ik ben zelf 2 mnd te vroeg geboren en kreeg ook extra calorierijk voedsel..na een jaar was ik een heus zwijntje..O+quote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef Raissa het volgende:
Ik vind dat mensen heel snel zeggen "wat een mooi kindje" en ik heb soms het idee dat het meer uit fatsoen is dan gemeend. Als ik zelf een baby niet echt mooi vind dan zeg ik dat ook niet, dan benadruk ik juist iets wat ik wél leuk vind.
En Mila heeft soms een onderkinnetje, dat vind ik niet zo mooiMaar ze is zo lief dat ik daar gewoon dwars doorheen kijk
Als ik soms wat dikkere kindjes zie dan ben ik wel bang dat Mila ook die kant op zal gaan (omdat ze extra calorierijke voeding krijgt) en ik wil echt voorkomen dat ze naar de overgewicht kant gaat. Maar goed, daar zijn we nog langgggg niet
Gemiddeld 85 gram per week, de afgelopen maand. Dat moet dus meer zijn. Ik haal haar nu ook 's nachts uit bed om haar te voeden, omdat ze overdag gewoon niet goed drinkt. Veel te afgeleid...quote:
Ja, betrapt hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 22:26 schreef MamsX het volgende:
ik vond x op alle foto's zo mooi in het begin.
Als ik nu terug kijk naar die fotos dan denk ik soms toch wel eens, ojee zo mooi was ze dus niet
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef Jore het volgende:
Hier ook vader-zoon liefde trouwens, en het is geheel wederzijds. Gister lag L. te drinken, maar toen hij zijn vader in zijn blikveld zag verschijnen liet hij los om uitgebreid te gaan lachen naar hem. Met z'n mond nog vol.
Dat had Lennon ook een beetje, maar nu hebben we een grotere speen gekocht zodat hij minder moeite hoeft te doen en dat gaat een stuk beter....quote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Gemiddeld 85 gram per week, de afgelopen maand. Dat moet dus meer zijn. Ik haal haar nu ook 's nachts uit bed om haar te voeden, omdat ze overdag gewoon niet goed drinkt. Veel te afgeleid...
Een grotere speen gaat nog wel, maar een grotere tiet is een beetje lastig...quote:Op maandag 11 mei 2009 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat had Lennon ook een beetje, maar nu hebben we een grotere speen gekocht zodat hij minder moeite hoeft te doen en dat gaat een stuk beter....
Lennon lacht naar iedereen, hij is een heel vriendelijk mannetje, een allemans vriend.
Ow ja... sorry, vergeten.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:41 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Een grotere speen gaat nog wel, maar een grotere tiet is een beetje lastig...
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
Mooie naam hoor mamsX, heel bijzonder hoe het geschreven is, veel mooier dan met C.
haha ja hier ook zo. ik zat vanmiddag film te kijken van max toen ie nog een baby was. wát een dikzak! ik mis dat echt een beetjequote:Op maandag 11 mei 2009 22:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Dik zijn als baby zegt echt niks. Fons was nog zwaarder dan zijn zusje nu op die leeftijd en nu zit hij van gewicht onder het gemiddelde.
Jij 2 maanden te vroeg geboren? *Jeej* niet iedere te vroeg geboren baby wordt dus dommig!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:28 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik ben zelf 2 mnd te vroeg geboren en kreeg ook extra calorierijk voedsel..na een jaar was ik een heus zwijntje..O+
t trekt snel genoeg bij hoor..laat r nu maar lekker dikkig worden
ik had later ook 'ondergewicht' toen ik eenmaal begon te bewegen..dat duurde nog wel 3 jaar want ik was te lui.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Dik zijn als baby zegt echt niks. Fons was nog zwaarder dan zijn zusje nu op die leeftijd en nu zit hij van gewicht onder het gemiddelde.
En een kindje van dezelfde leeftijd die hier regelmatig komt en als baby echt mager was is nu een spekkige peuter geworden die alles eet wat je hem voorzet...
nou..ik heb 2 klassen overgeslagen..dus dat zal wel nietquote:Op maandag 11 mei 2009 22:49 schreef Raissa het volgende:
[..]
Jij 2 maanden te vroeg geboren? *Jeej* niet iedere te vroeg geboren baby wordt dus dommig!![]()
Als je sommige sites op internet moet geloven dan worden prematuurtjes dom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |