6 weken + 3 dagen te vroegquote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef Dakota het volgende:
hoeveel weken was ze nou ook alweer te vroeg?
Zeker! In het begin leek ze zo breekbaar en stond ik soms helemaal te trillen als ik haar luier moest verschonen (ik vond het zó eng) maar nu is ze gewoon een echt mini-mensjequote:Op maandag 11 mei 2009 14:02 schreef Linda2205 het volgende:
Oh, kijk die lekkere dikke armpjes en beentjes nu! Vast heel fijn om te zien Raissa, dat ze het zo goed doet, of niet?
JJ is maar 9 dagen ouder dan Seb maar het lijkt wel een half jaar of zoquote:Op maandag 11 mei 2009 19:11 schreef DJMO het volgende:
het nieuwe "schema" lijkt tot nu toe prima te werken. jr heeft met de pot meegegetenwitlof met aardappel gepureerd voor hem, potje olvarit gevuld, ding zat voor ong. vier vijfde vol, en hij heft het gewoon schoon leeg. morgen kan ik het hem niet weer geven, ik vergat extra apart te houden.. de rest zit nu onder de kaassaus
(wel lekker overigens
) we hebben gewoon 'samen' gegeten, dat wil zeggen dat ik een paar hapjes nam, hem zat te voeren, en papa toe zat te kijken .. en ik zit nu nog even af te eten terwijl jr. heerlijk rustig in de box ligt. straks in bad en na de 9 uur fles naar bed
Ik vind Lennon heel mooi, maar zie ook wel dat er baby's zijn die mooier zijn. Ook baby's die ik niet zo mooi vind trouwens. Ik vind hem dus op dit moment niet de allermooiste. Het zijn vooral bepaalde uitdrukkingen in zn gezicht waar ik week van word en soms tranen van in mn ogen krijg.quote:
ga jij ook weer aan de knutsel danquote:Op maandag 11 mei 2009 20:44 schreef pinquit het volgende:
Oh die foto's van Mila!dat eerste plaatje breekt toch bijna je hart!
wat doet ze het goed raissa! kijk nou toch wat een heerlijk meisje je daar hebt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij moeten volgende week weer, ben benieuwdquote:Op maandag 11 mei 2009 21:45 schreef Estrys het volgende:
ja dat is waar.
Wij moeten donderdag weer naar CB voor prikjes. Ik ben benieuwd hoeveel hij weegt want is alweer een maand geleden.
Wat is niet helemaal voldoende dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef DolleMina het volgende:
Ik ben ook benieuwd, wij gaan weer volgende week. Haar gewicht was niet helemaal voldoende, vond ik, dus ik hoop dat ze weer een beetje fatsoenlijk is aangekomen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:08 schreef Dakota het volgende:
[..]
ga jij ook weer aan de knutsel dan
een meisje
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:16 schreef Jore het volgende:
Ik vind Elin mooi en ik lieg nooit. Ik vraag me wel af of ouders van een in mijn ogen lelijke baby hun eigen baby ook lelijk vinden trouwens.
o elin ook, tong uit r mond sliert kwijl scheel met onderkin..quote:Op maandag 11 mei 2009 22:20 schreef Estrys het volgende:
Elin is een lief kind hoor Koot![]()
![]()
Nee, ze is een knapperd, dat haar maakt het helemaal af.
Seb is volgens mij geen lelijke baby. Maar hij kan soms kijken op een manier dat ik denk jaaa charmant
O wij noemen Lieuwe ook wel eens lulletje hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 22:20 schreef Estrys het volgende:
Elin is een lief kind hoor Koot![]()
![]()
Nee, ze is een knapperd, dat haar maakt het helemaal af.
Seb is volgens mij geen lelijke baby. Maar hij kan soms kijken op een manier dat ik denk jaaa charmant
ik ben zelf 2 mnd te vroeg geboren en kreeg ook extra calorierijk voedsel..na een jaar was ik een heus zwijntje..O+quote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef Raissa het volgende:
Ik vind dat mensen heel snel zeggen "wat een mooi kindje" en ik heb soms het idee dat het meer uit fatsoen is dan gemeend. Als ik zelf een baby niet echt mooi vind dan zeg ik dat ook niet, dan benadruk ik juist iets wat ik wél leuk vind.
En Mila heeft soms een onderkinnetje, dat vind ik niet zo mooiMaar ze is zo lief dat ik daar gewoon dwars doorheen kijk
Als ik soms wat dikkere kindjes zie dan ben ik wel bang dat Mila ook die kant op zal gaan (omdat ze extra calorierijke voeding krijgt) en ik wil echt voorkomen dat ze naar de overgewicht kant gaat. Maar goed, daar zijn we nog langgggg niet
Gemiddeld 85 gram per week, de afgelopen maand. Dat moet dus meer zijn. Ik haal haar nu ook 's nachts uit bed om haar te voeden, omdat ze overdag gewoon niet goed drinkt. Veel te afgeleid...quote:
Ja, betrapt hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 22:26 schreef MamsX het volgende:
ik vond x op alle foto's zo mooi in het begin.
Als ik nu terug kijk naar die fotos dan denk ik soms toch wel eens, ojee zo mooi was ze dus niet
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef Jore het volgende:
Hier ook vader-zoon liefde trouwens, en het is geheel wederzijds. Gister lag L. te drinken, maar toen hij zijn vader in zijn blikveld zag verschijnen liet hij los om uitgebreid te gaan lachen naar hem. Met z'n mond nog vol.
Dat had Lennon ook een beetje, maar nu hebben we een grotere speen gekocht zodat hij minder moeite hoeft te doen en dat gaat een stuk beter....quote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Gemiddeld 85 gram per week, de afgelopen maand. Dat moet dus meer zijn. Ik haal haar nu ook 's nachts uit bed om haar te voeden, omdat ze overdag gewoon niet goed drinkt. Veel te afgeleid...
Een grotere speen gaat nog wel, maar een grotere tiet is een beetje lastig...quote:Op maandag 11 mei 2009 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat had Lennon ook een beetje, maar nu hebben we een grotere speen gekocht zodat hij minder moeite hoeft te doen en dat gaat een stuk beter....
Lennon lacht naar iedereen, hij is een heel vriendelijk mannetje, een allemans vriend.
Ow ja... sorry, vergeten.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:41 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Een grotere speen gaat nog wel, maar een grotere tiet is een beetje lastig...
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
Mooie naam hoor mamsX, heel bijzonder hoe het geschreven is, veel mooier dan met C.
haha ja hier ook zo. ik zat vanmiddag film te kijken van max toen ie nog een baby was. wát een dikzak! ik mis dat echt een beetjequote:Op maandag 11 mei 2009 22:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Dik zijn als baby zegt echt niks. Fons was nog zwaarder dan zijn zusje nu op die leeftijd en nu zit hij van gewicht onder het gemiddelde.
Jij 2 maanden te vroeg geboren? *Jeej* niet iedere te vroeg geboren baby wordt dus dommig!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:28 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik ben zelf 2 mnd te vroeg geboren en kreeg ook extra calorierijk voedsel..na een jaar was ik een heus zwijntje..O+
t trekt snel genoeg bij hoor..laat r nu maar lekker dikkig worden
ik had later ook 'ondergewicht' toen ik eenmaal begon te bewegen..dat duurde nog wel 3 jaar want ik was te lui.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Dik zijn als baby zegt echt niks. Fons was nog zwaarder dan zijn zusje nu op die leeftijd en nu zit hij van gewicht onder het gemiddelde.
En een kindje van dezelfde leeftijd die hier regelmatig komt en als baby echt mager was is nu een spekkige peuter geworden die alles eet wat je hem voorzet...
nou..ik heb 2 klassen overgeslagen..dus dat zal wel nietquote:Op maandag 11 mei 2009 22:49 schreef Raissa het volgende:
[..]
Jij 2 maanden te vroeg geboren? *Jeej* niet iedere te vroeg geboren baby wordt dus dommig!![]()
Als je sommige sites op internet moet geloven dan worden prematuurtjes dom![]()
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:47 schreef DolleMina het volgende:
maar ik wil gewoon het CB zo weinig mogelijk reden geven om opmerkingen te maken....
Nou ja, bij de laatste keer zei de weegdame ook dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat ze gewoon lekker vrolijk was enzo. Toen was ze in 1 week 45 gram aangekomen, maar wel opeens een stuk in de lengte gegroeid.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:53 schreef MamsX het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk volgens mij
Al moet ik toegeven dat mijn CB onwijs prettig is.
Ze me heel goed steunen zelfs met het voeden.
Er was 1 stagaire die me een flessenschema wou voorschotelen met 6 maanden![]()
En toen zei de vaste verpleegster toch wel heel duidelijk.
Ze geeft borstvoeding en ze gaat nog langer niet stoppen.
Ook al komt ze niet zo veel aan, is ook prima.
Ze hebben me nooit ergens mee gepusht of wat dan ook.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:01 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Moet je dit armpje zien dan...
Gelukkig weet ik dat het goed komt...
[ afbeelding ]
supermooiquote:Op maandag 11 mei 2009 23:01 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ze in de lengte wel heel erg gegroeid is dan maakt het gewicht ook niet zoveel uit.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef DolleMina het volgende:
Nou ja, bij de laatste keer zei de weegdame ook dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat ze gewoon lekker vrolijk was enzo. Toen was ze in 1 week 45 gram aangekomen, maar wel opeens een stuk in de lengte gegroeid.![]()
En ze is al zo'n slanke dame, ze heeft namelijk een gemiddelde lengte, maar haar gewicht zit onder het gemiddelde...
Maar ik ben een beetje bang voor de WVK, die zei met twee maanden al dat we Annicka gerust een half uur mochten laten huilen.![]()
Mooi niet dus, hè...
Mila heeft ook een armbandje met haar naam erop!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:01 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet het, je vraagt het een vrouw niet, maar ik doe het lekker toch: hoe oud/jong ben je?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:10 schreef MamsX het volgende:
Ik heb een hele fijne wijkverpleegster en ze hebben een huisbezoek programma.
En omdat ik jong ben kwam ik daar voor in aanmerking.
En nu komt 1 van de verpleegsters 1 keer in de zoveel maand op de koffie![]()
Kunnen we even lekker kletsen. En kan ik echt alles vragen. Zonder dat er een volgende op me wacht
Woonde jij nou ook toevallig in Lelystad of ben ik nu in de war?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:23 schreef MamsX het volgende:
14....Nee hoor bijna 22
als ik 2,5 maand ouder was geweest dan had ik ook niet mee mogen doen.
Het is ontworpen om ouders steun te bieden die dit nodig hebben.
Mij leek het vooral erg fijn omdat ik in een nieuwe stad was komen wonen.
Nieuwe dokter dus ook. En die had ik nog niet gezien. En ik hoorde overal om me heen wat voor ramp het consultatiebureau in mijn oude gemeente was. dus ik voelde de bui al hangen.
En met haar klikte het wel, zelf ook jong, kinderen en onwijs spontaan en beter nog ze stond achter al mijn plannen m.b.t. Borstvoeding, Rapley etc.
Dat verhaal ken ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:20 schreef freecell het volgende:
Haha JJ
Goed geplanned!
Over mooie en lelijke baby's: ik kan het bij anderen altijd wel objectief zien, maar bij Leander ho maarIk heb géén idee of hij een knappert is of niet ik vind hem gewoon lief!
Ik vind gewoon niet zoveel van zijn uiterlijk geloof ik
Mijn middelste broer was niet zo mooi bij de geboorte en mijn moeder zei dan ook heel droog 'ik heb ze wel eens mooier gehad'
Mijn zus (toen 6) overstuur, die hoorde dat perongeluk en dacht dat mijn moeder niet blij was met mijn broer![]()
Foutje
Het is goedgekomen met de broer, alle 5 de broers zijn nu leukerds
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:20 schreef freecell het volgende:
Haha JJ
Goed geplanned!
Over mooie en lelijke baby's: ik kan het bij anderen altijd wel objectief zien, maar bij Leander ho maarIk heb géén idee of hij een knappert is of niet ik vind hem gewoon lief!
Ik vind gewoon niet zoveel van zijn uiterlijk geloof ik
Mijn middelste broer was niet zo mooi bij de geboorte en mijn moeder zei dan ook heel droog 'ik heb ze wel eens mooier gehad'
Mijn zus (toen 6) overstuur, die hoorde dat perongeluk en dacht dat mijn moeder niet blij was met mijn broer![]()
Foutje
Het is goedgekomen met de broer, alle 5 de broers zijn nu leukerds
nouja als je kind precies op de lijntjes van de groeicurve ligt is t perfect in verhouding. Maar ben bang dat die niet bestaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:29 schreef DJMO het volgende:
mogguh freecell![]()
tja knappe baby's. ik zie soms wel eens baby's die iets moois hebben, maar waarbij ik van het geheel denk dat het toch nog niet helemaal klppt ofzo.. dat bijvoorbeeld het gewicht niet in verhouding is met de lengte of de leeftijd ofzobij junior heb ik dat niet, bij Yolanda had ik dat ook niet. die twee zijn gewoon perfect in verhouding én knap om te zien .. nou vind elke moeder dat waarschijnlijk van zijn eigen kind maar toch
ik hoor het hier in mijn omgeving ook van anderen
Wopquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:55 schreef Jore het volgende:
[..]
Dat verhaal ken iken heb ik vroeger met veel plezier gelezen
in het Gronings
Klopt hè?
Ik vind Lieuwe ook vooral lief, en daarbij lijkt hij vreselijk veel op mij (als baby vooral) en dat vind ik heel leuk.
Hij heeft trouwens weer geen last van de prikken
ik heb het over op het gezicht: junior is bijvoorbeeld niet mollig (zoals sommigen zo mooi vinden) maar gewoon precies goed, niet te mager, maar ook niet zo volvet dat het lijkt alsof je zes kilo spek vasthebt ipv een baby. geen plofkop maar een mooi fijn gezichtje, zonder dat het smal of ingevallen is. ach wat blaat ik, wat en hoe ik het precies bedoel kan ik toch niet uitleggenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:58 schreef Dakota het volgende:
[..]
nouja als je kind precies op de lijntjes van de groeicurve ligt is t perfect in verhouding. Maar ben bang dat die niet bestaan
hhahah iddquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb het over op het gezicht: junior is bijvoorbeeld niet mollig (zoals sommigen zo mooi vinden) maar gewoon precies goed, niet te mager, maar ook niet zo volvet dat het lijkt alsof je zes kilo spek vasthebt ipv een baby. geen plofkop maar een mooi fijn gezichtje, zonder dat het smal of ingevallen is. ach wat blaat ik, wat en hoe ik het precies bedoel kan ik toch niet uitleggen
precies. Ik denk dat iedere moeder haar babytje perfect vindt, de mooiste, die liefste en de schattigstequote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:51 schreef Dakota het volgende:
[..]
hhahah iddik denk dat t ook te maken heeft met.. je weet niet beter.
als JJ 9000g had gewogen had je m vast net zo perfect gevonden
Tja perfect is ook subjectief, iemand of iets kan perfect zijn voor een bepaalde situatie, voor een bepaalde baan, een bepaald doelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:59 schreef Estrys het volgende:
Ik denk niet dat iedere moeder dat vind. De leukste baby dat wel maar perfect is de mijne zeer zeker niet. Die illusie heb ik niet. Maar mooi is subjectief natuurlijk.
HEEEJ en de mijne danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:05 schreef peterfan het volgende:
Ik vond mijn baby echt prachtig de eerste weken, had nog nooit zo'n knap ventje gezien! Nu ik de foto's zie denk ik wel eens oef...wat een lief kind!![]()
Nu vind ik hem prachtig, hij is lekker spekkig met onderkin (wel 2) en kleine flapoortjes en hij lijkt een beetje op Koen van LL die ik hier dus de mooiste baby vind
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
precies. Ik denk dat iedere moeder haar babytje perfect vindt, de mooiste, die liefste en de schattigste
quote:
niets automagisch aanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:12 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ok, Seb dan een goede tweede ok? Maar die lijkt in de verste verte niet op mijn hollands glorie ventje...vandaar. Omdat Koen dus een beetje op die van mij lijkt vind ik hem automatisch de mooiste..
je schreeuwt zelf 'hey en de mijne daaaaan?'aapkontquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:13 schreef Estrys het volgende:
Het is geen verkiezing![]()
Wat maakt het uit, als ie maar gelukkig is zeg ik altijdEn mijn moeder zegt altijd van een schone tafel kan je ook niet lang eten
(nou ja ze zegt: van een skon toafel ete ok nie lang)
het mooist van al je kinderen bedoel je vastquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Pfff, mijn baby is nog altijd de mooiste.
Wat wil je ook, met zo'n moeder.
Amber heeft zeker in het begin ook wel trekjes in het gezicht gehad dat ik me heel stiekum nog weleens zorgjes maakten, naja niet echt zorgen, maar van heej, ze zal toch niet 'iets' hebben? Dat kon ik dan al weer heel snel ter zijde schuiven en me lekker volop in het genieten storten, maar ik herken het wel. Heb ook wel foto's waarvan je zou zweren dat ze down heeft. Maar ik vond haar er zeker niet raar uit zien, juist boven verwachting mooi, en lekker stevig en af. Zal denk ook te maken hebben met de combinatietest die ik heb gehad, en een marker voor down die ze aantroffen (de niertjes die gelukkig toch goed bleken te zijn op het eind).quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:59 schreef Estrys het volgende:
Ik denk niet dat iedere moeder dat vind. De leukste baby dat wel maar perfect is de mijne zeer zeker niet. Die illusie heb ik niet. Maar mooi is subjectief natuurlijk. Mijn moeder vond mij in eerste instantie maar een beetje raar er uit zien, maar ze kan niet beschrijven wat dat nou was. Nou ben ik dat ook maar dat wist ze toen nog nietEn ze dacht dat ik 'iets' had. Down of zo. Maar dat kwam omdat ze daar tijdens de zwangerschap zoveel over had gehoord.
idd want er zijn meer lelijke dan mooie baby'squote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
De natuur heeft dat toch maar goed geregeld; dat elke vrouw haar baby de mooiste vindt. Dan wordt er extra goed voor ze gezorgd en met ze geknuffeld.
Ja, hier ook zoiets, maar dan nog met een lange toef haar bovenop haar hoofd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:33 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft eerst haar dan kale plek en in zijn nek een matjeZeer charmant.
Ach joh, dat valt toch reuze mee!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef simmu het volgende:
oooh, over mooie babies?
selene was net geboren en toen dacht ik: "gelukkig, ze heeft niet mijn flaporen."
moet je nu eens zien:
[ afbeelding ]
tof hequote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:36 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vind wel dat mijn kinderen het mooiste kontje van de wereld hebben.
Bedankt voor de tip, ik moet nog even naar de stad dus ik zal de prenatal ook maar even trotseren (staan er bij elke prenatal van die domme, domme mensen achter de toonbank?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ow meisjesmoeders, ik was vandaag bij Prenatal en zag daar geweldig mooie/leuke jurkjes![]()
hangen... helaas staan die Lennon niet zo leuk, ze waren ook niet zo duur. Heb voor Lennon maar een leuk zomersetje incl. pet gekocht.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:29 schreef DJMO het volgende:
ik hoor het hier in mijn omgeving ook van anderen
idd er zijn weinig baby's waar niets op aan te merken isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:46 schreef owlet het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik moet nog even naar de stad dus ik zal de prenatal ook maar even trotseren (staan er bij elke prenatal van die domme, domme mensen achter de toonbank?)
Awww Elodies armpjeEr is echt zo weinig over te zeggen. Ik heb twee mollige dochters maar nu Ronja steeds actiever begint te spelen gaat ineens de rek er in.
[..]hoeveel mensen zouden tegen een moeder durven zeggen dat haar kind toch echt een beetje uit verhouding is?
Niet dat ik JJ uit verhouding vind, hè![]()
Ik vind mijn kinderen mooi, maar eigenlijk vind ik alle babies wel mooi geloof ik. Ongeacht flaporen, aardappelgezichtjes of tien onderkinnen. Hoewel, soms zie ik wel eens een baby waarbij ik echt denk "wow, wat is dat een prachtig kind". Misschien dat de verhoudingen in het gezichtje dan helemaal goed liggen ofzo. Maar dat heb ik niet bij mijn eigen kinderen, da's echt een zeldzaamheid zoals je dat ook wel eens bij volwassenen kan hebben als alles in het gezicht "klopt".
En dat slaaphoofd wordt alleen maar beter als ze ouder worden. Een peuter die nog ogenwrijvend 's ochtends uit bed komt schuifelen....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:47 schreef freecell het volgende:
Leander is trouwens heel maf als hij net wakker wordt. Zo'n slaaphoofdVooral als er dan ook nog overal snot zit
Niet mooi, wel héél grappig
WOW!!! Goede (en dure) smaak heeft paps dan!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:42 schreef Dakota het volgende:
[..]
tof heheeft paps voor r gekocht, op eigen houtje (room7
)
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:47 schreef freecell het volgende:
Leander is trouwens heel maf als hij net wakker wordt. Zo'n slaaphoofdVooral als er dan ook nog overal snot zit
Niet mooi, wel héél grappig
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:05 schreef peterfan het volgende:
Ik vond mijn baby echt prachtig de eerste weken, had nog nooit zo'n knap ventje gezien! Nu ik de foto's zie denk ik wel eens oef...wat een lief kind!![]()
Nu vind ik hem prachtig, hij is lekker spekkig met onderkin (wel 2) en kleine flapoortjes en hij lijkt een beetje op Koen van LL die ik hier dus de mooiste baby vind
totdat je ziet hoe hij er zelf bijlooptquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:51 schreef Llewella het volgende:
[..]
WOW!!! Goede (en dure) smaak heeft paps dan!
Heel leuk jurkje!!
Amber's papa laat het kleertjes kopen geheel aan mij en m'n siefmoeder over
Maar hij heeft er gister wel redelijk goed aangekleed (ik moest werken, hij had vrij genomen gezien oma op vakantie is), gewoon stoer truitje op spijkerbroek, stond hartstikke leuk (en ze zijn lekker gaan fietsen met z'n tweeen, ik helemaal trots dat ze zich zonder mij prima vermaken met elkaar).
Amber is nu niet in d'r hum, ze heeft net uitgevonden hoe ze kan gaan staan in de box, maar nu lukt het niet meer zo goed. En ik probeer mezelf in te houden niet steeds toe te snellen om te helpen.
ik vind het zo leuk om te zien hoe zo'n kleintje vanalles leertquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:51 schreef Llewella het volgende:
[..]
Amber is nu niet in d'r hum, ze heeft net uitgevonden hoe ze kan gaan staan in de box, maar nu lukt het niet meer zo goed. En ik probeer mezelf in te houden niet steeds toe te snellen om te helpen.
preciesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:57 schreef Dakota het volgende:
[..]
totdat je ziet hoe hij er zelf bijloopt
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:15 schreef Raissa het volgende:
Dat haar van Elin, wat een bos al![]()
Hoeveel haar had ze toen ze net geboren was koot?
elin heeft ook nog nesthaartjes op r schouders ruggetje (aapkont) en oortjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:44 schreef Estrys het volgende:
Seb had echt veel meer haar toen hij geboren werd. Overal trouwens van die donkere haartjes. Hij was net een aapje. En een plukje haar net boven zijn bilspleet. Aapkont![]()
En mongolenvlekken heeft hij, dat hebben die van jullie lekker nieeehieet
Hier ook een aapjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:44 schreef Estrys het volgende:
Seb had echt veel meer haar toen hij geboren werd. Overal trouwens van die donkere haartjes. Hij was net een aapje. En een plukje haar net boven zijn bilspleet. Aapkont![]()
En mongolenvlekken heeft hij, dat hebben die van jullie lekker nieeehieet
Hihi, wat liefquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:48 schreef mrien het volgende:
Wij zijn vandaag lid geworden van de speel-o-theek hier in de wijk. Hebben we zo'n activity tafeltje meegenomen, erg leuk geloof ik. Mevrouw loopt er de hele kamer mee rond (deed ze ook al eerder met de salontafel) en als ze iets tegen komt op haar weg, bijvoorbeeld de salontafel, gaat die ook gewoon mee![]()
Ze heeft trouwens ook ontdekt hoe je van staan naar zitten kunt gaan zonder teveel om te donderen, ze gaat nu echt netjes zitten![]()
Ze maakt nu ook de hele dag door geluidjes en verteld hele verhalen en als ze met een auto speelt is het brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik heb even een nieuwe aangemaakt, thx!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hihi, wat liefAlleen wat minder dat ze je salontafel ook meesleept
Je lotte-teller-ding doet het niet![]()
Aaahw cutequote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:06 schreef mrien het volgende:
Welke krijgt Dana? Ik denk dat Lotte het lieveheersbeestje krijgt
Tandjes
Heej tandjes, ziet er bekend uitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:06 schreef mrien het volgende:
Welke krijgt Dana? Ik denk dat Lotte het lieveheersbeestje krijgt
Tandjes
Babybipsjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:41 schreef Fuente het volgende:
Ja en Merel d'r bips, is inderdaad een goeie spekbipsZe heeft ook nog van die korte pootjes, dus haar dijen zijn ook spek
![]()
Mila lag vanmiddag ook echt te schreeuwen gewoon, dus ik liep er heen (ik dacht dat ze aanstalten aan het maken was om te gaan huilen) hang ik boven de box begint ze keihard te lachen en gaat ze weer verder met schreeuwen.. Gek mens..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:43 schreef Dakota het volgende:
elin mag wel stoppen met t gebruik van r stem..er is niets schattigs of liefs aan
valse kraai
en hard!
Hahahaha geweldig koppie zo!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
Wat goed van je vader DiaanLennon had blijkbaar even wat eerder honger. Krijgt hij vanavond nog een fles of laat je het zo?
Ik vond deze foto nog van Koen en ik moet hem even met jullie delen. Hij kreeg hier een stukje worst maar hij vond het toch niet zo heel erg lekker:
[ afbeelding ]
Ik geef nu 180 cc water, dus 200 cc. Hij drinkt niet elke fles leeg, maar gemiddeld toch wel 2 of 3. Soms laat hij iets van 30 cc staan. Vanmorgen was hij trouwens om 6:50 uur wakker, helemaal niet verkeerd. Hij ligt nu alweer 1,5 uur te slapen...quote:
Je hele huis ruikt naar frikandel speciaalquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef Estrys het volgende:
Ik was bang dat mijn hele kind naar uien zou gaan ruiken dus ik heb ze maar weer weggehaald. Maar is dat niet zo?
Zo snelle dame hoor. Heeft ze er last van of valt het mee?quote:
Een flinke bos met haar, een tandje...weet je zeker dat je maar 9 maanden zwanger bent geweest Koot? Is ze niet stiekum ouder?quote:
Het kan, alles kan. Maar het zou wel héél uitzonderlijk zijn. De hoektanden komen volgens mij juist als laatste.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:52 schreef Dakota het volgende:
ze knipt nu al mn tiet fijn..ik wil niet weten wat ze met r tand gaat doen.. t is trouwens een hoektandje onder ipv een snijtand
ja zo'n klein everzwijntjequote:Op woensdag 13 mei 2009 17:13 schreef owlet het volgende:
het zou wel stoer zijn, een baby met alleen hoektanden.
En erg borstvoedingsvriendelijk
ja, ik hoef alleen zijn beentje maar vast te houden en heupje een beetje druk te geven om te zorgen dat hij doordraait op zijn buik. hij heeft nog niet helemaal door dat je daar je kop voor moet optillenquote:
Vliegtuigwattesen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:51 schreef Dakota het volgende:
elin kan niet meer op r buik omdat ze dus vliegtuigdingest en dan omvalt![]()
en ook r nagels slijpen aan t boxkleed..net een klein katje
armen de lucht in zodat ze op r buik moet balanceren en dan met r bakkes op de grond knaltquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:44 schreef freecell het volgende:
Fuente, fijn dat je nu in ieder geval duidelijkheid hebt, maar balen blijft het
[..]
Vliegtuigwattesen?
Maar hoe val je dan om?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Fijn dat er duidelijkheid is Fuente. Sterkte ermee
Vliegtuigdingessen is dat op de buik liggen en dan armen opzij van de grond af?
Ahquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:55 schreef Dakota het volgende:
[..]
armen de lucht in zodat ze op r buik moet balanceren en dan met r bakkes op de grond knalt
dat iddquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat doet Seb ook en hij heeft het niet van een vreemde![]()
[ afbeelding ]
Hier ook van die rare acties.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:27 schreef freecell het volgende:
Vandaag maakte hij een spelletje van het voeden, hij had geen honger, ik was voor de grap op de grond gaan liggen en hij ging over me heenklimmen, kwam een borst tegen en vond het een goed idee om die uit te kleden en een slok te nemen.
Heel hard wegkruipen, lachen, terugkomen en weer een slokje
Te grappig
Hahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:08 schreef MamsX het volgende:
[..]
Hier ook van die rare acties.
tegenwoordig staat ze op handen en voeten tijdens het drinken.
Het liefst nog achterstevoren ook.
Ze is helemaal blij als ik haar op bed voed want dan kan ze er raar bij gaan staan haha
Wegvegen mag ik ook nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
Fuente hoe is het met Merel nu?
Freecell, dat is wel fijn dat Leander nu snapt dat het nuttig kan zijn. Prutjes en snot wegvegen is altijd not-done hier.
Ja ik vind het zo zielig, krijg zelf ook tranen in mijn ogen somsquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:54 schreef Fruppel het volgende:
Ah bla wat naar he als ze zo moeten huilen! Hopelijk is het van tijdelijke aard!
Wanneer beginnen/begonnen jullie eigenlijk met bijvoeding geven? Met 4 maanden of 6 maanden of ergens er tussenin?
En hoe hebben jullie dat toen geintoduceerd?
Ben het nog niet van plan hoor ze is tenslotte pas 3 1/2 maand maar ben benieuwd naar de ervaringen van anderen!
Vond ik ook lastig, zeker als ze nog wat kleiner zijn. Maar tegenwoordig kijk ik gewoon naa rmijn eigen kleding, als ik het warm genoeg vind voor een Tshirt kan Dana er ook een aan, vind ik het toch een beetje fris dan dus nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Blondje vraag. Aan het nekje kun je tochvoelen of hij het warm genoeg heeft? Vind het lastig of hij nu longsleeve of tshirt aan moet.
Vind ik een mooie groei, niet teveel niet te weinig.. ik teken er ook voorquote:
Borstvoeding of flesvoeding? Want daar is wel een verschil tussen denk ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:52 schreef freecell het volgende:
Ik vind het ook een raar advies! Mijn CB roept altijd dat hij zoveel mag drinken als hij wil.
Idee van mijn moeder: Als ze de nachtvoeding eigenlijk niet meer nodig hebben, maar het nog wel gezellig vinden: 's nachts éven laten huilen (ong. 5 minuten max.) voor je hem ophaalt. En dan ophalen en voeden. Hier sliep hij na 3 nachten door toen we dat deden. 2 minuten huilen en toen was het weer stil. Daarna heeft hij nog 2 nachten 1 à 2 minuten gehuild en daarna sliep hij (met heel af en toe een uitzondering, maar dat mag van mij best) door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |