abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 12 mei 2009 @ 08:50:29 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68929050
nah, wat ik bedoel heeft bv Elin ook, het is in verhouding.. het klopt gewoon, en dat hebben imho niet veel baby's
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 12 mei 2009 @ 08:51:56 #102
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68929062
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 08:47 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik heb het over op het gezicht: junior is bijvoorbeeld niet mollig (zoals sommigen zo mooi vinden) maar gewoon precies goed, niet te mager, maar ook niet zo volvet dat het lijkt alsof je zes kilo spek vasthebt ipv een baby. geen plofkop maar een mooi fijn gezichtje, zonder dat het smal of ingevallen is. ach wat blaat ik, wat en hoe ik het precies bedoel kan ik toch niet uitleggen
hhahah idd ik denk dat t ook te maken heeft met.. je weet niet beter.
als JJ 9000g had gewogen had je m vast net zo perfect gevonden
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68929094
Elodie is ook in verhouding hoor, ze lijkt alleen op een baby van een maand of negen....
pi_68929121
Seb is volgens mij over een jaar echt zo'n ielig manneke. (net als zijn vader in die tijd)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_68929122
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 08:51 schreef Dakota het volgende:

[..]

hhahah idd ik denk dat t ook te maken heeft met.. je weet niet beter.
als JJ 9000g had gewogen had je m vast net zo perfect gevonden
precies. Ik denk dat iedere moeder haar babytje perfect vindt, de mooiste, die liefste en de schattigste
pi_68929172
Ik denk niet dat iedere moeder dat vind. De leukste baby dat wel maar perfect is de mijne zeer zeker niet. Die illusie heb ik niet. Maar mooi is subjectief natuurlijk. Mijn moeder vond mij in eerste instantie maar een beetje raar er uit zien, maar ze kan niet beschrijven wat dat nou was. Nou ben ik dat ook maar dat wist ze toen nog niet En ze dacht dat ik 'iets' had. Down of zo. Maar dat kwam omdat ze daar tijdens de zwangerschap zoveel over had gehoord.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 09:00:26 #107
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68929187
t grappige vind ik wel dat ze totaal anders is dan ik me had voorgesteld (duh) ik had namelijk een hele dikke kale baby verwacht en ze is precies het tegenovergestelde..
zo zag ik er dus uit en ik dacht..nou t is een meisje dus ze zal wel erg veel op mij lijken

soms vind ik t jammer dat ze zoveel haar heeft..daardoor lijkt ze minder babyísh In Blijdorp zei iemand.. zo hey die is klein voor haar leeftijd ' terwijl ze juist erg lang is maar t is soms net of ik een erg klein peutertje bij me draag
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 09:02:16 #108
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68929238
Ik vind mijn kinderen echt wel het mooiste Eigenlijk al vanaf het begin en Noah nu nog. Ook als ik naar de kindjes in zn klas kijk bijv. Veel jongetjes zien er zo 'doorsnee' uit, ook qua haar en kleding. Noah heeft gewoon iets speciaals, grote blauwe ogen met lange wimpers, maar ook een bepaalde uitstraling ofzow. Maar dat vinden de moeders van die klasgenootjes wrs ook over hun kind

Sommige baby's/kinderen zijn wel echt heel lelijk... En wat ik vaak jammer vind is als baby's 'lelijk' op de foto worden gezet, terwijl ze eigenlijk helemaal niet zo lelijk zijn.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_68929284
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 08:59 schreef Estrys het volgende:
Ik denk niet dat iedere moeder dat vind. De leukste baby dat wel maar perfect is de mijne zeer zeker niet. Die illusie heb ik niet. Maar mooi is subjectief natuurlijk.
Tja perfect is ook subjectief, iemand of iets kan perfect zijn voor een bepaalde situatie, voor een bepaalde baan, een bepaald doel

Maar goed, weer een illusie armer
pi_68929307
Ik vond mijn baby echt prachtig de eerste weken, had nog nooit zo'n knap ventje gezien! Nu ik de foto's zie denk ik wel eens oef...wat een lief kind!
Nu vind ik hem prachtig, hij is lekker spekkig met onderkin (wel 2) en kleine flapoortjes en hij lijkt een beetje op Koen van LL die ik hier dus de mooiste baby vind
pi_68929329
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:05 schreef peterfan het volgende:
Ik vond mijn baby echt prachtig de eerste weken, had nog nooit zo'n knap ventje gezien! Nu ik de foto's zie denk ik wel eens oef...wat een lief kind!
Nu vind ik hem prachtig, hij is lekker spekkig met onderkin (wel 2) en kleine flapoortjes en hij lijkt een beetje op Koen van LL die ik hier dus de mooiste baby vind
HEEEJ en de mijne dan
pi_68929337
Wel een leuk klein peutertje dan.
Lieuwe lijkt juist heel erg op mij, dat had ik nooit verwacht. Toen ik hem voor het eerst zag was ik erg verbaasd en ook emo, hij keek mij aan met mijn eigen ogen. En ik dacht dat alle pasgeboren baby's donker haar of geen haar hadden, maar ik kreeg een blondje
O en hij heeft een kuiltje in zijn kin, net als mijn moeder
pi_68929359
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 08:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

precies. Ik denk dat iedere moeder haar babytje perfect vindt, de mooiste, die liefste en de schattigste
Amber is voor mij de perfectie van wat een baby kan zijn
Zo lief! Zo schattig! Toch ook zo ondeugend en een eigen willetje Zo pienter! En zo mooi!
Voor een ander is ze gewoon maar een baby, voor mij is ze gewoon helemaal top!

Ik vind Amber ook precies in proportie, lekkere spekkies, maar precies goed.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  dinsdag 12 mei 2009 @ 09:08:17 #114
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68929364
van de andere baby's vind ik Leander t leukst en Seb t mooiste jochie en Merel t mooiste meisje
en van de dreumesjes Anna van Memmel & Saar van Maneki
wanna rub mah puppeh?!
pi_68929446
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:06 schreef Estrys het volgende:

[..]

HEEEJ en de mijne dan
Ok, Seb dan een goede tweede ok? Maar die lijkt in de verste verte niet op mijn hollands glorie ventje...vandaar. Omdat Koen dus een beetje op die van mij lijkt vind ik hem automatisch de mooiste..
pi_68929473
Het is geen verkiezing

Wat maakt het uit, als ie maar gelukkig is zeg ik altijd En mijn moeder zegt altijd van een schone tafel kan je ook niet lang eten (nou ja ze zegt: van een skon toafel ete ok nie lang)
  dinsdag 12 mei 2009 @ 09:13:29 #117
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68929476
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:12 schreef peterfan het volgende:

[..]

Ok, Seb dan een goede tweede ok? Maar die lijkt in de verste verte niet op mijn hollands glorie ventje...vandaar. Omdat Koen dus een beetje op die van mij lijkt vind ik hem automatisch de mooiste..
niets automagisch aan

Merelke, leandros en xseb lijken voor geen meter op de mijne
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 09:14:10 #118
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68929490
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:13 schreef Estrys het volgende:
Het is geen verkiezing

Wat maakt het uit, als ie maar gelukkig is zeg ik altijd En mijn moeder zegt altijd van een schone tafel kan je ook niet lang eten (nou ja ze zegt: van een skon toafel ete ok nie lang)
je schreeuwt zelf 'hey en de mijne daaaaan?'aapkont
wanna rub mah puppeh?!
pi_68929504
Pfff, mijn baby is nog altijd de mooiste.
Wat wil je ook, met zo'n moeder.
pi_68929508
xseb? Wij zeggen tegenwoordig Sebkebab
  dinsdag 12 mei 2009 @ 09:15:47 #121
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68929530
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Pfff, mijn baby is nog altijd de mooiste.
Wat wil je ook, met zo'n moeder.
het mooist van al je kinderen bedoel je vast
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 12 mei 2009 @ 09:16:13 #122
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68929539
missschien dat ik het zo kan laten zien:

niet te grote oren, geen te grote neus, niet te korte beentjes, of juist te lange. geen mager lang ingevallen koppie, maar ook geen speklap van zes kilo omdat hij vier centimeter te klein is ofzo .. nou dat bedoel ik met in verhouding.. de lijntjes op de curve kunnen wel in verhouding zijn, maar dan nog kan een baby te grote oren of neus hebben.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_68929554
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 08:59 schreef Estrys het volgende:
Ik denk niet dat iedere moeder dat vind. De leukste baby dat wel maar perfect is de mijne zeer zeker niet. Die illusie heb ik niet. Maar mooi is subjectief natuurlijk. Mijn moeder vond mij in eerste instantie maar een beetje raar er uit zien, maar ze kan niet beschrijven wat dat nou was. Nou ben ik dat ook maar dat wist ze toen nog niet En ze dacht dat ik 'iets' had. Down of zo. Maar dat kwam omdat ze daar tijdens de zwangerschap zoveel over had gehoord.
Amber heeft zeker in het begin ook wel trekjes in het gezicht gehad dat ik me heel stiekum nog weleens zorgjes maakten, naja niet echt zorgen, maar van heej, ze zal toch niet 'iets' hebben? Dat kon ik dan al weer heel snel ter zijde schuiven en me lekker volop in het genieten storten, maar ik herken het wel. Heb ook wel foto's waarvan je zou zweren dat ze down heeft. Maar ik vond haar er zeker niet raar uit zien, juist boven verwachting mooi, en lekker stevig en af. Zal denk ook te maken hebben met de combinatietest die ik heb gehad, en een marker voor down die ze aantroffen (de niertjes die gelukkig toch goed bleken te zijn op het eind).

Maar hoe dan ook, voor mij blijft ze perfect!!! Hoe ze er ook uit ziet!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_68929597
De natuur heeft dat toch maar goed geregeld; dat elke vrouw haar baby de mooiste vindt. Dan wordt er extra goed voor ze gezorgd en met ze geknuffeld.
pi_68929657
oooh, over mooie babies?

selene was net geboren en toen dacht ik: "gelukkig, ze heeft niet mijn flaporen."
moet je nu eens zien:

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')