Was niet de bedoeling, gaan we nu rechtzetten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:19 schreef beequeen het volgende:
Peter heeft zijn peuken en mag ze delen. Jammer.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef riames het volgende:
wist dat er commentaar zou komen maar ik weet t zeker ik denk ook dat jeroen helemaal geen crematie heeft gehad van vriend .peter zn moeder kon toevallig vriend nou geloof me die vriend bestaat niet hoor jeroen heeft gewoon boven geslapen en zn script bijgewerkt en pim zit mij te veel op de wc weten jullie nog dat er ineens gezegt moest worden als iemand naar de wc moest?dat was omdat marielin kon verstaan wat ze boven zeiden . ze dachten dat pim of jeroen op wc zaten gaat er n lichtje branden?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:12 schreef riames het volgende:
copycat ik begrijp je vraag maar ik kan t moeilijk uitleggen ik kijk en luister erg goed en zie lichaamstaal ik weet t zeker van jeroen en eline maar pim twijfel ik nog n beetje maar pim loopt achter jeroen en eline aan vandaar dat ik dat pim ook bij de kliek van boven hoort vandaar
Mooi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:19 schreef dieenebart het volgende:
Was niet de bedoeling, gaan we nu rechtzetten!
Mafkees.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef riames het volgende:
wist dat er commentaar zou komen maar ik weet t zeker ik denk ook dat jeroen helemaal geen crematie heeft gehad van vriend .peter zn moeder kon toevallig vriend nou geloof me die vriend bestaat niet hoor jeroen heeft gewoon boven geslapen en zn script bijgewerkt en pim zit mij te veel op de wc weten jullie nog dat er ineens gezegt moest worden als iemand naar de wc moest?dat was omdat marielin kon verstaan wat ze boven zeiden . ze dachten dat pim of jeroen op wc zaten gaat er n lichtje branden?
Kan je me alsjeblieft vertellen welke drugs je gedaan hebt? Ik wil ook een keer zo'n trip!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef riames het volgende:
Hij mag iedere peuk in tweeën delen bedoelde julliequote:Op woensdag 13 mei 2009 13:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling, gaan we nu rechtzetten!
Ik miste die even.. Hoe kreeg hij die? En vraagt niemand hoe en waarom?quote:
Cc! Jij wordt ook voor de gek gehouden, zie je dat dan niet? De redactie is niet echt!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, maar vind je het heel erg dat ik niet op jouw gevoel ga varen? Ik zie totaal andere dingen. On stream en in de praktijk binnen The Bunker.
Lichtje ..?, alsof er zojuist een bouwlamp is aangegaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef riames het volgende:
Edit: Ik zie het al, buiten. de rest weet het dus nog niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik miste die even.. Hoe kreeg hij die? En vraagt niemand hoe en waarom?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef riames het volgende:
een gegeven paard .....quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:16 schreef D. het volgende:
Marielin vindt d'r biefstukje niet groot genoeg
Hij kreeg ze in de luchtruimte, niet gezien hoe ze daar kwamen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik miste die even.. Hoe kreeg hij die? En vraagt niemand hoe en waarom?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Kan je me alsjeblieft vertellen welke drugs je gedaan hebt? Ik wil ook een keer zo'n trip!
Ik heb het idee dat de sigaretten in de batterijenbak zaten, hij moest die emmers verwisselen, daar zaten ze denk ik in... Daarna bedankte hij buiten voor de sigaretten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Edit: Ik zie het al, buiten. de rest weet het dus nog niet.
Wij zaten zaterdag gewoon samen voor een blue screen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef BobbyRond het volgende:
Cc! Jij wordt ook voor de gek gehouden, zie je dat dan niet? De redactie is niet echt!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, maar vind je het heel erg dat ik niet op jouw gevoel ga varen? Ik zie totaal andere dingen. On stream en in de praktijk binnen The Bunker.
Onzin.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dan had hij lef en ballen getoont en was hij consequent geweest over zijn mening... en dan had zijn gejank van gister tenminste nog enige betekenis!
Nu is het net een PvdA'er.!!
dit hoort thuis in *duistere zaken* ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef riames het volgende:
Onder een alu-hoedjequote:Op woensdag 13 mei 2009 13:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij bent van hetzelfde laken een pak natuurlijk, jij speelt onder 1 hoedje, dat mag duidelijk zijn
Ze zeurt niet echt, jankt niet... heeft gewoon even een dipje.. Niets aan de handquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:25 schreef beequeen het volgende:
Is Elientje haar veerkracht kwijt nu ze in Fase 2 zitten?
Sterker: Ik ben het hoedje ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:25 schreef Marrije het volgende:
jij bent van hetzelfde laken een pak natuurlijk, jij speelt onder 1 hoedje, dat mag duidelijk zijn
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Onzin.
Er is een verschil: Persoonljke items jatten gevolgd door aanstekers die alleen hem en Marielin benadeelden.
Daarin zat voor hem voornamelijk het probleem. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
Met het jatten van de douchegordijnen kan je over je schroom heen stappen, niet douchen of creatief zijn. Marielin had Eline kunnen vragen haar af te schermen dmv een handdoek, vuiniszak etc.
Ik stel zou dan ook voor willen stellen dat de gordijnen pas terugkomen als er een creatieve oplossing is bedacht door de deelnemers.
Verder mag er wat mij betreft een poll komen om attributen (max 1 of 2 per twee dagen ofzo) aan de regie te vragen voor in het spel. Die regel wordt dan aan iedereen kenbaar gemaakt wordt.
Gelukkig, ik maakte me al zorgen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze zeurt niet echt, jankt niet... heeft gewoon even een dipje.. Niets aan de hand
Kunnen we een poll starten of riames stiekem Endemol is die baalt als een stekker?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef riames het volgende:
heb t al gelezen .dacht t wel van deze reacties maar ik wou t ff gezegt hebben dat ik over zo n anderhalve week kan zeggen .....ik zei t toch?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:27 schreef Rica het volgende:
Piepnokkio is een beetje stil en de redactie maar aan de telefoon hangen![]()
Wanneer anderen lijkbleek zitten te schudden hoor je niks.
Tuurlijk meid.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef riames het volgende:
heb t al gelezen .dacht t wel van deze reacties maar ik wou t ff gezegt hebben dat ik over zo n anderhalve week kan zeggen .....ik zei t toch?
Wel volledig zijn hè! Ná die opmerking lacht ze het zelf weg!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:31 schreef beequeen het volgende:
Calimero: Ik ben lichamelijk niet zo sterk en kan niet tegen zo weinig slaap.
Ik ben maar een meisje.
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef riames het volgende:
Rustig ademen...in, uit, in, uitquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef riames het volgende:
Als hij zou weigeren volgde een sanctie voor de hele groep.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Helemaal geen onzin, gisteren waren volgens Peuter die geheime opdrachten oneerlijk, niet afgesproken en tegen het groepsgevoel en hij zou dat nooit doen!
En nu het ventje het zelf doet voor Peuken die die NIET mag delen... doet hij er gewoon aan mee!
Hypocriet gedraai dus!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wel volledig zijn hè! Ná die opmerking lacht ze het zelf weg!
Beetje zelfspot en cyisme kun jij ook wel herkennen dacht ik zo
Ook al zo'n zelfopgelegde verslaving...quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:33 schreef BobbyRond het volgende:
Vinnut wel zielig voor Marielin, die had op dag 2 van TBO al kurkdroge lippen, dat gaat nu weer gebeuren.
Ben bijna voor vaseline er weer in, max 2 keer per persoon per dag te gebruiken, anders afgenomen... zoiets
Shit, ik word soft
Suuuuuuurre dat zal het zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het gaat om afwijkend gedrag!
Nee hoor, geef hem gelijk, zo wordt het spel blijkbaar gespeeld. Ik zou ook niet roomser willen zijn dan de Paus.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Helemaal geen onzin, gisteren waren volgens Peuter die geheime opdrachten oneerlijk, niet afgesproken en tegen het groepsgevoel en hij zou dat nooit doen!
En nu het ventje het zelf doet voor Peuken die die NIET mag delen... doet hij er gewoon aan mee!
Hypocriet gedraai dus!
Ja én? Dat zou tenminste consequent zijn en eerlijk... en vóór de HELE groep IPV van nu alleen voor Peutertje!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Als hij zou weigeren volgde een sanctie voor de hele groep.
Om op te vreten, zo met heur haar losquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, geef hem gelijk, zo wordt het spel blijkbaar gespeeld. Ik zou ook niet roomser willen zijn dan de Paus.
Meloentje kreeg ook sigaretten voor zichzelf.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja én? Dat zou tenminste consequent zijn en eerlijk... en vóór de HELE groep IPV van nu alleen voor Peutertje!
But hey! Don't blame the messenger.. Ik sla hem slechts om zijn oren met zijn eigen woorden...
Dat geldt ook voor opdrachten door iemand anders uitgevoerd, dus da's geen excuusquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Als hij zou weigeren volgde een sanctie voor de hele groep.
nee, was niet bij de geheime opdracht van Jeroenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor opdrachten door iemand anders uitgevoerd, dus da's geen excuus
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Meloentje kreeg ook sigaretten voor zichzelf.
Idd, hij is keihard aan het genieten nu, maar toen hij aan de andere kant zat was hij aan het jankenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Juist! En wie vond dat oneerlijk en zou dat nooit zelf doen??
Juist ja, dait Peuter!
Blijft hypocriet dus.
;-)quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar na die jankshow van gisteren... en zijn blaartrekkende speeches over zijn aangeboren rechtvaardigheidsgevoel... vind IK het gewoon hypocriet.
Tuurlijk leg ik het onder een vergrootglas... maar als ik dat niet doe is er helemaal niets meer aan!
en Peter lacht haar nu gewoon keihard in haar gezicht uitquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:42 schreef D. het volgende:
Ik ben bang dat Marielin d'r eigen graf gegraven heeft met d'r gezeur.
De enige echtequote:Op woensdag 13 mei 2009 13:42 schreef jopie1983 het volgende:
Zeg redactie, zou het niet kunnen dat de bloedsuikerspiegel van Eline door het dieet op dit moment erg laag is en ze daarom last heeft van die duizeligheid?
Jullie advies: veel water drinken verergert dit alleen maar omdat je daarmee het bloedt juist meer verdunt en de suikerconcentratie nog lager wordt...
Misschien niet heel onverstandig om voor de zekerheid iets te eten naar binnen te sturen om de suikerspiegel wat te verhogen. Desnoods voor iedereen om het eerlijk te houden...
Marielin zeurt al van dag één.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:42 schreef D. het volgende:
Ik ben bang dat Marielin d'r eigen graf gegraven heeft met d'r gezeur.
Ze hebben vanochtend allemaal 2 boterhammen en behoorlijk wat fruit gegeten. Niks aan de hand hoor met Calimero. Ze baalt dat al haar spulletjes zijn afgepakt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:42 schreef jopie1983 het volgende:
Zeg redactie, zou het niet kunnen dat de bloedsuikerspiegel van Eline door het dieet op dit moment erg laag is en ze daarom last heeft van die duizeligheid?
En dan is het cirkeltje weer rond.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Juist! En wie vond dat oneerlijk en zou dat nooit zelf doen??
Juist ja, dait Peuter!
Blijft hypocriet dus.
Heel simpel schat,quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:42 schreef riames het volgende:
OW BOBBY WAT N LEUK IDEE HOE KOOOOOOM JE ER OP .
een bak suikerklontjes erin danquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:42 schreef jopie1983 het volgende:
Jullie advies: veel water drinken verergert dit alleen maar omdat je daarmee het bloedt juist meer verdunt en de suikerconcentratie nog lager wordt...
Misschien niet heel onverstandig om voor de zekerheid iets te eten naar binnen te sturen om de suikerspiegel wat te verhogen. Desnoods voor iedereen om het eerlijk te houden...
met een beetje groepsgevoel had Peter er niet 1 opgestoken .... om zo rekening te houden met Marilien..quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Marielin is aardig slim, die heeft best wel veel door en ze heeft karakter
Zij was de enige samen met Jeroen die er om konden lachen..quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben vanochtend allemaal 2 boterhammen en behoorlijk wat fruit gegeten. Niks aan de hand hoor met Calimero. Ze baalt dat al haar spulletjes zijn afgepakt.
Je zag dat gisteravond al aankomen.
dat hoorde al bij het spel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:46 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Heel simpel schat,
Ik heb meegedaan aan de Bunker en ik was erbij toen alle mede-overlevers 14 pagina's contract tekenden.
Kortom, get real, rook paddo's, snuif wiet en eet coke...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:48 schreef snetje het volgende:
[..]
met een beetje groepsgevoel had Peter er niet 1 opgestoken .... om zo rekening te houden met Marilien..
Peter vind het heel lullig maar lacht zich kapot ondertussen...
Maar ze zit er écht niet mee hoor!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:50 schreef beequeen het volgende:
Sigaretten zijn een hot item en altijd goed voor een discussie.
[ afbeelding ]
Dus ook ik ben belazerd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:50 schreef blomst het volgende:
[..]
dat hoorde al bij het spel.
Jeroen zijn echte naam is Piet.
Gekregen voor z'n geheime opdracht van vannacht, maar hij mag ze ook echt niet delen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap er niets van hier, hoe kan Peter ongestraft een peuk opsteken
Peter zijn moeder is dood sukkel!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef riames het volgende:
Dat was van korte duur en toen wist ze nog niet dat ze alle luxe artikelen niet meer terugkreeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:49 schreef NrTH het volgende:
Zij was de enige samen met Jeroen die er om konden lachen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |