Ook al zo'n zelfopgelegde verslaving...quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:33 schreef BobbyRond het volgende:
Vinnut wel zielig voor Marielin, die had op dag 2 van TBO al kurkdroge lippen, dat gaat nu weer gebeuren.
Ben bijna voor vaseline er weer in, max 2 keer per persoon per dag te gebruiken, anders afgenomen... zoiets
Shit, ik word soft
Suuuuuuurre dat zal het zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het gaat om afwijkend gedrag!
Nee hoor, geef hem gelijk, zo wordt het spel blijkbaar gespeeld. Ik zou ook niet roomser willen zijn dan de Paus.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Helemaal geen onzin, gisteren waren volgens Peuter die geheime opdrachten oneerlijk, niet afgesproken en tegen het groepsgevoel en hij zou dat nooit doen!
En nu het ventje het zelf doet voor Peuken die die NIET mag delen... doet hij er gewoon aan mee!
Hypocriet gedraai dus!
Ja én? Dat zou tenminste consequent zijn en eerlijk... en vóór de HELE groep IPV van nu alleen voor Peutertje!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Als hij zou weigeren volgde een sanctie voor de hele groep.
Om op te vreten, zo met heur haar losquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, geef hem gelijk, zo wordt het spel blijkbaar gespeeld. Ik zou ook niet roomser willen zijn dan de Paus.
Meloentje kreeg ook sigaretten voor zichzelf.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja én? Dat zou tenminste consequent zijn en eerlijk... en vóór de HELE groep IPV van nu alleen voor Peutertje!
But hey! Don't blame the messenger.. Ik sla hem slechts om zijn oren met zijn eigen woorden...
Dat geldt ook voor opdrachten door iemand anders uitgevoerd, dus da's geen excuusquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Als hij zou weigeren volgde een sanctie voor de hele groep.
nee, was niet bij de geheime opdracht van Jeroenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor opdrachten door iemand anders uitgevoerd, dus da's geen excuus
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Meloentje kreeg ook sigaretten voor zichzelf.
Idd, hij is keihard aan het genieten nu, maar toen hij aan de andere kant zat was hij aan het jankenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Juist! En wie vond dat oneerlijk en zou dat nooit zelf doen??
Juist ja, dait Peuter!
Blijft hypocriet dus.
;-)quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar na die jankshow van gisteren... en zijn blaartrekkende speeches over zijn aangeboren rechtvaardigheidsgevoel... vind IK het gewoon hypocriet.
Tuurlijk leg ik het onder een vergrootglas... maar als ik dat niet doe is er helemaal niets meer aan!
en Peter lacht haar nu gewoon keihard in haar gezicht uitquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:42 schreef D. het volgende:
Ik ben bang dat Marielin d'r eigen graf gegraven heeft met d'r gezeur.
De enige echtequote:Op woensdag 13 mei 2009 13:42 schreef jopie1983 het volgende:
Zeg redactie, zou het niet kunnen dat de bloedsuikerspiegel van Eline door het dieet op dit moment erg laag is en ze daarom last heeft van die duizeligheid?
Jullie advies: veel water drinken verergert dit alleen maar omdat je daarmee het bloedt juist meer verdunt en de suikerconcentratie nog lager wordt...
Misschien niet heel onverstandig om voor de zekerheid iets te eten naar binnen te sturen om de suikerspiegel wat te verhogen. Desnoods voor iedereen om het eerlijk te houden...
Marielin zeurt al van dag één.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:42 schreef D. het volgende:
Ik ben bang dat Marielin d'r eigen graf gegraven heeft met d'r gezeur.
Ze hebben vanochtend allemaal 2 boterhammen en behoorlijk wat fruit gegeten. Niks aan de hand hoor met Calimero. Ze baalt dat al haar spulletjes zijn afgepakt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:42 schreef jopie1983 het volgende:
Zeg redactie, zou het niet kunnen dat de bloedsuikerspiegel van Eline door het dieet op dit moment erg laag is en ze daarom last heeft van die duizeligheid?
En dan is het cirkeltje weer rond.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Juist! En wie vond dat oneerlijk en zou dat nooit zelf doen??
Juist ja, dait Peuter!
Blijft hypocriet dus.
Heel simpel schat,quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:42 schreef riames het volgende:
OW BOBBY WAT N LEUK IDEE HOE KOOOOOOM JE ER OP .
een bak suikerklontjes erin danquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:42 schreef jopie1983 het volgende:
Jullie advies: veel water drinken verergert dit alleen maar omdat je daarmee het bloedt juist meer verdunt en de suikerconcentratie nog lager wordt...
Misschien niet heel onverstandig om voor de zekerheid iets te eten naar binnen te sturen om de suikerspiegel wat te verhogen. Desnoods voor iedereen om het eerlijk te houden...
met een beetje groepsgevoel had Peter er niet 1 opgestoken .... om zo rekening te houden met Marilien..quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Marielin is aardig slim, die heeft best wel veel door en ze heeft karakter
Zij was de enige samen met Jeroen die er om konden lachen..quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben vanochtend allemaal 2 boterhammen en behoorlijk wat fruit gegeten. Niks aan de hand hoor met Calimero. Ze baalt dat al haar spulletjes zijn afgepakt.
Je zag dat gisteravond al aankomen.
dat hoorde al bij het spel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:46 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Heel simpel schat,
Ik heb meegedaan aan de Bunker en ik was erbij toen alle mede-overlevers 14 pagina's contract tekenden.
Kortom, get real, rook paddo's, snuif wiet en eet coke...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:48 schreef snetje het volgende:
[..]
met een beetje groepsgevoel had Peter er niet 1 opgestoken .... om zo rekening te houden met Marilien..
Peter vind het heel lullig maar lacht zich kapot ondertussen...
Maar ze zit er écht niet mee hoor!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:50 schreef beequeen het volgende:
Sigaretten zijn een hot item en altijd goed voor een discussie.
[ afbeelding ]
Dus ook ik ben belazerd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:50 schreef blomst het volgende:
[..]
dat hoorde al bij het spel.
Jeroen zijn echte naam is Piet.
Gekregen voor z'n geheime opdracht van vannacht, maar hij mag ze ook echt niet delen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap er niets van hier, hoe kan Peter ongestraft een peuk opsteken
Peter zijn moeder is dood sukkel!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef riames het volgende:
wist dat er commentaar zou komen maar ik weet t zeker ik denk ook dat jeroen helemaal geen crematie heeft gehad van vriend .peter zn moeder kon toevallig vriend nou geloof me die vriend bestaat niet hoor jeroen heeft gewoon boven geslapen en zn script bijgewerkt en pim zit mij te veel op de wc weten jullie nog dat er ineens gezegt moest worden als iemand naar de wc moest?dat was omdat marielin kon verstaan wat ze boven zeiden . ze dachten dat pim of jeroen op wc zaten gaat er n lichtje branden?
Dat was van korte duur en toen wist ze nog niet dat ze alle luxe artikelen niet meer terugkreeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:49 schreef NrTH het volgende:
Zij was de enige samen met Jeroen die er om konden lachen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |