Was niet de bedoeling, gaan we nu rechtzetten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:19 schreef beequeen het volgende:
Peter heeft zijn peuken en mag ze delen. Jammer.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef riames het volgende:
wist dat er commentaar zou komen maar ik weet t zeker ik denk ook dat jeroen helemaal geen crematie heeft gehad van vriend .peter zn moeder kon toevallig vriend nou geloof me die vriend bestaat niet hoor jeroen heeft gewoon boven geslapen en zn script bijgewerkt en pim zit mij te veel op de wc weten jullie nog dat er ineens gezegt moest worden als iemand naar de wc moest?dat was omdat marielin kon verstaan wat ze boven zeiden . ze dachten dat pim of jeroen op wc zaten gaat er n lichtje branden?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:12 schreef riames het volgende:
copycat ik begrijp je vraag maar ik kan t moeilijk uitleggen ik kijk en luister erg goed en zie lichaamstaal ik weet t zeker van jeroen en eline maar pim twijfel ik nog n beetje maar pim loopt achter jeroen en eline aan vandaar dat ik dat pim ook bij de kliek van boven hoort vandaar
Mooi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:19 schreef dieenebart het volgende:
Was niet de bedoeling, gaan we nu rechtzetten!
Mafkees.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef riames het volgende:
wist dat er commentaar zou komen maar ik weet t zeker ik denk ook dat jeroen helemaal geen crematie heeft gehad van vriend .peter zn moeder kon toevallig vriend nou geloof me die vriend bestaat niet hoor jeroen heeft gewoon boven geslapen en zn script bijgewerkt en pim zit mij te veel op de wc weten jullie nog dat er ineens gezegt moest worden als iemand naar de wc moest?dat was omdat marielin kon verstaan wat ze boven zeiden . ze dachten dat pim of jeroen op wc zaten gaat er n lichtje branden?
Kan je me alsjeblieft vertellen welke drugs je gedaan hebt? Ik wil ook een keer zo'n trip!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef riames het volgende:
Hij mag iedere peuk in tweeën delen bedoelde julliequote:Op woensdag 13 mei 2009 13:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling, gaan we nu rechtzetten!
Ik miste die even.. Hoe kreeg hij die? En vraagt niemand hoe en waarom?quote:
Cc! Jij wordt ook voor de gek gehouden, zie je dat dan niet? De redactie is niet echt!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, maar vind je het heel erg dat ik niet op jouw gevoel ga varen? Ik zie totaal andere dingen. On stream en in de praktijk binnen The Bunker.
Lichtje ..?, alsof er zojuist een bouwlamp is aangegaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef riames het volgende:
Edit: Ik zie het al, buiten. de rest weet het dus nog niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik miste die even.. Hoe kreeg hij die? En vraagt niemand hoe en waarom?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef riames het volgende:
een gegeven paard .....quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:16 schreef D. het volgende:
Marielin vindt d'r biefstukje niet groot genoeg
Hij kreeg ze in de luchtruimte, niet gezien hoe ze daar kwamen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik miste die even.. Hoe kreeg hij die? En vraagt niemand hoe en waarom?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Kan je me alsjeblieft vertellen welke drugs je gedaan hebt? Ik wil ook een keer zo'n trip!
Ik heb het idee dat de sigaretten in de batterijenbak zaten, hij moest die emmers verwisselen, daar zaten ze denk ik in... Daarna bedankte hij buiten voor de sigaretten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Edit: Ik zie het al, buiten. de rest weet het dus nog niet.
Wij zaten zaterdag gewoon samen voor een blue screen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef BobbyRond het volgende:
Cc! Jij wordt ook voor de gek gehouden, zie je dat dan niet? De redactie is niet echt!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, maar vind je het heel erg dat ik niet op jouw gevoel ga varen? Ik zie totaal andere dingen. On stream en in de praktijk binnen The Bunker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |