totdat je ziet hoe hij er zelf bijlooptquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:51 schreef Llewella het volgende:
[..]
WOW!!! Goede (en dure) smaak heeft paps dan!
Heel leuk jurkje!!
Amber's papa laat het kleertjes kopen geheel aan mij en m'n siefmoeder over
Maar hij heeft er gister wel redelijk goed aangekleed (ik moest werken, hij had vrij genomen gezien oma op vakantie is), gewoon stoer truitje op spijkerbroek, stond hartstikke leuk (en ze zijn lekker gaan fietsen met z'n tweeen, ik helemaal trots dat ze zich zonder mij prima vermaken met elkaar).
Amber is nu niet in d'r hum, ze heeft net uitgevonden hoe ze kan gaan staan in de box, maar nu lukt het niet meer zo goed. En ik probeer mezelf in te houden niet steeds toe te snellen om te helpen.
ik vind het zo leuk om te zien hoe zo'n kleintje vanalles leertquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:51 schreef Llewella het volgende:
[..]
Amber is nu niet in d'r hum, ze heeft net uitgevonden hoe ze kan gaan staan in de box, maar nu lukt het niet meer zo goed. En ik probeer mezelf in te houden niet steeds toe te snellen om te helpen.
preciesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:57 schreef Dakota het volgende:
[..]
totdat je ziet hoe hij er zelf bijloopt
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:15 schreef Raissa het volgende:
Dat haar van Elin, wat een bos al![]()
Hoeveel haar had ze toen ze net geboren was koot?
elin heeft ook nog nesthaartjes op r schouders ruggetje (aapkont) en oortjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:44 schreef Estrys het volgende:
Seb had echt veel meer haar toen hij geboren werd. Overal trouwens van die donkere haartjes. Hij was net een aapje. En een plukje haar net boven zijn bilspleet. Aapkont![]()
En mongolenvlekken heeft hij, dat hebben die van jullie lekker nieeehieet
Hier ook een aapjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:44 schreef Estrys het volgende:
Seb had echt veel meer haar toen hij geboren werd. Overal trouwens van die donkere haartjes. Hij was net een aapje. En een plukje haar net boven zijn bilspleet. Aapkont![]()
En mongolenvlekken heeft hij, dat hebben die van jullie lekker nieeehieet
Hihi, wat liefquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:48 schreef mrien het volgende:
Wij zijn vandaag lid geworden van de speel-o-theek hier in de wijk. Hebben we zo'n activity tafeltje meegenomen, erg leuk geloof ik. Mevrouw loopt er de hele kamer mee rond (deed ze ook al eerder met de salontafel) en als ze iets tegen komt op haar weg, bijvoorbeeld de salontafel, gaat die ook gewoon mee![]()
Ze heeft trouwens ook ontdekt hoe je van staan naar zitten kunt gaan zonder teveel om te donderen, ze gaat nu echt netjes zitten![]()
Ze maakt nu ook de hele dag door geluidjes en verteld hele verhalen en als ze met een auto speelt is het brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik heb even een nieuwe aangemaakt, thx!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hihi, wat liefAlleen wat minder dat ze je salontafel ook meesleept
Je lotte-teller-ding doet het niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |