6 weken + 3 dagen te vroegquote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef Dakota het volgende:
hoeveel weken was ze nou ook alweer te vroeg?
Zeker! In het begin leek ze zo breekbaar en stond ik soms helemaal te trillen als ik haar luier moest verschonen (ik vond het zó eng) maar nu is ze gewoon een echt mini-mensjequote:Op maandag 11 mei 2009 14:02 schreef Linda2205 het volgende:
Oh, kijk die lekkere dikke armpjes en beentjes nu! Vast heel fijn om te zien Raissa, dat ze het zo goed doet, of niet?
JJ is maar 9 dagen ouder dan Seb maar het lijkt wel een half jaar of zoquote:Op maandag 11 mei 2009 19:11 schreef DJMO het volgende:
het nieuwe "schema" lijkt tot nu toe prima te werken. jr heeft met de pot meegegetenwitlof met aardappel gepureerd voor hem, potje olvarit gevuld, ding zat voor ong. vier vijfde vol, en hij heft het gewoon schoon leeg. morgen kan ik het hem niet weer geven, ik vergat extra apart te houden.. de rest zit nu onder de kaassaus
(wel lekker overigens
) we hebben gewoon 'samen' gegeten, dat wil zeggen dat ik een paar hapjes nam, hem zat te voeren, en papa toe zat te kijken .. en ik zit nu nog even af te eten terwijl jr. heerlijk rustig in de box ligt. straks in bad en na de 9 uur fles naar bed
Ik vind Lennon heel mooi, maar zie ook wel dat er baby's zijn die mooier zijn. Ook baby's die ik niet zo mooi vind trouwens. Ik vind hem dus op dit moment niet de allermooiste. Het zijn vooral bepaalde uitdrukkingen in zn gezicht waar ik week van word en soms tranen van in mn ogen krijg.quote:
ga jij ook weer aan de knutsel danquote:Op maandag 11 mei 2009 20:44 schreef pinquit het volgende:
Oh die foto's van Mila!dat eerste plaatje breekt toch bijna je hart!
wat doet ze het goed raissa! kijk nou toch wat een heerlijk meisje je daar hebt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij moeten volgende week weer, ben benieuwdquote:Op maandag 11 mei 2009 21:45 schreef Estrys het volgende:
ja dat is waar.
Wij moeten donderdag weer naar CB voor prikjes. Ik ben benieuwd hoeveel hij weegt want is alweer een maand geleden.
Wat is niet helemaal voldoende dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef DolleMina het volgende:
Ik ben ook benieuwd, wij gaan weer volgende week. Haar gewicht was niet helemaal voldoende, vond ik, dus ik hoop dat ze weer een beetje fatsoenlijk is aangekomen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:08 schreef Dakota het volgende:
[..]
ga jij ook weer aan de knutsel dan
een meisje
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:16 schreef Jore het volgende:
Ik vind Elin mooi en ik lieg nooit. Ik vraag me wel af of ouders van een in mijn ogen lelijke baby hun eigen baby ook lelijk vinden trouwens.
o elin ook, tong uit r mond sliert kwijl scheel met onderkin..quote:Op maandag 11 mei 2009 22:20 schreef Estrys het volgende:
Elin is een lief kind hoor Koot![]()
![]()
Nee, ze is een knapperd, dat haar maakt het helemaal af.
Seb is volgens mij geen lelijke baby. Maar hij kan soms kijken op een manier dat ik denk jaaa charmant
O wij noemen Lieuwe ook wel eens lulletje hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 22:20 schreef Estrys het volgende:
Elin is een lief kind hoor Koot![]()
![]()
Nee, ze is een knapperd, dat haar maakt het helemaal af.
Seb is volgens mij geen lelijke baby. Maar hij kan soms kijken op een manier dat ik denk jaaa charmant
ik ben zelf 2 mnd te vroeg geboren en kreeg ook extra calorierijk voedsel..na een jaar was ik een heus zwijntje..O+quote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef Raissa het volgende:
Ik vind dat mensen heel snel zeggen "wat een mooi kindje" en ik heb soms het idee dat het meer uit fatsoen is dan gemeend. Als ik zelf een baby niet echt mooi vind dan zeg ik dat ook niet, dan benadruk ik juist iets wat ik wél leuk vind.
En Mila heeft soms een onderkinnetje, dat vind ik niet zo mooiMaar ze is zo lief dat ik daar gewoon dwars doorheen kijk
Als ik soms wat dikkere kindjes zie dan ben ik wel bang dat Mila ook die kant op zal gaan (omdat ze extra calorierijke voeding krijgt) en ik wil echt voorkomen dat ze naar de overgewicht kant gaat. Maar goed, daar zijn we nog langgggg niet
Gemiddeld 85 gram per week, de afgelopen maand. Dat moet dus meer zijn. Ik haal haar nu ook 's nachts uit bed om haar te voeden, omdat ze overdag gewoon niet goed drinkt. Veel te afgeleid...quote:
Ja, betrapt hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 22:26 schreef MamsX het volgende:
ik vond x op alle foto's zo mooi in het begin.
Als ik nu terug kijk naar die fotos dan denk ik soms toch wel eens, ojee zo mooi was ze dus niet
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef Jore het volgende:
Hier ook vader-zoon liefde trouwens, en het is geheel wederzijds. Gister lag L. te drinken, maar toen hij zijn vader in zijn blikveld zag verschijnen liet hij los om uitgebreid te gaan lachen naar hem. Met z'n mond nog vol.
Dat had Lennon ook een beetje, maar nu hebben we een grotere speen gekocht zodat hij minder moeite hoeft te doen en dat gaat een stuk beter....quote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Gemiddeld 85 gram per week, de afgelopen maand. Dat moet dus meer zijn. Ik haal haar nu ook 's nachts uit bed om haar te voeden, omdat ze overdag gewoon niet goed drinkt. Veel te afgeleid...
Een grotere speen gaat nog wel, maar een grotere tiet is een beetje lastig...quote:Op maandag 11 mei 2009 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat had Lennon ook een beetje, maar nu hebben we een grotere speen gekocht zodat hij minder moeite hoeft te doen en dat gaat een stuk beter....
Lennon lacht naar iedereen, hij is een heel vriendelijk mannetje, een allemans vriend.
Ow ja... sorry, vergeten.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:41 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Een grotere speen gaat nog wel, maar een grotere tiet is een beetje lastig...
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
Mooie naam hoor mamsX, heel bijzonder hoe het geschreven is, veel mooier dan met C.
haha ja hier ook zo. ik zat vanmiddag film te kijken van max toen ie nog een baby was. wát een dikzak! ik mis dat echt een beetjequote:Op maandag 11 mei 2009 22:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Dik zijn als baby zegt echt niks. Fons was nog zwaarder dan zijn zusje nu op die leeftijd en nu zit hij van gewicht onder het gemiddelde.
Jij 2 maanden te vroeg geboren? *Jeej* niet iedere te vroeg geboren baby wordt dus dommig!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:28 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik ben zelf 2 mnd te vroeg geboren en kreeg ook extra calorierijk voedsel..na een jaar was ik een heus zwijntje..O+
t trekt snel genoeg bij hoor..laat r nu maar lekker dikkig worden
ik had later ook 'ondergewicht' toen ik eenmaal begon te bewegen..dat duurde nog wel 3 jaar want ik was te lui.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Dik zijn als baby zegt echt niks. Fons was nog zwaarder dan zijn zusje nu op die leeftijd en nu zit hij van gewicht onder het gemiddelde.
En een kindje van dezelfde leeftijd die hier regelmatig komt en als baby echt mager was is nu een spekkige peuter geworden die alles eet wat je hem voorzet...
nou..ik heb 2 klassen overgeslagen..dus dat zal wel nietquote:Op maandag 11 mei 2009 22:49 schreef Raissa het volgende:
[..]
Jij 2 maanden te vroeg geboren? *Jeej* niet iedere te vroeg geboren baby wordt dus dommig!![]()
Als je sommige sites op internet moet geloven dan worden prematuurtjes dom![]()
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:47 schreef DolleMina het volgende:
maar ik wil gewoon het CB zo weinig mogelijk reden geven om opmerkingen te maken....
Nou ja, bij de laatste keer zei de weegdame ook dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat ze gewoon lekker vrolijk was enzo. Toen was ze in 1 week 45 gram aangekomen, maar wel opeens een stuk in de lengte gegroeid.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:53 schreef MamsX het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk volgens mij
Al moet ik toegeven dat mijn CB onwijs prettig is.
Ze me heel goed steunen zelfs met het voeden.
Er was 1 stagaire die me een flessenschema wou voorschotelen met 6 maanden![]()
En toen zei de vaste verpleegster toch wel heel duidelijk.
Ze geeft borstvoeding en ze gaat nog langer niet stoppen.
Ook al komt ze niet zo veel aan, is ook prima.
Ze hebben me nooit ergens mee gepusht of wat dan ook.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:01 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Moet je dit armpje zien dan...
Gelukkig weet ik dat het goed komt...
[ afbeelding ]
supermooiquote:Op maandag 11 mei 2009 23:01 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ze in de lengte wel heel erg gegroeid is dan maakt het gewicht ook niet zoveel uit.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef DolleMina het volgende:
Nou ja, bij de laatste keer zei de weegdame ook dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat ze gewoon lekker vrolijk was enzo. Toen was ze in 1 week 45 gram aangekomen, maar wel opeens een stuk in de lengte gegroeid.![]()
En ze is al zo'n slanke dame, ze heeft namelijk een gemiddelde lengte, maar haar gewicht zit onder het gemiddelde...
Maar ik ben een beetje bang voor de WVK, die zei met twee maanden al dat we Annicka gerust een half uur mochten laten huilen.![]()
Mooi niet dus, hè...
Mila heeft ook een armbandje met haar naam erop!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:01 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet het, je vraagt het een vrouw niet, maar ik doe het lekker toch: hoe oud/jong ben je?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:10 schreef MamsX het volgende:
Ik heb een hele fijne wijkverpleegster en ze hebben een huisbezoek programma.
En omdat ik jong ben kwam ik daar voor in aanmerking.
En nu komt 1 van de verpleegsters 1 keer in de zoveel maand op de koffie![]()
Kunnen we even lekker kletsen. En kan ik echt alles vragen. Zonder dat er een volgende op me wacht
Woonde jij nou ook toevallig in Lelystad of ben ik nu in de war?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:23 schreef MamsX het volgende:
14....Nee hoor bijna 22
als ik 2,5 maand ouder was geweest dan had ik ook niet mee mogen doen.
Het is ontworpen om ouders steun te bieden die dit nodig hebben.
Mij leek het vooral erg fijn omdat ik in een nieuwe stad was komen wonen.
Nieuwe dokter dus ook. En die had ik nog niet gezien. En ik hoorde overal om me heen wat voor ramp het consultatiebureau in mijn oude gemeente was. dus ik voelde de bui al hangen.
En met haar klikte het wel, zelf ook jong, kinderen en onwijs spontaan en beter nog ze stond achter al mijn plannen m.b.t. Borstvoeding, Rapley etc.
Dat verhaal ken ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:20 schreef freecell het volgende:
Haha JJ
Goed geplanned!
Over mooie en lelijke baby's: ik kan het bij anderen altijd wel objectief zien, maar bij Leander ho maarIk heb géén idee of hij een knappert is of niet ik vind hem gewoon lief!
Ik vind gewoon niet zoveel van zijn uiterlijk geloof ik
Mijn middelste broer was niet zo mooi bij de geboorte en mijn moeder zei dan ook heel droog 'ik heb ze wel eens mooier gehad'
Mijn zus (toen 6) overstuur, die hoorde dat perongeluk en dacht dat mijn moeder niet blij was met mijn broer![]()
Foutje
Het is goedgekomen met de broer, alle 5 de broers zijn nu leukerds
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:20 schreef freecell het volgende:
Haha JJ
Goed geplanned!
Over mooie en lelijke baby's: ik kan het bij anderen altijd wel objectief zien, maar bij Leander ho maarIk heb géén idee of hij een knappert is of niet ik vind hem gewoon lief!
Ik vind gewoon niet zoveel van zijn uiterlijk geloof ik
Mijn middelste broer was niet zo mooi bij de geboorte en mijn moeder zei dan ook heel droog 'ik heb ze wel eens mooier gehad'
Mijn zus (toen 6) overstuur, die hoorde dat perongeluk en dacht dat mijn moeder niet blij was met mijn broer![]()
Foutje
Het is goedgekomen met de broer, alle 5 de broers zijn nu leukerds
nouja als je kind precies op de lijntjes van de groeicurve ligt is t perfect in verhouding. Maar ben bang dat die niet bestaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:29 schreef DJMO het volgende:
mogguh freecell![]()
tja knappe baby's. ik zie soms wel eens baby's die iets moois hebben, maar waarbij ik van het geheel denk dat het toch nog niet helemaal klppt ofzo.. dat bijvoorbeeld het gewicht niet in verhouding is met de lengte of de leeftijd ofzobij junior heb ik dat niet, bij Yolanda had ik dat ook niet. die twee zijn gewoon perfect in verhouding én knap om te zien .. nou vind elke moeder dat waarschijnlijk van zijn eigen kind maar toch
ik hoor het hier in mijn omgeving ook van anderen
Wopquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:55 schreef Jore het volgende:
[..]
Dat verhaal ken iken heb ik vroeger met veel plezier gelezen
in het Gronings
Klopt hè?
Ik vind Lieuwe ook vooral lief, en daarbij lijkt hij vreselijk veel op mij (als baby vooral) en dat vind ik heel leuk.
Hij heeft trouwens weer geen last van de prikken
ik heb het over op het gezicht: junior is bijvoorbeeld niet mollig (zoals sommigen zo mooi vinden) maar gewoon precies goed, niet te mager, maar ook niet zo volvet dat het lijkt alsof je zes kilo spek vasthebt ipv een baby. geen plofkop maar een mooi fijn gezichtje, zonder dat het smal of ingevallen is. ach wat blaat ik, wat en hoe ik het precies bedoel kan ik toch niet uitleggenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:58 schreef Dakota het volgende:
[..]
nouja als je kind precies op de lijntjes van de groeicurve ligt is t perfect in verhouding. Maar ben bang dat die niet bestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |