abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 mei 2009 @ 09:57:02 #151
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68930607
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:51 schreef Llewella het volgende:

[..]

WOW!!! Goede (en dure) smaak heeft paps dan!
Heel leuk jurkje!!

Amber's papa laat het kleertjes kopen geheel aan mij en m'n siefmoeder over
Maar hij heeft er gister wel redelijk goed aangekleed (ik moest werken, hij had vrij genomen gezien oma op vakantie is), gewoon stoer truitje op spijkerbroek, stond hartstikke leuk (en ze zijn lekker gaan fietsen met z'n tweeen, ik helemaal trots dat ze zich zonder mij prima vermaken met elkaar ).

Amber is nu niet in d'r hum, ze heeft net uitgevonden hoe ze kan gaan staan in de box, maar nu lukt het niet meer zo goed. En ik probeer mezelf in te houden niet steeds toe te snellen om te helpen.
totdat je ziet hoe hij er zelf bijloopt
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68930775
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:51 schreef Llewella het volgende:

[..]
Amber is nu niet in d'r hum, ze heeft net uitgevonden hoe ze kan gaan staan in de box, maar nu lukt het niet meer zo goed. En ik probeer mezelf in te houden niet steeds toe te snellen om te helpen.
ik vind het zo leuk om te zien hoe zo'n kleintje vanalles leert

hopelijk leert Amber wel vlot neerkomen. selene kan al wel gaan staan (en doet dat dan ook waar ze kan), maar niet neerkomen. dus na 10 minuten is het huilen omdat ze niet meer wil
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_68931070
Dat haar van Elin, wat een bos al
Hoeveel haar had ze toen ze net geboren was koot?
pi_68931247
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:57 schreef Dakota het volgende:

[..]

totdat je ziet hoe hij er zelf bijloopt
precies Manlief ging vanmorgen weg, roept ie ik ga naar mijn werk. Ik zei: ow ik dacht dat je naar het strand ging met je drie kwart broek.
ti amo pił di ieri ma meno di domani
  dinsdag 12 mei 2009 @ 10:32:37 #155
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68931537
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:15 schreef Raissa het volgende:
Dat haar van Elin, wat een bos al
Hoeveel haar had ze toen ze net geboren was koot?
wanna rub mah puppeh?!
pi_68931614
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:32 schreef Dakota het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ook al best veel Mila heeft echt nog maar hele korte stekeltjes
  dinsdag 12 mei 2009 @ 10:37:56 #157
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68931695
elin had groen haar toen ze geboren werd
maar dat was r eigen schuld
wanna rub mah puppeh?!
pi_68931928
Seb had echt veel meer haar toen hij geboren werd. Overal trouwens van die donkere haartjes. Hij was net een aapje. En een plukje haar net boven zijn bilspleet. Aapkont
En mongolenvlekken heeft hij, dat hebben die van jullie lekker nieeehieet
  dinsdag 12 mei 2009 @ 10:49:06 #159
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68932082
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:44 schreef Estrys het volgende:
Seb had echt veel meer haar toen hij geboren werd. Overal trouwens van die donkere haartjes. Hij was net een aapje. En een plukje haar net boven zijn bilspleet. Aapkont
elin heeft ook nog nesthaartjes op r schouders ruggetje (aapkont) en oortjes

en geen mongolenvlekken idd wel een moedervlek op r grote teen..ik heb er geen 1!
wanna rub mah puppeh?!
pi_68932169
Toen de arts op het CB zei een mongolenvlek zei ik: HOE noem je mijn kind nou?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 10:55:58 #161
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68932269
wanna rub mah puppeh?!
pi_68932770
ik ben gek op mijn aapkont
pi_68933685
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:44 schreef Estrys het volgende:
Hier ook een aapje Haar op rug, voorhoofd en oortjes; en ze heeft heel lang gevouwen oortjes gehad, ze had afentoe echt een yoda koppie Intussen is het haar wel al weg, maar het heeft er echt heel lang gezeten! Ruggetje nu nog een beetje.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  dinsdag 12 mei 2009 @ 11:44:50 #164
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_68933869
Hebben jullie het over mooie baby'tjes en dan vergeten jullie helemaal om Marlien te noemen
Hoe meer ze op mijn man lijken, hoe mooier ze zijn als baby. En Marlien lijkt tot nu toe het meest op haar vader .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_68935904
Wij zijn vandaag lid geworden van de speel-o-theek hier in de wijk. Hebben we zo'n activity tafeltje meegenomen, erg leuk geloof ik. Mevrouw loopt er de hele kamer mee rond (deed ze ook al eerder met de salontafel) en als ze iets tegen komt op haar weg, bijvoorbeeld de salontafel, gaat die ook gewoon mee
Ze heeft trouwens ook ontdekt hoe je van staan naar zitten kunt gaan zonder teveel om te donderen, ze gaat nu echt netjes zitten
Ze maakt nu ook de hele dag door geluidjes en verteld hele verhalen en als ze met een auto speelt is het brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_68936373
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:48 schreef mrien het volgende:
Wij zijn vandaag lid geworden van de speel-o-theek hier in de wijk. Hebben we zo'n activity tafeltje meegenomen, erg leuk geloof ik. Mevrouw loopt er de hele kamer mee rond (deed ze ook al eerder met de salontafel) en als ze iets tegen komt op haar weg, bijvoorbeeld de salontafel, gaat die ook gewoon mee
Ze heeft trouwens ook ontdekt hoe je van staan naar zitten kunt gaan zonder teveel om te donderen, ze gaat nu echt netjes zitten
Ze maakt nu ook de hele dag door geluidjes en verteld hele verhalen en als ze met een auto speelt is het brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hihi, wat lief Alleen wat minder dat ze je salontafel ook meesleept

Je lotte-teller-ding doet het niet
pi_68936659
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef Raissa het volgende:

[..]

Hihi, wat lief Alleen wat minder dat ze je salontafel ook meesleept

Je lotte-teller-ding doet het niet
Ik heb even een nieuwe aangemaakt, thx!

Ach, de salontafel is zo'n Lack tafeltje van Ikea, die mag ze wel meeslepen
pi_68936790
Wat goed zeg dat Lotte nu ook kan gaan zitten
Lijkt me echt leuk om dr rond te zien schuiven met het tafeltje hihi

Dana heeft niet echt een opperbest humer vandaag. Ze wilt niet eten, niet slapen en spele nmaar heel even. Ze wou zelfs geen banaan en die eet ze al-tijd.

Mischien last van een tandje ofzo, arm ding
pi_68936998
Arme Dana
Tandjes zijn rotdingen..

Lotte heeft er ook weer eentje door volgens mij, ik mag er nog niet echt aanzitten..2 dagen geleden voelde ik hem al wel. De snijtanden komen er nu ook echt wel aan volgens mij, steeds beter te zien die dingen.

Ze gaat nog snel ook trouwens met dat activity tafeltje
Gisteren heeft ze even in de zandbak gezeten (kregen nieuw speeltuintje voor het huis), dat vond ze toch wel heel vreemd De glijbaan was al wat leuker
pi_68937360
Hoeveel tandjes heeft Lotte al?
Dana heeft er nu 4, waarvan de 4e dus nog niet helemaal door is, maar het zijn echt enorm brede tanden, 2x zo breed als dr ondertandjes
pi_68937653
Dana uit haar hummetje hopelijk is ze snel weer vrolijk.

Mrien, die tafeltjes zijn harstikke leuk (die activity tafeltjes dan he ) Als gastouder kan/mag je automatisch spullen lenen van de speel-o-theek. Hastikke leuk want je hoeft zelf niets te kopen en zo kan je wel speelgoed afwisselen Ideaal vind ik het!

En hier weer een "mijlpaal" Koen loopt langs de tafel en banken.
Maar zodra je 2 handjes geeft en met hem wil gaan lopen vind hij dat niet leuk en laat hij zich op zijn kont zakken.
Ohja en als hij weer eens aan de luiertas zit en hem leeg haalt (omdat ik de rits vergeten ben dicht te doen) en je vraaggt: Wat ben je dooeeeennn??? Ligt hij helemaal dubbel. Ook als je hem achtervolgt op de grond op je knieen gaat hij steeds harder kruipen en is het lachen gieren brullen.
pi_68937829
@Bla, Lotte heeft nu 6 tandjes helemaal door. 4 boven en 2 onder. De nieuwe tand in aantocht komtbeneden door. Haar 2 middelste boventanden zijn ook echt enorm breed

Ik ben ook gelijk enthousiast geworden inderdaad LL! Voor haar verjaardag wil ik een Wheelybug gaan kopen, maar merk nu eigenlijk al dat ze een loopauto achtig iets wel leuk vind. Ik wilde eigenlijk zoiets meenemen, maar ze hadden alleen een zware houten variant staan en die kon niet op de fiets mee denk ik

Woeei..Koen! Lopen is leuk he!
Lotte lacht me ook elke keer uit en moet ook vaak lachen om wat je zegt en doet, echt heel leuk!
Van de week stond ik de was af te halen in de tuin en Lotte zat binen bij S. op de bank. Rende ik elke keer naar haar toe, ze bleef schateren
pi_68938542
Al 6 tandjes, hih iziet er vast heel schattig uit

Koen, wat goed zeg! En alles overhoop halen is natuurlijk ook gewoon heel grappig

Dana krijgt voor dr verjaardag ook een wheelybug, vind die dingen zooo leuk, Dana hopenlijk ook hehe
pi_68938666
Welke krijgt Dana? Ik denk dat Lotte het lieveheersbeestje krijgt

[ Bericht 61% gewijzigd door mrien op 13-05-2009 07:13:36 ]
pi_68938670
Hier krijgt ze over 2,5 week ook haar wheelybug De muis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')