quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:49 schreef Danny het volgende:
[..]
mindfuck kan niet want daar is geen poll over geweest.
Pot. Ketel.. gast je sterft bijna aan een hartaanval als je zo doorgaatquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:54 schreef Danny het volgende:
[..]
behalve jij. jij maakt je er nogal druk om
wie zegt dat ik sterf aan een hartaanval? ik voel me prima hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:57 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Pot. Ketel.. gast je sterft bijna aan een hartaanval als je zo doorgaatEn blind voor het aantal mensen dat is afgehaakt hier vanwege jou.
bunker 2.0quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:02 schreef Rica het volgende:
Items gewonnen door een opdracht mochten altijd gedeeld worden..... totdat Peter een pakje sigaretten wint. Sterker, hij krijgt gewoon door dat hij ze mag delen en pas later beslist de BO alsnog anders.
Maar echt niet om Marielin te fucken ofzo.
"We luisteren echt naar kritiek en doen er zeker wat mee"![]()
![]()
Ok wist ik niet.quote:
En waarom ligt het steeds plat danquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:57 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Pot. Ketel.. gast je sterft bijna aan een hartaanval als je zo doorgaatEn blind voor het aantal mensen dat is afgehaakt hier vanwege jou.
Ja dat heb je hier nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:24 schreef ster5 het volgende:
Ja,het word hier inderdaad steeds drukker,ben ook voorgoed overgestapt.Op die andere site is het waardeloos,alleen maar afkraken en zeiken over de bunker en de bedenkers en fokkers.
door de bunker?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:14 schreef Danny het volgende:
[..]
het is drukker dan ooit en het wordt alleen maar drukker.
Ben benieuwd hoelang je daar nog mee kunt lezenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:36 schreef ster5 het volgende:
Sorry,pc eend,tikfoutje,weet je wat wel makkelijk is,als ik hier de site niet opkom,kan ik daar zo verder lezen.Alles wat hier word gepost,staat daar ook.
Een soort backup van fok dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:36 schreef ster5 het volgende:
Sorry,pc eend,tikfoutje,weet je wat wel makkelijk is,als ik hier de site niet opkom,kan ik daar zo verder lezen.Alles wat hier word gepost,staat daar ook.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maarre als je niet zo van kritiek op de bunker houdt, kies je hier wel het verkeerde topic uit
Ja natuurlijk wordt het steeds drukker, maar het lijkt niet om de bunker zelf te gaan, maar alleen om het relluh!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:14 schreef Danny het volgende:
[..]
het is drukker dan ooit en het wordt alleen maar drukker.
ik heb de intentie ervoor te zorgen dat misstanden worden rechtgezet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:58 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wordt het steeds drukker, maar het lijkt niet om de bunker zelf te gaan, maar alleen om het relluh!
Weet niet of je daar nu echt zo blij mee moet zijn. Tenzij je natuurlijk de intentie hebt het hele bunker-gebeuren om zeep te helpen.
Mede-effect is dat vele -kleinere- stemmers afhaken. Zeer negatief effect voor het voortbestaan van TBO.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:05 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb de intentie ervoor te zorgen dat misstanden worden rechtgezet.
Joh, leg je klacht bij de Bunker neer, niet hier. Bulk stemmen kan en het is legitiem, dus ehm, je kunt het hier alvast niemand verwijten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:08 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Mede-effect is dat vele -kleinere- stemmers afhaken. Zeer negatief effect voor het voortbestaan van TBO.
De manier waarop je dat denkt te moeten doen is zwaar kut.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:05 schreef Danny het volgende:
ik heb de intentie ervoor te zorgen dat misstanden worden rechtgezet.
Ik vind Bulk-stemmen helemaal prima! Dat is gewoon iets dat erbij hoort. Echter, Danny is niet aan het stemmen om Jeroen eruit te krijgen, maar met hoofdreden om de redactie iets duidelijk te maken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, leg je klacht bij de Bunker neer, niet hier. Bulk stemmen kan en het is legitiem, dus ehm, je kunt het hier alvast niemand verwijten.
Onzin. Je kunt de intentie van Danny best ter discussie stellen, ook al is het dan formeel gezien een legale aktie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, leg je klacht bij de Bunker neer, niet hier. Bulk stemmen kan en het is legitiem, dus ehm, je kunt het hier alvast niemand verwijten.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:24 schreef ster5 het volgende:
Ja,het word hier inderdaad steeds drukker,ben ook voorgoed overgestapt.Op die andere site is het waardeloos,alleen maar afkraken en zeiken over de bunker en de bedenkers en fokkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |