abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68987399
Fuente, fijn dat je nu in ieder geval duidelijkheid hebt, maar balen blijft het
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:51 schreef Dakota het volgende:
elin kan niet meer op r buik omdat ze dus vliegtuigdingest en dan omvalt

en ook r nagels slijpen aan t boxkleed..net een klein katje
Vliegtuigwattesen?
pi_68987609
Fijn dat er duidelijkheid is Fuente. Sterkte ermee

Vliegtuigdingessen is dat op de buik liggen en dan armen opzij van de grond af?
pi_68987658
Oh en dan zal dat van Tyler ook geen tandje zijn, net zoals bij Elin. Kan ook calciumophoping zijn, zei de cb arts laatst
  woensdag 13 mei 2009 @ 18:55:45 #254
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68987714
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:44 schreef freecell het volgende:
Fuente, fijn dat je nu in ieder geval duidelijkheid hebt, maar balen blijft het
[..]

Vliegtuigwattesen?
armen de lucht in zodat ze op r buik moet balanceren en dan met r bakkes op de grond knalt
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68987728
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Fijn dat er duidelijkheid is Fuente. Sterkte ermee

Vliegtuigdingessen is dat op de buik liggen en dan armen opzij van de grond af?
Maar hoe val je dan om?
pi_68987794
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:55 schreef Dakota het volgende:

[..]

armen de lucht in zodat ze op r buik moet balanceren en dan met r bakkes op de grond knalt
Ah
Op die manier!

Hier heeft de hummel door dat je overal bij kan staan. nog niet dat lang niet alles veilig is
Ik zie grote nadelen aan vroeg staan Hij valt echt tig keer per dag keihard om. Mijn ene oppas-uk heeft wat later leren staan en die snapt dus al wat vallen is. Die valt ook wel, maar veel minder vaak.
  woensdag 13 mei 2009 @ 18:58:20 #257
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68987805
je valt niet om..maar stort neer
wanna rub mah puppeh?!
pi_68988362
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:58 schreef Dakota het volgende:
je valt niet om..maar stort neer
Dat doet Seb ook en hij heeft het niet van een vreemde

ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:23:38 #259
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68988713
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:12 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat doet Seb ook en hij heeft het niet van een vreemde

[ afbeelding ]
dat idd
wanna rub mah puppeh?!
pi_68990140
Ik vind het er echt maf uitzien. Koen heeft het ook gedaan.

Koen heeft vandaag een paar keer los gestaan Totdat hij het door had en zichzelf op zijn kont liet vallen.
En we hebben gestoeid op het grote bed. Hij vind het prachtig!! Laat zich achterover vallen en ligt helemaal dubbel.
En dan weer van de zijkant, en ook met zijn giegeltje zo voorover. En een lol dat dat kind heeft

Wat ik wel jammer vind, is dat Koen erg druk is en nooit eens eventjes stil zit. Elk deel van zijn lichaam beweegt. Met Sander kon je nog wel eens knuffelen of tegen je aanhouden. Met Koen hoef ik dat niet te proberen. (alleen in de draagdoek maar ja dan kan je ook nergens heen )
pi_68992586
Seb is ook zo'n draaikont.
Koen gaat ook lekker of niet LL?

Manlief vroeg zich zojuist af wat zijn ' I believe I can fly' foto hier deed Niks hoor schat
pi_68994363
Whehe
Arme manlief

L. is direct na de borstvoeding heel knuffelig. Dat moment pik ik ook altijd meteen in, haha

Vandaag maakte hij een spelletje van het voeden, hij had geen honger, ik was voor de grap op de grond gaan liggen en hij ging over me heenklimmen, kwam een borst tegen en vond het een goed idee om die uit te kleden en een slok te nemen.
Heel hard wegkruipen, lachen, terugkomen en weer een slokje

Te grappig
pi_68995409
@ Estrys, Koen gaat zeker lekker, het enige wat ik me afvraag is waar die tanden blijven

@freecell, geniet er maar van dat ie zo lekker knuffelig is
pi_68996002
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 21:27 schreef freecell het volgende:

Vandaag maakte hij een spelletje van het voeden, hij had geen honger, ik was voor de grap op de grond gaan liggen en hij ging over me heenklimmen, kwam een borst tegen en vond het een goed idee om die uit te kleden en een slok te nemen.
Heel hard wegkruipen, lachen, terugkomen en weer een slokje

Te grappig
Hier ook van die rare acties.
tegenwoordig staat ze op handen en voeten tijdens het drinken.
Het liefst nog achterstevoren ook.
Ze is helemaal blij als ik haar op bed voed want dan kan ze er raar bij gaan staan haha
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:41:02 #265
105850 Fuente
mamamuts
pi_68997244
Koen

Merel is erg onrustig geweest vanavond. Waarschijnlijk last van krampjes ofzo, maar echt niet lekker. Nu slaapt ze, hopelijk is ze er morgen ook weer vanaf.
Verder is het gewoon genieten met d'r, ze lacht sinds gisteren hardop Ze heeft een heel laag stemgeluid-lachje Whehehe
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_69003780
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:08 schreef MamsX het volgende:

[..]

Hier ook van die rare acties.
tegenwoordig staat ze op handen en voeten tijdens het drinken.
Het liefst nog achterstevoren ook.
Ze is helemaal blij als ik haar op bed voed want dan kan ze er raar bij gaan staan haha
Haha
Hier alleen 's morgens om 7:00 in bed voeden. Dan is hij echt nog te duf om raar te doen. Wel is hij dan altijd heel tevreden en blij.

Ow en sinds gisteren snapt hij dat de neus-uitzuig-bal nuttig is en dat hij daarna beter kan drinken Waar hij eerst huilend uit alle macht zijn neus verstopte, doet hij hem nu een beetje omhoog naar mij toe
pi_69004182
Fuente hoe is het met Merel nu?
Freecell, dat is wel fijn dat Leander nu snapt dat het nuttig kan zijn. Prutjes en snot wegvegen is altijd not-done hier.
  donderdag 14 mei 2009 @ 08:40:30 #268
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69004341
Fuente, wat fijn dat je nu wel duidelijkheid hebt, al is het niet leuk dat Merel kma heeft. Maar ze kan er ook overheen groeien he? Maar ja, daar heb je nu nog niets aan.

Koen

Leander, heel goed dat je nu begrijpt dat die dingen nuttig voor je zijn.

Hier geen bijzonderheden het gaat gewoon goed. Vandaag is mn neefje 1 jaar geworden, officieel geen baby meer. we vonden hem ook al niet meer echt een baby, hij loopt al sinds 2 weken en is vrij grof/groot gebouwd
Make love, not war ☮
pi_69004435
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
Fuente hoe is het met Merel nu?
Freecell, dat is wel fijn dat Leander nu snapt dat het nuttig kan zijn. Prutjes en snot wegvegen is altijd not-done hier.
Wegvegen mag ik ook niet Uitzuigen met dat ding dus nu wel

Bij een jaar is het baby-achtige er inderdaad wel af Leander is nu bijna 9 maanden en overdag vind ik het al niet echt een baby meer als hij langs de tafel stapt of een broodje eet.
Als hij aan de borst ligt of lekker slaapt nog wel! klein prulletje
pi_69004513
Arme Merel

Koen wat goed joh!

Dana wilt al sinds zondagavond niet naar bed s'avonds...echt heel raar want normaal gaat het prima. En nu blijft ze echt huilen tot je haar uit bed haalt. Geen idee waar dat vanaf komt.

Wij hebben gister geoefend met rechtop staan
Het gaat steeds beter en ze begint het ook echt leuk te vinden *trots is*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 14 mei 2009 @ 09:00:48 #271
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69004719
verlatingsangst bla?? bij haar blijven zitten tot ze slaapt een optie? of tegen haar blijven praten als je wegloopt, lichtje aan op de gang ?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_69004789
Lastig Bla! Is er voor je gevoel een aanleiding? Of heeft ze gewoon geen zin?
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:05:07 #273
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69004814
Fuente wat sneu dat Merel meteen weer zoveel last heeft. Hopelijk is het snel weer over. En iig fijn dat jullie nu duidelijkheid hebben.

Hannah lijkt een avond-/nachtritme te krijgen Meestal komt ze ergens rond 23 uur, daarna gaan we naar bed, dan komt ze nog 1 keer 's nachts, rond een uur of 2 ofzow. En dan pas weer tegen de ochtend, half 6 ofzow waarna ze ook weer verder slaapt. Stuk beter dan 's nachts 2, 3, 4 keer etc te komen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_69004859
Yay Tex! Dat is zo lekker! Gefeliciteerd!
pi_69004873
Goed van Hannah.

Prikjes dag vandaag. Ik ben zo benieuwd hoeveel hij nu weegt. Hij ligt nu Guus Meeuwis te luisteren in de wipper.
pi_69004987
Voor mijn gevoel is er geen aanleiding, ze heeft naar mijn idee gewoon geen zin want zodra ik haar uit bed haal is het goed en gaat ze heel enthousiast spelen.

Bij haar blijven zitten heb ik geprobeerd maar zolang ze in dr bedje ligt blijft ze huilen en steeds harder met grote tranen.

Maandag is ze uiteindelijk bij mij in bed in slaap gevallen rond 10 uur en gister is ze ook wakker geweest tot 10 uur, toen heeft mn vriend dr weer in bed gelegd en ging ze uiteindelijk na een kwartier zeuren wel slapen. Dus het lijkt erop dat ze gewoon niet moe genoeg is om 8 uur....

Wat goed Hannah
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:13:49 #277
114177 Diaan73
pi_69005032
Lekker Tex, dat Hannah een ritme heeft gekregen , is voor jezelf ook zooo lekker.

Spannend Estrys!!!

Bla, vervelend zeg dat Dana 's avonds niet naar bed wil, hopelijk gaat ze snel weer gewoon slapen 's avonds. Helpt het ook niet om haar even te laten zeuren en dan weer naar haar toe te gaan en dan weer weg. Dat helpt bij ons als Lennon wat onrustig gaat slapen.
Make love, not war ☮
pi_69006203
Altijd net voordat we moeten vertrekken naar het CB valt meneertje in slaap
pi_69006313
Dat heb ik ook geprobeerd, 10 minuten laten zeuren en dan gaan kijken, aai over dr bolletje en weer weggaan...maar dat werkt al helemaal niet want dan gaat ze nog veel harder huilen als je wegloopt.

En ik kan haar best laten liggen als ik weet dat ze alleen wat zeurt en ze niet onafgebroken huilt hoor, want ze is echt een meisje die dr zin probeert te krijgen en dat weet ik heel goed. Maar als ze zo hartverscheurend blijft huilen aan een stuk door dan lukt het me echt niet.
Naja hopen dat het vanavond weer beter gaat.
  donderdag 14 mei 2009 @ 10:44:28 #280
114177 Diaan73
pi_69007592
Bla, jammer dat dat niet helpt.. en eigenlijk alleen nog maar erger wordt.

Ik hoop met je mee!!
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 14 mei 2009 @ 10:45:54 #281
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69007638
Junior probeert nog steeds te draaien, dat lukt dus nog steeds niet, maar hij heeft wel zijn beentjes/knieën ontdekt. ligt hij op zijn rug, heeft hij zijn knieen vast, best grappig om te zien. het lijkt dan net zo'n popetje wat je kan omduwen maar wat automatisch weer terugveert ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 14 mei 2009 @ 10:54:07 #282
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_69007917
Ah bla wat naar he als ze zo moeten huilen! Hopelijk is het van tijdelijke aard!

Wanneer beginnen/begonnen jullie eigenlijk met bijvoeding geven? Met 4 maanden of 6 maanden of ergens er tussenin?
En hoe hebben jullie dat toen geintoduceerd?
Ben het nog niet van plan hoor ze is tenslotte pas 3 1/2 maand maar ben benieuwd naar de ervaringen van anderen!
pi_69008055
Wij zijn vorige week begonnen (ze is volgende week zes maanden) met het aanbieden van een stukje fruit als we zelf eten. Ze krijgt een stukje zachte peer met een gaatje er in voor haar duim en daar likt/kluift ze vanzelf zo veel af als ze aan kan.

donderdag 14 mei 2009 @ 11:01:19 #284
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_69008216
Ahhh wat lief! Ze likt er vol overgave op zeg!
pi_69008554
Wat lief!
Wij gaan proberen als hij 6 maanden is en zo lang duurt dat niet eens meer.
Geen idee hoe, denk eerst met een potje.

Blondje vraag. Aan het nekje kun je tochvoelen of hij het warm genoeg heeft? Vind het lastig of hij nu longsleeve of tshirt aan moet.
pi_69008555
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:54 schreef Fruppel het volgende:
Ah bla wat naar he als ze zo moeten huilen! Hopelijk is het van tijdelijke aard!

Wanneer beginnen/begonnen jullie eigenlijk met bijvoeding geven? Met 4 maanden of 6 maanden of ergens er tussenin?
En hoe hebben jullie dat toen geintoduceerd?
Ben het nog niet van plan hoor ze is tenslotte pas 3 1/2 maand maar ben benieuwd naar de ervaringen van anderen!
Ja ik vind het zo zielig, krijg zelf ook tranen in mijn ogen soms

Wij zijn rond de 5 maanden begonnen met bijvoeden. Eerst fruit geprobeerd, gepureerde peer was hier t eerste En dan steeds 3 dagen achter elkaar hetzelfde. Toen ze dat goed at zijn we s'avonds ook groente gaan aanbieden, ook weer op dezelfde manier.
pi_69008625
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 11:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Blondje vraag. Aan het nekje kun je tochvoelen of hij het warm genoeg heeft? Vind het lastig of hij nu longsleeve of tshirt aan moet.
Vond ik ook lastig, zeker als ze nog wat kleiner zijn. Maar tegenwoordig kijk ik gewoon naa rmijn eigen kleding, als ik het warm genoeg vind voor een Tshirt kan Dana er ook een aan, vind ik het toch een beetje fris dan dus niet
pi_69008986
Ik doe eigenlijk alleen korte mouwen bij Avalon aan als het echt goed warm is. Babies liggen toch redelijk stil, ze hebben het sneller koud dan volwassenen. Té warm hebben ze het niet zo snel en dan merk je het snel genoeg
  donderdag 14 mei 2009 @ 11:35:37 #289
114177 Diaan73
pi_69009620
Ik doe Lennon ook gewoon lange mouwen aan en vandaag ook nog een extra shirtje eroverheen voor de mooi. Hij heeft ook inderdaad niet zo snel korte mouwen aan.

Fruppel, ik ga denk ook ong. bij 5 maanden beginnen, maar wil nog even afwachten hoe het bij het cb is. Hij drinkt nl. niet superveel dus misschien moet hij wel iets meer bijvoeding gaan krijgen.
Make love, not war ☮
pi_69009737
ligt eraan wat je verstaat onder bijvoeding. wij moesten van het cb met 4 maanden een flesje nutrixcpap geven. met fruit ben ik begonnen toen selene ietsje meer dan 5 maanden was.

gister bij het cb geweest: 7710 gram en 70.9 cm. ze doet keurig steeds een streepje onder het gemiddelde qua gewicht. ik meldde dat ze overdag slecht eet en dat ze geen tussendoortjes moet. dat gaf niet zo. gewoon stug aan blijven bieden en niet afdwingen, wat ik al deed. dat ze halve nachten ligt te spelen idem. tis niet zo handig maar ze doet het prima in alles, dus lekker laten. zoals barry altijd zei: "gewoon doorgaan"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69011536
Wij zijn weer terug van het CB. Ze beginnen hier met 6 maanden met fruithapje e.d. Ik mag wel beginnen met rijstebloem door de laatste voeding doen zodat hij misschien de nacht door kan halen. 2 juli terugkomen dan is hij bijna zes maanden, dan zullen ze wel beginnen over fruithapjes en zo.

6680 gram en 64 cm is Seb nu. En de prikjes waren niet zo heel erg even huilen op het moment zelf en daarna niet meer. Hij ligt nu lekker te slapen
pi_69013233
seb groeit goed!
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:26:16 #293
114177 Diaan73
pi_69013272
Selene en Seb, jullie doen het goed!! Zelfs Selene met het niet zo heel goed eten!!!
Make love, not war ☮
pi_69013376
800 gram sinds begin april.

vroeg de wijkverpleegkundige Hoe ziet het schema er nu uit? euhm welk schema?
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:30:14 #295
114177 Diaan73
pi_69013442
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef Estrys het volgende:
800 gram sinds begin april.
Vind ik een mooie groei, niet teveel niet te weinig.. ik teken er ook voor voor Lennon dan he?
Make love, not war ☮
pi_69013705
Hier gewoon wat ik aan heb. Hij koelt misschien iets sneller af dan ik, maar beweegt ook 10 keer zoveel
pi_69013859
En we hadden het over de nachten en dat hij die nachtvoeding nog wil. Zegt ze je kan hem ook laten huilen en dan went hij er na een week of zo wel aan dat hij niks krijgt. Ja daaaag, weet je wel hoe hard dat kind schreeuwt als hij honger heeft??? Dan slaap IK een hele week niet, ik denk dat je me weg kan dragen. Stom advies vind ik dat. Ik ga dus wel die rijstebloem door zijn fles proberen bij de laatste voeding, kijken hoe dat loopt. En anders gaan we gewoon lekker 's nachts nog wat voeding geven. Ook omdat hij overdag natuurlijk wel regelmatig wat laat staan dan loopt hij dat 's nachts in.
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:44:58 #298
114177 Diaan73
pi_69014011
Inderdaad een stom advies... als hij nou een beetje pruttelt, maar echt schreeuwen die laat je niet liggen. Rijstebloem wil idd misschien wel helpen, is hij wat langer verzadigd van de voeding.

Steekt jullie baby ook steeds zn tong uit? Zo irritant en stom gezicht.
Make love, not war ☮
pi_69014291
Ik vind het ook een raar advies! Mijn CB roept altijd dat hij zoveel mag drinken als hij wil.

Idee van mijn moeder: Als ze de nachtvoeding eigenlijk niet meer nodig hebben, maar het nog wel gezellig vinden: 's nachts éven laten huilen (ong. 5 minuten max.) voor je hem ophaalt. En dan ophalen en voeden. Hier sliep hij na 3 nachten door toen we dat deden. 2 minuten huilen en toen was het weer stil. Daarna heeft hij nog 2 nachten 1 à 2 minuten gehuild en daarna sliep hij (met heel af en toe een uitzondering, maar dat mag van mij best) door
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:57:45 #300
114177 Diaan73
pi_69014538
Dit bedoel ik:

Enne Freecell, check de schoentjes, Lennon houdt ze wel aan

En hij is nu al erg close met zn knuffel:

en dit heeft hij dus zelf gedaan, ik heb hem niet zo neergelegd.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')