Huh?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is de mindfuck in De FOK!dracht - stemronde! niet ongeveer hetzelfde als de wildcard ? Ook hiermee negeer je alle credits van de eliminatie.
Ja, maar je kunt ook het handelen en wandelen van de Bunker ter discussie stellen, dat wordt hier ook gedaan en door dat stemgedrag wordt het argument kracht bijgezet. Het geeft ook nog maar eens de zwakte aan van het spel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Onzin. Je kunt de intentie van Danny best ter discussie stellen, ook al is het dan formeel gezien een legale aktie.
@Danny,ik weet niet of ik het hier mag vragen maar dan hoor ik het wel.Ik weet dat als ik op een poll heb gestemd dat ik daarna niet nog een keer kan stemmen.Maar is het zo dat mensen wel ongelimiteerd op plus en minnen kunnen stemmen?Ik ben zuinig op mijn credits dus ga dat niet zomaar even proberen.Ik denk haast wel dat het antwoord ja is anders kun je toch niet honderden credits op een plus of min inzettenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:05 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb de intentie ervoor te zorgen dat misstanden worden rechtgezet.
quote:Nadat ze beslist hebben krijgt degene die eruit moet allerlei privileges ipv dat hij weg moet
Als het doel is: het spel om zeep helpen door de smaakmaker eruit te stemmen, kan dat best ter discussie gesteld worden, zeker als een partner van het project zoiets doet. Jij beweert dat je daar Danny niet voor moet aanspreken maar The Bunker, en dát betitelde ik als onzin.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt ook het handelen en wandelen van de Bunker ter discussie stellen, dat wordt hier ook gedaan en door dat stemgedrag wordt het argument kracht bijgezet. Het geeft ook nog maar eens de zwakte aan van het spel.
Hij lijkt een beetje op monopoly spelen, daar hield ik mij ook wel eens in om ook anderen een kans te geven om een hotel te kopen, dit omwille van het spel. Ik zie niet in waarom betalende streamers dat zouden moeten doen bij een commercieel project.
Ja, dus diegene mag gaan douchen en krijgt lekker te eten ipv de exit.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gert, de omschrijving is vrij duidelijk :
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:31 schreef Gert het volgende:
Bart, nog even onder je aandacht: stemmingen en polls zijn definitief, ze kunnen niet herroepen worden door andere stemmingen en polls.
Ah ok!quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij beweert dat je daar Danny niet voor moet aanspreken maar The Bunker, en dát betitelde ik als onzin.
Blijkbaar niet duidelijk genoeg. Er wordt GEZEGD dat de site weer plat ligt en dat ze zelf moeten stemmen wie er uit gaat. Maar dat is dus FAKE. En in plaats van dat het slachtoffer van de stemming er écht uit moet, mag hij/zij blijven en krijgt privileges.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gert, de omschrijving is vrij duidelijk :
[..]
Of nog wat minder.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah ok!
Ze zouden dit trouwens kunnen voorkomen door te beslissen dat een streamer niet meer dan 500 credits per dag mag spenderen.
Ja. Degene die er volgens zijn/haar mede-Overlevers uit moet. In de scheme.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dan lees ik "degene die eruit moet" dus kennelijk verkeerd.
Bart vertelde tijdens de pannenkoek opdracht.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:10 schreef Rica het volgende:
[..]
Ok wist ik niet.
De redactie zelf kennelijk ook niet want hij mocht ze eerst wel delen maar goed.
Ik schat zo in dat dit opzetje gebeurt op een dag dat er helemaal geen eliminatie is. Lijkt mij het meest logisch.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:54 schreef sunny16947 het volgende:
Maar wat dan als zij dezelfde overlever kiezen die er daadwerkelijk uitgestemd wordt door de streamer.
Dan zou dat vandaag moeten zijn. Wat ik in Barts post heb gelezen is de exit door een poll op donderdag gestemd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat dit opzetje gebeurt op een dag dat er helemaal geen eliminatie is. Lijkt mij het meest logisch.
Of voor de eliminatie na deze. Het moet nu allemaal redelijk snel achter elkaar, aangezien volgende week zaterdag de finale is, dus dan raken de Overlevers zelf ook de draad der eliminaties kwijt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:05 schreef sunny16947 het volgende:
Dan zou dat vandaag moeten zijn. Wat ik in Barts post heb gelezen is de exit door een poll op donderdag gestemd.
NMNS lees dit eens: Bewoners stemmen laten verdienen. Super Idee?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah ok!
Ze zouden dit trouwens kunnen voorkomen door te beslissen dat een streamer niet meer dan 500 credits per dag mag spenderen.
Ja, dat was zo'n lang verhaal Akveorquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:09 schreef akveor het volgende:
[..]
NMNS lees dit eens: Bewoners stemmen laten verdienen. Super Idee?
Ik zag dit een tien dagen gelden al aankomen.
500 max is natuurlijk limiteren en zal B en B minder opbrengen. M'n oplossing is, denk ik, creativer.
Met mijn oplossing zijn er ook zo goed als geen verloren stemmen. Met de hoogte van de te betalen credits kun je variëren en aanpassen in elke ronde. De winnaar zal zelf moeten presteren. Het draait nu slecht om de gunfactor wat het eigenlijk slechts een BB kloon maakt met iets meer invloed voor de kijker.
Het format zal anders moeten met zo weinig kijkers/stemmers.
Ik weet het ik ben soms langdraderig...quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat was zo'n lang verhaal Akveor![]()
Als het anders kan door een andere methode zou men dat sterk moeten overwegen, zolang het aaantal betalende kijkers zo gering is. Ik denk dat we dit standpunt wel delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |