Vliegtuigwattesen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:51 schreef Dakota het volgende:
elin kan niet meer op r buik omdat ze dus vliegtuigdingest en dan omvalt![]()
en ook r nagels slijpen aan t boxkleed..net een klein katje
armen de lucht in zodat ze op r buik moet balanceren en dan met r bakkes op de grond knaltquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:44 schreef freecell het volgende:
Fuente, fijn dat je nu in ieder geval duidelijkheid hebt, maar balen blijft het
[..]
Vliegtuigwattesen?
Maar hoe val je dan om?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Fijn dat er duidelijkheid is Fuente. Sterkte ermee
Vliegtuigdingessen is dat op de buik liggen en dan armen opzij van de grond af?
Ahquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:55 schreef Dakota het volgende:
[..]
armen de lucht in zodat ze op r buik moet balanceren en dan met r bakkes op de grond knalt
dat iddquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat doet Seb ook en hij heeft het niet van een vreemde![]()
[ afbeelding ]
Hier ook van die rare acties.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:27 schreef freecell het volgende:
Vandaag maakte hij een spelletje van het voeden, hij had geen honger, ik was voor de grap op de grond gaan liggen en hij ging over me heenklimmen, kwam een borst tegen en vond het een goed idee om die uit te kleden en een slok te nemen.
Heel hard wegkruipen, lachen, terugkomen en weer een slokje
Te grappig
Hahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:08 schreef MamsX het volgende:
[..]
Hier ook van die rare acties.
tegenwoordig staat ze op handen en voeten tijdens het drinken.
Het liefst nog achterstevoren ook.
Ze is helemaal blij als ik haar op bed voed want dan kan ze er raar bij gaan staan haha
Wegvegen mag ik ook nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
Fuente hoe is het met Merel nu?
Freecell, dat is wel fijn dat Leander nu snapt dat het nuttig kan zijn. Prutjes en snot wegvegen is altijd not-done hier.
Ja ik vind het zo zielig, krijg zelf ook tranen in mijn ogen somsquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:54 schreef Fruppel het volgende:
Ah bla wat naar he als ze zo moeten huilen! Hopelijk is het van tijdelijke aard!
Wanneer beginnen/begonnen jullie eigenlijk met bijvoeding geven? Met 4 maanden of 6 maanden of ergens er tussenin?
En hoe hebben jullie dat toen geintoduceerd?
Ben het nog niet van plan hoor ze is tenslotte pas 3 1/2 maand maar ben benieuwd naar de ervaringen van anderen!
Vond ik ook lastig, zeker als ze nog wat kleiner zijn. Maar tegenwoordig kijk ik gewoon naa rmijn eigen kleding, als ik het warm genoeg vind voor een Tshirt kan Dana er ook een aan, vind ik het toch een beetje fris dan dus nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Blondje vraag. Aan het nekje kun je tochvoelen of hij het warm genoeg heeft? Vind het lastig of hij nu longsleeve of tshirt aan moet.
Vind ik een mooie groei, niet teveel niet te weinig.. ik teken er ook voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |