abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:29:17 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68976833
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef moppie65 het volgende:
en bart ik vind je een toffe gozer
maar toch vraag ik je om eens te lezen op dat andere forum hoe erg jullie daar naar beneden gehaald worden door de owner.
iedereen doet met hem mee en zorgen er ook wel voor dat de bewoners het beroerder van het beroerder krijgen.
Laat me raden ... NowLive?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_68976843
Bart, je verwees naar een contract, waar kunnen we dat lezen?
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:30:25 #228
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68976864
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:23 schreef dieenebart het volgende:

Oh, dát onderbouwen. Jij zegt dat er minder mensen stemmen omdat we het concept om zeep helpen. Heb jij daar cijfers over?
Ik zeg dat het voor de hand ligt dat mensen niet meer stemmen als hun stem vanuit de redactie gewoon kan worden weggewuifd.
quote:
Wat ging er gister niet helemaal jofel met de poll?
even mijn post van eerder:
Kort gezegd en in chronologische volgorde:

De redactie was bewoners aan het voortrekken en profileren op een oneerlijke manier. Tot aan onderhands uitgedeelde biertjes aan toe.

Verder werden opdrachten niet netjes afgerond (niet teruggeven van spullen, een ontmaskerde jeroen die gewoon nieuwe opdrachten kreeg e.d.) Dus heb ik samen met een paar andere users een paar duizend stemmen gekocht en jeroen 1000 punten in de min gestemd. Min of meer gelijk aan hoe een groep mensen twee weken geleden bobby omlaag stemden.

Gistermiddag moest de boel veranderen, zo bleek. Dat werd gedaan op nogal drastische wijze. Discussie over geweest, maar goed; meeste stemmen enzo dus daar had ik me wel overheen gezet, hoewel skeptisch over de uitvoer.

Ze moeten allemaal alle spullen, eten en kleding tellen en stuk voor stuk opnoemen. Ze krijgen te horen dat de kijker gaat bepalen wat er weg moet middels 3 polls.

Kleren
- alles eruit
- de helft eruit
- niets eruit

eten
- alles eruit
- de helft eruit
- niets eruit

persoonlijke items
- alles eruit
- de helft eruit
- niets eruit

De uitslag is, niet heel verrassend, dat alles eruit moet. Ook eerdere privileges worden middels een poll teruggedraaid. So far so good.

Om 10 uur 's avonds krijgen de bewoners te horen dat alles weg moet en dat er middels drie polls door de kijker zal worden besloten wat ze terugkrijgen.
Dat komt overeen met wat Huub eerder op de avond in de COS meldde:
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef ditisHuub het volgende:

de huidige polls sluiten rond een uur of halftien, daarna komen er nieuwe polls over wat en vooral hoeveel ze dan gaan krijgen de komende dagen
Echter komen die polls helemaal niet. In plaats daarvan krijgen de bewoners gewoon een uur later te horen dat de kijker heeft beslist dat ze niets terugkrijgen. De kijker heeft dat helemaal niet beslist, want de beloofde 3 polls zijn er niet geweest.

Dan komt huub de boel 'uitleggen' met:
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:20 schreef ditisHuub het volgende:

hallo er zijn drie polls geweest over wat er the bunker moest verlaten
zowel van de persoonlijke items, het voedsel en de kleding,
de streamer heeft besloten dat er op alle drie de polls ALLES the bunker moest verlaten
Ja, en dat was de bewoners ook al verteld. Alleen kregen die toen te horen dat er op dat moment 3 nieuwe polls gestart zouden worden met wat ze terug zouden krijgen, waarna dus een uur ofzo later de melding kwam dat die poll - die er nooit geweest is - bepaald had dat de streamer ze niets terug wilde geven.

espabihuppeldepup bedenkt vervolgens een eigen interpretatie aan het geheel waarop huub meteen inhaakt
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:29 schreef ditisHuub het volgende:
Dus Huub kan je onderstaande bevestigen/verduidelijken?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:16 schreef Espabilado het volgende:
Ik denk toch dat dat zinnetje 'streamers hebben bepaald dat jullie niks terug krijgen' oid nog gewoon te maken had met de 1e 3 polls... als 'de helft' was gekozen had redactie helft uitgezocht en teruggegeven en gezegd 'de streamers hebben bepaald dat jullie de helft mogen houden'

Ik ben bang dat Danny weer zonder goede reden iets doms gaat doen

bij deze bevestig ik dat

Eens
dat is natuurlijk wel erg makkelijk, want absoluut NIET wat er gezegd is, zowel tegen ons als kijker als tegen de bewoners.

Dat er een - overduidelijke - fout wordt gemaakt is nog tot daarantoe, maar geef die fout gewoon toe. Wees eerlijk naar je kijkers toe en wees eerlijk naar de overlevers toe OVER de kijkers. Het konijn is overigens geen kadootje van FOK!. Dat hele idee kwam niet van FOK! afaik.
Fouten maken is mensenlijk hoor. Wees gewoon mans genoeg die toe te geven zodat ze eventueel kunnen worden opgelost en ervan geleerd kan worden...
quote:
We hebben een duidelijk verschil van inzicht over de wildcard poll. Jij vindt dat we dat niet kunnen maken, maar ik krijg hier mailtjes met verzoeken, en schijnbaar stemmen er ook mensen vóór. Dus dan zal ik het werkelijk wel niet zien. Maar goed, we houden het in de gaten op de poll. Mocht er als uitslag uitkomen dat er tóch een wildcard in komt, mag je meebeslissen wie dat wordt.
op dat moment zal het me jeuken wie dat wordt. dan ben ik er namelijk helemaal klaar mee. De invloed die je als kijker hebt geldt slechts tot die invloed je weer wordt afgenomen.
Je stemt iemand weg, maar als er mensen 'm weer terug stemmen komt die persoon gewoon terug. Waarom honderden of duizenden credits verspillen als je met 2 stemmen op een poll hetzelfde kunt bereiken?
Als het doorgaat is het concept wmb om zeep.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68976908
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:26 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Stuur een taart op (met een vijl erin)
hahah hoezo een vijl ze kunnen toch gwoon de trap op en de deur uitlopen ahahah
nee ik zal er een briefje bij doen voor de meiden
dat ze ff een paar uur extra mogen slapen of rusten op de bedden
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 13:31:57 #230
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68976916
Bart, nog even onder je aandacht: stemmingen en polls zijn definitief, ze kunnen niet herroepen worden door andere stemmingen en polls.

[ ] Ja
[ ] Nee

Had je die gezien, en wat vind je daarvan? (het gaat me dus niet om die lopende poll, maar als regel die voortaan gehanteerd gaat worden bij het beoordelen of een poll online gaat)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:32:49 #231
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_68976940
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef moppie65 het volgende:
en bart ik vind je een toffe gozer
maar toch vraag ik je om eens te lezen op dat andere forum hoe erg jullie daar naar beneden gehaald worden door de owner.
iedereen doet met hem mee en zorgen er ook wel voor dat de bewoners het beroerder van het beroerder krijgen.
tuurlijk ze geven er geld aan uit dat is het voordeel van jullie.
maar ik neem aan dat je niet zo met je programma in de negatieveteit wilt komen in de pers want wie weet kan je het volgend jaar op tv brengen ipv alleen internet.
De owner van een andere forumsite? laat me raden

Bedankt voor je zorgen, maar de Overlevers hebben er voor gekozen om zonder luxe te leven. Nu moeten ze dat ook echt dóen. Mooi.

Wie zegt dat ik het op tv wil hebben? Voor de grote massa een programma maken is nog veel moeilijker. Hoe kun je dan nog objectief blijven
pi_68976960
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef Danny het volgende:

[..]

wanneer is die camera stukgegaan trouwens?
Het vozen tussen Peter en Eline. Maar dit was meer een mindfuck voigens mij.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:33:30 #233
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68976963
Overigens kwalijk dat bart totaal niet op de hoogte was van de blunder van gisteren, maar dat terzijde.
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:34:25 #234
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68976993
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:33 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Het vozen tussen Peter en Eline. Maar dit was meer een mindfuck voigens mij.
nou, da's dan apart want die camera is die nacht nog gebruikt om jeroen te filmen, net nadat hij op de kist had zitten schijten. Toen ging hij namelijk in dat hok ziiten.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:34:28 #235
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68976997
Blijkbaar kan de kijker ook invloed uitoefenen op het concept.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:34:38 #236
je weet wel
pi_68977004
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bart, je verwees naar een contract, waar kunnen we dat lezen?
Dat was een beetje de grap, natuurlijk. De bewoners hebben een contract waarin staat dat een vrijwillige exit opgevangen kan worden met de komst van een nieuwe deelnemer. Dat kun jij niet lezen, vandaar dat sommige van jouw opmerkingen kant noch wal raakten. En het is ook niet de bedoeling dat je het leest, het is namelijk een contract voor de deelnemers.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:35:27 #237
je weet wel
pi_68977028
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:33 schreef Danny het volgende:
Overigens kwalijk dat bart totaal niet op de hoogte was van de blunder van gisteren, maar dat terzijde.
niemand vertelt mij ooit iets
(en jij stuurt ook al geen pm´s)
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:36:09 #238
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68977049
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:34 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Dat was een beetje de grap, natuurlijk. De bewoners hebben een contract waarin staat dat een vrijwillige exit opgevangen kan worden met de komst van een nieuwe deelnemer. Dat kun jij niet lezen, vandaar dat sommige van jouw opmerkingen kant noch wal raakten. En het is ook niet de bedoeling dat je het leest, het is namelijk een contract voor de deelnemers.
een NIEUWE deelnemer. niet een EX-deelnemer die al is weggestemd?
pi_68977055
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Laat me raden ... NowLive?

jij mag niet meer raden jij krijgt de vijl nu whahahhahahahah
pi_68977077
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:34 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Als wij het niet weten, dan zijn die opmerkingen juist, vanuit het gezichtspunt van de streamer, wel relevant.

En in het kader van die 'so called" transparantie hadden de streamers dat juist wél moeten weten.
pi_68977203
Ik weet niet of ik het zeggen mag maar het is de camera in de isoleer (waardoor men naar buiten kan)
Het is waarschijnlijk gebeurt tijdens het feest toen Peter en Eline closer werden ...........

Maar het kan ook zomaar zo zijn dat de camera of de verbinding naar de regietafel door een technisch euvel niet meer "luistert" ........ shit happens !
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:42:44 #242
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68977243
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:35 schreef dieenebart het volgende:

[..]

niemand vertelt mij ooit iets
(en jij stuurt ook al geen pm´s)
zie pm
en kijk gewoon elke dag even in dit topic. als er iets is staat het hier. meestal staat het eerst en uitgebreid in de COS, maar uiteindelijk gewoon hier.
pi_68977289
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:33 schreef Danny het volgende:
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:51 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Begin eens bij jezelf Het is je 10x uitgelegd dat het een simpel misverstand is en je wilt er gewoon niet aan met je koppige gedram. Kritiek oké, ik loop zelf ook genoeg te zeiken, maar jij hebt het gewoon zwart voor je ogen.
quote:

[..]

Begin eens bij jezelf Het is je 10x uitgelegd dat het een simpel misverstand is en je wilt er gewoon niet aan met je koppige gedram. Kritiek oké, ik loop zelf ook genoeg te zeiken, maar jij hebt het gewoon zwart voor je ogen.
quote:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

Aangezien jij jezelf ook zo graag herhaalt...
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:44:57 #244
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68977297
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:41 schreef fadingleo het volgende:
Ik weet niet of ik het zeggen mag maar het is de camera in de isoleer (waardoor men naar buiten kan)
Het is waarschijnlijk gebeurt tijdens het feest toen Peter en Eline closer werden
dat kan dus niet omdat die camera later die nacht nog is gebruikt om jeroen te filmen
pi_68977370
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:44 schreef Danny het volgende:

[..]

dat kan dus niet omdat die camera later die nacht nog is gebruikt om jeroen te filmen
Ik zeg toch ook dat het een mindfuck is. De camera werd meteen gechecked de dag erop. Bewoners moesten niet op de monteur letten. Dat die camera goed werkt weten wij, maar de bewoners niet. Apparatuur gesloopt door de bewoners is kosten bewoner toch?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:48:47 #246
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68977375
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:44 schreef Espabilado het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Aangezien jij jezelf ook zo graag herhaalt...
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:49:45 #247
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68977396
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:48 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat het een mindfuck is. De camera werd meteen gechecked de dag erop. Bewoners moesten niet op de monteur letten. Dat die camera goed werkt weten wij, maar de bewoners niet. Apparatuur gesloopt door de bewoners is kosten bewoner toch?
mindfuck kan niet want daar is geen poll over geweest.
pi_68977447
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:48 schreef Danny het volgende:

[..]

Ja zo zit iedereen idd bij jouw posts.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:51:20 #249
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_68977456
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:48 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

En die monteur heeft een pakje sigaretten voor Jeroen neergelegd en ging weer weg !
Keep the Sunny Side Up
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 13:54:45 #250
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68977568
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Ja zo zit iedereen idd bij jouw posts.
behalve jij. jij maakt je er nogal druk om
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo