quote:
Links van de A zit een knopje:quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef riames het volgende:
NOU BOBBY IK GEBRUIK GEEN DRUGS MAAR JE MAATJE JEROEN SNUIFT BEHOORLIJK LET MAAR EWENS OP VENTJE JEROEN HAALT MIJ TE VAAK ZN NEUS OP. EN AAN 1 KANT MAAR HE OPLETTEN JOCHIE
Jeroen heeft al lang gezegd dat ie cocaine heeft gedaan vroegah...quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef riames het volgende:
NOU BOBBY IK GEBRUIK GEEN DRUGS MAAR JE MAATJE JEROEN SNUIFT BEHOORLIJK LET MAAR EWENS OP VENTJE JEROEN HAALT MIJ TE VAAK ZN NEUS OP. EN AAN 1 KANT MAAR HE OPLETTEN JOCHIE
Gekregen voor z'n geheime opdracht van vannacht. (douchegordijnen jatten)quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Hoe kan het dan dat Peter ongestraft een peuk kan roken
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:57 schreef BobbyRond het volgende:
Marielin is echt een schat, maar god ik kan er met m'n verstand niet bij dat ze bij zo ontzettend veel dingen zegt: 'Ik zit er niet mee', maar dat dan 100 keer achter elkaar.
- Sokken
- Peuken
- Eten
- vretenbiefstukje
Denk het ook. Hoop dat ze het boven goed in de gaten houden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij zit Eline in rap tempo beroerd te worden. Ze is al 'n hele tijd erg stil en je ziet haar helemaal flets uit haar ogen kijken.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:59 schreef NrTH het volgende:
[..]
Gekregen voor z'n geheime opdracht van vannacht. (douchegordijnen jatten)
DoTtEy! br33z4h 4 life!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:57 schreef Dottey het volgende:
Goedemorgen.. ik zit weer heerlijk fris en fruitig paraat
Dat heet: Jezelf iets proberen wijs te makenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:57 schreef BobbyRond het volgende:
Marielin is echt een schat, maar god ik kan er met m'n verstand niet bij dat ze bij zo ontzettend veel dingen zegt: 'Ik zit er niet mee', maar dat dan 100 keer achter elkaar.
- Sokken
- Peuken
- Eten
- Weet ik wat...
Omdat hij geslaagd is in zijn geheime missie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Hoe kan het dan dat Peter ongestraft een peuk kan roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |