abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 15:18:15 #276
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68980639
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is de mindfuck in De FOK!dracht - stemronde! niet ongeveer hetzelfde als de wildcard ? Ook hiermee negeer je alle credits van de eliminatie.
Huh?
De bedoeling van de opdracht is, dat dit in scene gezet wordt, en natuurlijk niet dat er een echte stemming genegeerd wordt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_68980737
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Onzin. Je kunt de intentie van Danny best ter discussie stellen, ook al is het dan formeel gezien een legale aktie.
Ja, maar je kunt ook het handelen en wandelen van de Bunker ter discussie stellen, dat wordt hier ook gedaan en door dat stemgedrag wordt het argument kracht bijgezet. Het geeft ook nog maar eens de zwakte aan van het spel.

Hij lijkt een beetje op monopoly spelen, daar hield ik mij ook wel eens in om ook anderen een kans te geven om een hotel te kopen, dit omwille van het spel. Ik zie niet in waarom betalende streamers dat zouden moeten doen bij een commercieel project.
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:21:11 #278
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68980745
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:05 schreef Danny het volgende:

[..]

ik heb de intentie ervoor te zorgen dat misstanden worden rechtgezet.
@Danny,ik weet niet of ik het hier mag vragen maar dan hoor ik het wel.Ik weet dat als ik op een poll heb gestemd dat ik daarna niet nog een keer kan stemmen.Maar is het zo dat mensen wel ongelimiteerd op plus en minnen kunnen stemmen?Ik ben zuinig op mijn credits dus ga dat niet zomaar even proberen.Ik denk haast wel dat het antwoord ja is anders kun je toch niet honderden credits op een plus of min inzetten
Bvd
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:22:40 #279
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_68980804
Gert, de omschrijving is vrij duidelijk :
quote:
Nadat ze beslist hebben krijgt degene die eruit moet allerlei privileges ipv dat hij weg moet
Keep the Sunny Side Up
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 15:24:09 #280
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68980855
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, maar je kunt ook het handelen en wandelen van de Bunker ter discussie stellen, dat wordt hier ook gedaan en door dat stemgedrag wordt het argument kracht bijgezet. Het geeft ook nog maar eens de zwakte aan van het spel.

Hij lijkt een beetje op monopoly spelen, daar hield ik mij ook wel eens in om ook anderen een kans te geven om een hotel te kopen, dit omwille van het spel. Ik zie niet in waarom betalende streamers dat zouden moeten doen bij een commercieel project.
Als het doel is: het spel om zeep helpen door de smaakmaker eruit te stemmen, kan dat best ter discussie gesteld worden, zeker als een partner van het project zoiets doet. Jij beweert dat je daar Danny niet voor moet aanspreken maar The Bunker, en dát betitelde ik als onzin.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_68980866
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dus diegene mag gaan douchen en krijgt lekker te eten ipv de exit.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 15:25:24 #282
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68980890
Overigens...
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:31 schreef Gert het volgende:
Bart, nog even onder je aandacht: stemmingen en polls zijn definitief, ze kunnen niet herroepen worden door andere stemmingen en polls.

Hier ben je nog over aan het nadenken hè Bart? Je ben het niet aan het negeren toch?
pi_68980924
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:24 schreef Gert het volgende:

[..]
Jij beweert dat je daar Danny niet voor moet aanspreken maar The Bunker, en dát betitelde ik als onzin.
Ah ok!

Ze zouden dit trouwens kunnen voorkomen door te beslissen dat een streamer niet meer dan 500 credits per dag mag spenderen.
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 15:27:09 #284
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68980954
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]

Blijkbaar niet duidelijk genoeg. Er wordt GEZEGD dat de site weer plat ligt en dat ze zelf moeten stemmen wie er uit gaat. Maar dat is dus FAKE. En in plaats van dat het slachtoffer van de stemming er écht uit moet, mag hij/zij blijven en krijgt privileges.
Er zijn dus GEEN stem-credits mee gemoeid.
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 15:29:10 #285
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68981019
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ah ok!

Ze zouden dit trouwens kunnen voorkomen door te beslissen dat een streamer niet meer dan 500 credits per dag mag spenderen.
Of nog wat minder.
En mocht de The Bunker groter worden, en meer stemmers trekken, dan wordt het vanzelf steeds duurder om in je eentje een stemming te domineren.
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:30:39 #286
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_68981068
Dan lees ik "degene die eruit moet" dus kennelijk verkeerd.
Keep the Sunny Side Up
pi_68981175
Misschien is het wel slim om een professional een enquête te laten maken na afloop van DB I, waarbij alle plussen en minnen in kaart gebracht worden zodat de tweede aflevering meer gestroomlijnd verloopt.

Maar goed, controle - beheersen tegenover ad hoc en rumoer. Waar kies je voor
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:35:42 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68981210
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dan lees ik "degene die eruit moet" dus kennelijk verkeerd.
Ja. Degene die er volgens zijn/haar mede-Overlevers uit moet. In de scheme.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:48:45 #289
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68981665
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:10 schreef Rica het volgende:

[..]

Ok wist ik niet.

De redactie zelf kennelijk ook niet want hij mocht ze eerst wel delen maar goed.
Bart vertelde tijdens de pannenkoek opdracht.
Ik begrijp Marielin dan ook niet dat dat niet is blijven hangen.
Blijft vreemd dat Jeroen sigaretten mocht uitdelen.
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:54:34 #290
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68981813
Maar wat dan als zij dezelfde overlever kiezen die er daadwerkelijk uitgestemd wordt door de streamer.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:56:25 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68981874
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:54 schreef sunny16947 het volgende:
Maar wat dan als zij dezelfde overlever kiezen die er daadwerkelijk uitgestemd wordt door de streamer.
Ik schat zo in dat dit opzetje gebeurt op een dag dat er helemaal geen eliminatie is. Lijkt mij het meest logisch.
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:05:13 #292
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68982168
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik schat zo in dat dit opzetje gebeurt op een dag dat er helemaal geen eliminatie is. Lijkt mij het meest logisch.
Dan zou dat vandaag moeten zijn. Wat ik in Barts post heb gelezen is de exit door een poll op donderdag gestemd.
Snooker is top!!!
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:06:51 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68982228
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 16:05 schreef sunny16947 het volgende:
Dan zou dat vandaag moeten zijn. Wat ik in Barts post heb gelezen is de exit door een poll op donderdag gestemd.
Of voor de eliminatie na deze. Het moet nu allemaal redelijk snel achter elkaar, aangezien volgende week zaterdag de finale is, dus dan raken de Overlevers zelf ook de draad der eliminaties kwijt.
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:09:59 #294
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68982347
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ah ok!

NMNS lees dit eens: Bewoners stemmen laten verdienen. Super Idee?
Ik zag dit een tien dagen gelden al aankomen.
500 max is natuurlijk limiteren en zal B en B minder opbrengen. M'n oplossing is, denk ik, creativer.

Met mijn oplossing zijn er ook zo goed als geen verloren stemmen. Met de hoogte van de te betalen credits kun je variëren en aanpassen in elke ronde. De winnaar zal zelf moeten presteren. Het draait nu slecht om de gunfactor wat het eigenlijk slechts een BB kloon maakt met iets meer invloed voor de kijker.

Het format zal anders moeten met zo weinig kijkers/stemmers.
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 16:15:13 #295
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68982541
Inmiddels een pm van bart gehad waaruit heel duidelijk blijkt dat hij totaal niet op de hoogte is van wat gisteren op zowel FOK! als hun eigen site heeft afgespeeld. De polls die er zogenaamd wel hebben gestaan gisteravond blijken polls van vannacht/vanmorgen te zijn (na het hele incident pas geplaatst).
Vraag me ook af wie die brief heeft uitgetikt waarop stond dat de streamers beslist heeft en waar die persoon zich op gebaseerd heeft. Ik heb wel een idee hoor en dan is de stookactie van die persoon (of eigenlijk die personen) helemaal geslaagd.

Ik geloof wel in de goeie intenties van Bart trouwens. Hij zou alleen meer moeten opletten wat de mensen om hem heen doen. Vooral kabouters en medewerkers met tieten die graag met advocaten dreigen.

De poll van vanmorgen (die er nog steeds staat en waarvan NOG STEEDS niet bekend is wanneer hij is afgelopen) staat er nog steeds en is nog steeds een heikel punt imo. Het gaat in tegen alle beloftes die ze gemaakt hebben en die ik namens hun gemaakt heb aan onze users.

Ben er nog niet uit wat ik doe. Knorretje kijkt al niet meer vanwege dit gedoe en dus is voor mij een heeeel groot deel van de lol sowieso weg. Ik denk er nog even over na.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68982606
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 16:09 schreef akveor het volgende:

[..]

NMNS lees dit eens: Bewoners stemmen laten verdienen. Super Idee?
Ik zag dit een tien dagen gelden al aankomen.
500 max is natuurlijk limiteren en zal B en B minder opbrengen. M'n oplossing is, denk ik, creativer.

Met mijn oplossing zijn er ook zo goed als geen verloren stemmen. Met de hoogte van de te betalen credits kun je variëren en aanpassen in elke ronde. De winnaar zal zelf moeten presteren. Het draait nu slecht om de gunfactor wat het eigenlijk slechts een BB kloon maakt met iets meer invloed voor de kijker.

Het format zal anders moeten met zo weinig kijkers/stemmers.
Ja, dat was zo'n lang verhaal Akveor
Als het anders kan door een andere methode zou men dat sterk moeten overwegen, zolang het aaantal betalende kijkers zo gering is. Ik denk dat we dit standpunt wel delen.
pi_68982643
danny wat ben je toch een ongelofelijke huillie zeg.
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:19:13 #298
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68982710
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 16:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, dat was zo'n lang verhaal Akveor
Als het anders kan door een andere methode zou men dat sterk moeten overwegen, zolang het aaantal betalende kijkers zo gering is. Ik denk dat we dit standpunt wel delen.
Ik weet het ik ben soms langdraderig... maar toch zou ik wel van je willen weten wat je ervan vind.
We katten wel veel op de redactie maar dat geeft toch ook een stuk betrokkenheid aan.
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:26:58 #299
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68983036
Ik heb het nooit gepost, maar Roevka die gedachte heb ik ook gehad. Als er stemmen te verdienen zijn worden ze vanzelf wel actiever.
Snooker is top!!!
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:32:11 #300
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68983135
wie heeft nou eigenlijk de leiding in der bunker? het lijkt alsof de waan der dag regeert..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')