.
iedereen doet met hem mee en zorgen er ook wel voor dat de bewoners het beroerder van het beroerder krijgen.
Laat me raden ... NowLive?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_68976843
Bart, je verwees naar een contract, waar kunnen we dat lezen?
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:30:25 #228
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68976864
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:23 schreef dieenebart het volgende:

Oh, dát onderbouwen. Jij zegt dat er minder mensen stemmen omdat we het concept om zeep helpen. Heb jij daar cijfers over?
Ik zeg dat het voor de hand ligt dat mensen niet meer stemmen als hun stem vanuit de redactie gewoon kan worden weggewuifd.
quote:
Wat ging er gister niet helemaal jofel met de poll?
even mijn post van eerder:
Kort gezegd en in chronologische volgorde:

De redactie was bewoners aan het voortrekken en profileren op een oneerlijke manier. Tot aan onderhands uitgedeelde biertjes aan toe.

Verder werden opdrachten niet netjes afgerond (niet teruggeven van spullen, een ontmaskerde jeroen die gewoon nieuwe opdrachten kreeg e.d.) Dus heb ik samen met een paar andere users een paar duizend stemmen gekocht en jeroen 1000 punten in de min gestemd. Min of meer gelijk aan hoe een groep mensen twee weken geleden bobby omlaag stemden.

Gistermiddag moest de boel veranderen, zo bleek. Dat werd gedaan op nogal drastische wijze. Discussie over geweest, maar goed; meeste stemmen enzo dus daar had ik me wel overheen gezet, hoewel skeptisch over de uitvoer.

Ze moeten allemaal alle spullen, eten en kleding tellen en stuk voor stuk opnoemen. Ze krijgen te horen dat de kijker gaat bepalen wat er weg moet middels 3 polls.

Kleren
- alles eruit
- de helft eruit
- niets eruit

eten
- alles eruit
- de helft eruit
- niets eruit

persoonlijke items
- alles eruit
- de helft eruit
- niets eruit

De uitslag is, niet heel verrassend, dat alles eruit moet. Ook eerdere privileges worden middels een poll teruggedraaid. So far so good.

Om 10 uur 's avonds krijgen de bewoners te horen dat alles weg moet en dat er middels drie polls door de kijker zal worden besloten wat ze terugkrijgen.
Dat komt overeen met wat Huub eerder op de avond in de COS meldde:
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef ditisHuub het volgende:

de huidige polls sluiten rond een uur of halftien, daarna komen er nieuwe polls over wat en vooral hoeveel ze dan gaan krijgen de komende dagen
Echter komen die polls helemaal niet. In plaats daarvan krijgen de bewoners gewoon een uur later te horen dat de kijker heeft beslist dat ze niets terugkrijgen. De kijker heeft dat helemaal niet beslist, want de beloofde 3 polls zijn er niet geweest.

Dan komt huub de boel 'uitleggen' met:
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:20 schreef ditisHuub het volgende:

hallo er zijn drie polls geweest over wat er the bunker moest verlaten
zowel van de persoonlijke items, het voedsel en de kleding,
de streamer heeft besloten dat er op alle drie de polls ALLES the bunker moest verlaten
Ja, en dat was de bewoners ook al verteld. Alleen kregen die toen te horen dat er op dat moment 3 nieuwe polls gestart zouden worden met wat ze terug zouden krijgen, waarna dus een uur ofzo later de melding kwam dat die poll - die er nooit geweest is - bepaald had dat de streamer ze niets terug wilde geven.

espabihuppeldepup bedenkt vervolgens een eigen interpretatie aan het geheel waarop huub meteen inhaakt
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:29 schreef ditisHuub het volgende:
Dus Huub kan je onderstaande bevestigen/verduidelijken?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:16 schreef Espabilado het volgende:
Ik denk toch dat dat zinnetje 'streamers hebben bepaald dat jullie niks terug krijgen' oid nog gewoon te maken had met de 1e 3 polls... als 'de helft' was gekozen had redactie helft uitgezocht en teruggegeven en gezegd 'de streamers hebben bepaald dat jullie de helft mogen houden'

Ik ben bang dat Danny weer zonder goede reden iets doms gaat doen

bij deze bevestig ik dat

Eens
dat is natuurlijk wel erg makkelijk, want absoluut NIET wat er gezegd is, zowel tegen ons als kijker als tegen de bewoners.

Dat er een - overduidelijke - fout wordt gemaakt is nog tot daarantoe, maar geef die fout gewoon toe. Wees eerlijk naar je kijkers toe en wees eerlijk naar de overlevers toe OVER de kijkers. Het konijn is overigens geen kadootje van FOK!. Dat hele idee kwam niet van FOK! afaik.
Fouten maken is mensenlijk hoor. Wees gewoon mans genoeg die toe te geven zodat ze eventueel kunnen worden opgelost en ervan geleerd kan worden...
quote:
We hebben een duidelijk verschil van inzicht over de wildcard poll. Jij vindt dat we dat niet kunnen maken, maar ik krijg hier mailtjes met verzoeken, en schijnbaar stemmen er ook mensen vóór. Dus dan zal ik het werkelijk wel niet zien. Maar goed, we houden het in de gaten op de poll. Mocht er als uitslag uitkomen dat er tóch een wildcard in komt, mag je meebeslissen wie dat wordt.
op dat moment zal het me jeuken wie dat wordt. dan ben ik er namelijk helemaal klaar mee. De invloed die je als kijker hebt geldt slechts tot die invloed je weer wordt afgenomen.
Je stemt iemand weg, maar als er mensen 'm weer terug stemmen komt die persoon gewoon terug. Waarom honderden of duizenden credits verspillen als je met 2 stemmen op een poll hetzelfde kunt bereiken?
Als het doorgaat is het concept wmb om zeep.
pi_68976908
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:26 schreef dieenebart het volgende:

[..]

hahah hoezo een vijl ze kunnen toch gwoon de trap op en de deur uitlopen ahahah
nee ik zal er een briefje bij doen voor de meiden
dat ze ff een paar uur extra mogen slapen of rusten op de bedden
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 13:31:57 #230
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68976916
Bart, nog even onder je aandacht: stemmingen en polls zijn definitief, ze kunnen niet herroepen worden door andere stemmingen en polls.

[ ] Ja
[ ] Nee

Had je die gezien, en wat vind je daarvan? (het gaat me dus niet om die lopende poll, maar als regel die voortaan gehanteerd gaat worden bij het beoordelen of een poll online gaat)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:32:49 #231
je weet wel
pi_68976940
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef moppie65 het volgende:
tuurlijk ze geven er geld aan uit dat is het voordeel van jullie.
maar ik neem aan dat je niet zo met je programma in de negatieveteit wilt komen in de pers want wie weet kan je het volgend jaar op tv brengen ipv alleen internet.
De owner van een andere forumsite? laat me raden

Bedankt voor je zorgen, maar de Overlevers hebben er voor gekozen om zonder luxe te leven. Nu moeten ze dat ook echt dóen. Mooi.

Wie zegt dat ik het op tv wil hebben? Voor de grote massa een programma maken is nog veel moeilijker. Hoe kun je dan nog objectief blijven
pi_68976960
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef Danny het volgende:

[..]

Het vozen tussen Peter en Eline. Maar dit was meer een mindfuck voigens mij.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:33:30 #233
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68976963
Overigens kwalijk dat bart totaal niet op de hoogte was van de blunder van gisteren, maar dat terzijde.
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:34:25 #234
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68976993
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:33 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Het vozen tussen Peter en Eline. Maar dit was meer een mindfuck voigens mij.
nou, da's dan apart want die camera is die nacht nog gebruikt om jeroen te filmen, net nadat hij op de kist had zitten schijten. Toen ging hij namelijk in dat hok ziiten.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:34:28 #235
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68976997
Blijkbaar kan de kijker ook invloed uitoefenen op het concept.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:34:38 #236
je weet wel
pi_68977004
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bart, je verwees naar een contract, waar kunnen we dat lezen?
Dat was een beetje de grap, natuurlijk. De bewoners hebben een contract waarin staat dat een vrijwillige exit opgevangen kan worden met de komst van een nieuwe deelnemer. Dat kun jij niet lezen, vandaar dat sommige van jouw opmerkingen kant noch wal raakten. En het is ook niet de bedoeling dat je het leest, het is namelijk een contract voor de deelnemers.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:35:27 #237
je weet wel
pi_68977028
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:33 schreef Danny het volgende:
Overigens kwalijk dat bart totaal niet op de hoogte was van de blunder van gisteren, maar dat terzijde.
niemand vertelt mij ooit iets
(en jij stuurt ook al geen pm´s)
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:36:09 #238
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68977049
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:34 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Dat was een beetje de grap, natuurlijk. De bewoners hebben een contract waarin staat dat een vrijwillige exit opgevangen kan worden met de komst van een nieuwe deelnemer. Dat kun jij niet lezen, vandaar dat sommige van jouw opmerkingen kant noch wal raakten. En het is ook niet de bedoeling dat je het leest, het is namelijk een contract voor de deelnemers.
een NIEUWE deelnemer. niet een EX-deelnemer die al is weggestemd?
pi_68977055
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Laat me raden ... NowLive?

jij mag niet meer raden jij krijgt de vijl nu whahahhahahahah
pi_68977077
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:34 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Als wij het niet weten, dan zijn die opmerkingen juist, vanuit het gezichtspunt van de streamer, wel relevant.

En in het kader van die 'so called" transparantie hadden de streamers dat juist wél moeten weten.
pi_68977203
Ik weet niet of ik het zeggen mag maar het is de camera in de isoleer (waardoor men naar buiten kan)
Het is waarschijnlijk gebeurt tijdens het feest toen Peter en Eline closer werden ...........

Maar het kan ook zomaar zo zijn dat de camera of de verbinding naar de regietafel door een technisch euvel niet meer "luistert" ........ shit happens !
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:42:44 #242
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68977243
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:35 schreef dieenebart het volgende:

[..]

niemand vertelt mij ooit iets
(en jij stuurt ook al geen pm´s)
zie pm
en kijk gewoon elke dag even in dit topic. als er iets is staat het hier. meestal staat het eerst en uitgebreid in de COS, maar uiteindelijk gewoon hier.
pi_68977289
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:33 schreef Danny het volgende:
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:51 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Begin eens bij jezelf Het is je 10x uitgelegd dat het een simpel misverstand is en je wilt er gewoon niet aan met je koppige gedram. Kritiek oké, ik loop zelf ook genoeg te zeiken, maar jij hebt het gewoon zwart voor je ogen.
quote:

[..]

Begin eens bij jezelf Het is je 10x uitgelegd dat het een simpel misverstand is en je wilt er gewoon niet aan met je koppige gedram. Kritiek oké, ik loop zelf ook genoeg te zeiken, maar jij hebt het gewoon zwart voor je ogen.
quote:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

Aangezien jij jezelf ook zo graag herhaalt...
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:44:57 #244
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68977297
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:41 schreef fadingleo het volgende:
Ik weet niet of ik het zeggen mag maar het is de camera in de isoleer (waardoor men naar buiten kan)
Het is waarschijnlijk gebeurt tijdens het feest toen Peter en Eline closer werden
dat kan dus niet omdat die camera later die nacht nog is gebruikt om jeroen te filmen
pi_68977370
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:44 schreef Danny het volgende:

[..]

dat kan dus niet omdat die camera later die nacht nog is gebruikt om jeroen te filmen
Ik zeg toch ook dat het een mindfuck is. De camera werd meteen gechecked de dag erop. Bewoners moesten niet op de monteur letten. Dat die camera goed werkt weten wij, maar de bewoners niet. Apparatuur gesloopt door de bewoners is kosten bewoner toch?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:48:47 #246
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68977375
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:44 schreef Espabilado het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Aangezien jij jezelf ook zo graag herhaalt...
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:49:45 #247
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68977396
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:48 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat het een mindfuck is. De camera werd meteen gechecked de dag erop. Bewoners moesten niet op de monteur letten. Dat die camera goed werkt weten wij, maar de bewoners niet. Apparatuur gesloopt door de bewoners is kosten bewoner toch?
mindfuck kan niet want daar is geen poll over geweest.
pi_68977447
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:48 schreef Danny het volgende:

[..]

Ja zo zit iedereen idd bij jouw posts.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:51:20 #249
bright side of life
pi_68977456
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:48 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

En die monteur heeft een pakje sigaretten voor Jeroen neergelegd en ging weer weg !
Keep the Sunny Side Up
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:54:45 #250
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68977568
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Ja zo zit iedereen idd bij jouw posts.
behalve jij. jij maakt je er nogal druk om
pi_68977613
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:49 schreef Danny het volgende:

[..]

mindfuck kan niet want daar is geen poll over geweest.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_68977697
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:54 schreef Danny het volgende:

[..]

behalve jij. jij maakt je er nogal druk om
Pot. Ketel.. gast je sterft bijna aan een hartaanval als je zo doorgaat En blind voor het aantal mensen dat is afgehaakt hier vanwege jou.
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:02:23 #253
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68977893
Items gewonnen door een opdracht mochten altijd gedeeld worden..... totdat Peter een pakje sigaretten wint. Sterker, hij krijgt gewoon door dat hij ze mag delen en pas later beslist de BO alsnog anders.
Maar echt niet om Marielin te fucken ofzo.

"We luisteren echt naar kritiek en doen er zeker wat mee"
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 14:06:25 #254
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68978053
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:57 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Pot. Ketel.. gast je sterft bijna aan een hartaanval als je zo doorgaat En blind voor het aantal mensen dat is afgehaakt hier vanwege jou.
wie zegt dat ik sterf aan een hartaanval? ik voel me prima hoor
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 14:06:49 #255
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68978067
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:02 schreef Rica het volgende:
Items gewonnen door een opdracht mochten altijd gedeeld worden..... totdat Peter een pakje sigaretten wint. Sterker, hij krijgt gewoon door dat hij ze mag delen en pas later beslist de BO alsnog anders.
Maar echt niet om Marielin te fucken ofzo.

"We luisteren echt naar kritiek en doen er zeker wat mee"
bunker 2.0
mag niet meer gedeeld worden
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:10:32 #256
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68978204
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:06 schreef Danny het volgende:

[..]

bunker 2.0
mag niet meer gedeeld worden
Ok wist ik niet.

De redactie zelf kennelijk ook niet want hij mocht ze eerst wel delen maar goed.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:13:24 #257
2018 PC eend
relativist
pi_68978321
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:57 schreef Espabilado het volgende:

[..]

En waarom ligt het steeds plat dan

Overigens vind ik die wildcard de grootste blunder tot nu toe
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 14:14:55 #258
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68978384
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:13 schreef PC eend het volgende:

En waarom ligt het steeds plat dan
het is drukker dan ooit en het wordt alleen maar drukker.
pi_68978766
Ja,het word hier inderdaad steeds drukker,ben ook voorgoed overgestapt.Op die andere site is het waardeloos,alleen maar afkraken en zeiken over de bunker en de bedenkers en fokkers.
Geweest is geweest.
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:30:29 #260
2018 PC eend
relativist
pi_68978948
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:24 schreef ster5 het volgende:
Ja,het word hier inderdaad steeds drukker,ben ook voorgoed overgestapt.Op die andere site is het waardeloos,alleen maar afkraken en zeiken over de bunker en de bedenkers en fokkers.
Ja dat heb je hier niet
pi_68979049
Haha,wc eend,nou je begrijpt vast wel wat ik bedoel.
Geweest is geweest.
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:34:04 #262
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68979063
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:14 schreef Danny het volgende:

[..]

door de bunker?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68979151
Sorry,pc eend,tikfoutje,weet je wat wel makkelijk is,als ik hier de site niet opkom,kan ik daar zo verder lezen.Alles wat hier word gepost,staat daar ook.
Geweest is geweest.
pi_68979389
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:36 schreef ster5 het volgende:
Sorry,pc eend,tikfoutje,weet je wat wel makkelijk is,als ik hier de site niet opkom,kan ik daar zo verder lezen.Alles wat hier word gepost,staat daar ook.
Ben benieuwd hoelang je daar nog mee kunt lezen
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:42:20 #265
2018 PC eend
relativist
pi_68979403
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:36 schreef ster5 het volgende:
Een soort backup van fok dus Handig

Maarre als je niet zo van kritiek op de bunker houdt, kies je hier wel het verkeerde topic uit
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 14:50:53 #266
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68979718
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:42 schreef PC eend het volgende:

[..]

Maarre als je niet zo van kritiek op de bunker houdt, kies je hier wel het verkeerde topic uit

ster5, in de topicreeks genaamd COS (Commentaren Op de Streams) kun je posten over wat er in The Bunker gebeurt.
Momenteel is dit het lopende topic: [TBO COS#189] Peter legt een rookgordijn met peuken

Ook daar wordt wel geklaagd, maar niet alleen máár.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:55:37 #267
bright side of life
pi_68979907
Is de mindfuck in De FOK!dracht - stemronde! niet ongeveer hetzelfde als de wildcard ? Ook hiermee negeer je alle credits van de eliminatie.
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:58:56 #268
252767 Trekpopje
Puppet on a string
pi_68980016
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:14 schreef Danny het volgende:

[..]

Ja natuurlijk wordt het steeds drukker, maar het lijkt niet om de bunker zelf te gaan, maar alleen om het relluh!

Weet niet of je daar nu echt zo blij mee moet zijn. Tenzij je natuurlijk de intentie hebt het hele bunker-gebeuren om zeep te helpen.
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 15:05:19 #269
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68980251
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:58 schreef Trekpopje het volgende:

[..]

Ja natuurlijk wordt het steeds drukker, maar het lijkt niet om de bunker zelf te gaan, maar alleen om het relluh!

Weet niet of je daar nu echt zo blij mee moet zijn. Tenzij je natuurlijk de intentie hebt het hele bunker-gebeuren om zeep te helpen.
ik heb de intentie ervoor te zorgen dat misstanden worden rechtgezet.
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:08:37 #270
252767 Trekpopje
Puppet on a string
pi_68980348
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:05 schreef Danny het volgende:

[..]

Mede-effect is dat vele -kleinere- stemmers afhaken. Zeer negatief effect voor het voortbestaan van TBO.
pi_68980401
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:08 schreef Trekpopje het volgende:

[..]

Mede-effect is dat vele -kleinere- stemmers afhaken. Zeer negatief effect voor het voortbestaan van TBO.
Joh, leg je klacht bij de Bunker neer, niet hier. Bulk stemmen kan en het is legitiem, dus ehm, je kunt het hier alvast niemand verwijten.
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:11:01 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68980412
quote:

De manier waarop je dat denkt te moeten doen is zwaar kut.
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:12:12 #273
252767 Trekpopje
Puppet on a string
pi_68980453
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Joh, leg je klacht bij de Bunker neer, niet hier. Bulk stemmen kan en het is legitiem, dus ehm, je kunt het hier alvast niemand verwijten.
Ik vind Bulk-stemmen helemaal prima! Dat is gewoon iets dat erbij hoort. Echter, Danny is niet aan het stemmen om Jeroen eruit te krijgen, maar met hoofdreden om de redactie iets duidelijk te maken.

Lijkt me dat Danny zijn klacht bij de Bunker neer moet leggen ;-)
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 15:17:21 #274
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68980611
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Onzin. Je kunt de intentie van Danny best ter discussie stellen, ook al is het dan formeel gezien een legale aktie.
pi_68980612
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:24 schreef ster5 het volgende:
ik ook werd er scheit ziek van dat gezeik van s wat een zielig mannetje is dat zeg als er niet naar zijn pijpen word gedanst hoor je er niet bij
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 15:18:15 #276
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68980639
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is de mindfuck in De FOK!dracht - stemronde! niet ongeveer hetzelfde als de wildcard ? Ook hiermee negeer je alle credits van de eliminatie.
Huh?
De bedoeling van de opdracht is, dat dit in scene gezet wordt, en natuurlijk niet dat er een echte stemming genegeerd wordt.
pi_68980737
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Onzin. Je kunt de intentie van Danny best ter discussie stellen, ook al is het dan formeel gezien een legale aktie.
Ja, maar je kunt ook het handelen en wandelen van de Bunker ter discussie stellen, dat wordt hier ook gedaan en door dat stemgedrag wordt het argument kracht bijgezet. Het geeft ook nog maar eens de zwakte aan van het spel.

Hij lijkt een beetje op monopoly spelen, daar hield ik mij ook wel eens in om ook anderen een kans te geven om een hotel te kopen, dit omwille van het spel. Ik zie niet in waarom betalende streamers dat zouden moeten doen bij een commercieel project.
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:21:11 #278
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68980745
quote:

[..]

@Danny,ik weet niet of ik het hier mag vragen maar dan hoor ik het wel.Ik weet dat als ik op een poll heb gestemd dat ik daarna niet nog een keer kan stemmen.Maar is het zo dat mensen wel ongelimiteerd op plus en minnen kunnen stemmen?Ik ben zuinig op mijn credits dus ga dat niet zomaar even proberen.Ik denk haast wel dat het antwoord ja is anders kun je toch niet honderden credits op een plus of min inzetten
Bvd
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:22:40 #279
bright side of life
pi_68980804
Gert, de omschrijving is vrij duidelijk :
quote:
Nadat ze beslist hebben krijgt degene die eruit moet allerlei privileges ipv dat hij weg moet
Keep the Sunny Side Up
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 15:24:09 #280
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68980855
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, maar je kunt ook het handelen en wandelen van de Bunker ter discussie stellen, dat wordt hier ook gedaan en door dat stemgedrag wordt het argument kracht bijgezet. Het geeft ook nog maar eens de zwakte aan van het spel.

Hij lijkt een beetje op monopoly spelen, daar hield ik mij ook wel eens in om ook anderen een kans te geven om een hotel te kopen, dit omwille van het spel. Ik zie niet in waarom betalende streamers dat zouden moeten doen bij een commercieel project.
Als het doel is: het spel om zeep helpen door de smaakmaker eruit te stemmen, kan dat best ter discussie gesteld worden, zeker als een partner van het project zoiets doet. Jij beweert dat je daar Danny niet voor moet aanspreken maar The Bunker, en dát betitelde ik als onzin.
pi_68980866
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dus diegene mag gaan douchen en krijgt lekker te eten ipv de exit.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 15:25:24 #282
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68980890
Overigens...
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:31 schreef Gert het volgende:
Bart, nog even onder je aandacht: stemmingen en polls zijn definitief, ze kunnen niet herroepen worden door andere stemmingen en polls.

Hier ben je nog over aan het nadenken hè Bart? Je ben het niet aan het negeren toch?
pi_68980924
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:24 schreef Gert het volgende:

[..]
Jij beweert dat je daar Danny niet voor moet aanspreken maar The Bunker, en dát betitelde ik als onzin.
Ah ok!

Ze zouden dit trouwens kunnen voorkomen door te beslissen dat een streamer niet meer dan 500 credits per dag mag spenderen.
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 15:27:09 #284
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68980954
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]

Blijkbaar niet duidelijk genoeg. Er wordt GEZEGD dat de site weer plat ligt en dat ze zelf moeten stemmen wie er uit gaat. Maar dat is dus FAKE. En in plaats van dat het slachtoffer van de stemming er écht uit moet, mag hij/zij blijven en krijgt privileges.
Er zijn dus GEEN stem-credits mee gemoeid.
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 15:29:10 #285
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68981019
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ah ok!

Ze zouden dit trouwens kunnen voorkomen door te beslissen dat een streamer niet meer dan 500 credits per dag mag spenderen.
Of nog wat minder.
En mocht de The Bunker groter worden, en meer stemmers trekken, dan wordt het vanzelf steeds duurder om in je eentje een stemming te domineren.
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:30:39 #286
bright side of life
pi_68981068
Dan lees ik "degene die eruit moet" dus kennelijk verkeerd.
Keep the Sunny Side Up
pi_68981175
Misschien is het wel slim om een professional een enquête te laten maken na afloop van DB I, waarbij alle plussen en minnen in kaart gebracht worden zodat de tweede aflevering meer gestroomlijnd verloopt.

Maar goed, controle - beheersen tegenover ad hoc en rumoer. Waar kies je voor
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:35:42 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68981210
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dan lees ik "degene die eruit moet" dus kennelijk verkeerd.
Ja. Degene die er volgens zijn/haar mede-Overlevers uit moet. In de scheme.
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:48:45 #289
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68981665
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:10 schreef Rica het volgende:

[..]

Ok wist ik niet.

De redactie zelf kennelijk ook niet want hij mocht ze eerst wel delen maar goed.
Bart vertelde tijdens de pannenkoek opdracht.
Ik begrijp Marielin dan ook niet dat dat niet is blijven hangen.
Blijft vreemd dat Jeroen sigaretten mocht uitdelen.
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:54:34 #290
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68981813
Maar wat dan als zij dezelfde overlever kiezen die er daadwerkelijk uitgestemd wordt door de streamer.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:56:25 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68981874
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:54 schreef sunny16947 het volgende:
Maar wat dan als zij dezelfde overlever kiezen die er daadwerkelijk uitgestemd wordt door de streamer.
Ik schat zo in dat dit opzetje gebeurt op een dag dat er helemaal geen eliminatie is. Lijkt mij het meest logisch.
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:05:13 #292
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68982168
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik schat zo in dat dit opzetje gebeurt op een dag dat er helemaal geen eliminatie is. Lijkt mij het meest logisch.
Dan zou dat vandaag moeten zijn. Wat ik in Barts post heb gelezen is de exit door een poll op donderdag gestemd.
Snooker is top!!!
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:06:51 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68982228
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 16:05 schreef sunny16947 het volgende:
Dan zou dat vandaag moeten zijn. Wat ik in Barts post heb gelezen is de exit door een poll op donderdag gestemd.
Of voor de eliminatie na deze. Het moet nu allemaal redelijk snel achter elkaar, aangezien volgende week zaterdag de finale is, dus dan raken de Overlevers zelf ook de draad der eliminaties kwijt.
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:09:59 #294
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68982347
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ah ok!

NMNS lees dit eens: Bewoners stemmen laten verdienen. Super Idee?
Ik zag dit een tien dagen gelden al aankomen.
500 max is natuurlijk limiteren en zal B en B minder opbrengen. M'n oplossing is, denk ik, creativer.

Met mijn oplossing zijn er ook zo goed als geen verloren stemmen. Met de hoogte van de te betalen credits kun je variëren en aanpassen in elke ronde. De winnaar zal zelf moeten presteren. Het draait nu slecht om de gunfactor wat het eigenlijk slechts een BB kloon maakt met iets meer invloed voor de kijker.

Het format zal anders moeten met zo weinig kijkers/stemmers.
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 16:15:13 #295
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68982541
Inmiddels een pm van bart gehad waaruit heel duidelijk blijkt dat hij totaal niet op de hoogte is van wat gisteren op zowel FOK! als hun eigen site heeft afgespeeld. De polls die er zogenaamd wel hebben gestaan gisteravond blijken polls van vannacht/vanmorgen te zijn (na het hele incident pas geplaatst).
Vraag me ook af wie die brief heeft uitgetikt waarop stond dat de streamers beslist heeft en waar die persoon zich op gebaseerd heeft. Ik heb wel een idee hoor en dan is de stookactie van die persoon (of eigenlijk die personen) helemaal geslaagd.

Ik geloof wel in de goeie intenties van Bart trouwens. Hij zou alleen meer moeten opletten wat de mensen om hem heen doen. Vooral kabouters en medewerkers met tieten die graag met advocaten dreigen.

De poll van vanmorgen (die er nog steeds staat en waarvan NOG STEEDS niet bekend is wanneer hij is afgelopen) staat er nog steeds en is nog steeds een heikel punt imo. Het gaat in tegen alle beloftes die ze gemaakt hebben en die ik namens hun gemaakt heb aan onze users.

Ben er nog niet uit wat ik doe. Knorretje kijkt al niet meer vanwege dit gedoe en dus is voor mij een heeeel groot deel van de lol sowieso weg. Ik denk er nog even over na.
pi_68982606
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 16:09 schreef akveor het volgende:

[..]

NMNS lees dit eens: Bewoners stemmen laten verdienen. Super Idee?
Ik zag dit een tien dagen gelden al aankomen.
500 max is natuurlijk limiteren en zal B en B minder opbrengen. M'n oplossing is, denk ik, creativer.

Met mijn oplossing zijn er ook zo goed als geen verloren stemmen. Met de hoogte van de te betalen credits kun je variëren en aanpassen in elke ronde. De winnaar zal zelf moeten presteren. Het draait nu slecht om de gunfactor wat het eigenlijk slechts een BB kloon maakt met iets meer invloed voor de kijker.

Het format zal anders moeten met zo weinig kijkers/stemmers.
Ja, dat was zo'n lang verhaal Akveor
Als het anders kan door een andere methode zou men dat sterk moeten overwegen, zolang het aaantal betalende kijkers zo gering is. Ik denk dat we dit standpunt wel delen.
pi_68982643
danny wat ben je toch een ongelofelijke huillie zeg.
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:19:13 #298
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68982710
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 16:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, dat was zo'n lang verhaal Akveor
Als het anders kan door een andere methode zou men dat sterk moeten overwegen, zolang het aaantal betalende kijkers zo gering is. Ik denk dat we dit standpunt wel delen.
Ik weet het ik ben soms langdraderig... maar toch zou ik wel van je willen weten wat je ervan vind.
We katten wel veel op de redactie maar dat geeft toch ook een stuk betrokkenheid aan.
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:26:58 #299
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68983036
Ik heb het nooit gepost, maar Roevka die gedachte heb ik ook gehad. Als er stemmen te verdienen zijn worden ze vanzelf wel actiever.
Snooker is top!!!
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:32:11 #300
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68983135
wie heeft nou eigenlijk de leiding in der bunker? het lijkt alsof de waan der dag regeert..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')