hhahah iddquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb het over op het gezicht: junior is bijvoorbeeld niet mollig (zoals sommigen zo mooi vinden) maar gewoon precies goed, niet te mager, maar ook niet zo volvet dat het lijkt alsof je zes kilo spek vasthebt ipv een baby. geen plofkop maar een mooi fijn gezichtje, zonder dat het smal of ingevallen is. ach wat blaat ik, wat en hoe ik het precies bedoel kan ik toch niet uitleggen
precies. Ik denk dat iedere moeder haar babytje perfect vindt, de mooiste, die liefste en de schattigstequote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:51 schreef Dakota het volgende:
[..]
hhahah iddik denk dat t ook te maken heeft met.. je weet niet beter.
als JJ 9000g had gewogen had je m vast net zo perfect gevonden
Tja perfect is ook subjectief, iemand of iets kan perfect zijn voor een bepaalde situatie, voor een bepaalde baan, een bepaald doelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:59 schreef Estrys het volgende:
Ik denk niet dat iedere moeder dat vind. De leukste baby dat wel maar perfect is de mijne zeer zeker niet. Die illusie heb ik niet. Maar mooi is subjectief natuurlijk.
HEEEJ en de mijne danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:05 schreef peterfan het volgende:
Ik vond mijn baby echt prachtig de eerste weken, had nog nooit zo'n knap ventje gezien! Nu ik de foto's zie denk ik wel eens oef...wat een lief kind!![]()
Nu vind ik hem prachtig, hij is lekker spekkig met onderkin (wel 2) en kleine flapoortjes en hij lijkt een beetje op Koen van LL die ik hier dus de mooiste baby vind
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
precies. Ik denk dat iedere moeder haar babytje perfect vindt, de mooiste, die liefste en de schattigste
quote:
niets automagisch aanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:12 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ok, Seb dan een goede tweede ok? Maar die lijkt in de verste verte niet op mijn hollands glorie ventje...vandaar. Omdat Koen dus een beetje op die van mij lijkt vind ik hem automatisch de mooiste..
je schreeuwt zelf 'hey en de mijne daaaaan?'aapkontquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:13 schreef Estrys het volgende:
Het is geen verkiezing![]()
Wat maakt het uit, als ie maar gelukkig is zeg ik altijdEn mijn moeder zegt altijd van een schone tafel kan je ook niet lang eten
(nou ja ze zegt: van een skon toafel ete ok nie lang)
het mooist van al je kinderen bedoel je vastquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Pfff, mijn baby is nog altijd de mooiste.
Wat wil je ook, met zo'n moeder.
Amber heeft zeker in het begin ook wel trekjes in het gezicht gehad dat ik me heel stiekum nog weleens zorgjes maakten, naja niet echt zorgen, maar van heej, ze zal toch niet 'iets' hebben? Dat kon ik dan al weer heel snel ter zijde schuiven en me lekker volop in het genieten storten, maar ik herken het wel. Heb ook wel foto's waarvan je zou zweren dat ze down heeft. Maar ik vond haar er zeker niet raar uit zien, juist boven verwachting mooi, en lekker stevig en af. Zal denk ook te maken hebben met de combinatietest die ik heb gehad, en een marker voor down die ze aantroffen (de niertjes die gelukkig toch goed bleken te zijn op het eind).quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:59 schreef Estrys het volgende:
Ik denk niet dat iedere moeder dat vind. De leukste baby dat wel maar perfect is de mijne zeer zeker niet. Die illusie heb ik niet. Maar mooi is subjectief natuurlijk. Mijn moeder vond mij in eerste instantie maar een beetje raar er uit zien, maar ze kan niet beschrijven wat dat nou was. Nou ben ik dat ook maar dat wist ze toen nog nietEn ze dacht dat ik 'iets' had. Down of zo. Maar dat kwam omdat ze daar tijdens de zwangerschap zoveel over had gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |